abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf maandag 4 mei 2015 @ 06:22:29 #101
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_152253872
Mogguh
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 4 mei 2015 @ 06:51:58 #103
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_152253963
Mogguh.
Korte dag vandaag, op en neer maar Delft, misschien nieuwe klant binnenhengelen; vanmiddag thuis werken.
En morgen en woensdag vrij.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  FOK!Fotograaf maandag 4 mei 2015 @ 07:09:15 #104
372645 spreading
pi_152254013
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:48 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

700 kg :X damn..

[..]

Tja, het ergste is het in zo'n speciale lift krijgen. moest eerst een meter omhoog. Denk dat het daar mis ging..
  FOK!Fotograaf maandag 4 mei 2015 @ 08:47:24 #105
372645 spreading
pi_152254594
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 23:48 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

700 kg :X damn..

[..]

Het was maar een meter echt tillen en dan op een speciale lift. Echter was een van de twee liften kapot gegaan :') . Ach, hij hangt.
  maandag 4 mei 2015 @ 09:07:28 #106
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_152254807
quote:
0s.gif Op zondag 3 mei 2015 20:32 schreef spreading het volgende:
Ja snap ik met dit weer. Het is vandaag niet veel. Gisteren was het dan wel weer lekker.

[..]

Nja wild, een balk van 700 kilo omhoog proberen te krijgen met een aantal man. Vandaag gevoetbald en lig nu plat op men rug van de pijn |:(
Ik weet weer waarom ik nooit aanbied om te helpen klussen :P
Een aantal man? Mannetje of 20 mag ik hopen? :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  maandag 4 mei 2015 @ 09:18:37 #107
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_152254949
Goedemorgen
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 4 mei 2015 @ 10:44:53 #108
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_152256543
Elleu!

TP O+
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  maandag 4 mei 2015 @ 10:56:13 #109
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_152256799
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 10:44 schreef Merlijn het volgende:
Elleu!

TP O+
Haaij! O+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_152256823
Haai!!
pi_152257829
Goedemorgen *O*
pi_152258072
He bah!, zo alweer gebak :9
  FOK!Fotograaf maandag 4 mei 2015 @ 12:03:08 #113
372645 spreading
pi_152258521
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 09:07 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Een aantal man? Mannetje of 20 mag ik hopen? :')
In het begin 10 man, tot er een moest voetballen.
De balk moest een ongeveer meter omhoog zodat hij op een lift kon komen. Dat was nog best te doen. Achteraf best klote dat een lift kapot ging, dus met spanbanden nog twee meter de lucht in moeten takelen. We zijn in ieder geval allemaal blij dat hij hangt en dit niet nog een keer hoeft :p
  maandag 4 mei 2015 @ 12:04:41 #114
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_152258563
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:03 schreef spreading het volgende:

[..]

In het begin 10 man, tot er een moest voetballen.
De balk moest een ongeveer meter omhoog zodat hij op een lift kon komen. Dat was nog best te doen. Achteraf best klote dat een lift kapot ging, dus met spanbanden nog twee meter de lucht in moeten takelen. We zijn in ieder geval allemaal blij dat hij hangt en dit niet nog een keer hoeft :p
Beunhazen :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_152259309
70 / 77 kg p.p.
Best gewicht om ff naar boven te trekken.. pff
pi_152260303
http://www.nu.nl/mobiel/4(...)rm-en-usb-poort.html

'Grotere iPad Pro krijgt stylus, drukgevoelig scherm en usb-poort'

een USB poort, wow wat een uitvinding! :')
pi_152261811
usb-c :P
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  FOK!Fotograaf maandag 4 mei 2015 @ 14:03:15 #118
372645 spreading
pi_152261941
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:04 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Beunhazen :')
*O*
Er waren er meer geregeld. Maar die konden vrijdag niet zo goed tegen drank begreep ik.
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 12:33 schreef Flipmoehoe het volgende:
70 / 77 kg p.p.
Best gewicht om ff naar boven te trekken.. pff
Tja, aan spanbandjes en met zo'n lift is het prima te doen. Dat stukje van de grond omhoog is echt heel kut omdat je het ook niet lekker vas kan pakken.

quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 13:14 schreef Flipmoehoe het volgende:
http://www.nu.nl/mobiel/4(...)rm-en-usb-poort.html

'Grotere iPad Pro krijgt stylus, drukgevoelig scherm en usb-poort'

een USB poort, wow wat een uitvinding! :')
Maar het is wel DE innovatie van Apple he, dus is het nieuw, geweldig en fantastisch.
pi_152262396
Uiteindelijk heeft Apple de USB-C standaard stiekem wel ontworpen ja, maar in principe hebben we die standaard te danken aan de Europese regelgeving die eiste dat er een universele aansluiting moest komen. Anders hadden ze het wel bij hun Lightning port gehouden.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  maandag 4 mei 2015 @ 14:30:31 #120
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_152262724
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 14:18 schreef Ener-G het volgende:
Uiteindelijk heeft Apple de USB-C standaard stiekem wel ontworpen ja, maar in principe hebben we die standaard te danken aan de Europese regelgeving die eiste dat er een universele aansluiting moest komen. Anders hadden ze het wel bij hun Lightning port gehouden.
Grappenmaker :P!
Hmz...
pi_152263092
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 14:30 schreef Koelkastje het volgende:

[..]

Grappenmaker :P!
nope.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  maandag 4 mei 2015 @ 14:47:47 #122
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_152263285
quote:
Ja dat was al bekend. Maar dat van die EU wetgeving is toch echt geen grap.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  maandag 4 mei 2015 @ 14:59:25 #124
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_152263589
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2015 14:49 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Ja dat was al bekend. Maar dat van die EU wetgeving is toch echt geen grap.
Het ging meer om het gedeelte dat Apple wat ontworpen heeft :P! Dat de EU zulke dingen doet is niet verrassend.
Hmz...
pi_152263916
Ze hebben er wel een dikke vinger in de pap bij gehad in ieder geval, voor de rest, who cares.

Wees blij dat usb-micro 3 dan eindelijk de prullenbak in kan :P
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  FOK!Fotograaf maandag 4 mei 2015 @ 20:08:15 #126
18921 freud
Who's John Galt?
pi_152273843
Iedereen blij met een universele kabel? Ja? Mooi! Volgend jaar alles naar wireless charging.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_152275013
Wat universeel? Iphone wijkt af :P
pi_152275720
quote:
1s.gif Op maandag 4 mei 2015 20:08 schreef freud het volgende:
Volgend jaar alles naar wireless charging.
:{w
  dinsdag 5 mei 2015 @ 07:40:33 #129
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_152288027
Lalala ... Koffie!
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  FOK!Fotograaf dinsdag 5 mei 2015 @ 08:22:24 #130
372645 spreading
pi_152288260
Ik vind het maar vreemd zo'n vrije dag op dinsdag..
ben al vanaf 6 uur wakker. ;(
pi_152288280
Ik vind het heerlijk! Woensdag en donderdag nog ff werken. Dan mooi een week vrij *D
  dinsdag 5 mei 2015 @ 08:24:29 #132
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_152288282
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 08:22 schreef spreading het volgende:
Ik vind het maar vreemd zo'n vrije dag op dinsdag..
ben al vanaf 6 uur wakker. ;(
Ik werk vandaag ;(
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  FOK!Fotograaf dinsdag 5 mei 2015 @ 08:24:29 #133
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_152288283
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 08:22 schreef spreading het volgende:
Ik vind het maar vreemd zo'n vrije dag op dinsdag..
ben al vanaf 6 uur wakker. ;(
Dat dus :')
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 5 mei 2015 @ 08:30:03 #134
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_152288342
Ik pies weer precies langs die 1x in de 5 jaar officiele vrije dag heen :')
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf dinsdag 5 mei 2015 @ 11:13:30 #135
372645 spreading
pi_152291509
Ik zou ook liever vandaag werken en dan een maandag of vrijdag een keer vrij. Een dag en dan nog een dinsdag ook, dat is gewoon onlogisch.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 11:41:30 #136
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_152292182
Mja mijn vriend vorige week vrij geweest, vandaag vrij, dan 3 dagen werken, weekend, 3 dagen werken en weer vrij..
I solemnly swear i'm up to no good
pi_152292254
Lekker toch? Ik moet de vrijdag na hemelvaart gewoon werken. Och ja, het is vast leuker om vrij te zijn. Maar ik ga in mijn proeftijd op een tijdelijk project geen vrij vragen :P
  dinsdag 5 mei 2015 @ 11:45:10 #138
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_152292276
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 11:44 schreef Puala het volgende:
Lekker toch? Ik moet de vrijdag na hemelvaart gewoon werken. Och ja, het is vast leuker om vrij te zijn. Maar ik ga in mijn proeftijd op een tijdelijk project geen vrij vragen :P
Nee zou ik ook niet doen. Wij gaan volgende week een paar dagen naar Texel.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_152292340
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 11:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Nee zou ik ook niet doen. Wij gaan volgende week een paar dagen naar Texel.
Ooohhh lekker! Mijn moeders ook eind van de maand. Nu wil ik ook :P
  dinsdag 5 mei 2015 @ 11:51:15 #140
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_152292416
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 11:44 schreef Puala het volgende:
Lekker toch? Ik moet de vrijdag na hemelvaart gewoon werken. Och ja, het is vast leuker om vrij te zijn. Maar ik ga in mijn proeftijd op een tijdelijk project geen vrij vragen :P
Waarom niet? Als je vrije dagen opbouwt moetje ze toch ook kunnen gebruiken :?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_152292436
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 11:51 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Waarom niet? Als je vrije dagen opbouwt moetje ze toch ook kunnen gebruiken :?
Omdat ik vind dat dat niet netjes is.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 11:52:48 #142
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_152292455
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 11:52 schreef Puala het volgende:

[..]

Omdat ik vind dat dat niet netjes is.
Oh.

Als het hele kantoor leeg is heeft het ook weinig nut om er nog te zijn zou je zeggen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_152292471
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 11:52 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Oh.

Als het hele kantoor leeg is heeft het ook weinig nut om er nog te zijn zou je zeggen.
Ik ga het ervaren of dat zo is. Voor nu moet ik morgen beginnen en ga ik het zien.
  dinsdag 5 mei 2015 @ 12:31:06 #144
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_152293429
Ik heb er persoonlijk geen problemen mee om op een feestdag te werken. mits:

- De dag ergens gecompenseerd kan worden
- Er een duidelijke opdracht ligt en niet alleen "omdat er iemand moet zijn"

Morgen hebben we een belangrijke dag bij mijn klant, waarbij een online meeting voorbereid moet worden. Dat is de reden dat ik nu in Parijs ben, en niet aan het feesten. Betekent ook dat ik volgende week gewoon vrij ben.
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  dinsdag 5 mei 2015 @ 13:06:44 #145
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_152294537
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 mei 2015 11:53 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik ga het ervaren of dat zo is. Voor nu moet ik morgen beginnen en ga ik het zien.
Ik geef je gelijk hoor. Zou ook niet in mijn eerste week meteen vrij vragen als het niet hoeft.
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 5 mei 2015 @ 15:12:15 #146
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_152298286
Je mist weinig aan vandaag hoor :D
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_152300583
Vanmorgen al een paar uur struikgewastijd gehad. Buien zijn nu weg en er is nog struikgewastijd over *O*

Spullen omhangen en wegwezen dus :7
pi_152332762
Middag :P
  FOK!Fotograaf donderdag 7 mei 2015 @ 08:31:12 #149
372645 spreading
pi_152358209
Morgen :P
pi_152358451
Mogguh!

Bijna vakantieeee *O*
Vandaag nog even werken, dan morgen t/m woensdag naar een (luxe) Landal huisje in Limburg.
Volgende week dinsdag 27 graden, bbq-en *D
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 7 mei 2015 @ 08:59:20 #151
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_152358582
Goedemorgen *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  donderdag 7 mei 2015 @ 09:13:33 #152
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_152358809
quote:
6s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
Goedemorgen *O*
Laat dat goed maar weg... ik voel me beroerd..

quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 08:49 schreef Flipmoehoe het volgende:
Mogguh!

Bijna vakantieeee *O*
Vandaag nog even werken, dan morgen t/m woensdag naar een (luxe) Landal huisje in Limburg.
Volgende week dinsdag 27 graden, bbq-en *D
O+
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 7 mei 2015 @ 09:14:04 #153
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_152358816
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 09:13 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Laat dat goed maar weg... ik voel me beroerd..

[..]

O+
Had ik gisteren, kon echt niets. 21:00 gaan slapen, 07:30 wakker en nu BAM! *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  donderdag 7 mei 2015 @ 09:14:46 #154
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_152358831
quote:
6s.gif Op donderdag 7 mei 2015 09:14 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Had ik gisteren, kon echt niets. 21:00 gaan slapen, 07:30 wakker en nu BAM! *O*
Stuiter dan even zachtjes.... ;)
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 7 mei 2015 @ 09:15:01 #155
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_152358839
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 09:14 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Stuiter dan even zachtjes.... ;)
Stuiter, stuiter, stuiter..
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  donderdag 7 mei 2015 @ 09:16:19 #156
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_152358860
quote:
6s.gif Op donderdag 7 mei 2015 09:15 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Stuiter, stuiter, stuiter..
Much..Much better. Hoe was je heli-trip ? :D
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 7 mei 2015 @ 09:17:41 #157
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_152358891
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 09:16 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Much..Much better. Hoe was je heli-trip ? :D
Ja erg tof, maar errrrrg vermoeiend. Gisteren was ik dus echt niets waard, vandaag gelukkig weer beter. En ik hou wel van een beetje stunts en andere gekke dingen. Genoeg lui die er iets minder tegen konden :P
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_152358899
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 09:13 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Laat dat goed maar weg... ik voel me beroerd..
Ahww *aai over bol geeft*
  donderdag 7 mei 2015 @ 09:18:11 #159
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_152358903
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 09:17 schreef Puala het volgende:

[..]

Ahww *aai over bol geeft*
Thnx mop. O+
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_152358941
Dag #2 op project. Gister een half uur voor tijd was mn pc klaar, maar kan nog niet in ticketsysteem of wat. Dus wachten :Z
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 7 mei 2015 @ 09:20:59 #161
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_152358946
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 09:20 schreef Puala het volgende:
Dag #2 op project. Gister een half uur voor tijd was mn pc klaar, maar kan nog niet in ticketsysteem of wat. Dus wachten :Z
aka FOK!ken.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  donderdag 7 mei 2015 @ 09:52:33 #162
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_152359452
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 09:20 schreef Puala het volgende:
Dag #2 op project. Gister een half uur voor tijd was mn pc klaar, maar kan nog niet in ticketsysteem of wat. Dus wachten :Z
Puala's Tech support:"

"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_152359536
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 09:52 schreef Merlijn het volgende:

[..]

Puala's Tech support:"

[ afbeelding ]
:7
  donderdag 7 mei 2015 @ 11:59:59 #164
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_152362932
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 09:55 schreef Puala het volgende:

[..]

:7
En het stomme is, het klopt ook nog :X :D
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
  FOK!Fotograaf donderdag 7 mei 2015 @ 18:18:21 #165
18921 freud
Who's John Galt?
pi_152375569
quote:
6s.gif Op donderdag 7 mei 2015 09:17 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Ja erg tof, maar errrrrg vermoeiend. Gisteren was ik dus echt niets waard, vandaag gelukkig weer beter. En ik hou wel van een beetje stunts en andere gekke dingen. Genoeg lui die er iets minder tegen konden :P
Dotan zag er een beetje angstig uit... Wel tof een heli trip, welk type vloog je?
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 7 mei 2015 @ 18:20:17 #166
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_152375637
quote:
6s.gif Op donderdag 7 mei 2015 18:18 schreef freud het volgende:

[..]

Dotan zag er een beetje angstig uit... Wel tof een heli trip, welk type vloog je?
Hij heeft ook hoogtevrees dus viel uiteindelijk heel erg mee hoe angstig hij was. Vloog met Cougar.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_152375732
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 11:59 schreef Merlijn het volgende:

[..]

En het stomme is, het klopt ook nog :X :D
Jup :7
pi_152381189
Valt er hier nog wat te neu... uh goeeedddeee avond
pi_152381244
Het is wel donderdag. Dus ik denk het wel ;)
pi_152383949
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 20:45 schreef Flipmoehoe het volgende:
Het is wel donderdag. Dus ik denk het wel ;)
Hoe is het?
pi_152385493
Dus boekenbeurs was ook niet heel spannend :{
I solemnly swear i'm up to no good
pi_152386367
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 22:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dus boekenbeurs was ook niet heel spannend :{
50 shades of grey was uitverkocht?
pi_152386986
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 21:51 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Hoe is het?
Prima!
Morgen een paar dagen op vakantie, heerlijk!
pi_152387494
quote:
1s.gif Op donderdag 7 mei 2015 22:47 schreef Flipmoehoe het volgende:

[..]

Prima!
Morgen een paar dagen op vakantie, heerlijk!
Nice :D , waar ga je naar toe?
pi_152397105
quote:
0s.gif Op donderdag 7 mei 2015 22:57 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Nice :D , waar ga je naar toe?
Limburg. Luxe landal huisje. Hele auto volgepropt met spul voor de kleine dame :)
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 8 mei 2015 @ 10:37:10 #176
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_152397156
Nog maar een weekje en dan Ibizzzzaaa *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  vrijdag 8 mei 2015 @ 10:39:39 #177
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_152397210
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 10:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nog maar een weekje en dan Ibizzzzaaa *O*
Nee joh volgende week Texel _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_152397295
Gewoon werken ;(
pi_152409312
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 10:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nog maar een weekje en dan Ibizzzzaaa *O*
  vrijdag 8 mei 2015 @ 18:48:18 #180
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_152409482
Winamp aanslingeren op play rammen en dan met dit nummer het weekend in gaan.


Heerlijk _O_ _O_ _O_!
Hmz...
  FOK!Fotograaf vrijdag 8 mei 2015 @ 19:50:51 #181
372645 spreading
pi_152411785
Weekend *O*
Iemand nog plannen?
pi_152413114
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 19:50 schreef spreading het volgende:
Weekend *O*
Iemand nog plannen?
Cadeau uitzoeken voor nichtje dat 1 wordt.
Moeilijk -O- ...

[ Bericht 7% gewijzigd door Iemand91 op 08-05-2015 20:54:53 ]
  FOK!Fotograaf vrijdag 8 mei 2015 @ 20:45:39 #183
18921 freud
Who's John Galt?
pi_152413577
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 19:50 schreef spreading het volgende:
Weekend *O*
Iemand nog plannen?
Morgen iemand verhuizen, verder wat leren, schoonmaken en chillen.
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 8 mei 2015 @ 20:46:45 #184
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_152413617
Lekker foto's bewerken vanavond, morgenochtend coachen, daarna naar m'n ouders en braaf voor de moeder een cadeautje mee brengen en zondag naar de schoonouders. Het houd je bezig :+

En lekker werkmuziekje op de achtergrond in de naam van Diplo.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_152414394
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 19:50 schreef spreading het volgende:
Weekend *O*
Iemand nog plannen?
2 verjaardagen en een moederdag :P en morgen naar eens lens kijken :@
pi_152415156
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 20:29 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Cadeau uitzoeken voor nichtje dat 1 wordt.
Moeilijk -O- ...
Zo'n blokkenkar niet iets?
pi_152415270
Ik vind het altijd zo raar dat er zo groots gevierd moet worden als ze 1 worden.. dat herinner je je toch niet, ja, op je 3 of 4e jaar wel, maar daarvoor kun je volgens mij het best af met 2 kleine dingen en een liedje..

/unpopularopinion
pi_152415518
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:32 schreef Puala het volgende:
Zo'n blokkenkar niet iets?
Kan ook inderdaad.

We zitten nu te denken aan een schommel. Zo'n verstelbaar ding waar ze nu al in kan en die je - naar gelang het kind ouder wordt - steeds meer uit elkaar kunt halen tot je een plankje overhoudt.
Eventueel met zo'n deurstang (deze zie ik regelmatig langskomen).
Maar ik heb niet zo'n goed gevoel bij dat laatste. Iets teveel van die failvideos gezien. :+
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:35 schreef Geo4kant het volgende:
Ik vind het altijd zo raar dat er zo groots gevierd moet worden als ze 1 worden.. dat herinner je je toch niet, ja, op je 3 of 4e jaar wel, maar daarvoor kun je volgens mij het best af met 2 kleine dingen en een liedje..

/unpopularopinion
Niet groots hoor. Maar gewoon wat leuk speelgoed - of wat ander nuttigs - is nooit weg toch. ;)
pi_152415808
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 19:50 schreef spreading het volgende:
Weekend *O*
Iemand nog plannen?
Het lijkt wel struikgewasweer te worden, dus lekker achter de kleine beestjes aan :Y
pi_152415858
Ook leuke ideeen! Ik vind zoiets ook leuk: http://hout-doe.nl/products/1479-poppenwagen-rose-met-hart.aspx doen ze ook jaren mee :Y
pi_152415970
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:52 schreef Puala het volgende:
Ook leuke ideeen! Ik vind zoiets ook leuk: http://hout-doe.nl/products/1479-poppenwagen-rose-met-hart.aspx doen ze ook jaren mee :Y
Hoe is het eigenlijk afgelopen met jou en die kerel? En is het ook afgelopen of nog aan het daten? Als je het er over wilt hebben, that is.
pi_152416022
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:55 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Hoe is het eigenlijk afgelopen met jou en die kerel? En is het ook afgelopen of nog aan het daten? Als je het er over wilt hebben, that is.
Ik heb geen dates meer lopen ;)
pi_152416075
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:57 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik heb geen dates meer lopen ;)
Duidelijk.
pi_152416254
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:58 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

Duidelijk.
Ja, het wilde niet en ook niet in mn hoofd. Dus is wel prima zo :)
pi_152416332
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 22:03 schreef Puala het volgende:

[..]

Ja, het wilde niet en ook niet in mn hoofd. Dus is wel prima zo :)
Ja toch :)
  FOK!Fotograaf vrijdag 8 mei 2015 @ 22:07:08 #196
18921 freud
Who's John Galt?
pi_152416365
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 20:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
Lekker foto's bewerken vanavond, morgenochtend coachen, daarna naar m'n ouders en braaf voor de moeder een cadeautje mee brengen en zondag naar de schoonouders. Het houd je bezig :+

En lekker werkmuziekje op de achtergrond in de naam van Diplo.
Bazenmuziek 👍🏻
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_152418596
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:52 schreef Puala het volgende:
Ook leuke ideeen! Ik vind zoiets ook leuk: http://hout-doe.nl/products/1479-poppenwagen-rose-met-hart.aspx doen ze ook jaren mee :Y
Thanks. Zal zoiets en die blokkenwagen eens meenemen ter overweging. ^O^
  FOK!Fotograaf zaterdag 9 mei 2015 @ 09:53:51 #198
372645 spreading
pi_152425392
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 20:29 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Cadeau uitzoeken voor nichtje dat 1 wordt.
Moeilijk -O- ...
vaak zijn die ouders blij net van alles. Voor het kind zelf hoef je het idd niet te doen, maar een leuk speeltje en een leuk shirtje oid is al leuk en hoeft ook niet duur te zijn.
  FOK!Fotograaf zaterdag 9 mei 2015 @ 09:54:35 #199
372645 spreading
pi_152425402
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:09 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

2 verjaardagen en een moederdag :P en morgen naar eens lens kijken :@
naar wat voor lens ga je kijken?
  FOK!Fotograaf zaterdag 9 mei 2015 @ 09:55:48 #200
372645 spreading
pi_152425412
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 mei 2015 21:51 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Het lijkt wel struikgewasweer te worden, dus lekker achter de kleine beestjes aan :Y
daar is het idd lekker weer voor. Jammer dat ik er zelf geen tijd voor heb. Zou wel weer eens moeten. Veel plezier iig!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')