SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hierBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Geen idee lekker boeiend gewoon bier zuipen en nootjes tikkenquote:Op maandag 27 april 2015 11:20 schreef JaqenHghar het volgende:
wat was er precies zo nieuwe stijl aan trouwens>
Hoe dan? Amalia moet een beetje opdrogen, Ariane en Alexia gaan ook mooierds wordenquote:Op maandag 27 april 2015 11:17 schreef clumsy_clown het volgende:
De Prinsesjes zetten gewoon de fugly traditie van Emma en Juliana voort.
Heb je hun vader wel eens gezien met die dikke korpsballenkop van em.quote:Op maandag 27 april 2015 11:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Hoe dan? Amalia moet een beetje opdrogen, Ariane en Alexia gaan ook mooierds worden
Paar maanden cutten en hij is fucking ripped, vriend.quote:Op maandag 27 april 2015 11:33 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Heb je hun vader wel eens gezien met die dikke korpsballenkop van em.
Vandaag is rustig afbouwen morgen weer werken. Vannacht was al aardig gek.quote:Op maandag 27 april 2015 11:30 schreef Awesome_ het volgende:
Henk gaat ook uit zn plaatje vandaag heb ik zo'n vermoeden
oh.quote:Op maandag 27 april 2015 11:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Vandaag is rustig afbouwen morgen weer werken. Vannacht was al aardig gek.
als ik hem zou zijn zou ik zieke kuur zettenquote:Op maandag 27 april 2015 11:35 schreef Awesome_ het volgende:
Ik geef geen gulden voor de kop van wim
Sowieso zou ik ff alle tandjes eruit laten tikken en prothese zetten als ik hem was
Die jongste is wel heel leuk, ondeugend ookquote:Op maandag 27 april 2015 11:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Hoe dan? Amalia moet een beetje opdrogen, Ariane en Alexia gaan ook mooierds worden
je moet die uitsmijter ook 50 euro geven dan sta je overal binnenquote:Op maandag 27 april 2015 12:44 schreef no1uknow het volgende:
zo lekker weekendje Berlijn gepakt
Wilde zaterdag naar een grote technoclub, er was een feestje in Statbat, maar daar werden we, 4 gasten geweigerd. Taxi gepakt naar Berghain, zelfde verhaal. Taxi gepakt naar Tresor, zelfde verhaal
Maar je staat daar in de rijen en minstens driekwart wordt geweigerd en al die Berlijners lijken het prima te vinden, normaalste zaak v/d wereld.
je had zeker air max aanquote:Op maandag 27 april 2015 12:44 schreef no1uknow het volgende:
zo lekker weekendje Berlijn gepakt
Wilde zaterdag naar een grote technoclub, er was een feestje in Statbat, maar daar werden we, 4 gasten geweigerd. Taxi gepakt naar Berghain, zelfde verhaal. Taxi gepakt naar Tresor, zelfde verhaal
Maar je staat daar in de rijen en minstens driekwart wordt geweigerd en al die Berlijners lijken het prima te vinden, normaalste zaak v/d wereld.
Blijft wel een leuke stad imo, ook als je niet naar de clubs wil gaan.quote:Op maandag 27 april 2015 13:30 schreef fathank het volgende:
Tjah, berlijn is wel een beetje over z'n hoogtepunt heen imho. Vieze stinkende krakers
quote:Op maandag 27 april 2015 14:12 schreef Awesome_ het volgende:
Ff zo'n Duitse chick in haar pull neuken ahah kkhoere!!!
quote:Op maandag 27 april 2015 14:12 schreef Awesome_ het volgende:
Ff zo'n Duitse chick in haar pull neuken ahah kkhoere!!!
Weenie, waren net in de binnenstad maar is kaolodruk en het waait best hard. Verder wat podia maar allemaal meh. Het echte feest was vannacht.quote:
quote:Op maandag 27 april 2015 20:26 schreef JackieBrown het volgende:
Kk zit rond 17u in de trein probeert zo'n gast me te regelen.. leek wel een beetje op etha alleen brabants accentsanyway niet op ingegaan hahahahah
quote:Op maandag 27 april 2015 20:26 schreef JackieBrown het volgende:
Kk zit rond 17u in de trein probeert zo'n gast me te regelen.. leek wel een beetje op etha alleen brabants accentsanyway niet op ingegaan hahahahah
Haha was jij het toch. Dacht ik al. Wat grappigquote:Op maandag 27 april 2015 20:26 schreef JackieBrown het volgende:
Nice.quote:
Het is een regel dat alleen seekers de snitch mogen aanraken. En ondanks dat het vangen van de snitch het spel beëindigd, heb je niet automatisch gewonnen. Vangen van de snitch is 150 punten dus als je 160 achter staat verlies je als nog.quote:Op maandag 27 april 2015 22:05 schreef seto het volgende:
wat de fuck is het nut van alle andere spelers in quidditch als je toch praktisch hebt gewonnen als je die gouden snitch vangt>? waarom gaat niet iedereen gewoon achter de gouden snitch aan?
alleen een vrouw had zo'n domme sport kunnen verzinnen
Snitches get stitches, ending up in ditches, next to the bitches.quote:Op maandag 27 april 2015 22:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Het is een regel dat alleen seekers de snitch mogen aanraken. En ondanks dat het vangen van de snitch het spel beëindigd, heb je niet automatisch gewonnen. Vangen van de snitch is 150 punten dus als je 160 achter staat verlies je als nog.
niet echt kwark maar iets andersquote:Op maandag 27 april 2015 22:29 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Clumsy.
Heb je vandaag kwark gegeten?
Denk dat seto ook wel z'n kinderen aan de Harry Potter brengt als ze rode sticker kunnen lezen, bij witte stiekem een Stephen King en dan niks tegen mama zeggen...quote:
Hey deuce,quote:Op maandag 27 april 2015 22:29 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Clumsy.
Heb je vandaag kwark gegeten?
als je 16 goals achter staat verdien je het ook gewoon te verliezen en niet alsnog te winnenquote:Op maandag 27 april 2015 22:26 schreef V1z0R het volgende:
[..]
Het is een regel dat alleen seekers de snitch mogen aanraken. En ondanks dat het vangen van de snitch het spel beëindigd, heb je niet automatisch gewonnen. Vangen van de snitch is 150 punten dus als je 160 achter staat verlies je als nog.
Wat waarschijnlijk niet echt hielp is dat we allemaal in witte en zwarte overhemden liepenquote:Op maandag 27 april 2015 12:52 schreef Sapstengel het volgende:
Ja echt gay is dat. Sowieso me laten keuren door zo'n malloot met tattoos op zn gezichtBerghain schijnt wel tof te zijn maar ook veel naakte mannen en gays.
Ja net als dat je dan 2 ballen hebt waar bepaalde spelers met knuppels andere spelers helemaal kapot mee mogen slaan. Wtf.quote:Op maandag 27 april 2015 22:05 schreef seto het volgende:
wat de fuck is het nut van alle andere spelers in quidditch als je toch praktisch hebt gewonnen als je die gouden snitch vangt>? waarom gaat niet iedereen gewoon achter de gouden snitch aan?
alleen een vrouw had zo'n domme sport kunnen verzinnen
Berlijnquote:Op dinsdag 28 april 2015 08:57 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Wat waarschijnlijk niet echt hielp is dat we allemaal in witte en zwarte overhemden liepen
weet je wat ik altijd kk irri vond vroegerquote:Op dinsdag 28 april 2015 07:56 schreef seto het volgende:
[..]
als je 16 goals achter staat verdien je het ook gewoon te verliezen en niet alsnog te winnen
quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey deuce, als je eierstokken opspelen mag je wel naar F&F of OUD verkassen hoor. We zullen doen alsof we je missen, beloofd.
of als je ging tienen en je van die flapdrollen had die niet konden hooghoudenquote:Op dinsdag 28 april 2015 12:46 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
weet je wat ik altijd kk irri vond vroeger
stond je 15-3 voor op het veldje en dan riepen ze 'ja dit is de winnende'
nee, opkankeren, we heb 12 meer gescoord dan jullie
voor jou wel. Cultuur ditdatquote:Op dinsdag 28 april 2015 12:25 schreef clumsy_clown het volgende:
Als ik ontevreden ben sla ik ook winkels kort en klein. Is toch normale reactie?
Haha echt he, dat waren de mensen die extra harde billenbonk kregen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:30 schreef seto het volgende:
[..]
of als je ging tienen en je van die flapdrollen had die niet konden hooghouden
Was niet nodig, wij hadden voetbalvelden. Lekker op een betonnen pauper veldje spelen...quote:Op dinsdag 28 april 2015 13:42 schreef Ethanolic het volgende:
ah, daar hebben we weer een boer die nog nooit op straat heeft gevoetbald
ik had ook toegang tot een voetbalveld hoor maar op straat spelen heeft nou eenmaal ook zijn charmesquote:Op dinsdag 28 april 2015 13:49 schreef Questular het volgende:
[..]
Was niet nodig, wij hadden voetbalvelden. Lekker op een betonnen pauper veldje spelen...
Lol alsof een bolle endo zoals jij kan voetballen. Jij moest of keepen of je moest de waterzak dragen en bij 5-0 voor mocht je nog ff een kwartier invallen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |