quote:
Alleen aan een fles Roosvicee.quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]heb je weer stiekem aan de fles gezeten?
FTFYquote:
Ok, je bent dus nog niet van de wagen afgevallen...quote:
gay-ass-motherfucking-gayshit-muziekquote:
Alcoholvrij leven FTWquote:Op dinsdag 28 april 2015 15:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ok, je bent dus nog niet van de wagen afgevallen...
quote:
Rijtje shotjes doen om het te vieren?quote:
Nee, ik leef tegenwoordig ook sober, bovendien hou ik niet van shotjes...quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Rijtje shotjes doen om het te vieren?
Dus ook geen tequila?quote:Op dinsdag 28 april 2015 15:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nee, ik leef tegenwoordig ook sober, bovendien hou ik niet van shotjes...
Behalve bellyshots
/Bronson
Je mag bij mij wel een cocktail shakenquote:Op dinsdag 28 april 2015 15:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dus ook geen tequila?
Nu heb ik dus zin in een cocktail
Dat snap ik, maar een cocktail bevat meestal meer ingredienten.quote:
https://www.cocktail-recept.nl/banaanquote:Op dinsdag 28 april 2015 16:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar een cocktail bevat meestal meer ingredienten.
Leuk liedje ook van cypress hillquote:Op dinsdag 28 april 2015 17:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Tequila sunriseLimonade voor volwassenen.
Coen en Sander zijn gewaarschuwdtwitter:ruuddewild twitterde op donderdag 23-04-2015 om 08:10:40Mijn laatste luistercijfers; nr 1 vd middag!!!!!! In ALLE doelgroepen. Coen en Sander hou dit vast! reageer retweet
quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:19 schreef ieniminimuis het volgende:
Tequila sunriseLimonade voor volwassenen.
Even rustig doen evertquote:Op dinsdag 28 april 2015 17:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Radio 2 Top 2000 muziek meer voor bejaarden dus
Ok!quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Terug van werk. Geen zin om eten te koken, wel trek. #struggles.
Stuur je even wat bamboestengels op deze kant?quote:
Nee, die is al gereserveerd voor mokkeltje.quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Stuur je even wat bamboestengels op deze kant?
ik bedoel dezequote:Op dinsdag 28 april 2015 20:11 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Nee, die is al gereserveerd voor mokkeltje.
Dikke boomstammen op rtl5quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
ik bedoel deze
[ afbeelding ]
Die jij bedoelt houd je maar bij je.
3fm presents 3fmquote:Op dinsdag 28 april 2015 20:50 schreef Pino112 het volgende:
Morgen Typhoon bij Giel. 11 december 3FM presentssss Typhoon
TyphoonFM
dat hele Typhoon, niet mijn ding. Maar zal idd nog wel meer gehypt worden.quote:Op dinsdag 28 april 2015 20:50 schreef Pino112 het volgende:
Morgen Typhoon bij Giel. 11 december 3FM presentssss Typhoon
TyphoonFM
lekkere luisteren naar NPO radio 1quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog een goede reden om morgen niet de radio aan te zetten voor 10 uur. Hopen dat Veenstra dan al weer beter is, want Paul is ook niets in de ochtend.
quote:
Paul is toch best prima daar?quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog een goede reden om morgen niet de radio aan te zetten voor 10 uur. Hopen dat Veenstra dan al weer beter is, want Paul is ook niets in de ochtend.
Nee Paul is te hip voor in de ochtend.quote:
Met het tempo van de afgelopen tijd moeten we dat net halen voor het eind van het jaar.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens is dit topic 4949![]()
Nog 51 voor de 5000
Zouden we dan van Danny een feestje krijgen?quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:14 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Met het tempo van de afgelopen tijd moeten we dat net halen voor het eind van het jaar.
Ik zou er niet op hopen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:16 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zouden we dan van Danny een feestje krijgen?
Paul is het nog steeds niet bij mij. Niet mijn DJ. Ik luister dan liever Radio 2.quote:
Jaquote:Op dinsdag 28 april 2015 23:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat wordt dus zelf een feestje geven?
Mss willen de 3FM dj's wel plaatjes draaien, kunnen we live commentaar geven met mbv whiteboards.
Zou ik wel tof vinden.quote:
owjaquote:Op dinsdag 28 april 2015 23:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zou ik wel tof vinden.
Moet Domien wel zijn selfiestick meenemen anders passen we niet op zijn instagram.
Ik heb hem even gevraagd maar dit Wilbert nietquote:Op dinsdag 28 april 2015 23:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat wordt dus Wilbert spammen.
Zou Panda nog connecties hebben?
Ow wacht mss kan Roel het vragen, die schijnt nogal veel twitter contact te hebben met Wilbert
Wilbert wil geen groepje malloten in de studio? Vreemd...quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik heb hem even gevraagd maar dit Wilbert niet
Ik ga helemaal door het pandaplint.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wilbert wil geen groepje malloten in de studio? Vreemd...
tja, Wilbert heeft ook EW gestopt..... (geen idee hoor, ik roep maar wat!)quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wilbert wil geen groepje malloten in de studio? Vreemd...
Topidee!quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:27 schreef ieniminimuis het volgende:
We hebben dus nog 50 topics ter voorbereiding.
Stappenplan tot groot feestje:
1) datum prikken
2) feestlocatie uitzoeken
3) gasten uitnodigen
4) voor vermaak zorgen
5) hapjes en drankjes inslaan
Ik vind het eigenlijk wel prima muziek, maar oke.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat hele Typhoon, niet mijn ding. Maar zal idd nog wel meer gehypt worden.
Ik vind dat laatste Typhoon album heerlijkquote:Op dinsdag 28 april 2015 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel prima muziek, maar oke.
En Paul was echt bagger vanochtend, die heeft zn rustige dromerige popmuziekmodus ingeruild voor baggerherrie.
Drie whiteboards vol met "Godverdomme, pure aids,quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Mss willen de 3FM dj's wel plaatjes draaien, kunnen we live commentaar geven met mbv whiteboards.
quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wilde zeggen 'gecondoleerd' en 'was het druk bij de douane' maar eigenlijk zou ik er wel eens ooit naartoe willen.quote:
quote:Op woensdag 29 april 2015 07:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen 'gecondoleerd' en 'was het druk bij de douane' maar eigenlijk zou ik er wel eens ooit naartoe willen.
Alsof het een verre bestemming is maar dat is het ook.
Ja inderdaad, maar daar heb je nog het idee dat er meer achter ligt (Duitsland, Polen, Rusland, Het Verrequote:Op woensdag 29 april 2015 07:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach was laatst in Enschede, das net zo ver maar voelt toch dichterbij
Touw er omheen en goed aan roppenquote:
Die is er niet.quote:
Opgegeten door een wolf.quote:
Drachtenquote:
Goh wat denk je dat SC in Drachten aan het doen is? Hij niet aan het werk...quote:Op woensdag 29 april 2015 09:46 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Lekker bij Zanger Rinus langs
Thanksquote:
Ik word toch altijd een beetje zenuwachtig als ik ze zie lopen.quote:
Ik had gisteren ruzie met een agentequote:
Ik ben het vaak met je eensquote:
Gonzales.quote:
Prima bandje hoor, mag geplugd zijn maar doen wel echt leuke dingen.quote:Op woensdag 29 april 2015 11:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Je leest het goed: Imagine Dragons staan vrijdag 5 feb. in Ziggo Dome voor een #3FM Presents concert. Zet je het in je agenda?"
Godverdomme. Komende week MH, vooruitblik, terugblik op hun carrière. Alles. Spontaan.
Dotan mag voor december nog wel flink gedraaid worden op 3fm wil het uitverkocht raken.quote:Er zijn staanplaatsen en zitplaatsen verkrijgbaar.
– Staanplaats: ¤ 37,50
– Zitplaats 1e Ring: ¤ 37,50 (UITVERKOCHT)
– Zitplaats 2e Ring: ¤ 35,-
– Rolstoelpodium: ¤ 37,50 (zowel mindervaliden als begeleider hebben een kaart nodig)
* Servicekosten zijn ¤ 2,95 per toegangskaart
Kensington doet dat dan toch wel beter.quote:Op woensdag 29 april 2015 11:10 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dotan mag voor december nog wel flink gedraaid worden op 3fm wil het uitverkocht raken.
Dat leent zich ook veel beter voor de Ziggo Dome.quote:Op woensdag 29 april 2015 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kensington doet dat dan toch wel beter.
Door de 501-reclame. Zie ook andere 1-dagsvlieg Spaceman van Babylon Zoo.quote:Op woensdag 29 april 2015 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch wel een one hit wonder dat Stiltskin
Iddquote:Op woensdag 29 april 2015 11:10 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dotan mag voor december nog wel flink gedraaid worden op 3fm wil het uitverkocht raken.
Compensatie voor z'n offday gisteren.quote:
Sodemieters ja, wat was dat ruk.quote:Op woensdag 29 april 2015 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Compensatie voor z'n offday gisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 april 2015 11:44 schreef Bronson het volgende:
Alle 3fm presents.![]()
Van onze belastingcenten!!1!11!Maar verder is 3FM niet commercieelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Daarmee vergelijken zou je 538 bijna een publiek station noemen.
Watquote:Op woensdag 29 april 2015 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
40+ heeft ons tijdelijk hok voor SR gewoon IN-GE-PIKT
Ik vind dat wij dit niet moeten pikken, jongens.
Rellende_Rotscholier en Klinkerbotsing zijn daar in een maandje helemaal verdwenenquote:Op woensdag 29 april 2015 13:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wat
Tssss onze back-up SC inpikken
Een of andere rapper die volgende keer vast Grammy's gaat winnen.quote:
Kendrick Lamar, beste rapper van de laatste 15 jaar.quote:
Dus we zijn het eens dat dit bagger was?quote:Op woensdag 29 april 2015 13:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Een of andere rapper die volgende keer vast Grammy's gaat winnen.
quote:Op woensdag 29 april 2015 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kendrick Lamar, beste rapper van de laatste 15 jaar.
Ja we zijn het voor de verandering eens, maar ik ben soberso niet van de rap.quote:Op woensdag 29 april 2015 13:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dus we zijn het eens dat dit bagger was?
Dacht dat jij pro-3FM was.quote:Op woensdag 29 april 2015 13:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja we zijn het voor de verandering eens.
Nog steeds de fijnste radiozender die ik kan krijgen op de nederlandse radio. Betekent niet dat ik het altijd met hun muziekkeuze eens ben.quote:
Dat was het naar mijn mening ooit ja. Totdat die nieuwe zendercoordinator kwam en ietwat te veel wou uitdragen dat alles wat 3FM uitzend muziek is en de rest bagger.quote:Op woensdag 29 april 2015 13:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Nog steeds de fijnste radiozender die ik kan krijgen op de nederlandse radio.
Negatief doen over Wilbertquote:Op woensdag 29 april 2015 13:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat was het naar mijn mening ooit ja. Totdat die nieuwe zendercoordinator kwam en ietwat te veel wou uitdragen dat alles wat 3FM uitzend muziek is en de rest bagger.
En jij je oren.quote:Op woensdag 29 april 2015 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Negatief doen over WilbertGa eens gauw je mond spoelen met water en zeep!
Sowieso mensenquote:Op woensdag 29 april 2015 13:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Soberso serieuze mensen op FOK!
Mint!quote:Op woensdag 29 april 2015 13:45 schreef minthy het volgende:
Heui!!![]()
Zal de radio hier weer eens aanzwengelen
Ola Mintquote:Op woensdag 29 april 2015 13:45 schreef minthy het volgende:
Heui!!![]()
Mint!quote:Op woensdag 29 april 2015 13:45 schreef minthy het volgende:
Heui!!![]()
Mex!!quote:Op woensdag 29 april 2015 13:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mint!
Ze hebben MLN overgenomen
Verkeerde account Roel.quote:
Plopquote:
quote:
quote:Op woensdag 29 april 2015 14:35 schreef ieniminimuis het volgende:
HET MEEST EPISCHE SPEL VAN DE NEDERLANDSE RADIO!!!!!!
quote:
quote:
quote:Op woensdag 29 april 2015 14:35 schreef ieniminimuis het volgende:
HET MEEST EPISCHE SPEL VAN DE NEDERLANDSE RADIO!!!!!!
Je bent de laatste tijd kort van stof.quote:
Mwaquote:Op woensdag 29 april 2015 14:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Je bent de laatste tijd kort van stof.
quote:
Ik ga er juist van in de dip.quote:Op woensdag 29 april 2015 15:01 schreef Bronson het volgende:
Welke track helpt jou uit je middagdip?
Metallica - Sad but true
Rammstein - Du hast
Volbeat - Lola Montez
Omdat Sad But True een kutplaat is?quote:
Ehh, nee... Sad but True is in elk opzicht geniaalquote:Op woensdag 29 april 2015 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat Sad But True een kutplaat is?
Volgende week live en gratis te bewonderen in Wageningen.quote:
Weer een leuk liedje ja.quote:
Veulste druk!quote:Op woensdag 29 april 2015 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Volgende week live en gratis te bewonderen in Wageningen.
Geniet ze!!quote:Op woensdag 29 april 2015 15:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hier in Frankrijk zit ik in de Wednesday sun.
Laterrr
Hij welquote:Op woensdag 29 april 2015 15:55 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hier in Frankrijk zit ik in de Wednesday sun.
Laterrr
Deze glazenwasser zeker?quote:Op woensdag 29 april 2015 16:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb de hele tijd het idee dat het buiten regent, maar er hebben kutvogels duizende kleine vlekjes achtergelaten op mijn raam.
Hopelijk komen de glazenwassers snel.
Alleen in mijn dromen. Hier komen ze altijd met een of andere borstel en hoge druk waterslang die ze van de grond bedienen.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Deze glazenwasser zeker?
[ afbeelding ]
Vrouwenquote:Op woensdag 29 april 2015 16:05 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Deze glazenwasser zeker?
[ afbeelding ]
Gelukkig houd ik niet van afgetrainde kerels.quote:
Hij moet wel lang en sterk zijn, want ik ben klein en slap. Dan passen we zo goed bij elkaarquote:Op woensdag 29 april 2015 16:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Gelukkig houd ik niet van afgetrainde kerels.
Het lijkt er op dat je fan van Zac Brown band.quote:
Nee joh. Ik snap niet hoe je daar bij komt.quote:Op woensdag 29 april 2015 16:53 schreef JDude het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat je fan van Zac Brown band.
mischien moet ik mij er even doorheen bijten, heb ook al een tijd niet de rust om een artiest/band even helemaal door te pluizen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel prima muziek, maar oke.
En Paul was echt bagger vanochtend, die heeft zn rustige dromerige popmuziekmodus ingeruild voor baggerherrie.
Had ik nog niet gehoord, maar was behoorlijk voorspelbaar. Dat 'op zoek naar een nieuwe uitdaging' waar 'ie het in z'n laatste uitzending op 3FM over had is natuurlijk gewoon codetaal voor 'een grotere berg geld'.quote:
lekker midden in de nachtquote:
Rednex deed dat al, en best goed want die cd is, op hun twee hitjes na, best geniaalquote:Op woensdag 29 april 2015 21:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Tevens voorspel ik een nieuw muziekstroming: countrydance.
Grappige is dat 'ie voor zijn overstap naar 3FM daar op vrijdagavond 22-00 zat, bij 3FM vervolgens toen zondag 00-02 en nu bij zijn terugkeer naar de concurrent gaat 'ie op zondag 02-04 zitten. Hij gaat er inderdaad niet echt op vooruit qua tijdstip...quote:
Best aardig?quote:Op donderdag 30 april 2015 08:23 schreef SilentChaos het volgende:
Voor een Nederlands bandje vind ik dit best aardig. Overigens dacht ik in eerste instantie dat het niet eens een NL bandje was toen ze "I call you honey" uitbrachten. Vond het vrij Amerikaans klinken...
Ik ben normaal niet zo van de ubervrolijke muziek, maar dit vind ik best aardig klinkenquote:Op donderdag 30 april 2015 08:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Best aardig?
Ik vind het vrolijk, gezellig enzo. Maarja ik heb geen hele hoge standaard als het om muziek gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |