Maar dat is dan een andere naam, hoe kan het dan dat dezelfde terug komen, dan is het niet perma. toch?quote:Op maandag 27 april 2015 00:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Perma is eigenlijk voor altijd. Als iemand hier gewoon niet meer hoort en dat laatste komt omdat mensen met IP-adressen en andere shizzle etc. een kloon aanmaken.
Je kan niet terugkomen met dezelfde naam na een perma banquote:Op maandag 27 april 2015 00:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar dat is dan een andere naam, hoe kan het dan dat dezelfde terug komen, dan is het niet perma. toch?
Maar Piet zei zoiets en dat die gast later ook nog mod is geworden.quote:Op maandag 27 april 2015 01:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je kan niet terugkomen met dezelfde naam na een perma ban
quote:Op maandag 27 april 2015 00:56 schreef ChocoFan het volgende:
Zwab, zijn penis is verdwenen.wtf is dit voor serie, en hij spoelde hem door.
![]()
Zit door omstandigheden pas in aflevering 3, bijna 4. Omg.![]()
![]()
Ja lach maar, ik moet niet vergeten dat ik iets anders kijk voordat ik ga slapen, anders weet ik het wel.quote:
Geen idee, dat is allemaal voor mijn tijd blijkbaar gebeurdquote:Op maandag 27 april 2015 01:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Maar Piet zei zoiets en dat die gast later ook nog mod is geworden.Ik ga niet terug zoeken nu hoor.
Zat Piet dan een beetje onzin te vertellen of zo, of was het vroeger anders of kun je als je het heel lief vraagt dan toch ongedaan maken bij 1 van de hoge of of of![]()
quote:Op maandag 27 april 2015 01:08 schreef DKUp het volgende:
[..]
Geen idee, dat is allemaal voor mijn tijd blijkbaar gebeurd
Tja, als je pener er af valt blijft er niet veel over nee.quote:Op maandag 27 april 2015 01:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja lach maar, ik moet niet vergeten dat ik iets anders kijk voordat ik ga slapen, anders weet ik het wel.
En hij was net een Ken pop.
Was een beetje raar ja.quote:Op maandag 27 april 2015 01:10 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tja, als je pener er af valt blijft er niet veel over nee.
Maar ja, beetje een raar moment in de serie.
Ohw, lol.quote:Op maandag 27 april 2015 01:16 schreef mootie het volgende:
[..]
De naam van de user die na permabans mod werd?
Black Lotus heeft geen hologram hoor. Zat alleen in de eerste generatie Alpha en Beta en die hebben geen hologram. Overigens mag je deze kaart bij praktisch geen enkel toernooi in je deck hebben.quote:
Dat die kaart banned is weet ik. Dat er op Alpa en Beta geen hologram zit dan weer niet.quote:Op maandag 27 april 2015 01:23 schreef rico80 het volgende:
[..]
Black Lotus heeft geen hologram hoor. Zat alleen in de eerste generatie Alpha en Beta en die hebben geen hologram. Overigens mag je deze kaart bij praktisch geen enkel toernooi in je deck hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |