abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_152090114
Zwangerschap en Geboorte
2015

1 mei: Nikooos (papa) (meisje)
2 mei: twist02 (meisje)
4 mei: Melliemuis (jongen)
10 mei: Klumsy (jongen)
14 mei: Selvaria
15 mei: Luuksor (meisje)
28 mei: -ik86- (jongen)

3 juni: -Spring (meisje)
5 juni: Purebliss
7 juni: Lunapuella
9 juni: Quickie_Brat (meisje)
14 juni: Lijnloos (jongen)
Medio juni: Minarosa

1 juli: McLaura (jongen)
7 juli: Krisvc (meisje)
12 juli: kazy
13 juli: IsabellaMariaAnna
18 juli: Mariposas (jongen)
25 juli: Zomerzon01 (meisje)
30 juli: Fuente (meisje)

6 augustus: Flying Fish
*** 7 augustus: LuDann & Black_Ninja***
11 augustus: Stippelrientje (jongen)
12 augustus: Ggirl (jongen)
23 augustus: Coccinelle (jongen)
24 augustus mousemicky (jongen)

*** 1 september: MissBliss en Re ***
10 september: Jagärtrut
12 september: Wizzy
14 september: gestreeptestoel
19 september: Malteser
29 september: J0ycie88 (meisje)

6 oktober: Limone (jongen)
8 oktober: Skoap (jongen)
14 oktober: Sara82 (jongen)
16 oktober: pinquit
16 oktober: Estrys
21 oktober: JantinaGr
23 oktober: *** Cassandra87 en bartholomeus *** (jongen)

3 november: silliegirl
4 november: Daui (tweeling)
23 november: Bloesem

8 december: bloes85

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
:)
pi_152090123
game on enzo.

Ik zei dus:

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 10:24 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ja denk je?
Zou voor je grootste wel leuk zijn <3

Mijn grootste wil een broertje, de jongste een zusje :D spannend.

Pinq krijgt een dochter denk k c_/
pi_152090139
He zet je mij even in de OP? zelfde als Pinq :s)
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_152090167
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 10:26 schreef Estrys het volgende:
He zet je mij even in de OP? zelfde als Pinq :s)
but ofcourse! *O*
pi_152090188
Oktober babies O+
  dinsdag 28 april 2015 @ 10:33:49 #6
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_152090295
Oktober is een goeie maand 8-)
pi_152090446
en weg.

[ Bericht 99% gewijzigd door mignonne op 28-04-2015 13:22:52 ]
pi_152090456
De novemberaanwas is nog maar een beetje karig hoor -O- .

Plus dat ik niet beloof dat het november wordt. Ik ben zelf 28 oktober jarig en ik heb zomaar het gevoel dat mijn baby dat ook een mooie dag kan gaan vinden..
pi_152090566
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 10:41 schreef silliegirl het volgende:

Plus dat ik niet beloof dat het november wordt. Ik ben zelf 28 oktober jarig en ik heb zomaar het gevoel dat mijn baby dat ook een mooie dag kan gaan vinden..
Hier ook (eind) november. En gezien mevrouw zelf ook te vroeg geboren is (27 weken ;( ) hoop ik niet dat de baby dit na gaat doen en ook bij oktober wil horen -O-

Vrijdag echo, god wat spannend. Vooral omdat in onze omgeving je opeens allemaal verhalen hoort over windeieren etc. Collega hier heeft al 3x achter elkaar gehad, vorige week nog het slechte nieuws te horen gekregen. Ik wacht dus nog maar even met vertellen hier bij de collega's (al was ik dat sowieso wel van plan met slechts 10 weken)
pi_152090611
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 10:46 schreef tharealmb het volgende:

[..]

Hier ook (eind) november. En gezien mevrouw zelf ook te vroeg geboren is (27 weken ;( ) hoop ik niet dat de baby dit na gaat doen en ook bij oktober wil horen -O-

Vrijdag echo, god wat spannend. Vooral omdat in onze omgeving je opeens allemaal verhalen hoort over windeieren etc. Collega hier heeft al 3x achter elkaar gehad, vorige week nog het slechte nieuws te horen gekregen. Ik wacht dus nog maar even met vertellen hier bij de collega's (al was ik dat sowieso wel van plan met slechts 10 weken)
Die verhalen zijn er in overvloed ja, maar gelukkig gaat het nog veel vaker gewoon goed! *O*
pi_152090617
Oh mignonne, jouw babyfoto vind ik net E!
pi_152090660
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 10:48 schreef Mineola het volgende:
Oh mignonne, jouw babyfoto vind ik net E!
yay puntje voor mijn dna :7

Mn moeder vindt het bizar, ze zegt dat allebei de meiden sprekend op mij lijken toen ik klein was, maar allebei op een hele andere manier. (mn schoonmoeder zegt uiteraard hetzelfde maar dan over B. ;) )
  dinsdag 28 april 2015 @ 10:51:19 #13
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_152090661
Ik heb vandaag ook wisseldag *O* 22 weken alweer!

Leuk onderwerp! Man en ik hebben allebei bruin haar, man wat donkerder dan ik, dus ik verwacht bruin haar. Geen maagzuur, dus hopelijk wel wat haar. Bij de 20 weken echo was de baby nog kaal ;(

Verder heb ik donkerbruine ogen (bij mn geboorte al, mn moeder schrok van mn ogen, dat ze zo donker waren :') ) en man heeft groene ogen O+ Ik hoop op groene ogen voor baby.

Mn man is een donker type (wel Nederlands, maar hij zou zo doorkunnen voor Zuid-Europees ofzo) maar zijn vader is bijvoorbeeld weer rossig en zn zus is blond met blauwe ogen. Mijn hele familie heeft wel bruin haar en bruine ogen, behalve mijn zus, die heeft grijze ogen. Dus ja, afwachten wat eruit komt :P
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_152090696
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 10:51 schreef mignonne het volgende:

[..]

yay puntje voor mijn dna :7

Mn moeder vindt het bizar, ze zegt dat allebei de meiden sprekend op mij lijken toen ik klein was, maar allebei op een hele andere manier. (mn schoonmoeder zegt uiteraard hetzelfde maar dan over B. ;) )
Oh ja die ken ik: schoonfamilie vindt zoon sprékend mijn man, mijn familie vindt hem ook wel eens op mij lijken. Tot ik een kinderfoto van mijzelf laat zien, dan is het wel duidelijk van wie het een kind is })
pi_152090697
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 april 2015 10:51 schreef MissBliss het volgende:
Ik heb vandaag ook wisseldag *O* 22 weken alweer!

Leuk onderwerp! Man en ik hebben allebei bruin haar, man wat donkerder dan ik, dus ik verwacht bruin haar. Geen maagzuur, dus hopelijk wel wat haar. Bij de 20 weken echo was de baby nog kaal ;(

Verder heb ik donkerbruine ogen (bij mn geboorte al, mn moeder schrok van mn ogen, dat ze zo donker waren :') ) en man heeft groene ogen O+ Ik hoop op groene ogen voor baby.

Mn man is een donker type (wel Nederlands, maar hij zou zo doorkunnen voor Zuid-Europees ofzo) maar zijn vader is bijvoorbeeld weer rossig en zn zus is blond met blauwe ogen. Mijn hele familie heeft wel bruin haar en bruine ogen, behalve mijn zus, die heeft grijze ogen. Dus ja, afwachten wat eruit komt :P
hahaha dat klinkt echt als een verrassingsei ja :D

en mja, B. en ik zijn allebei ook echt donker, mijn ouders zijn allebei donker. Zijn vader is aziatisch dus mja die heeft zwart haar. En toch heb k een blond kind :') :D ik vind het nog steeds gek soms :P
pi_152090721
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 10:52 schreef Mineola het volgende:

[..]

Oh ja die ken ik: schoonfamilie vindt zoon sprékend mijn man, mijn familie vindt hem ook wel eens op mij lijken. Tot ik een kinderfoto van mijzelf laat zien, dan is het wel duidelijk van wie het een kind is })
ghehe :D mijn immer tactvolle schoonloeder riep altijd dat er niks van mij bij was. Bedankt he :')
Tot ik een keer een babyfoto van mezelf open had staan op mn pc en ze vroeg waarom heeft A. zo'n raar truitje aan? en waar is deze foto gemaakt dan? Ik herken het helemaal niet :?

muts :D
pi_152090741
Jeutje Mignonne, B is echt precies zijn vader!!

hahaha dat zei mijn schoonmoeder ook: he wat een leuke foto van Seb! Ja zei ik maar wel beetje jaren 80 outfit he. :') Was een foto van haar eigen zoon.
  dinsdag 28 april 2015 @ 10:56:56 #18
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_152090769
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 10:53 schreef mignonne het volgende:

[..]

hahaha dat klinkt echt als een verrassingsei ja :D

en mja, B. en ik zijn allebei ook echt donker, mijn ouders zijn allebei donker. Zijn vader is aziatisch dus mja die heeft zwart haar. En toch heb k een blond kind :') :D ik vind het nog steeds gek soms :P
Ja, daarom :D Ik ga eigenlijk gewoon uit van bruin haar, donkere ogen, maar ik realiseer me ook dat het kind gewoon blond kan worden :D Lijkt me zo raar.

Mijn zus haar dochter begon met heel donker haar (zus bruin haar, zwager Marokkaan dus heel donker), maar zij wordt steeds blonder, ook niet wat je verwacht :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 10:54 schreef mignonne het volgende:

[..]

ghehe :D mijn immer tactvolle schoonloeder riep altijd dat er niks van mij bij was. Bedankt he :')
Tot ik een keer een babyfoto van mezelf open had staan op mn pc en ze vroeg waarom heeft A. zo'n raar truitje aan? en waar is deze foto gemaakt dan? Ik herken het helemaal niet :?

muts :D
_O-
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_152090774
Wat is trouwens een wisseldag? :P ik zie het vaak langskomen.... maar geen idee wat het inhoud. Ik gok de dag dat je precies X weken bent?

En hier de eerste dus geen idee wat het wordt. Kwa haar is het 50/50 (vriendin donker, ik blond) en kwa oogkleur is het ook 50/50 (zij donkerbruin, maar broertje blauw... en ik blauw).
Kwa geslacht ook 50/50 :P Alleen de huidskleur weet ik redelijk zeker. (al worden schoonma en schoonopa bijna zwart in de zon, velen denken dat schoonopa uit suriname komt 8)7 ).
Maar schoonpa is roodharig, dus zo bleek als maar kan.

Alles is mogelijk, en ben zo nieuwschierig -O-
pi_152090814
quote:
11s.gif Op dinsdag 28 april 2015 10:56 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ja, daarom :D Ik ga eigenlijk gewoon uit van bruin haar, donkere ogen, maar ik realiseer me ook dat het kind gewoon blond kan worden :D Lijkt me zo raar.

Mijn zus haar dochter begon met heel donker haar (zus bruin haar, zwager Marokkaan dus heel donker), maar zij wordt steeds blonder, ook niet wat je verwacht :P

[..]

_O-
ohja dat hadden wij ook idd. Mijn jongste is met donker haar geboren, ik riep gelijk dat het véél lichter was dan A. Waarop de verpleegkundige me aan keek van mens je bent gek :') :D Maar A. had echt zwart haar bij geboorte, E. niet, donkerbruin at best. En dat werd idd steeds lichter. Een poosje was het rossig en nu is het blond. Wie weet dat het nog weer ietsje donkerder wordt. Ze is niet wit-blond ofzo. Maar ik denk wel dat ze blond blijft.
pi_152090876
Toch interessant hoe dat werkt met die genen. :Y
pi_152090897
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 10:41 schreef silliegirl het volgende:

Ik sta er nog niet bij ;). Vanaf volgende week misschien.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_152090901
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 10:57 schreef tharealmb het volgende:
Wat is trouwens een wisseldag? :P ik zie het vaak langskomen.... maar geen idee wat het inhoud. Ik gok de dag dat je precies X weken bent?

En hier de eerste dus geen idee wat het wordt. Kwa haar is het 50/50 (vriendin donker, ik blond) en kwa oogkleur is het ook 50/50 (zij donkerbruin, maar broertje blauw... en ik blauw).
Kwa geslacht ook 50/50 :P Alleen de huidskleur weet ik redelijk zeker. (al worden schoonma en schoonopa bijna zwart in de zon, velen denken dat schoonopa uit suriname komt 8)7 ).
Maar schoonpa is roodharig, dus zo bleek als maar kan.

Alles is mogelijk, en ben zo nieuwschierig -O-
Een wisseldag is inderdaad de dag dat je precies x weken ver bent; je wisselt dan dus van zwangerschapsweek waarin je zit :).
pi_152090912
Ohja, leuk "feitje" over opmerkingen op wie het kind lijkt:

Onbewust zijn mensen eerder geneigd om te zeggen dat een kind op de vader lijkt (geldt voor beide kanten van de familie, maar nog sterker voor familie van vaders kant), dan op de moeder. Dat is waarschijnlijk 'nature's way' om de vader gerust te stellen dat hij inderdaad de vader van het kind is. Op die manier is hij namelijk eerder geneigd om zijn verantwoordelijkheid te nemen en in het kind te investeren (i.p.v. er vandoor te gaan ;) ).
En zolang de vader in beeld is, is de 'last' voor de rest van de familie kleiner.

Dus voel je als moeder vooral niet beledigd; al die opmerkingen zijn vooral bedoeld om je vent gerust te stellen ;)
pi_152090923
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 07:48 schreef mignonne het volgende:

[..]

hier dus ook (en bij estrys ook) vriend is half Indisch, bij mijn oudste kun je dat als je het wilt en wat moeite doet best zien. Bij mijn jongste echt niet. Estrys dr kindjes zien er gewoon echt half uit, de mijnen zien er heel Hollands uit :') :D
Met wat moeite? :o Ik vind je oudste echt overduidelijk (deels) van Indische afkomst. :-D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')