Levering vertraagd met 1 maandquote:Op dinsdag 28 april 2015 15:16 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Gister zei je nog dat je dat niet zou doen.
Zo radicaal weerquote:Op dinsdag 28 april 2015 15:16 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
In de fik steken die handel, zei het je toch.
De beste ideeën ontstaan vaak door impulsiviteitquote:Op dinsdag 28 april 2015 15:21 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik vind bedachtzaam zijn zeker geen slechte eigenschap.
Dan nog zou je een idee best kunnen heroverwegen voor je het de wereld inslingert. Geen zin om je opvoeding opnieuw te doen ofzo, maar je bent wel heel impulsief.quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:22 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
De beste ideeën ontstaan vaak door impulsiviteit
Daar heb je maar mee te dealen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:24 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dan nog zou je een idee best kunnen heroverwegen voor je het de wereld inslingert. Geen zin om je opvoeding opnieuw te doen ofzo, maar je bent wel heel impulsief.
Al vaak genoeg gedaan, maar dit is het gedrag waar ik me het beste bij voel.quote:
dus geen kleine wiskundige babies?quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:50 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee man, beetje strelen en dat was het
Ik prefereer TL-buisjes, maar daar zal meneer het vast niet mee eens zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dus geen kleine wiskundige babies?
Zelfs pasgeboren zijn ze al grootser dan jij wpquote:Op dinsdag 28 april 2015 16:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dus geen kleine wiskundige babies?
waar slaat dat nou weer opquote:Op dinsdag 28 april 2015 17:43 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zelfs pasgeboren zijn ze al grootser dan jij wp
geen dankquote:Op dinsdag 28 april 2015 17:52 schreef Amarantha het volgende:
Monopoly spel bevalt goed hier trouwens. Speel hem zelf nietMaar mijn vriend en beste vriend spelen hem graag!
quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:52 schreef Amarantha het volgende:
Monopoly spel bevalt goed hier trouwens. Speel hem zelf nietMaar mijn vriend en beste vriend spelen hem graag!
Mijn vriend kreeg het idee dat het spel nog vrij nieuw is? (qua gebruik)quote:
Nooit gebruikt. Na kopen in de kast beland en niet meer naar omgekeken.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn vriend kreeg het idee dat het spel nog vrij nieuw is? (qua gebruik)
Haha mijn vriend zei namelijk 'hij ruikt nieuw' toen ik hem uitpakte hahaquote:Op dinsdag 28 april 2015 17:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Nooit gebruikt. Na kopen in de kast beland en niet meer naar omgekeken.
Hij is één keer geopend, de schijf zelf is er niet uit geweest. Dus ja, gewoon als nieuwquote:Op dinsdag 28 april 2015 17:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha mijn vriend zei namelijk 'hij ruikt nieuw' toen ik hem uitpakte haha
quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Hij is één keer geopend, de schijf zelf is er niet uit geweest. Dus ja, gewoon als nieuw
Dat is geluktquote:Op dinsdag 28 april 2015 18:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb er nu sowieso niets aan omdat Xbox kapot. Maak ik er liever iemand blij mee.
quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is geluktZal over een weekje de treinkaart goed gebruiken!
Ah, Amersfoortquote:Op dinsdag 28 april 2015 18:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dagje Amersfoort haha. En 's avonds Zwolle.
Oh ja jij werkt daar helemaalquote:Op dinsdag 28 april 2015 18:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, AmersfoortGa ik morgen weer heen, werken enzo
![]()
Trouwens, niet vergeten in te checken met het kaartje
quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:12 schreef bondage het volgende:
[..]
JupZo nu en dan naar Eindhoven voor overleggen, ook leuk
Hmm ja dat geloof ik welquote:Op dinsdag 28 april 2015 18:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Ach ja, het hoort bij mijn werk dus neem het voor lief. Het went ook.
Liever dat dan helemaal geen werk. Daarbij heb ik werk wat ik met plezier uitvoer en een beetje treinen vind ik zo gek nog nietquote:
Ik zou het ook wel doen hoor, vooral idd bij werk waar je veel plezier in hebtquote:Op dinsdag 28 april 2015 18:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Liever dat dan helemaal geen werk. Daarbij heb ik werk wat ik met plezier uitvoer en een beetje treinen vind ik zo gek nog niet
Prima , afgelopen tentamenperiode gemastered , nu druk bezig met schoolquote:Op dinsdag 28 april 2015 18:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beetje hongerig maar verder dik prima. Daar?
NS Business Cardquote:Op dinsdag 28 april 2015 18:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel doen hoor, vooral idd bij werk waar je veel plezier in hebtNeem aan dat je de reiskosten wel vergoed krijgt?
Dat dit kan in Nederlandquote:Op dinsdag 28 april 2015 18:26 schreef Amarantha het volgende:
YES, weer abo. Werd alweer gek van die melding dat ik niet zo vaak mag posten
Wow damnquote:Op dinsdag 28 april 2015 18:32 schreef DrNick het volgende:
Deze maand 2500 km gereisd. En dat voor 45 euro
quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:32 schreef Amarantha het volgende:
Zoveel heb ik mss in mijn hele leven in de trein gezeten
Waarom geen 450quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:32 schreef DrNick het volgende:
Deze maand 2500 km gereisd. En dat voor 45 euro
Of Groningen. Of Zandvoort aan Zee.quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ga ook eigenlijk bijna nooit met de trein
Al is het opzich wel handig als je naar schiphol of Amsterdam o.i.d. wil
Mwa, met een auto ben je niet aangewezen op vertrektijden en dat vind ik wel erg fijnquote:Op dinsdag 28 april 2015 18:37 schreef DrNick het volgende:
[..]
Of Groningen. Of Zandvoort aan Zee.
Of overal. Behalve Wageningen, dat moest ik met de auto doen.
Dat wel, maar het is ook erg duur.quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mwa, met een auto ben je niet aangewezen op vertrektijden en dat vind ik wel erg fijn
Nadeel is wel dat je dat ding ook ergens moet parkeren
Dat is waarquote:
Da's ook zo ja.quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat is waar
Maar ook net wat je er voor over hebt natuurlijk
Zoals met alle dingen kun je ook besparen op bepaalde zaken natuurlijk
Moet ik je troosten?quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:58 schreef RadioSlut het volgende:
Godver het gaat heel erg slecht met HomieMaar mn ouders zijn op vakantie. Ben benieuwd hoe het gaat lopen...
Wie of wat is Homie? Je hond?quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:58 schreef RadioSlut het volgende:
Godver het gaat heel erg slecht met HomieMaar mn ouders zijn op vakantie. Ben benieuwd hoe het gaat lopen...
oooh dus als homie het begeeft heb je er nog 6 johquote:Op dinsdag 28 april 2015 19:05 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik red het wel.
Homie is mijn kad, 1 van de 7
Je hoeft je niet groot te houden hoor, schat.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:05 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik red het wel.
Homie is mijn kad, 1 van de 7
Je kunt het natuurlijk ook zo verwoorden.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oooh dus als homie het begeeft heb je er nog 6 joh
Stoere boii he, maar diep van binnen onzekerquote:Op dinsdag 28 april 2015 19:07 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk ook zo verwoorden.
Zeker, zekerquote:Op dinsdag 28 april 2015 19:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Stoere boii he, maar diep van binnen onzeker
Hitlerjugend is nooit onzekerquote:Op dinsdag 28 april 2015 19:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
over mijn dikke buikquote:Op dinsdag 28 april 2015 19:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Jou laat ik ook nog wel een keer inslapen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oooh dus als homie het begeeft heb je er nog 6 joh
wp deze bitch komt je vermoordenquote:Op dinsdag 28 april 2015 19:10 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Jou laat ik ook nog wel een keer inslapen.
nah ben wat dunner aan het wordenquote:Op dinsdag 28 april 2015 19:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
"Goed materiaal hangt onder afdak" moet je dan zeggen, of, ik heb geen sixpack maar een fust.
Dat is gewoon een slap smoesje.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
"Goed materiaal hangt onder afdak" moet je dan zeggen, of, ik heb geen sixpack maar een fust.
Dag broeder.quote:
Word je ook een stengeltje?quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nah ben wat dunner aan het worden
Hahahahahhahahaquote:Op dinsdag 28 april 2015 19:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nah ben wat dunner aan het worden
quote:
neequote:Op dinsdag 28 april 2015 19:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dat is gewoon een slap smoesje.
[..]
Dag broeder.
[..]
Word je ook een stengeltje?
schoenfetisjistquote:
wp 4 sixpackquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beetje buikje wegwerken
stengels
Met je vriend?quote:
Met mijn bff Opa. Maar hij is zo goed als blind dus hij hoort mij alleen praten. maar dat vind hij oke.quote:
Je bent toch zo lelijk als de nacht dus dat komt goed uit.quote:Op dinsdag 28 april 2015 22:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Met mijn bff Opa. Maar hij is zo goed als blind dus hij hoort mij alleen praten. maar dat vind hij oke.
quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:45 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je bent toch zo lelijk als de nacht dus dat komt goed uit.
Ooit al eens in de spiegel gekeken?quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:45 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je bent toch zo lelijk als de nacht dus dat komt goed uit.
quote:Op woensdag 29 april 2015 02:31 schreef Fylax het volgende:
Zeg t maar, Nick.
SEX / Penisdilemma voor Dames en Homo's/bi's die ontvangen.
quote:
Moggequote:
Kom bij het cabaret van professor Rienstra zittenquote:Op woensdag 29 april 2015 09:34 schreef Makoto het volgende:
Gelukkig vandaag maar 'n half dagje werken
Wie wat waar waarom?quote:Op woensdag 29 april 2015 09:48 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Kom bij het cabaret van professor Rienstra zitten
Dus je zit op de TU in Eindje?quote:
Is dat niet beren saai?quote:
Ja ik weet niet, lijkt mij helemaal niets. Maar iedereen zijn eigen ding natuurlijk.quote:Op woensdag 29 april 2015 09:56 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Waarom? Ik vind dit kwartiel best leuk, de hoorcolleges worden best aardig gegeven.
Kijk deze chick weet wat ik wil.quote:Op woensdag 29 april 2015 10:01 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik kan ook Bol.com laten inslapen en wp in de fik steken.
Waarom zo gemeen tegen wpquote:
Omdat wp gemeen doet tegen mij.quote:
Ja. weet ik.quote:Op woensdag 29 april 2015 10:06 schreef Makoto het volgende:
Je zit bijna op je 10.000 posts trouwens hé.
Is het dan tijd?..quote:
quote:
wat wordt de nieuwe naam?quote:Op woensdag 29 april 2015 10:10 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja, dan ga ik van account switchen.
Heyquote:
Video killed the radiostarquote:Op woensdag 29 april 2015 10:17 schreef RadioSlut het volgende:
Ik heb echt een superslecht filmpje gemaakt.
waarvan?quote:Op woensdag 29 april 2015 10:17 schreef RadioSlut het volgende:
Ik heb echt een superslecht filmpje gemaakt.
echte voetballers dusquote:Op woensdag 29 april 2015 10:19 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Van een paar letters die aan het voetballen zijn en elkaar kapotschelden.
Ja. De leraar vond het taalgebruik niet oké trouwens, maar ik heb het er lekker in gelaten. Puh.quote:
ja, het moet wel realistisch blijvenquote:Op woensdag 29 april 2015 10:21 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ja. De leraar vond het taalgebruik niet oké trouwens, maar ik heb het er lekker in gelaten. Puh.
Dat valt nu ook wel mee.quote:Op woensdag 29 april 2015 10:03 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Je bent een beetje een softie, he.
Letters die voetballen… denk je het zelfquote:Op woensdag 29 april 2015 10:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, het moet wel realistisch blijven
ja, oke, normaal zijn het ongeletterdenquote:Op woensdag 29 april 2015 10:22 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Letters die voetballen… denk je het zelf
JA!?!?!quote:
Ik snap alles mimangquote:Op woensdag 29 april 2015 10:28 schreef RadioSlut het volgende:
Je snapt het *gaat diploma uitdraaien*
voor btb?quote:Op woensdag 29 april 2015 10:31 schreef RadioSlut het volgende:
Brb even van lokaal wisselen.
Net een heel leuk idee gehad voor een t-shirt, zo even uitwerken
die ken ik niet zoquote:Op woensdag 29 april 2015 10:38 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Neuh, ik denk eerder relevant voor Makoto.
Schoolquote:Op woensdag 29 april 2015 11:01 schreef Makoto het volgende:
Iemand nog bijzondere plannen voor vandaag?
Poesjes aaienquote:
Ligt er aan welke ik mag aaienquote:
Lievv. Maar ik ga vanmiddag al skaten compadre.quote:
Je kunt ook gewoon zeggen dat je niet wilt meetenquote:Op woensdag 29 april 2015 11:06 schreef Makoto het volgende:
[..]
Lievv. Maar ik ga vanmiddag al skaten compadre.
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen, dat is het niet. Ik kom echt wel een keer hoor RS.quote:Op woensdag 29 april 2015 11:07 schreef RadioSlut het volgende:
Je kunt ook gewoon zeggen dat je niet wilt meeten
Geloof ik niks van.quote:Op woensdag 29 april 2015 11:08 schreef Makoto het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen, dat is het niet. Ik kom echt wel een keer hoor RS.
Dan ga je het niet geloven, totdat ik het tegendeel bewijsquote:
Zorg er dan maar voor dat je het tegendeel bewijst!quote:Op woensdag 29 april 2015 11:13 schreef Makoto het volgende:
[..]
Dan ga je het niet geloven, totdat ik het tegendeel bewijs
Pic!quote:Op woensdag 29 april 2015 11:13 schreef RadioSlut het volgende:
Anyways t-shirt bijna klaar jeuj
Mislukter dan dat ik dacht maar het is voldoende
Geduld is een schone zaak!quote:Op woensdag 29 april 2015 11:13 schreef RadioSlut het volgende:
Zorg er dan maar voor dat je het tegendeel bewijst!
Nog even in PS op een t-shirt plakkenquote:
Ja dat heb ik dus niet en van uitstel komt afstel yoquote:
Bij mij niet, ik bne procrastinator nummer 1!quote:Op woensdag 29 april 2015 11:15 schreef RadioSlut het volgende:
Ja dat heb ik dus niet en van uitstel komt afstel yo
Opbokken, dat ben ik al.quote:Op woensdag 29 april 2015 11:15 schreef Makoto het volgende:
[..]
Bij mij niet, ik bne procrastinator nummer 1!
Denk het niet vriend, als het aan jou lag hadden we al lang gemeet.quote:
Maar puntje bij paaltje...quote:Op woensdag 29 april 2015 11:17 schreef Makoto het volgende:
[..]
Denk het niet vriend, als het aan jou lag hadden we al lang gemeet.
Ben ik dus procrastinator nr. 1quote:
maar jij gaat skaten enzoquote:
Jawuhl, ik procrastineer alleen de meet met jou, ohja en school, en werk, en de rest van mijn leven. Maar skaten staat op #1.quote:Op woensdag 29 april 2015 11:20 schreef RadioSlut het volgende:
maar jij gaat skaten enzoAls jij echt numero uno was dan deed je ook niet skaten
Ik procrastineer alles behalve de meet met jou, dus wat nou winnen?quote:Op woensdag 29 april 2015 11:21 schreef Makoto het volgende:
[..]
Jawuhl, ik procrastineer alleen de meet met jou, ohja en school, en werk, en de rest van mijn leven. Maar skaten staat op #1.
Haha, ik had het een half-uur na de deadline begonnenquote:Op woensdag 29 april 2015 11:24 schreef RadioSlut het volgende:
Het bewijst al genoeg dat ik net ben begonnen met een opdracht, waarvan de deadline over een half uurtje is
Dan ben je geen procrastinator, dan ben je gewoon domquote:Op woensdag 29 april 2015 11:27 schreef Makoto het volgende:
[..]
Haha, ik had het een half-uur na de deadline begonnen
Ik kan het niet lezenquote:Op woensdag 29 april 2015 11:26 schreef RadioSlut het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry voor de slechte soeps
Mix tapes, spray cans, subway trains.quote:Op woensdag 29 april 2015 11:28 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik kan het niet lezen
Alleen ''It works'' en ''spraycans'' en ''trains''.
quote:Op woensdag 29 april 2015 11:28 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik kan het niet lezen
Alleen ''It works'' en ''spraycans'' en ''trains''.
quote:Op woensdag 29 april 2015 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, oke, normaal zijn het ongeletterden
ik kan het ook niet helemaal lezenquote:
Gelukkig, ik dacht dat ik gek wasquote:Op woensdag 29 april 2015 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan het ook niet helemaal lezen
Was ik gvd niet van plan ook.quote:Op woensdag 29 april 2015 11:31 schreef Dagoduck het volgende:
Jullie moeten maar geen genealogie gaan doen.
Inderdaad.quote:Op woensdag 29 april 2015 11:31 schreef Dagoduck het volgende:
Jullie moeten maar geen genealogie gaan doen.
Kunnen ze sowieso al nietquote:Op woensdag 29 april 2015 11:31 schreef Dagoduck het volgende:
Jullie zouden de paginanummers nog niet eens kunnen lezen.
Ze haten op ons omdat we geen tekst kunnen lezen waar iets te enthousiast was gespeeld met 3D en perspectief. Wat doen we hier aan?quote:
Lekker laten gaan.quote:Op woensdag 29 april 2015 11:33 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ze haten op ons omdat we geen tekst kunnen lezen waar iets te enthousiast was gespeeld met 3D en perspectief. Wat doen we hier aan?
Ooh, hey flips!quote:
Het is gewoon te zien hoor, dan moet je ook de afbeelding vergroten.quote:Op woensdag 29 april 2015 11:33 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ze haten op ons omdat we geen tekst kunnen lezen waar iets te enthousiast was gespeeld met 3D en perspectief. Wat doen we hier aan?
Het is toch koninginnedag?quote:Op woensdag 29 april 2015 11:34 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ooh, hey flips!
Leuke koninginnendag gehad?
de rode tekst kan ik wel lezen, maar Pi wcis snap ik nietquote:Op woensdag 29 april 2015 11:33 schreef Makoto het volgende:
[..]
flipsquote:
quote:
nee, dat is morgenquote:
Haiii!quote:Op woensdag 29 april 2015 11:34 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ooh, hey flips!
Leuke koninginnendag gehad?
Joeeeequote:Op woensdag 29 april 2015 11:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de rode tekst kan ik wel lezen, maar Pi wcis snap ik niet
[..]
flips
heel goed, mooie tuintafel gerepareerdquote:Op woensdag 29 april 2015 11:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haiii!
Euhm. Ik was aan het werk. En een weekend lang zuipen in de avond, werken (9u lang) overdag zorgde er voor dat ik maandag uit mijn werk alleen films heb gekeken zodat ik op een redelijk 'normaal' tijdstip kon gaan slapen![]()
Hoe was die van jou/jullie?
Gekocht op de vrijmarkt of had je die al of iets?quote:Op woensdag 29 april 2015 11:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heel goed, mooie tuintafel gerepareerd
nee, die had ik al (gekregen)quote:Op woensdag 29 april 2015 11:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gekocht op de vrijmarkt of had je die al of iets?
Haha gezellig. Ja ik was eerst in mijn eigen stad, en in de avond naar Rotterdam geweest. Koninginnennacht eigenlijk niets gedaan.quote:Op woensdag 29 april 2015 11:35 schreef Flippiee het volgende:
Haiii!Euhm. Ik was aan het werk. En een weekend lang zuipen in de avond, werken (9u lang) overdag zorgde er voor dat ik maandag uit mijn werk alleen films heb gekeken zodat ik op een redelijk 'normaal' tijdstip kon gaan slapen Hoe was die van jou/jullie?
ja, en een stuk goedkoper dan nieuw kopenquote:
En er zit iets van jezelf in, win win win situatiequote:Op woensdag 29 april 2015 11:39 schreef gianni61 het volgende:
ja, en een stuk goedkoper dan nieuw kopen
Ah. Was Rotterdam gezellig? En doe je nooit iets aan koningsnacht?quote:Op woensdag 29 april 2015 11:39 schreef Makoto het volgende:
[..]
Haha gezellig. Ja ik was eerst in mijn eigen stad, en in de avond naar Rotterdam geweest. Koninginnennacht eigenlijk niets gedaan.
Ja dat. Vind het wel tof hoor als je iets koopt wat je een beetje om kan vormen naar jouw smaak.quote:Op woensdag 29 april 2015 11:40 schreef Makoto het volgende:
[..]
En er zit iets van jezelf in, win win win situatie
Spreek voor jezelf.quote:Op woensdag 29 april 2015 11:43 schreef Amarantha het volgende:
Wij willen altijd foto's zien van dingen
Jazeker wel! Op een gegeven moment op een illegaal feest beland. Was leuk! Jawel, alleen dit jaar eigenlijk niet..quote:Op woensdag 29 april 2015 11:43 schreef Flippiee het volgende:
Ah. Was Rotterdam gezellig? En doe je nooit iets aan koningsnacht?
Wel relaxt. Een of ander gaar wijf gemeet maar verder wel tof.quote:Op woensdag 29 april 2015 11:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haiii!
Euhm. Ik was aan het werk. En een weekend lang zuipen in de avond, werken (9u lang) overdag zorgde er voor dat ik maandag uit mijn werk alleen films heb gekeken zodat ik op een redelijk 'normaal' tijdstip kon gaan slapen![]()
Hoe was die van jou/jullie?
Pas op, anders ga je bij wp op de brandstapel.quote:Op woensdag 29 april 2015 11:45 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wel relaxt. Een of ander gaar wijf gemeet maar verder wel tof.
heb je misschien al op fb zien langskomenquote:
Ohquote:Op woensdag 29 april 2015 11:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je misschien al op fb zien langskomen
of misschien ook niet, want ik had hem naar mn pa gestuurd, dan zullen misschien alleen zijn vrienden het kunnen zien, geen ideequote:
Zo heurt het.quote:Op woensdag 29 april 2015 11:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik zie geen tafel, wel veel party foto's.
dat kan, ik zet echt zelden iets facebook, ik wordt vooral getagd in foto'squote:Op woensdag 29 april 2015 11:53 schreef Amarantha het volgende:
Ik zie geen tafel, wel veel party foto's.
quote:Op woensdag 29 april 2015 11:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat kan, ik zet echt zelden iets facebook, ik wordt vooral getagd in foto's
Ik heb eigenlijk precies hetzelfde probleem, enige wat ik er op zet is een profielfotoquote:Op woensdag 29 april 2015 11:55 schreef gianni61 het volgende:
dat kan, ik zet echt zelden iets facebook, ik wordt vooral getagd in foto's
mijn profielfoto is al een paar jaar oud, binnenkort maar eens een nieuwe er op zettenquote:Op woensdag 29 april 2015 11:57 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk precies hetzelfde probleem, enige wat ik er op zet is een profielfoto
Ik heb die van mij toevallig reeds veranderd, ik heb er alleen spijt van dat ik er ooit aan begonnen ben. Het is hetzelfde als zappen op televisie, je bent wel aan het zappen, maar eigenlijk doe je helemaal niets.quote:Op woensdag 29 april 2015 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn profielfoto is al een paar jaar oud, binnenkort maar eens een nieuwe er op zetten
Wie biedt die ring dan aan moebsiequote:
Hehehe niets mis met illegale feesten.quote:Op woensdag 29 april 2015 11:45 schreef Makoto het volgende:
[..]
Jazeker wel! Op een gegeven moment op een illegaal feest beland. Was leuk! Jawel, alleen dit jaar eigenlijk niet..
Wat vervelend dat dat gare wijf nou net niet bij het toffe hoort. Hopelijk heb je geen traume oidquote:Op woensdag 29 april 2015 11:45 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Wel relaxt. Een of ander gaar wijf gemeet maar verder wel tof.
Eigenlijk beter dan gewone feestenquote:Op woensdag 29 april 2015 11:59 schreef Flippiee het volgende:
Hehehe niets mis met illegale feesten. En dat kan natuurlijk.
Wat let je om je profiel te verwijderen!quote:Op woensdag 29 april 2015 11:59 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik heb die van mij toevallig reeds veranderd, ik heb er alleen spijt van dat ik er ooit aan begonnen ben. Het is hetzelfde als zappen op televisie, je bent wel aan het zappen, maar eigenlijk doe je helemaal niets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.al was dit nog werk in uitvoering.
en de bestrating moet ook nog vervangen worden
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Het enige wat handig is, is evenementen etc. Daar ben je wel van op de hoogte. Maar ik had het eigenlijk wel graag gedaan ja. Of als je even snel iemand wilt opzoeken.quote:Op woensdag 29 april 2015 12:01 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Wat let je om je profiel te verwijderen!
quote:Op woensdag 29 april 2015 12:01 schreef gianni61 het volgende:
ama: dezeOoh tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.al was dit nog werk in uitvoering.
en de bestrating moet ook nog vervangen wordenOp zaterdag 15 augustus 2015 16:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind jou - en dat bedoel ik echt niet zo kinderachtig of iets dergelijks - echt een leuk aandoenlijk kereltje. Vind jou iets leuks, gemoedelijks en tofs hebben.
quote:Op woensdag 29 april 2015 12:01 schreef gianni61 het volgende:
ama: dezeOeh dat is wel een leuke tafelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.al was dit nog werk in uitvoering.
en de bestrating moet ook nog vervangen wordenEn niks mis met de bestrating toch?
Your beauty never ever scared me.
Partyflock functioneert nog prima.quote:Op woensdag 29 april 2015 12:01 schreef Makoto het volgende:
[..]
Het enige wat handig is, is evenementen etc. Daar ben je wel van op de hoogte. Maar ik had het eigenlijk wel graag gedaan ja. Of als je even snel iemand wilt opzoeken.
nja, klinkers zijn nou niet echt een mooi terrasquote:Op woensdag 29 april 2015 12:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oeh dat is wel een leuke tafelEn niks mis met de bestrating toch?
Ja, maar ik heb het ook voer sample sales etc.quote:Op woensdag 29 april 2015 12:03 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Partyflock functioneert nog prima.
spannendquote:Op woensdag 29 april 2015 12:04 schreef RadioSlut het volgende:
Nog 17 posts en dan het nieuwe account
quote:Op woensdag 29 april 2015 12:04 schreef RadioSlut het volgende:
Nog 17 posts en dan het nieuwe account
quote:Op woensdag 29 april 2015 12:05 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb het ook voer sample sales etc.
Ja oke touche.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |