Inderdaad bekend gegeven.... Te veel gedoe en veels teveel mensenquote:Op maandag 27 april 2015 14:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ach, dat hele koningsdag vind ik maar onzin. maar dat is wel bekend.
Wat heb je vndaag weer gewonnen?quote:Op maandag 27 april 2015 16:19 schreef just me het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Waarschijnlijk een oranje petje, of een oranje tompoes.quote:
een vreselijk lelijke oranje knuffelquote:
Gelukkig heb je de ideale kleindochterquote:Op maandag 27 april 2015 16:53 schreef just me het volgende:
[..]
een vreselijk lelijke oranje knuffel
Nee joh dat dat die knuffel niet echt voor kleine kindjes is, moet ik eerst laten controlerenquote:Op maandag 27 april 2015 16:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Gelukkig heb je de ideale kleindochter
Denk niet dat het is omdat het een knuffel is, maar doordat oranje nu eenmaal een vreselijk lelijke kleur is.quote:Op maandag 27 april 2015 16:53 schreef just me het volgende:
[..]
een vreselijk lelijke oranje knuffel
Kan je toch zeker wel zelf doen. Even kijken of en geen kleine onderdelen aanzitten die makkelijk eraf te krijgen zijn en waarin een klein kind zou kunnen stikken.quote:Op maandag 27 april 2015 16:58 schreef just me het volgende:
[..]
Nee joh dat dat die knuffel niet echt voor kleine kindjes is, moet ik eerst laten controleren
ja hoor ik moet m even uit mijn golftas halen en goed bekijkenquote:Op maandag 27 april 2015 17:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Kan je toch zeker wel zelf doen. Even kijken of en geen kleine onderdelen aanzitten die makkelijk eraf te krijgen zijn en waarin een klein kind zou kunnen stikken.
En die ligt natuurlijk nog gewoon in de auto....quote:Op maandag 27 april 2015 17:05 schreef just me het volgende:
[..]
ja hoor ik moet m even uit mijn golftas halen en goed bekijken
quote:Op maandag 27 april 2015 17:22 schreef chufi het volgende:
[..]
En die ligt natuurlijk nog gewoon in de auto....
Duidelijk dat je nu je adres niet geeftquote:Op maandag 27 april 2015 17:23 schreef just me het volgende:
[..]![]()
ben beetje onhandig gelooof ik ik kon mijn portemonnee niet te vinden was die de hele nacht en avond in mijn fietstas zat
quote:Op maandag 27 april 2015 18:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Duidelijk dat je nu je adres niet geeft
aiquote:Op maandag 27 april 2015 18:04 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
ach de balkondeuren stonden ook de hele dag open!
iets met haastige spoed....
ja net zoals ik het koffiezetapparaat vergeten was uit te zetten vanmorgenquote:
misschien maar eens wel op tijd gaan slapen. Zat de portemonnee nog in de fietstas van het tripje naar de nachtwinkel?quote:Op maandag 27 april 2015 18:07 schreef just me het volgende:
[..]
ja net zoals ik het koffiezetapparaat vergeten was uit te zetten vanmorgen
Hebben ze daar dan een nachtwinkel?quote:Op maandag 27 april 2015 18:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
misschien maar eens wel op tijd gaan slapen. Zat de portemonnee nog in de fietstas van het tripje naar de nachtwinkel?
ja, stom hč en vanavond ga ik echt op tijd slapen, morgen weer een werkdag en moet ik weer fris vrolijk en aanwezig zijnquote:Op maandag 27 april 2015 18:12 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
misschien maar eens wel op tijd gaan slapen. Zat de portemonnee nog in de fietstas van het tripje naar de nachtwinkel?
Ik helemaal nietquote:
nu al, zit weer mobiel.quote:
Dan heb je mazzel... En als je thuiskomt is het over.quote:
Ik was thuis, geen trein genomen dit weekend.quote:Op maandag 27 april 2015 23:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel... En als je thuiskomt is het over.
Ondertussen kijk ik naar een vage Mexicaanse film
Ok was ook gewoon een aanname...quote:Op dinsdag 28 april 2015 14:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik was thuis, geen trein genomen dit weekend.
Niet raar aangezien ik vaak op dat tijdstip huiswaarts trein.quote:
Dan wel meestal op zondag ipv maandag, maar gezien de feestdag gisteren was het een logische aanname inderdaad.quote:Op dinsdag 28 april 2015 16:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet raar aangezien ik vaak op dat tijdstip huiswaarts trein.
Misschien helpt het als ik zeg:quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan wel meestal op zondag ipv maandag, maar gezien de feestdag gisteren was het een logische aanname inderdaad.
Dat begreep ik al wel ..quote:Op dinsdag 28 april 2015 17:09 schreef drakin het volgende:
[..]
Misschien helpt het als ik zeg:
Ik was niet bij Sas
Ja maar had ik eerder moeten zeggen, nu worden er al aannames gemaakt.quote:
Buiten wel, maar niet de stad inquote:Op dinsdag 28 april 2015 17:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja maar had ik eerder moeten zeggen, nu worden er al aannames gemaakt.
Maar gister nog buiten geweest?
Ik bedoel verder dan je balkonquote:
staat niet uit hoorquote:Op dinsdag 28 april 2015 22:26 schreef chufi het volgende:
Zou ik minder posten omdat kwoot-alert uitstaat?
zelluf gedaan of ??quote:
Ja met opzet.... Voor SC 40+ quotes hoeft het niet meer met minder dan 1 topic a day.. Dat is nog terug te lezen ...quote:
wist niet eens dat dat konquote:Op dinsdag 28 april 2015 23:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja met opzet.... Voor SC 40+ quotes hoeft het niet meer met minder dan 1 topic a day.. Dat is nog terug te lezen ...
Wist niet eens dat je die had...quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:13 schreef just me het volgende:
dan moet ik heel slim zelfs iets gedaan hebben
ben zo slim dat ik sinds gisteren eindelijk weet hoe ik mijn foto's voor fobo kan verkleinen hahahah
jep! ik denk dat ik al heel lang een fobo had maar er nooit foto's op geplaatstquote:Op dinsdag 28 april 2015 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Wist niet eens dat je die had...
Maar slim is het wel als je telken een alert krijgt
Ik begin er niet meer aanquote:Op dinsdag 28 april 2015 23:22 schreef just me het volgende:
[..]
jep! ik denk dat ik al heel lang een fobo had maar er nooit foto's op geplaatst
teveel kijkers? Kon je het niet meer aan ?quote:
Geen idee .. Heb geen of een lege fobo iigquote:Op dinsdag 28 april 2015 23:24 schreef just me het volgende:
[..]
teveel kijkers? Kon je het niet meer aan ?
Hou jij het wel aan Just me?quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:24 schreef just me het volgende:
[..]
teveel kijkers? Kon je het niet meer aan ?
ik vind het wel handig hoorquote:Op dinsdag 28 april 2015 23:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Hou jij het wel aan Just me?
Anders ben ik je nu helemaal voor niks aan het kwooten
Gewoon wakker houden met kwotenquote:Op dinsdag 28 april 2015 23:30 schreef drakin het volgende:
[..]
Hou jij het wel aan Just me?
Anders ben ik je nu helemaal voor niks aan het kwooten
Mooi, dan ga ik je vaker kwootenquote:
moet ik wel iets zinnigs te zeggen hebbenquote:
kwoot!quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:32 schreef just me het volgende:
[..]
moet ik wel iets zinnigs te zeggen hebben
oh fukkeduck, even vergetenquote:Op dinsdag 28 april 2015 23:32 schreef drakin het volgende:
[..]
kwoot!
Ja dit is Fok, zinnige dingen doe je maar elders
Morgen vrij voor de kleine toch weer... Veel plezier met dat schatjequote:Op dinsdag 28 april 2015 23:32 schreef just me het volgende:
[..]
moet ik wel iets zinnigs te zeggen hebben
arme duckquote:
ik heb vorige week zo'n superfoto van haar gemaakt maar wacht nog even op toestemming om die te plaatsenquote:Op dinsdag 28 april 2015 23:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Morgen vrij voor de kleine toch weer... Veel plezier met dat schatje
Waar heb je die andere dan geplaatst?quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:34 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb vorige week zo'n superfoto van haar gemaakt maar wacht nog even op toestemming om die te plaatsen
trustuh THquote:
nergensquote:
dan kun je ze gewoon allemaal in 1 keer verwijderen, maar idd mobiel zie ik ze ook niet en mis ze dan ook niet.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Quote-alarms zijn ondingen, op de ipad zie je ze niet, zet je na weken de laptop weer eens aan, heb je er duizenden.... Gewoon uitzetten
Ik zit meestal op den laptop... , maar dan nog heb ik er meestal 10 tallen in de ochtendquote:Op dinsdag 28 april 2015 23:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Quote-alarms zijn ondingen, op de ipad zie je ze niet, zet je na weken de laptop weer eens aan, heb je er duizenden.... Gewoon uitzetten
waar hang jij dan uit 's nachts ?????quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit meestal op den laptop... , maar dan nog heb ik er meestal 10 tallen in de ochtend
Gewoon thuis en op Fokquote:Op dinsdag 28 april 2015 23:38 schreef just me het volgende:
[..]
waar hang jij dan uit 's nachts ?????
Dat komt doordat je gewoon constant hier bent, ben je er een dagje niet zul je ze ook niet hebben.quote:Op dinsdag 28 april 2015 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit meestal op den laptop... , maar dan nog heb ik er meestal 10 tallen in de ochtend
Vandaag, afgelopen weekend of laatste 2/3 weken?quote:
Nee ik zit ook veel op MEN en daar zijn mensen die bij hun ontbijt weer een hoop topics updaten, die ik dan in de nacht had gedaanquote:Op dinsdag 28 april 2015 23:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat komt doordat je gewoon constant hier bent, ben je er een dagje niet zul je ze ook niet hebben.
Iedereen probeert nu ergens een plekje te vinden, maar radio s MUZ en zou over muziek moeten gaan.. als ze daar niet over gaan klagen is er echt iets mis bij de organisatie... Daar wordt alleen maar ge SC-ed EN MLN loopt ook niet echt ...quote:
ik voel me wel prima bij MUZ en ik luister nu veel meer muziek dan ik ooit gedaan heb en geniet er ook vanquote:Op dinsdag 28 april 2015 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Iedereen probeert nu ergens een plekje te vinden, maar radio s MUZ en zou over muziek moeten gaan.. als ze daar niet over gaan klagen is er echt iets mis bij de organisatie... Daar wordt alleen maar ge SC-ed EN MLN loopt ook niet echt ...
Ik ook, maar heb gelukkig een stekkie buiten Fok waar ik ineens iets meer kom ineens.quote:
give it a tryquote:Op dinsdag 28 april 2015 23:59 schreef drakin het volgende:
Op het wereldwijde web.
Iets met histerie, denk niks voor jullie
Stoortquote:Op woensdag 29 april 2015 07:25 schreef just me het volgende:
* just me ziet bordje NIET STOREN hangen
Ik mag wel gestoord worden Sjoef zei om 00.21 Sorry .. ik ben ff prive bezig.....quote:
Die kwoot ik niet, ik kwoot jou. Jij hebt het toch niet uitstaan dus heeft het wel zin.quote:Op woensdag 29 april 2015 12:31 schreef just me het volgende:
[..]
Ik mag wel gestoord worden Sjoef zei om 00.21 Sorry .. ik ben ff prive bezig.....
Ik dacht dat ie al gestoord was.quote:Op woensdag 29 april 2015 12:31 schreef just me het volgende:
[..]
Ik mag wel gestoord worden Sjoef zei om 00.21 Sorry .. ik ben ff prive bezig.....
* just me heeft heel zachtjes gedaan in het topic !quote:
quote:Op woensdag 29 april 2015 13:19 schreef just me het volgende:
[..]
* just me heeft heel zachtjes gedaan in het topic !
boven doet er iemand niet zachtjes
WIE IS STIL???quote:
Dat zou een leuke usernaam zijn,quote:
ze is wel altijd vrolijk, zal ze wel van mij hebbenquote:
Ze? Is er dan al een user die deze naamquote:Op woensdag 29 april 2015 13:38 schreef just me het volgende:
[..]
ze is wel altijd vrolijk, zal ze wel van mij hebben
Mijn kleindochter mag never nooit op Fok!quote:Op woensdag 29 april 2015 13:44 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze? Is er dan al een user die deze naam![]()
heeft?
Mag ze ooit wel zelf iets te zeggen hebben?quote:Op woensdag 29 april 2015 13:50 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn kleindochter mag never nooit op Fok!
Gelukkig heb ik er niets over te zeggenquote:Op woensdag 29 april 2015 13:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Mag ze ooit wel zelf iets te zeggen hebben?
ben je echt net wakker ?quote:
Ik ben al uren wakker. Ik werd zelfs even om 4 uur gewekt door de deurbelquote:
wat voor idioot was dat ???quote:Op woensdag 29 april 2015 14:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben al uren wakker. Ik werd zelfs even om 4 uur gewekt door de deurbel![]()
![]()
![]()
![]()
Tja, Ik ken haar vaag en ze wilde weten of een bepaald iemand hier nog in de flat woont..quote:
je schrikt je toch helemaal kapot als iemand om 4 uur aanbeltquote:Op woensdag 29 april 2015 14:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja, Ik ken haar vaag en ze wilde weten of een bepaald iemand hier nog in de flat woont..
Om 4 uur 's nachts, dan heb je bij mij een probleem, ook al ben ik meestal nog wakker om die tijd.quote:Op woensdag 29 april 2015 14:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja, Ik ken haar vaag en ze wilde weten of een bepaald iemand hier nog in de flat woont..
Tsss nachtbrakerquote:Op woensdag 29 april 2015 14:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Om 4 uur 's nachts, dan heb je bij mij een probleem, ook al ben ik meestal nog wakker om die tijd.
Ben nu al bijna 2 uur wakker.
Zeg dat, Eerst had ik iets, laat gaan, toen ik haar eindelijk herkende op het beeldscherm.quote:Op woensdag 29 april 2015 14:16 schreef just me het volgende:
[..]
je schrikt je toch helemaal kapot als iemand om 4 uur aanbelt
komt nog wel (sprak zij uit recente eigen ervaring)quote:Op woensdag 29 april 2015 14:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeg dat, Eerst had ik iets, laat gaan, toen ik haar eindelijk herkende op het beeldscherm.
Maar goed, al was de dag wat langzaam opgang gekomen, heb ik nu niet het gevoel van slaaptekort
Volgens mij heeft PP vannacht ook weer doorgehaaldquote:
Ik ben wel een stuk jonger hequote:Op woensdag 29 april 2015 14:23 schreef just me het volgende:
[..]
komt nog wel (sprak zij uit recente eigen ervaring)
[..]
Tot 6 uur. Ik ging iets na 4 uur pitten maar ik was niet op Fok.quote:Op woensdag 29 april 2015 14:23 schreef just me het volgende:
[..]
komt nog wel (sprak zij uit recente eigen ervaring)
[..]
Volgens mij heeft PP vannacht ook weer doorgehaald
quote:Op woensdag 29 april 2015 14:28 schreef Bos81 het volgende:
Even boodschapjes doen met de woonbegeleiding
quote:Op woensdag 29 april 2015 14:28 schreef Bos81 het volgende:
Even boodschapjes doen met de woonbegeleiding
Had gekund toch?quote:
vergeet je nieuwe hobby nietquote:Op woensdag 29 april 2015 14:36 schreef just me het volgende:
[..]
Had gekund toch?
Ik heb volgende week vakantie, uitslapen, uitrusten, opruimen.. te laat naar bed
* just me heeft 'n nieuwe hobby?quote:
jij vergeet ook niks hčquote:
wen er maar aan, ik doe soms nauwelijks onder voor Kingstownquote:Op woensdag 29 april 2015 14:42 schreef just me het volgende:
[..]
jij vergeet ook niks hč![]()
vakantie geld komt eraan
kheb er totaal geen probleem mee hoorquote:Op woensdag 29 april 2015 14:43 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wen er maar aan, ik doe soms nauwelijks onder voor Kingstown
Ik dacht je hebt als hobby in de 3e persoon sprekenquote:Op woensdag 29 april 2015 14:42 schreef just me het volgende:
[..]
vakantie geld komt eraan
ik heb zoveel hobbysquote:Op woensdag 29 april 2015 14:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik dacht je hebt als hobby in de 3e persoon spreken
Anders verveel je je maar.quote:
Dat vrouwen een gat in de hand hebben en graag met geld gooien, is dat nou een cliché of gewoon de waarheid?quote:Op woensdag 29 april 2015 14:42 schreef just me het volgende:
[..]
vakantie geld komt eraan
Naast mijn baan en mijn vele uren vrijwilligerswerk per week mag ik ook nog wat uitzonderlijke hobby's hebbenquote:
wat denk je zelf?quote:Op woensdag 29 april 2015 14:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat vrouwen een gat in de hand hebben en graag met geld gooien, is dat nou een cliché of gewoon de waarheid?
Hmmm...quote:Op woensdag 29 april 2015 14:52 schreef just me het volgende:
[..]
Naast mijn baan en mijn vele uren vrijwilligerswerk per week mag ik ook nog wat uitzonderlijke hobby's hebben
Volmondig waarheid. Kledingkasten puilen uit, maar ja, niks om aan te trekken.quote:
Ik heb het mezelf al eerder afgevraagd of ik wel een vrouw ben... ik heb mijn kledingkasten puilen niet uit, kheb niet zoveel paar schoenen, ik hou niet van kleren kopen, dochterlief geeft feest eind mei en heb ik dan toch maar een leuk jurkje gekocht, nu de schoenen nog, hoge hakken.....quote:Op woensdag 29 april 2015 14:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Volmondig waarheid. Kledingkasten puilen uit, maar ja, niks om aan te trekken.
Het is beslist geen man geweest die het fenomeen 'inloopkast' bedacht heeft.quote:Op woensdag 29 april 2015 15:00 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb het mezelf al eerder afgevraagd of ik wel een vrouw ben... ik heb mijn kledingkasten puilen niet uit, kheb niet zoveel paar schoenen, ik hou niet van kleren kopen, dochterlief geeft feest eind mei en heb ik dan toch maar een leuk jurkje gekocht, nu de schoenen nog, hoge hakken.....
Kan een vrouw zijn die dacht, je weet maar nooit wie er binnen komt lopenquote:Op woensdag 29 april 2015 15:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is beslist geen man geweest die het fenomeen 'inloopkast' bedacht heeft.
Zie de gearceerde tekst voor het bewijs dat je een vrouw bent, mist je ook daadwerkelijk gebaard en niet slechts gepenetreerd hebt...quote:Op woensdag 29 april 2015 15:00 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb het mezelf al eerder afgevraagd of ik wel een vrouw ben... ik heb mijn kledingkasten puilen niet uit, kheb niet zoveel paar schoenen, ik hou niet van kleren kopen, dochterlief geeft feest eind mei en heb ik dan toch maar een leuk jurkje gekocht, nu de schoenen nog, hoge hakken.....
lichamelijk ben ik een echte vrouwquote:Op woensdag 29 april 2015 15:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zie de gearceerde tekst voor het bewijs dat je een vrouw bent, mist je ook daadwerkelijk gebaard en niet slechts gepenetreerd hebt...
En 2e bewijs. Ik koop nooit een leuke broek, meestal koop ik gewoon een broek.quote:Op woensdag 29 april 2015 15:00 schreef just me het volgende:
[..]
waarom moeten mannen altijd met bewijzen komenquote:Op woensdag 29 april 2015 15:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En 2e bewijs. Ik koop nooit een leuke broek, meestal koop ik gewoon een broek.
Zo zijn ze nu eenmaal of is dat misschien een cliché. Je weet het niet.quote:Op woensdag 29 april 2015 15:09 schreef just me het volgende:
[..]
waarom moeten mannen altijd met bewijzen komen
Omdat vrouwen altijd twijfelen.quote:Op woensdag 29 april 2015 15:09 schreef just me het volgende:
[..]
waarom moeten mannen altijd met bewijzen komen
Trouwen?quote:Op woensdag 29 april 2015 15:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Kasten vol jurkjes en andere kleding, check
Nog veel meer schoenen, check
Niks om aan te trekken, nee eigenlijk nooit
Winkelen vind ik niet heel boeiend
Heb ook geen gat in mijn hand ( ik zou het me ook niet kunnen veroorloven)
check, na ja met iets minder schoenen dan.quote:Op woensdag 29 april 2015 15:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Kasten vol jurkjes en andere kleding, check
Nog veel meer schoenen, check
Niks om aan te trekken, nee eigenlijk nooit
Winkelen vind ik niet heel boeiend
Heb ook geen gat in mijn hand ( ik zou het me ook niet kunnen veroorloven)
kijk, het gaat weer leven hierquote:Op woensdag 29 april 2015 18:26 schreef Spezza19 het volgende:
In verband met de toenemende SC in R49, dan maar hier evenzeggen
quote:
Ik ben ook het zonnetje in huisquote:
Zeequote:
Verse visquote:
Kwallenquote:
Ik weetzquote:Op woensdag 29 april 2015 20:53 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Die heb je niet alleen op het strand
Ik had een keer in Frankrijk… bewolkte dag, wel warm… gewoon mijn voeten verbrandquote:
bof je dat het je voeten waren en niet je orenquote:Op woensdag 29 april 2015 20:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik had een keer in Frankrijk… bewolkte dag, wel warm… gewoon mijn voeten verbrand
Dus ja, zonnebrand
Mja, mijn gezicht enzo valt altijd wel mee. Die zijn zon gewendquote:Op woensdag 29 april 2015 21:03 schreef just me het volgende:
[..]
bof je dat het je voeten waren en niet je oren
ligstoel
mijn neus is altijdquote:Op woensdag 29 april 2015 21:05 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, mijn gezicht enzo valt altijd wel mee. Die zijn zon gewend
Mijn tettenquote:Op woensdag 29 april 2015 21:07 schreef just me het volgende:
[..]
mijn neus is altijden ik heb echt een keer mijn oren verbrand hoog in de bergen in Frankrijk was geen pretje.
Als jij de LaPo neemt en geen nieuwe opent blijft het misschien daarbij. Tenzij iemand zich geroepen voelt om de nieuwe te openen.quote:
Dat deed Sas de laatste keerquote:Op donderdag 30 april 2015 17:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als jij de LaPo neemt en geen nieuwe opent blijft het misschien daarbij. Tenzij iemand zich geroepen voelt om de nieuwe te openen.
Ja, en jij maakte hem weer open, en nu kunnen we weer zwaaien.quote:
Ja ik wou nog ff terugzwaaien naar Sas....quote:Op donderdag 30 april 2015 17:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, en jij maakte hem weer open, en nu kunnen we weer zwaaien.
was ik ook vergetenquote:Op donderdag 30 april 2015 17:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik wou nog ff terugzwaaien naar Sas....
quote:Zeg wat is er met de oude OP gebeurd?
Ik vind deze transformatie van topic waar bijna nooit iemand kwam, met een tussenstop als schuiltopic voor sommigen, tot complete overname maar niets.
Past precies bij Memory Lane die mona.quote:Op donderdag 30 april 2015 17:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
MLN / [MLN Ketshonk] #98 - Mona geeft antwoord
Dit vind ik dan wel weer grappig.
[..]Is er eindelijk iemand daaro, is het weer niet goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op donderdag 30 april 2015 17:53 schreef drakin het volgende:
[..]
Past precies bij Memory Lane die mona.
En die kwoot mist nog ietsNee, lieve Mona is er zelf ook, je kan er met al je vragen terecht. Dus mocht je ergens mee zitten waar je zelf geen antwoord op weet, schroom niet en leg haar de vraag voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ben jij Mo naquote:Op donderdag 30 april 2015 17:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, lieve Mona is er zelf ook, je kan er met al je vragen terecht. Dus mocht je ergens mee zitten waar je zelf geen antwoord op weet, schroom niet en leg haar de vraag voor.![]()
Nee, lees het topic maar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 51% gewijzigd door Treehut362 op 30-04-2015 21:58:43 ]andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op donderdag 30 april 2015 22:06 schreef Treehut362 het volgende:
En nog even dit...
Gish is the debut album by American alternative rock band The Smashing Pumpkins, released in May 1991 through Caroline Records. Frontman Billy Corgan described Gish as a "very spiritual album".[3] Despite initially peaking at only number 195 on the Billboard 200 upon its release, Gish was eventually certified platinum (one million copies shipped) by the RIAA.
![]()
hoeft niet hoorquote:
niets hoeft maar ik heb het wel even gedaan, niet mijn smaakquote:
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:41 schreef just me het volgende:
nog even werken en dan.... 2 weken vakantie
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:41 schreef just me het volgende:
nog even werken en dan.... 3 weken vakantie
Ik neem juist alleen maar vrij als ik het wil...quote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:57 schreef just me het volgende:
Nadeel is dat ik nooit vrij kan nemen als IK dat wil😊
onderwijs, ik ben van thuis niet anders gewendquote:Op vrijdag 1 mei 2015 10:57 schreef just me het volgende:
Nadeel is dat ik nooit vrij kan nemen als IK dat wil😊
ach het wentquote:Op vrijdag 1 mei 2015 11:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
onderwijs, ik ben van thuis niet anders gewend
met alleen een teug lucht lukt dat nauwelijksquote:Op vrijdag 1 mei 2015 09:38 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 neemt grote teug lucht en blaast topic wat leven in
We hebben hem al bijna dichtquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
met alleen een teug lucht lukt dat nauwelijks
Daarom de tip, blijven ademenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 13:50 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
met alleen een teug lucht lukt dat nauwelijks
De vraag is of ie na de LaPo nog een nieuwe kick krijgt.quote:
altijdquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De vraag is of ie na de LaPo nog een nieuwe kick krijgt.
Als ik de LaPo niet heb maar iemand anders, en die opent geen nieuwe, ga ik het ook niet doen in ieder geval. Feit is dat wat ooit 40+ was nu verdeeld is in 3 tot 4 topics. En een enkeling zie je helemaal nergens meer. Dat vind ik toch ergens wel jammer.quote:
Gewoon hard blijven schoppenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De vraag is of ie na de LaPo nog een nieuwe kick krijgt.
Is toch leuk, meerdere van jullie uit Radio49 zijn toen wij bij jullie kwamen ook naar (toen nog) 40+ gekomen en een week later trokken ze de stekker eruit, en nu zitten we met dit slap aftreksel. Terwijl die makkelijk naast elkaar kunnen bestaan.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gewoon hard blijven schoppen
Daarom doe ik gezellig mee.. ik houd er wel van om tegen dingen aan te schoppen
Ja wat is het ergste wat je kan gebeuren? Een permaban? Nou dan neem je toch weer eens iets nieuws..quote:Op vrijdag 1 mei 2015 14:29 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Gewoon hard blijven schoppen
Daarom doe ik gezellig mee.. ik houd er wel van om tegen dingen aan te schoppen
We houden ons erg rustig, maar of hier of MUZ R49 of MLN in het KETShonkquote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hi Chuf.Waar zitten jullie? Muz, ergens anders? Geen zin om te zoeken.
KETShonk? Die ken ik nog niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:44 schreef chufi het volgende:
[..]
We houden ons erg rustig, maar of hier of MUZ R49 of MLN in het KETShonk
Oh ja daar komen enkele af en toe ook nog eens buurten ..quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
KETShonk? Die ken ik nog niet.![]()
En rustig kan ook natuurlijk, ik ben nu weer ff terug op mijn beginstekkie.![]()
Moet zo toch ook weer even weg. Ik zal eens rondneuzen zo.
quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja daar komen enkele af en toe ook nog eens buurten ..
Chocoquote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Of je ziet het niet of je wilt het niet zien, je vergat een L.
![]()
Waar mis jij een L...quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Of je ziet het niet of je wilt het niet zien, je vergat een L.
![]()
Smaken verschillenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 07:14 schreef just me het volgende:
[..]
niets hoeft maar ik heb het wel even gedaan, niet mijn smaak
Daar zitten de 'KETsers'quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
KETShonk? Die ken ik nog niet.![]()
En rustig kan ook natuurlijk, ik ben nu weer ff terug op mijn beginstekkie.![]()
Moet zo toch ook weer even weg. Ik zal eens rondneuzen zo.
Doeiiiiiquote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
SpezzaIk was even eten. En ga zo weer weg, zoon halen.
Dacht dat je weg wasquote:
Het gaat lekker snel.quote:
In mijn hoofd, ik maak me niet zo snel druk, is me te vermoeiend.quote:
Waar jij niet bentquote:
Zit je maagband te strak ofzo.quote:
Ik maak me ook niet drukquote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
In mijn hoofd, ik maak me niet zo snel druk, is me te vermoeiend.
quote:
Soury doet geen YTsquote:
Klopt latersquote:
Dat ie er niet in komt zodra het licht uit is?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:09 schreef mrspoeZ het volgende:
Medepuberouders, hoe verkoop je het je kind dat je naar bed wil voordat ie thuis is?
Zeg gewoon dat je heel moe bent nu en het echt niet red. Snapt ie heus wel voor een keer. Oh en dan kan je ook nog zeggen dat je morgen dan ff kletst met hem.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:15 schreef mrspoeZ het volgende:
Oh nee, dat bedoel ik niet. Hij mag van mij best na ouderbedtijd thuis komen, maar hij vindt het zo gezellig als ik nog wakker ben als hij klaar is met trainen (tegen twaalven dus).
Ik ben een BKV'er, dus ik heb geen oplossing...quote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:15 schreef mrspoeZ het volgende:
Oh nee, dat bedoel ik niet. Hij mag van mij best na ouderbedtijd thuis komen, maar hij vindt het zo gezellig als ik nog wakker ben als hij klaar is met trainen (tegen twaalven dus).
"Mama is moe, mama gaat slapen".quote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:15 schreef mrspoeZ het volgende:
Ik ook niet.,.. De mijne is op dr 11e vertrokken en komt mogelijk op dr 25ste terug (dit najaar)quote:
Lol ja. Maar hij is dus niet thuis, en ik vind het zo gemeen om hem in een lege woonkamer thuis te laten komen als ie erop rekent dat ik er nog ben.quote:
14! Ja, dan snap ik je dilemma wel. Hij komt dus niet zo vaak zo laat thuis, dan snap ik wel dat je er moeite mee hebt. Maar misschien vindt hij het wel weer heel leuk als hij een briefje op tafel vindt met mijn bovenstaande tekst.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:27 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Lol ja. Maar hij is dus niet thuis, en ik vind het zo gemeen om hem in een lege woonkamer thuis te laten komen als ie erop rekent dat ik er nog ben.
Maar goed, het is helder; ik moet niet miepen.
Wat is een BKV'er en wat bijzonder dat je kind na 14 jaar terug komt!
Dat gebeurt soms als iemand naar naar SPanje vertrekt met haar moeder... Nu na haar studie hoopt ze hier mogelijk een baan te vinden... samen met 2 vriendinnenquote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:27 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
wat bijzonder dat je kind na 14 jaar terug komt!
Ze had het over 14 jaar weg zijn van mn dochter...quote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
14! Ja, dan snap ik je dilemma wel. Hij komt dus niet zo vaak zo laat thuis, dan snap ik wel dat je er moeite mee hebt. Maar misschien vindt hij het wel weer heel leuk als hij een briefje op tafel vindt met mijn bovenstaande tekst.
Je mag nooit meer raden...quote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:27 schreef mrspoeZ het volgende:
Wat is een BKV'er* en wat bijzonder dat je kind na 14 jaar terug komt!
Ik gok op Bewust Kinderloze Vader, maar dat is wel een beetje gek.
Zal ik even helpen.quote:
en toch ook niet gekquote:
doe je bestquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |