Levering vertraagd met 1 maandquote:Op dinsdag 28 april 2015 15:16 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Gister zei je nog dat je dat niet zou doen.
Zo radicaal weerquote:Op dinsdag 28 april 2015 15:16 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
In de fik steken die handel, zei het je toch.
De beste ideeën ontstaan vaak door impulsiviteitquote:Op dinsdag 28 april 2015 15:21 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik vind bedachtzaam zijn zeker geen slechte eigenschap.
Dan nog zou je een idee best kunnen heroverwegen voor je het de wereld inslingert. Geen zin om je opvoeding opnieuw te doen ofzo, maar je bent wel heel impulsief.quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:22 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
De beste ideeën ontstaan vaak door impulsiviteit
Daar heb je maar mee te dealen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:24 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dan nog zou je een idee best kunnen heroverwegen voor je het de wereld inslingert. Geen zin om je opvoeding opnieuw te doen ofzo, maar je bent wel heel impulsief.
Al vaak genoeg gedaan, maar dit is het gedrag waar ik me het beste bij voel.quote:
dus geen kleine wiskundige babies?quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:50 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee man, beetje strelen en dat was het
Ik prefereer TL-buisjes, maar daar zal meneer het vast niet mee eens zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dus geen kleine wiskundige babies?
Zelfs pasgeboren zijn ze al grootser dan jij wpquote:Op dinsdag 28 april 2015 16:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dus geen kleine wiskundige babies?
waar slaat dat nou weer opquote:Op dinsdag 28 april 2015 17:43 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zelfs pasgeboren zijn ze al grootser dan jij wp
geen dankquote:Op dinsdag 28 april 2015 17:52 schreef Amarantha het volgende:
Monopoly spel bevalt goed hier trouwens. Speel hem zelf nietMaar mijn vriend en beste vriend spelen hem graag!
quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:52 schreef Amarantha het volgende:
Monopoly spel bevalt goed hier trouwens. Speel hem zelf nietMaar mijn vriend en beste vriend spelen hem graag!
Mijn vriend kreeg het idee dat het spel nog vrij nieuw is? (qua gebruik)quote:
Nooit gebruikt. Na kopen in de kast beland en niet meer naar omgekeken.quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn vriend kreeg het idee dat het spel nog vrij nieuw is? (qua gebruik)
Haha mijn vriend zei namelijk 'hij ruikt nieuw' toen ik hem uitpakte hahaquote:Op dinsdag 28 april 2015 17:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Nooit gebruikt. Na kopen in de kast beland en niet meer naar omgekeken.
Hij is één keer geopend, de schijf zelf is er niet uit geweest. Dus ja, gewoon als nieuwquote:Op dinsdag 28 april 2015 17:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha mijn vriend zei namelijk 'hij ruikt nieuw' toen ik hem uitpakte haha
quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Hij is één keer geopend, de schijf zelf is er niet uit geweest. Dus ja, gewoon als nieuw
Dat is geluktquote:Op dinsdag 28 april 2015 18:03 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb er nu sowieso niets aan omdat Xbox kapot. Maak ik er liever iemand blij mee.
quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is geluktZal over een weekje de treinkaart goed gebruiken!
Ah, Amersfoortquote:Op dinsdag 28 april 2015 18:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dagje Amersfoort haha. En 's avonds Zwolle.
Oh ja jij werkt daar helemaalquote:Op dinsdag 28 april 2015 18:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah, AmersfoortGa ik morgen weer heen, werken enzo
![]()
Trouwens, niet vergeten in te checken met het kaartje
quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:12 schreef bondage het volgende:
[..]
JupZo nu en dan naar Eindhoven voor overleggen, ook leuk
Hmm ja dat geloof ik welquote:Op dinsdag 28 april 2015 18:14 schreef bondage het volgende:
[..]
Ach ja, het hoort bij mijn werk dus neem het voor lief. Het went ook.
Liever dat dan helemaal geen werk. Daarbij heb ik werk wat ik met plezier uitvoer en een beetje treinen vind ik zo gek nog nietquote:
Ik zou het ook wel doen hoor, vooral idd bij werk waar je veel plezier in hebtquote:Op dinsdag 28 april 2015 18:18 schreef bondage het volgende:
[..]
Liever dat dan helemaal geen werk. Daarbij heb ik werk wat ik met plezier uitvoer en een beetje treinen vind ik zo gek nog niet
Prima , afgelopen tentamenperiode gemastered , nu druk bezig met schoolquote:Op dinsdag 28 april 2015 18:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Beetje hongerig maar verder dik prima. Daar?
NS Business Cardquote:Op dinsdag 28 april 2015 18:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou het ook wel doen hoor, vooral idd bij werk waar je veel plezier in hebtNeem aan dat je de reiskosten wel vergoed krijgt?
Dat dit kan in Nederlandquote:Op dinsdag 28 april 2015 18:26 schreef Amarantha het volgende:
YES, weer abo. Werd alweer gek van die melding dat ik niet zo vaak mag posten
Wow damnquote:Op dinsdag 28 april 2015 18:32 schreef DrNick het volgende:
Deze maand 2500 km gereisd. En dat voor 45 euro
quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:32 schreef Amarantha het volgende:
Zoveel heb ik mss in mijn hele leven in de trein gezeten
Waarom geen 450quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:32 schreef DrNick het volgende:
Deze maand 2500 km gereisd. En dat voor 45 euro
Of Groningen. Of Zandvoort aan Zee.quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:34 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ga ook eigenlijk bijna nooit met de trein
Al is het opzich wel handig als je naar schiphol of Amsterdam o.i.d. wil
Mwa, met een auto ben je niet aangewezen op vertrektijden en dat vind ik wel erg fijnquote:Op dinsdag 28 april 2015 18:37 schreef DrNick het volgende:
[..]
Of Groningen. Of Zandvoort aan Zee.
Of overal. Behalve Wageningen, dat moest ik met de auto doen.
Dat wel, maar het is ook erg duur.quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Mwa, met een auto ben je niet aangewezen op vertrektijden en dat vind ik wel erg fijn
Nadeel is wel dat je dat ding ook ergens moet parkeren
Dat is waarquote:
Da's ook zo ja.quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:42 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Dat is waar
Maar ook net wat je er voor over hebt natuurlijk
Zoals met alle dingen kun je ook besparen op bepaalde zaken natuurlijk
Moet ik je troosten?quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:58 schreef RadioSlut het volgende:
Godver het gaat heel erg slecht met HomieMaar mn ouders zijn op vakantie. Ben benieuwd hoe het gaat lopen...
Wie of wat is Homie? Je hond?quote:Op dinsdag 28 april 2015 18:58 schreef RadioSlut het volgende:
Godver het gaat heel erg slecht met HomieMaar mn ouders zijn op vakantie. Ben benieuwd hoe het gaat lopen...
oooh dus als homie het begeeft heb je er nog 6 johquote:Op dinsdag 28 april 2015 19:05 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik red het wel.
Homie is mijn kad, 1 van de 7
Je hoeft je niet groot te houden hoor, schat.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:05 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik red het wel.
Homie is mijn kad, 1 van de 7
Je kunt het natuurlijk ook zo verwoorden.quote:Op dinsdag 28 april 2015 19:07 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oooh dus als homie het begeeft heb je er nog 6 joh
Stoere boii he, maar diep van binnen onzekerquote:Op dinsdag 28 april 2015 19:07 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk ook zo verwoorden.
Zeker, zekerquote:Op dinsdag 28 april 2015 19:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Stoere boii he, maar diep van binnen onzeker
Hitlerjugend is nooit onzekerquote:Op dinsdag 28 april 2015 19:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Stoere boii he, maar diep van binnen onzeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |