Het boek is voor moslims onmiskenbare waarheid, dus door het te lezen krijg ik sowieso meer te weten over de Islam en de ideologiequote:Op dinsdag 28 april 2015 10:34 schreef Downwards het volgende:
[..]
Je denkt mensen te gaan ownen door wat verzen uit een sprookjesboek op te dreunen?
Meh, het gaat me om kennis over de dogma'squote:Op dinsdag 28 april 2015 10:34 schreef Downwards het volgende:
[..]
Je denkt mensen te gaan ownen door wat verzen uit een sprookjesboek op te dreunen?
wmb moet je wel weten waar je over praat als je de koran gaat bekritiseren of juist niet. Misschien niet het hele boek (volgens mij komt veel op hetzelfde neer) maar wel de basis, zoals velen van ons de basisideologie van de bijbel kennenquote:Op dinsdag 28 april 2015 10:51 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk ook of Pechtold en andere linkse goedpraters dat boek ooit gelezen hebben. Wat mij betreft lezen alle presentatoren op Nederland 1, 2 en 3 ook dat boek teneinde achtergrondkennis te verkrijgen.
Wat zeg je nou eigenlijk? De Koran lezen is achterlijk, want moslims lezen ook geen Bijbel? Wat is dat nou weer voor logica?quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:44 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Nee ik geef alleen maar even aan hoe achterlijk kruiperig het toenaderingsgedrag van dhimmis is. En de ironie dat het deze lafheid is waarom ze door hun geliefde moslims geminacht en gehaat worden.
Moslims hebben meer eigenwaarde dan dhimmis.quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:48 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wat zeg je nou eigenlijk? De Koran lezen is achterlijk, want moslims lezen ook geen Bijbel? Wat is dat nou weer voor logica?
En wie is er een 'dhimmi'?quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:50 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Moslims hebben meer eigenwaarde dan dhimmis.
Ik heb nog nergens iemand voor een verbod zien pleiten, maar misschien heb ik gewoon slecht opgelet.quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:51 schreef begaaierd het volgende:
Snap eerlijk gezegd niet zo goed dat mensen er op tegen zijn dat ze de Koran uitdelen?
Het is toch een vrij land? Waarom zouden moslims hun geloof niet mogen promoten?
Ik heb volgens mij ook nergens gezegd dat er mensen voor een verbod pleiten, maar misschien heb ik gewoon slecht opgelet.quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:51 schreef Jigzoz het volgende:
Ik heb nog nergens iemand voor een verbod zien pleiten, maar misschien heb ik gewoon slecht opgelet.
Ja, ik denk het. 'Niet mogen' en 'verbieden' lijken mij redelijk synoniem.quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:56 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij ook nergens gezegd dat er mensen voor een verbod pleiten, maar misschien heb ik gewoon slecht opgelet.
Het is maar waar je een synoniem in ziet.quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:59 schreef Jigzoz het volgende:
Ja, ik denk het. 'Niet mogen' en 'verbieden' lijken mij redelijk synoniem
Het is een vrij land, dus ze mogen dat doen. Er is dan ook niemand die dat wil verbieden. Maar daarom kan je het nog wel een slecht plan vinden om op Koningsdag die dingen uit te gaan delen en ook nog eens onder het mom van het kweken van begrip voor de Islam na alle negatieve berichten in de media.quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:51 schreef begaaierd het volgende:
Snap eerlijk gezegd niet zo goed dat mensen er op tegen zijn dat ze de Koran uitdelen?
Het is toch een vrij land? Waarom zouden moslims hun geloof niet mogen promoten?
Zeggen dat iets niet mag, lijkt me hetzelfde als verbieden ja. Maar nogmaals: als jij daar iets anders mee bedoelt: prima. Je hoeft daar verder niet boos om te worden of zo.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:00 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Het is maar waar je een synoniem in ziet.
Dus in jouw bewoording is het zo, als je ergens op tegen bent je er direct voor pleit dat het verboden moet worden?
Vindt je dat zelf ook niet een beetje bekrompen?
Nee hoor dan heb je dat volledig verkeerd geïnterpreteerd. Net zoals je aanname dat ik boos wordt.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:03 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Zeggen dat iets niet mag, lijkt me hetzelfde als verbieden ja. Maar nogmaals: als jij daar iets anders mee bedoelt: prima. Je hoeft daar verder niet boos om te worden of zo.
Oke man. Maak je vooral heel druk om mensen die zich ergens in willen verdiepen.quote:
Ik reageerde opquote:Op dinsdag 28 april 2015 12:07 schreef begaaierd het volgende:
[..]
Nee hoor dan heb je dat volledig verkeerd geïnterpreteerd. Net zoals je aanname dat ik boos wordt.
Ik ben er op tegen als er bij mij op de hoek een kunstwerk van 100k geplaatst wordt. Omdat ik niks met kunst heb en dus ik het verspilling van het geld vindt. Maar het hoeft van mij niet verboden te worden aangezien ik weet dat dit kunstwerk aan veel mensen wel besteed is.
Dus er is een wezenlijk verschil tussen ergens op tegen zijn en pleiten voor een verbod.
Maar laat maar. Communicatiemisverstandje.quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:51 schreef begaaierd het volgende:
Klopt. En dan ben je er helemaal klaar voor om mensen te ownen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 11:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het boek is voor moslims onmiskenbare waarheid, dus door het te lezen krijg ik sowieso meer te weten over de Islam en de ideologie
Zou me verbazen. Ik was echt heel benieuwd, maar het is echt dood- en doodsaai. Een telefoonboek lezen is echt leuker.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:08 schreef KoosVogels het volgende:
Inhoud van Mein Kampf is ook verwerpelijk, maar ik zou het boek toch wel een keer willen lezen. Interessant enzo.
Misschien word ik zelf wel moslim, wie weetquote:Op dinsdag 28 april 2015 12:09 schreef Downwards het volgende:
[..]
Klopt. En dan ben je er helemaal klaar voor om mensen te ownen.
Ik verwoord het een beetje krom. Ik ben wel nieuwsgierig naar de inhoud.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:11 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Zou me verbazen. Ik was echt heel benieuwd, maar het is echt dood- en doodsaai. Een telefoonboek lezen is echt leuker.
Hij legt heel, heel uitgebreid uit wat er mis is met communisten. Tientallen pagina's achter elkaar. Bijzonder wollig, traag en ongelofelijk saai. Nergens spectaculair.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik verwoord het een beetje krom. Ik ben wel nieuwsgierig naar de inhoud.
Maar heb ook begrepen dat het rampzalig is geschreven.
Ik kan ook wel een boek schrijven over wat er allemaal mis is met communisten.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:15 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hij legt heel, heel uitgebreid uit wat er mis is met communisten. Tientallen pagina's achter elkaar. Bijzonder wollig, traag en ongelofelijk saai. Nergens spectaculair.
Maar google op Mein Kampf pdf en je hebt 'm zo.
De kans dat je dat slechter doet dan Hitler is vrij klein.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een boek schrijven over wat er allemaal mis is met communisten.
Maar goed, moet me eerste nog door Het Kapitaal heen worstelen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:19 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
De kans dat je dat slechter doet dan Hitler is vrij klein.
Die heb ik na een bladzijde of 15 al opgegeven. Daar moet je volgens mij econoom voor zijn.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar goed, moet me eerste nog door Het Kapitaal heen worstelen.
Ik ben ook niet veel verder gekomen, moet ik bekennen.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:23 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Die heb ik na een bladzijde of 15 al opgegeven. Daar moet je volgens mij econoom voor zijn.
Zou mooi zijn, maar eerst maar eens goed studeren.quote:Op dinsdag 28 april 2015 12:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Misschien word ik zelf wel moslim, wie weet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |