Welke lijst...?quote:Op maandag 27 april 2015 00:31 schreef Joezi het volgende:
nog 2000 post en dan sta ik er ook bij, Als ik in die lijst komt stop ik met FOK
Leuk.quote:Op maandag 27 april 2015 00:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah die kent mn nicht... en andersom natuurlijk
Vind je het niet hoog genoeg dan. Tandjes man.quote:Op maandag 27 april 2015 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh die ,,, Hoger zal me niet lukken zolang diegenen boven me me blijven quoten ...
Daar hebben we het hier toen over gehad geloof ik.quote:Op maandag 27 april 2015 00:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
weet je dat gedoe met die jurk nog van een paar weken geleden? zag jij toen ook iets anders dan de bedoeling was.
en ik ben zo blij dat ik niet kleurenblind ben.
hebben geloof ik ook meer mannen last van dan vrouwen, maar hang me niet op aan deze info, want alcohol.
Is zijn perma ban dan voorbij en waarom krijgt iemand dan een perma ban en waarom heet het dan zo als het eigenlijk helemaal niet zo is?????quote:Op maandag 27 april 2015 00:39 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet meer in deze SC solt, want hij is dan weer redelijk snel weg
Ja tis mooi geweest...quote:Op maandag 27 april 2015 00:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Vind je het niet hoog genoeg dan. Tandjes man.
Dat zal best ook wel, hier komt heel veel voorbij, maar geheugen weet het nu even niet, ja, wel dat we het er over hadden, de rest niet meer.quote:Op maandag 27 april 2015 00:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Daar hebben we het hier toen over gehad geloof ik.
Ik zag blauw en goud.
En klopt, 1 op de ik dacht 12 mannen heeft er last van. Maar het varieert van bijna niets tot best wel erg, dus een hoop van die 1 op twaalf zullen het niet eens weten.
Bij vrouwen lag dat aantal op de 1 op 200 dacht ik.
Perm ban zou voor ever moeten zijn.. punt uit..quote:Op maandag 27 april 2015 00:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is zijn perma ban dan voorbij en waarom krijgt iemand dan een perma ban en waarom heet het dan zo als het eigenlijk helemaal niet zo is?????![]()
Toch zou ik niet willen ruilen om meerdere redenen.quote:Op maandag 27 april 2015 00:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zal best ook wel, hier komt heel veel voorbij, maar geheugen weet het nu even niet, ja, wel dat we het er over hadden, de rest niet meer.![]()
En tandjes, dat is nogal een verschil dan.![]()
Zie je wel, mannen zijn het zwakkere geslacht, kunnen niet tegen pijn, zijn niet goed in kleuren en zal vast nog wel meer zijn.![]()
![]()
![]()
Perma is eigenlijk voor altijd. Als iemand hier gewoon niet meer hoort en dat laatste komt omdat mensen met IP-adressen en andere shizzle etc. een kloon aanmaken.quote:Op maandag 27 april 2015 00:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is zijn perma ban dan voorbij en waarom krijgt iemand dan een perma ban en waarom heet het dan zo als het eigenlijk helemaal niet zo is?????![]()
Eens.quote:Op maandag 27 april 2015 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Perm ban zou voor ever moeten zijn.. punt uit..
Groot gelijk heb je, vrouw zijn is fucked op soms.quote:Op maandag 27 april 2015 00:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Toch zou ik niet willen ruilen om meerdere redenen.
En, staand plassen.
Maar dat is dan een andere naam, hoe kan het dan dat dezelfde terug komen, dan is het niet perma. toch?quote:Op maandag 27 april 2015 00:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Perma is eigenlijk voor altijd. Als iemand hier gewoon niet meer hoort en dat laatste komt omdat mensen met IP-adressen en andere shizzle etc. een kloon aanmaken.
Je kan niet terugkomen met dezelfde naam na een perma banquote:Op maandag 27 april 2015 00:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar dat is dan een andere naam, hoe kan het dan dat dezelfde terug komen, dan is het niet perma. toch?
Maar Piet zei zoiets en dat die gast later ook nog mod is geworden.quote:Op maandag 27 april 2015 01:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je kan niet terugkomen met dezelfde naam na een perma ban
quote:Op maandag 27 april 2015 00:56 schreef ChocoFan het volgende:
Zwab, zijn penis is verdwenen.wtf is dit voor serie, en hij spoelde hem door.
![]()
Zit door omstandigheden pas in aflevering 3, bijna 4. Omg.![]()
![]()
Ja lach maar, ik moet niet vergeten dat ik iets anders kijk voordat ik ga slapen, anders weet ik het wel.quote:
Geen idee, dat is allemaal voor mijn tijd blijkbaar gebeurdquote:Op maandag 27 april 2015 01:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar Piet zei zoiets en dat die gast later ook nog mod is geworden.Ik ga niet terug zoeken nu hoor.
Zat Piet dan een beetje onzin te vertellen of zo, of was het vroeger anders of kun je als je het heel lief vraagt dan toch ongedaan maken bij 1 van de hoge of of of![]()
quote:Op maandag 27 april 2015 01:08 schreef DKUp het volgende:
[..]
Geen idee, dat is allemaal voor mijn tijd blijkbaar gebeurd
Tja, als je pener er af valt blijft er niet veel over nee.quote:Op maandag 27 april 2015 01:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja lach maar, ik moet niet vergeten dat ik iets anders kijk voordat ik ga slapen, anders weet ik het wel.
En hij was net een Ken pop.
Was een beetje raar ja.quote:Op maandag 27 april 2015 01:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tja, als je pener er af valt blijft er niet veel over nee.
Maar ja, beetje een raar moment in de serie.
Ohw, lol.quote:Op maandag 27 april 2015 01:16 schreef mootie het volgende:
[..]
De naam van de user die na permabans mod werd?
Black Lotus heeft geen hologram hoor. Zat alleen in de eerste generatie Alpha en Beta en die hebben geen hologram. Overigens mag je deze kaart bij praktisch geen enkel toernooi in je deck hebben.quote:
Dat die kaart banned is weet ik. Dat er op Alpa en Beta geen hologram zit dan weer niet.quote:Op maandag 27 april 2015 01:23 schreef rico80 het volgende:
[..]
Black Lotus heeft geen hologram hoor. Zat alleen in de eerste generatie Alpha en Beta en die hebben geen hologram. Overigens mag je deze kaart bij praktisch geen enkel toernooi in je deck hebben.
Had Mootie een inbreker?quote:Op maandag 27 april 2015 01:39 schreef ChocoFan het volgende:
Moots, heb je al een broek klaar liggen nu? Lijkt me sterk dat het de volgende dag weer gebeurt, maar je weet maar nooit.![]()
Die had ik vanmiddag al gedaan.quote:Op maandag 27 april 2015 01:47 schreef Punkman het volgende:
![]()
Allemaal liedjes met het woord "round" er in.
![]()
![]()
![]()
Gelukkig niet zeg. Dat is inderdaad eng, zeker in je onderbroek.quote:Op maandag 27 april 2015 01:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oh gelukkig geen inbreker, lijkt mij heel eng.
Wie is Keesje en bijna opgevreten door wat?
Ik zeg, gewoon doen in de COS joh.quote:Op maandag 27 april 2015 01:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mijn TT was al een fiasco in de COS.
Dus maar hier.....
Mark en Gina liggen in bed en Gina denkt......
Of kon die toch in de COS?
Jij wilt me echt weg hebben uit UTO hé?quote:Op maandag 27 april 2015 01:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zeg, gewoon doen in de COS joh.En tot over een maand.
![]()
Oh een Jack Russel, ik ben blij dat die van ons niet zo fel zijn.quote:Op maandag 27 april 2015 01:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg. Dat is inderdaad eng, zeker in je onderbroek.
Keesje is een gansje en bijna opgevreten door een hondje, volgens mij net zo 1 die jullie hebben.![]()
Maar we waren er al over uit dat het niet aan de hond ligt maar aan de opvoeding, uiteraard.
Ja, wegwezen jij, B en J zijn ook nog niet terug dus waarom jij wel?quote:Op maandag 27 april 2015 01:57 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij wilt me echt weg hebben uit UTO hé?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die ja, zijn ook jachthondjes, dus raar is het niet.quote:Op maandag 27 april 2015 01:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oh een Jack Russel, ik ben blij dat die van ons niet zo fel zijn.
Ik eet gans.quote:Op maandag 27 april 2015 01:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg. Dat is inderdaad eng, zeker in je onderbroek.
Keesje is een gansje en bijna opgevreten door een hondje, volgens mij net zo 1 die jullie hebben.![]()
Maar we waren er al over uit dat het niet aan de hond ligt maar aan de opvoeding, uiteraard.
quote:Op maandag 27 april 2015 01:59 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, wegwezen jij, B en J zijn ook nog niet terug dus waarom jij wel?Daarover heb ik een vraag gesteld in de FB.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben en heb geen kloon, misschien is dat een reden?
Ik gis ook maar wat.
Ze gaan alleen achter iets aan als het wegrent, ze maken er een spelletje van, als het dier stopt is de lol eraf. Ze pakken gelukkig geen andere dieren. Ze zijn ook opgegroeid met kleinere dieren en weten dat ze niks mogen doen.quote:Op maandag 27 april 2015 02:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die ja, zijn ook jachthondjes, dus raar is het niet.Baas had gewoon beter op moeten letten, maar ik geloof dat ie ontsnapt was of zo. Is allemaal nog terug te lezen.
En gelukkig maar, anders ken je er heel de tijd achteraan gaan omdat ze weer achter iets aan gaan. Of nooit los laten, maar dat is ook best wel zielig voor een hond, die moeten af en toe gewoon even belachelijk hard kunnen rennen. Vind ik dan.
Ben gelijk gaan lezen.quote:Op maandag 27 april 2015 02:04 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Daarover heb ik een vraag gesteld in de FB.
Ik ben en heb geen kloon, misschien is dat een reden?
Ik gis ook maar wat.
Die ken ik dan gelukkig niet, lukt me vrij goed om reclames te ontwijken.quote:Op maandag 27 april 2015 02:05 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, nog nooit gehad.
Maar moest ineens aan die reclame denken.
was van Hans Anders, best wel een stomme reclame btw.quote:Op maandag 27 april 2015 02:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die ken ik dan gelukkig niet, lukt me vrij goed om reclames te ontwijken.
Spelen, dat is het vaak inderdaad, alleen die kleine tandjes zorgen dat het wel eens verkeerd kan aflopen, zeker met een klein gansje.quote:Op maandag 27 april 2015 02:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze gaan alleen achter iets aan als het wegrent, ze maken er een spelletje van, als het dier stopt is de lol eraf. Ze pakken gelukkig geen andere dieren. Ze zijn ook opgegroeid met kleinere dieren en weten dat ze niks mogen doen.
De kleinste rent al weg als het konijn haar richting op huppelt.
Die anderen doet niks die is zo nieuwschierig en vind alles leuk.
Via PM kan ik geen reactie krijgen, want die is afgesloten en niet heropend na mijn ban.quote:Op maandag 27 april 2015 02:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ben gelijk gaan lezen.
Ik denk niet dat je antwoord ga krijgen, in je dm of pm misschien wel, maar niet zo openbaar.
En ik heb verder ook geen idee wat de redenen kunnen zijn, kweet alleen dat bepaalde dingen ineens zeer gevoelig liggen hier en dat er dan ineens wel eens wat kan verdwijnen.
Jij keek toch nooit reclame ...quote:Op maandag 27 april 2015 02:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Spelen, dat is het vaak inderdaad, alleen die kleine tandjes zorgen dat het wel eens verkeerd kan aflopen, zeker met een klein gansje.Maar het is goed afgelopen gelukkig. Net zoals met katten, instinct en dat soort dingen.
En ze inderdaad laten opgroeien of wat dan ook met kleine dieren, helpt dat ze er als een dolle achter aan gaan. Of baasjes die in het begin voor de lol heel de tijd zeggen, pak ze en als ze dan ouder zijn en het doen, zeggen, dat doet ie anders nooit hoor.
moet ineens aan een reclame denken.
![]()
Ook bizar, wist niet dat dat kon met PM.quote:Op maandag 27 april 2015 02:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Via PM kan ik geen reactie krijgen, want die is afgesloten en niet heropend na mijn ban.
En ik zou graag mijn notes ter discussie willen stellen in een topic.
Gewoon om te kijken of er met meerdere maten wordt gemeten en er zondebokken zijn.
Maar ik wacht het antwoord in de FB wel af.
Tjah veel vogeltjes vallen te prooi aan katten, het is de natuur. Maar als je het kan voorkomen is het beter. Met een hond kan dat best wel.quote:Op maandag 27 april 2015 02:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Spelen, dat is het vaak inderdaad, alleen die kleine tandjes zorgen dat het wel eens verkeerd kan aflopen, zeker met een klein gansje.Maar het is goed afgelopen gelukkig. Net zoals met katten, instinct en dat soort dingen.
En ze inderdaad laten opgroeien of wat dan ook met kleine dieren, helpt dat ze er als een dolle achter aan gaan. Of baasjes die in het begin voor de lol heel de tijd zeggen, pak ze en als ze dan ouder zijn en het doen, zeggen, dat doet ie anders nooit hoor.
moet ineens aan een reclame denken.
![]()
Haha jij schreef het en nog geen minuut later is het antwoord: nee nee nee en nog eens neequote:Op maandag 27 april 2015 02:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Is al een oude.![]()
Pas een jaar of 5 dat ik nauwelijks nog tv kijk.
Een hond is over het algemeen beter te trainen dan een kat.quote:Op maandag 27 april 2015 02:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Tjah veel vogeltjes vallen te prooi aan katten, het is de natuur. Maar als je het kan voorkomen is het beter. Met een hond kan dat best wel.
Je maakt er nu wel een zooitje van Gizmo, maar ik snap het raar genoeg nog wel, geloof ik.quote:Op maandag 27 april 2015 02:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Haha jij schreef het en nog geen minuut later is het antwoord: nee nee nee en nog eens nee
Verkeerde gequote
Ik wou deze reactie plaatsen op je antwoord:
Ook bizar, wist niet dat dat kon met PM.
En ik snap je helemaal, dat je het wilt bespreken, Brain had dit een tijdje terug ook, dat ie dat wilde bespreken, kreeg toen volgens mij een nee te horen.Dus succes, maar verwacht er dus niet teveel van.
Je hebt je ban uitgezeten en het is niet eens toegestaan om het telkens over Bans te hebben.quote:Op maandag 27 april 2015 02:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Via PM kan ik geen reactie krijgen, want die is afgesloten en niet heropend na mijn ban.
En ik zou graag mijn notes ter discussie willen stellen in een topic.
Gewoon om te kijken of er met meerdere maten wordt gemeten en er zondebokken zijn.
Maar ik wacht het antwoord in de FB wel af.
quote:Op maandag 27 april 2015 02:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een hond is over het algemeen beter te trainen dan een kat.En inderdaad instinct, dus als je een jachthondje hebt en die luistert niet zo goed, dan zal je er toch beter op moeten letten. Tenzij het je niet boeit als baas zijnde.
En katten zijn gewoon vals.Als het op vogeltjes, muizen of ander grut aankomt.
quote:Op maandag 27 april 2015 02:18 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je maakt er nu wel een zooitje van Gizmo, maar ik snap het raar genoeg nog wel, geloof ik.
Slaap lekker DK.quote:Op maandag 27 april 2015 02:19 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je hebt je ban uitgezeten en het is niet eens toegestaan om het telkens over Bans te hebben.
Ik ga
Geloof dat het nu weer allemaal duidelijk is.quote:Op maandag 27 april 2015 02:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]Ik had gewoon op de verkeerde gereageerd
Snotaap.quote:Op maandag 27 april 2015 02:21 schreef Fylax het volgende:
Ik hou wel een oogje in het zeil voor je, DKUp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |