dat vind ik ook naar van ze.quote:Op zondag 26 april 2015 23:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tja, ach, dat is nou net het ding waar ik me aan erger. De complete willekeur van de kaarten die je krijgt.
http://www.bazaarofmagic.nl/alpha/black-lotus-p-4000017.htmlquote:Op zondag 26 april 2015 23:10 schreef isax het volgende:
[..]
dat vind ik ook naar van ze.
mijn broer heeft ooit een kaart voor 75 verkocht. bizarre prijzen.
Die lijken op deze, die hebben wij nu op 10 hoog. Palmboompje gekocht paar jaar terug, kinders bieslook erbij gezet, verder geen hol mee gedaan en nu komen er bloemen in, we dachten eerst dat het alleen zaadjes waren, maar het worden bloemen. Eerste is nu open, zo mooi, en is gewoon bieslook, wat je ken eten.quote:Op zondag 26 april 2015 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
http://www.bazaarofmagic.nl/alpha/black-lotus-p-4000017.html
Grappig, wist niet dat daar echt bloemen aan kwamen.quote:Op zondag 26 april 2015 23:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Die lijken op deze, die hebben wij nu op 10 hoog. Palmboompje gekocht paar jaar terug, kinders bieslook erbij gezet, verder geen hol mee gedaan en nu komen er bloemen in, we dachten eerst dat het alleen zaadjes waren, maar het worden bloemen. Eerste is nu open, zo mooi, en is gewoon bieslook, wat je ken eten.![]()
[ afbeelding ]
Ik dus ook niet en ze zijn mooi en paarsquote:Op zondag 26 april 2015 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Grappig, wist niet dat daar echt bloemen aan kwamen.
dat is ook een hele mooiequote:Op zondag 26 april 2015 23:22 schreef DeZwabber het volgende:
Maar ja, het is eigenlijk dus een lotus.
[ afbeelding ]
Maar dan zwart.
Die kaarten kun je toch zo namaken?quote:Op zondag 26 april 2015 23:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
http://www.bazaarofmagic.nl/alpha/black-lotus-p-4000017.html
Hé, een cryptische omschrijving voor mij gespot!quote:Op zondag 26 april 2015 23:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb het gisteravond voor het eerst gespeeld bij een vriend thuis, en het was wel onverwachts leuk.
Serieus, die set was nog pre-films?quote:Op zondag 26 april 2015 23:41 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hé, een cryptische omschrijving voor mij gespot!
En ja, ik ben zo'n nerd die dat nog speelt (maar al jaren niet meer koopt) en zelfs het Middle-Earth TCG in bezit heeft (het geval van voor de films dan, uiteraard).
Yishquote:Op zondag 26 april 2015 23:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Serieus, die set was nog pre-films?
Stadskind.quote:Op zondag 26 april 2015 23:26 schreef ChocoFan het volgende:
[ afbeelding ]
er is er pas 1 beginnend open nu, zoals deze, zo mooimaar we hebben heel veel van die knopjes nu, dus dat worden er dan nog meer, ga er een boeketje van maken, of zou je daar ook thee van kunnen maken, ik ga googlen.
Nice.quote:
Die van Middle-Earth zijn nog wel houdbaar, die serie is gestopt toen de films aangekondigd warenquote:Op zondag 26 april 2015 23:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice.
Hoe snel veroudert dat spul eigenlijk? Als in, als jij nu een evenement binnenloopt, zijn die kaarten nog speelbaar? Of werkt dat zo niet?
Wow. Een periode van slechts maanden is eigenlijk wel belachelijk.quote:Op zondag 26 april 2015 23:45 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Die van Middle-Earth zijn nog wel houdbaar, die serie is gestopt toen de films aangekondigd waren
Magic is beperkt houdbaar, vaak maar een paar maandjes, voor mij ook een reden om niet meer naar toernooien en dat soort te gaan
En ik ben nog wel in een dorp opgegroeid vanaf mijn 5e.quote:Op zondag 26 april 2015 23:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Stadskind.![]()
En nee, daar kun je geen thee van maken. Tenzij je thee met uiensmaak lekker vindt.
Klopt, vervelend dat het veel mensen echt "hooked" kan krijgen, mooie omzet hebben ze denk ik welquote:Op zondag 26 april 2015 23:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wow. Een periode van slechts maanden is eigenlijk wel belachelijk.
Yes, dat moet wel.quote:Op zondag 26 april 2015 23:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt, vervelend dat het veel mensen echt "hooked" kan krijgen, mooie omzet hebben ze denk ik wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |