Hier nog een. Geen koudwatervrees krijgen he.quote:Op donderdag 30 april 2015 09:56 schreef Justme7005 het volgende:
[..]
Dan zitten we in t zelfde schuitje
Daar zeg je zo wat, persoonlijk zou ik dat heel erg leuk vinden zoiets, de Waal is ook goed.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:13 schreef NaRegenDeZon het volgende:
Als incentive een rondje over het ijselmeer bij mooi weer?
Ws een verstekeling aan bood die niet hoeft te worden afgelostquote:Op donderdag 30 april 2015 11:27 schreef crowd-fundi het volgende:
Hoe de Admiraal het doet, dat snap ik niet zo goed. Een lening voor 4 jaar van 120000 en dat aflossen met een jaarbedrag van nog geen 27000 euro. Wat klopt er niet?
Ik ben momenteel alleen nog maar bezig met 100 euro elke keer.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:46 schreef troepjepdat het volgende:
Ok, ik doe ook wel mee met de bootM'n totale geinvesteerde bedrag blijft maar teruglopen en ik wil ook graag nog wat meer spreiden.
Ik doe momenteel 100 EUR per 12 maanden, waardoor ik dan per project 10 EUR per maand terugkrijg (en ik dus mijn investeringsbedrag een beetje hoog probeer te houden). Als ik ergens bovengemiddeld vertrouwen in heb, stop ik er misschien wat meer in. Er zijn alleen IMO de laatste tijd niet zo veel leuke projecten meer...quote:Op donderdag 30 april 2015 11:48 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ik ben momenteel alleen nog maar bezig met 100 euro elke keer.
Vanaf volgende maand dat eens ophogen naar 200 als er wat leuks voorbij komt met een max van 400 p/m
Ja voor mij is dat helaas iets te grof.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:50 schreef troepjepdat het volgende:
[..]
Ik doe momenteel 100 EUR per 12 maanden, waardoor ik dan per project 10 EUR per maand terugkrijg (en ik dus mijn investeringsbedrag een beetje hoog probeer te houden). Als ik ergens bovengemiddeld vertrouwen in heb, stop ik er misschien wat meer in. Er zijn alleen IMO de laatste tijd niet zo veel leuke projecten meer...
terechte opmerking. Ergens zit iets niet goed. Een looptijd van 5 jaar komt in de buurt maar klopt ook niet helemaal. Raar hoor.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:27 schreef crowd-fundi het volgende:
Hoe de Admiraal het doet, dat snap ik niet zo goed. Een lening voor 4 jaar van 120000 en dat aflossen met een jaarbedrag van nog geen 27000 euro. Wat klopt er niet?
Ik hou het voorlopig nog bij 100/200 per project. Op die manier probeer ik de impact bij het omvallen van een project wat lager te houden.quote:Op donderdag 30 april 2015 11:54 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja voor mij is dat helaas iets te grof.
Probeer op t moment ook wat te sparen voor een huis, anders ging er zo 1000 euro per maand in.
Iets ophogen kan wel, maar het moet wel leuk blijven
Relatief gezien maakt de impact natuurlijk niet uit of je nou 100 of 500 per project investeert bij dezelfde hoeveelheid projecten.quote:Op donderdag 30 april 2015 12:06 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik hou het voorlopig nog bij 100/200 per project. Op die manier probeer ik de impact bij het omvallen van een project wat lager te houden.
Wordt er ook een wakkerquote:Op donderdag 30 april 2015 11:44 schreef leolinedance het volgende:
Ik stap ook aan boord.
Ik sta te kijken van de informatieverstrekking van KoM. Vele malen beter dan GvE!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |