Waar blijkt dat uit, dat IIC niet meer zo stabiel lijkt of blijkt? Zou je dat kunnen toelichten?quote:Op zondag 3 mei 2015 23:44 schreef InVestEerder het volgende:
[..]Maar bedrijven als Multi Care Systems en IIC werden een jaar geleden nog als behoorlijk kredietwaardig gewaardeerd en (b)lijken nu niet meer zo stabiel.
Ik zit er ook wat mee in mijn maag. Ik zou me kunnen voorstellen dat hij probeert een stuk onbelaste waardevermeerdering op te bouwen. Dat lijkt me een leuke casus voor de Belastinginspecteur. Hopelijk voor de DGA lezen die niet mee. Het riekt i.i.g. erg naar creatief omgaan met belastingwetgeving. En wij crowdfunders mogen de taxatiewaarde (wie voert die uit?) financieren. De balans van baten en risico's lijkt hier heel erg in het voordeel van de DGA uit te vallen. De man komt mij te gehaaid over om dit nog als een leuke investeringskans te zien.quote:Op maandag 4 mei 2015 12:01 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Er mag best wat aan de strijkstok blijven hangen, dat is normaal.
Gang van zaken vind ik een beetje in het grijze gebied, dat komt ook door het expliciet weglaten van de aankoopsom.
Klopt.quote:Op maandag 4 mei 2015 13:35 schreef bleyenburg het volgende:
rommeltje bij de GvE uitbetalingen vandaag
Ja, hier zijn ze echt niet blij mee, maar ja, uiteindelijk zal het wel weer goed komen maar hier gaat heel veel tijd in zetten. Het is een hele batch die dubben gegaan is en ze hebben nog geen idee waar het mis is gegaan.quote:Op maandag 4 mei 2015 13:41 schreef bleyenburg het volgende:
Ik vind het serieus vervelend voor GvE.
Storneren kunnen ze niet m.i.
Als er echt veel dubbele betalingen uit zijn gegaan wordt dat een hell of a job om alles weer terug te krijgen.
Uiteraard kunnen ze verrekenen met betalingen in de toekomst, maar het lijkt me een organisatorische nachtmerrie
Mailtje met excuus, waarbij je zegt dat de volgende termijn met deze uitbetaling verrekend wordt.quote:Op maandag 4 mei 2015 13:56 schreef bleyenburg het volgende:
dit is echt niet makkelijk op te lossen hoor
een slordige miljoen teveel betaald? Je hebt het over 2 projecten.... Dat lijkt me max 25k.quote:Op maandag 4 mei 2015 14:04 schreef bleyenburg het volgende:
en ff rente inkomsten over een slordige miljoen mislopen? betalingskenmerken die niet kloppen?
Heer Bernd Schneider zit met zijn bedrijf in de klem door torenhoge rentelasten als gevolg van een renteswap. Hij heeft deze ooit afgesloten op advies van de bank om probleem van toekomstige rentestijging op te kunnen vangen. Als rente daalt komen er andere vervelende dingen om de hoek kijken waarover hij, en vele andere mkb'ers, nooit is geïnformeerd. Eind januari of zo is dat op dit platform uitgebreid besproken. Hier vast 1 link, maar als je googelt vind je vanzelf meer.quote:Op maandag 4 mei 2015 13:11 schreef obligataire het volgende:
[..]
Waar blijkt dat uit, dat IIC niet meer zo stabiel lijkt of blijkt? Zou je dat kunnen toelichten?
Dat is maar de vraag, van de 8 die naar mij zijn overgemaakt van het weekend geen enkele dubbel.quote:Op maandag 4 mei 2015 14:15 schreef bleyenburg het volgende:
2 projecten bij mij....
maar op een hele batch zijn dat er m.i. echt wel wat meer hoor.
Hier ook dubbele betalingen :-), ben benieuwd hoe ze dit oplossenquote:Op maandag 4 mei 2015 14:24 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Dat is maar de vraag, van de 8 die naar mij zijn overgemaakt van het weekend geen enkele dubbel.
Om een miljoen dubbel betaald te hebben zouden ze een aflossing met een totale projectwaarde tussen de 50 (60maanden) en 32 miljoen (36maanden) gedaan moeten hebben. Ik durf wel met zekerheid te zeggen GVE niet zoveel heeft uitbetaald het afgelopen weekend.
Daar zijn we het over eensquote:Op maandag 4 mei 2015 14:38 schreef bleyenburg het volgende:
Maar goed....'t blijft vervelend en kost tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |