SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mjah, hadden al een paar goals kunnen hebben door de penalties.quote:Op zondag 26 april 2015 17:48 schreef Sked het volgende:
Perfecte voorbeeld van hoe een doelpuntloze wedstrijd leuk kan zijn
Nog exact zo'n helft en José heeft een topweekend.quote:Op zondag 26 april 2015 17:48 schreef Sked het volgende:
Perfecte voorbeeld van hoe een doelpuntloze wedstrijd leuk kan zijn
Dik advocaat bakt er sowieso niets van.quote:Op zondag 26 april 2015 18:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die promo voor Sunderland-Southampton
Alleen omdat er twee Nederlandse coaches zijn is het opeens boeiend ofzo
Allemaal Nederlandse trainers in de PLquote:Op zondag 26 april 2015 18:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Advocaat is een waardeloze trainerquote:Op zondag 26 april 2015 18:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dik advocaat bakt er sowieso niets van.
Kutwedstrijd ook nogquote:Op zondag 26 april 2015 18:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
Na dat nieuwtje van VI van laatst niks meer gehoordquote:Op zondag 26 april 2015 18:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Jij bent wel voor Vitesse 1 lijkt me, nog nieuws over dat ze Vitesse van de hand willen doen?
Vooral Marcel van Roosmalen leek wel zeker van zn zaak, dat is wel een insiderquote:Op zondag 26 april 2015 18:14 schreef Sked het volgende:
[..]
Na dat nieuwtje van VI van laatst niks meer gehoord
Hij zal wel met Mo Allach hebben gesproken.quote:Op zondag 26 april 2015 18:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vooral Marcel van Roosmalen leek wel zeker van zn zaak, dat is wel een insider
Marcel is al tijden geen insider meerquote:Op zondag 26 april 2015 18:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vooral Marcel van Roosmalen leek wel zeker van zn zaak, dat is wel een insider
Het aantal huurlingen is al steeds beperkter, dat is geen probleemquote:Op zondag 26 april 2015 18:22 schreef Joezi het volgende:
[..]
Minder huurlingen lijkt me niet zo erg, maar geen financiële input meer...
Okay ken het financiële plaatje niet echt, dacht dat er naast een paar goede transfers nog grote tekorten waren die gedekt werden. Dan moeten ze in salaris toch wel omlaagquote:Op zondag 26 april 2015 18:23 schreef Sked het volgende:
[..]
Het aantal huurlingen is al steeds beperkter, dat is geen probleem
En die financiële input was er voornamelijk door het voorkomen van schulden. Iets dat de club al bijna op eigen houtje kan doen.
Er is al flink gesneden en ook een flinke hoofdsponsor binnengehaald natuurlijk. Zal alleen deze zomer nog een probleempje kunnen worden, maar de hele slechte FFP jaren gaan nu verdwijnenquote:Op zondag 26 april 2015 18:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Okay ken het financiële plaatje niet echt, dacht dat er naast een paar goede transfers nog grote tekorten waren die gedekt werden. Dan moeten ze in salaris toch wel omlaag
Hij is wel groot en sterkquote:Op zondag 26 april 2015 18:29 schreef Downwards het volgende:
En wat een ongekende houthakker is die Mertesacker dan toch.
Over een minuut of 5 gok ik.quote:Op zondag 26 april 2015 18:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Dan mogen ze wel eens opschieten met die goal
Jan Koller ook.quote:Op zondag 26 april 2015 18:52 schreef Henrys het volgende:
Drogba is echt al zijn explosiviteit kwijt
Ik herinner me die wedstrijd, Swansea klungelde erop los.quote:Op zondag 26 april 2015 19:32 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ze wonnen toen met 0-5 bij Swansea, wat natuurlijk wel uitstekend is.
Ook, maar Chelsea was die dag ook gewoon ontzettend goed, zeker als je het vergelijkt met de meeste wedstrijden in 2015.quote:Op zondag 26 april 2015 19:40 schreef Brecht35 het volgende:
[..]
Ik herinner me die wedstrijd, Swansea klungelde erop los.
quote:United have won 37.5% of their Premier League games without Michael Carrick and 72.2% with him.
Terecht.quote:Op maandag 27 april 2015 08:01 schreef tong80 het volgende:
Eden Hazard is gekozen tot speler van het jaar in Engeland. De vereniging van profvoetballers PFA gaf de aanvaller van Chelsea de voorkeur boven Harry Kane (Tottenham Hotspur) Alexis Sánchez (Arsenal), Philippe Coutinho (Liverpool), Diego Costa (Chelsea) en David De Gea (Manchester United).
[ afbeelding ]
Hazard stevent met Chelsea dit seizoen in de Premier League op de titel af. De aanvaller scoorde dit seizoen tot nu toe dertien goals en werd negen keer uitgeroepen tot Man of the Match. Hij is de eerste Belg zijn die de PFA Player of the Year-award wint.
http://www.vi.nl/nieuws/b(...)baar-voor-united.htmquote:
Er zijn door de jaren heen al zoveel artikelen verschenen waarin wordt gesteld dat en onderbouwd waarom Carrick van enorme waarde blijkt voor Man. United, maar je zult altijd wel een groep houden die hem onderschat. Dat coaches als Ferguson en Van Gaal hem ook erg prijzen, zal het ook niet veranderen.quote:Op maandag 27 april 2015 14:30 schreef Sked het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/b(...)baar-voor-united.htm
Hele stuk van VI over de belangrijkheid van Carrick
Speciaal voor Pedroso
Zit er wel dik in. 2-0 voor al.quote:Op maandag 27 april 2015 20:49 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Als Bournemouth vandaag thuis van Bolton (18e) wint, is het officieus gepromoveerd (met een doelsaldo voorsprong van ten minste +17 tegenover nummer 3).
Ben er vorig jaar geweest. Leuk stadje, maar het is wel een piepklein stadionnetje met een wat gezapig publiek (veelal afgekomen op het succes). Wel tof hoe ze het hebben gedaan, het is ze gegund, maar om nou te zeggen dat het een toevoeging zal zijn voor de PL. Achja vind het wel prima zo, laat de leukste (volks)clubs maar in de Championship.quote:Op maandag 27 april 2015 20:49 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Als Bournemouth vandaag thuis van Bolton (18e) wint, is het officieus gepromoveerd (met een doelsaldo voorsprong van ten minste +17 tegenover nummer 3).
Zo meteen voor PL-begrippen helemaal, met nog minder capaciteit dan De Vijverberg van De Graafschap.quote:Op maandag 27 april 2015 21:37 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ben er vorig jaar geweest. Leuk stadje, maar het is wel een piepklein stadionnetje
Officieel nog niet, maar de kans dat het nog misgaat, is inderdaad wel heel erg klein.quote:Op woensdag 29 april 2015 09:28 schreef Dos37 het volgende:
(Voorronde) Champions League is dus binnen voor United
Ze kunnen het best worden uiteindelijk, maar het is te vroeg om de vlag uit te hangen.quote:Op donderdag 30 april 2015 16:28 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Jij geloofd nog in sprookjes dat Chelsea geen kampioen wordt?
twitter:SkyNewsBreak twitterde op zaterdag 02-05-2015 om 11:21:57Rio Ferdinand's wife Rebecca has died after a short battle with cancer reageer retweet
twitter:ManUtd twitterde op vrijdag 01-05-2015 om 19:30:04BREAKING: Andreas Pereira signs new deal, keeping him at #mufc until at least June 2018. More: http://t.co/FO3DeAJxvw http://t.co/4TTVyya9Hc reageer retweet
Het is absoluut een puinhoop bij Newcastle en het kan best nog spannend worden, maar uiteindelijk blijven ze er wel in denk ik. Ze hebben momenteel vijf punten voorsprong op Sunderland - en een beter doelsaldo - en spelen na deze speelronde nog thuis tegen WBA en West Ham en uit bij QPR. Sunderland dus vanmiddag tegen Southampton en moeten nog uit naar Everton, Arsenal en Chelsea en nog thuis tegen Leicester.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:05 schreef Sked het volgende:
Mocht Leicester winnen, dan zit Newcastle toch behoorlijk in de shit
Dat is ook het enige wat Newcastle nu nog kan, en waarschijnlijk gaat redden: het programma van de concurrentie, want ook Burnley en QPR hebben het niet makkelijkquote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:12 schreef Downwards het volgende:
[..]
Het is absoluut een puinhoop bij Newcastle en het kan best nog spannend worden, maar uiteindelijk blijven ze er wel in denk ik. Ze hebben momenteel vijf punten voorsprong op Sunderland - en een beter doelsaldo - en spelen na deze speelronde nog thuis tegen WBA en West Ham en uit bij QPR. Sunderland dus vanmiddag tegen Southampton en moeten nog uit naar Everton, Arsenal en Chelsea en nog thuis tegen Leicester.
Ik moet nog maar zien of Dick nog überhaupt 5 punten gaat halen dit seizoen.![]()
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:24 schreef Sked het volgende:
[..]
De bookies hebben er ook niet zoveel vertrouwen
Bij de Rode Duivels eigenlijk ook ...quote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:21 schreef hafcfan het volgende:
Dick is een trainer van niets. Bij PSV en Rusland compleet gefaald.
Daar hebben ze hem nooit de tijd gegund. Hij had daar best iets moois kunnen en willen opbouwen.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Bij de Rode Duivels eigenlijk ook ...
Nooit de tijd gegund ? Hij nam zelf behoorlijk onverwacht ontslag hoor ...quote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:26 schreef Downwards het volgende:
[..]
Daar hebben ze hem nooit de tijd gegund. Hij had daar best iets moois kunnen en willen opbouwen.
Watquote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:26 schreef Downwards het volgende:
[..]
Daar hebben ze hem nooit de tijd gegund. Hij had daar best iets moois kunnen en willen opbouwen.
Is altijd achteraf, maar soms moet je een gokje durven wagen.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet op die 19-0 voor Charlton heb ingezet
Geen Clean shit dus.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen dreigt Steve met Derby County de play-offs mis te lopen.
Je bedoelt dat de meeste dat nog niet doen? ashleyout.comquote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Als ik supporter was van Newcastle zou ik me nu wel enigszins doodergeren..
Enigszins?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:09 schreef Pleun2011 het volgende:
Nu pas jaquote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:09 schreef Pleun2011 het volgende:
En misschien ook wel met een Pardew Out-banner had rondgelopen een half jaar geleden.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:09 schreef Pleun2011 het volgende:
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:10 schreef Downwards het volgende:
[..]
En misschien ook wel met een Pardew Out-banner had rondgelopen een half jaar geleden.
http://ashleyout.com/quote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:10 schreef Downwards het volgende:
[..]
En misschien ook wel met een Pardew Out-banner had rondgelopen een half jaar geleden.
Zit ie bij MotD vanavond?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:12 schreef Downwards het volgende:
Alan Shearer was de afgelopen weken al vernietigend in zijn comentaar over Newcastle. Ben benieuwd wat hij van dit optreden vindt tot nu toe.
Als supporter word je toch gek van zo'n seizoen.. in het begin bijna alles verliezen en onderaan staan.. dan gaat het opeens als een speer en kom je in de middenmoot.. en dan ben je veilig en ga je weer als een speer naar beneden.. Die eigenaar kan je veel verwijten maar zo'n spelersgroep verdenk ik ook een beetje van een belabberde instelling.. 8x op rij verliezen..wat een droefenisquote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de meeste dat nog niet doen? ashleyout.com
Misschien moet je dan als supporter ook eens concluderen dat het niveau van het elftal gewoon niet zo hoog isquote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als supporter word je toch gek van zo'n seizoen.. in het begin bijna alles verliezen en onderaan staan.. dan gaat het opeens als een speer en kom je in de middenmoot.. en dan ben je veilig en ga je weer als een speer naar beneden.. Die eigenaar kan je veel verwijten maar zo'n spelersgroep verdenk ik ook een beetje van een belabberde instelling.. 8x op rij verliezen..wat een droefenis
Daar kan ik moeilijk iets tegenin brengen. Beetje hetzelfde gevoel als dat ik had als Villafan voor Sherwood kwam.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als supporter word je toch gek van zo'n seizoen.. in het begin bijna alles verliezen en onderaan staan.. dan gaat het opeens als een speer en kom je in de middenmoot.. en dan ben je veilig en ga je weer als een speer naar beneden.. Die eigenaar kan je veel verwijten maar zo'n spelersgroep verdenk ik ook een beetje van een belabberde instelling.. 8x op rij verliezen..wat een droefenis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Newcastle heeft een prima elftal, wel wat zwakke plekken. Maar als je zo uit de kleedkamers komt heb je het toch niet begrepen.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Misschien moet je dan als supporter ook eens concluderen dat het niveau van het elftal gewoon niet zo hoog is
Wel redelijke spelers, maar zit weinig balans in en is totaal geen team. Lopen ook teveel spelers rond die het allemaal wel best vinden... Triest.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
Newcastle heeft een prima elftal, wel wat zwakke plekken. Maar als je zo uit de kleedkamers komt heb je het toch niet begrepen.
Dat krijg je als een vreemdelingenlegioen opsteltquote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:19 schreef Downwards het volgende:
[..]
Wel redelijke spelers, maar zit weinig balans in en is totaal geen team. Lopen ook teveel spelers rond die het allemaal wel best vinden... Triest.
Ik zou vandaag bij Villa - Everton zitten, is de geregelde reis geannuleerd vanwege te weinig animo.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:21 schreef Grifte het volgende:
Zat even te kijken om WHU - Everton misschien even mee te pakken op 16 mei. Potje gaat nergens meer over, goedkoopste ticket: 55 pond![]()
Dan maar geen Upton Park, bekijk het lekker.
Tjah voor Villa-Everton blijven de mensen niet thuisquote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik zou vandaag bij Villa - Everton zitten, is de geregelde reis geannuleerd vanwege te weinig animo.
75 euries voor zomeravondvoetbal? Pfoequote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:21 schreef Grifte het volgende:
Zat even te kijken om WHU - Everton misschien even mee te pakken op 16 mei. Potje gaat nergens meer over, goedkoopste ticket: 55 pond![]()
Dan maar geen Upton Park, bekijk het lekker.
Hoeveel zou die reist kosten (vervoer + kaartje)?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:22 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik zou vandaag bij Villa - Everton zitten, is de geregelde reis geannuleerd vanwege te weinig animo.
Ja, dus wel.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tjah voor Villa-Everton blijven de mensen niet thuis
Juist wel dusquote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:23 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Tjah voor Villa-Everton blijven de mensen niet thuis
290, inclusief 2 hotelovernachtingen met ontbijt.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:23 schreef Downwards het volgende:
[..]
Hoeveel zou die reist kosten (vervoer + kaartje)?
Vind ik nog behoorlijk meevallen als je kijkt wat de gemiddelde voetbalreis tegenwoordig kostquote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:23 schreef McGrath het volgende:
[..]
290, inclusief 2 hotelovernachtingen met ontbijt.
Wat schandalig zeg, voortaan dus lekker zelf regelen.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:25 schreef McGrath het volgende:
Wat vooral jammer was, was dat de organisatie het niet gemeld had en we om 2 uur 's nachts stonden te wachten op de bus.
Reis je wel met de bus, maar daar zit dan dus ook het geld in wat je anders betaalt voor de kanaaltunnel.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:25 schreef Sked het volgende:
[..]
Vind ik nog behoorlijk meevallen als je kijkt wat de gemiddelde voetbalreis tegenwoordig kost
Precies, meer gedoe maar wel zekerheid. Als het goed is krijgen we wel ter compensatie een eendaags reisje naar een Duitse wedstrijd.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:25 schreef Downwards het volgende:
[..]
Wat schandalig zeg, voortaan dus lekker zelf regelen.
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:26 schreef McGrath het volgende:
[..]
Precies, meer gedoe maar wel zekerheid. Als het goed is krijgen we wel ter compensatie een eendaags reisje naar een Duitse wedstrijd.
Vind ik niet. Engels voetbal heeft wel mijn voorkeur, maar we gaan wel vaker naar Werder, ook omdat het best dichtbij is.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]![]()
Duits voetbal is qua sfeer wel mooier hoor.
Gladbach en Dortmund zijn mooiste waar ik geweest ben qua buitenlands voetbal. Saaiste was Arsenal wat een dooie boel.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:28 schreef McGrath het volgende:
[..]
Vind ik niet. Engels voetbal heeft wel mijn voorkeur, maar we gaan wel vaker naar Werder, ook omdat het best dichtbij is.
Heb je ervaring met Southend of Accrington Stanley?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:28 schreef Grifte het volgende:
Boot pakken vanaf Duinkerken naar Dover, kaartje zelf regelen = zoveel goedkoper uit.
Morgen maar even afwachten of Bristol Rovers - Grimsby Town de play-off finale van de Conference gaat worden, anders wel schitterend affiche op 17 mei op Wembley. Zag dat je vanaf Eindhoven voor 52 euri heen en weer kon vliegen, even kijken of dat uitkomt.
Dortmund wil ik inderdaad nog wel heel graag heen.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gladbach en Dortmund zijn mooiste waar ik geweest ben qua buitenlands voetbal. Saaiste was Arsenal wat een dooie boel.
Op Villa park word je vaak wel verwend met de sfeer hoorquote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gladbach en Dortmund zijn mooiste waar ik geweest ben qua buitenlands voetbal. Saaiste was Arsenal wat een dooie boel.
Mensen die 'Sheffield' zeggenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heb je ervaring met Sheffield of Accrington Stanley?
Nee nee, kijk mijn edit, ik had even een brainfart.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Mensen die 'Sheffield' zeggen![]()
m8 er is Sheffield Wednesday en Sheffield United. Ben bij beide geweest bij een lokale derby, wat wil je weten? Accrington Stanley niet gevinckt.
Toen in de halve finale beker was het wel genot jaquote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
Op Villa park word je vaak wel verwend met de sfeer hoor
Southend United gaat haar stadion na volgend seizoen verlaten dacht ik, spelen nu nog in een mooie klassieke bak, inclusief barrel roof (jaja). Qua sfeer is het weinig bijzonders, maar volgens mij is het plaatsje aan zee verder niet onaardig.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee nee, kijk mijn edit, ik had even een brainfart.
Toen ze in een week thuis twee keer wonnen van WBA ging het ook helemaal los @ Villa Park.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Toen in de halve finale beker was het wel genot ja![]()
Genua is het mooiste in Italië qua sfeer waar ik geweest ben.
Een vriend van mij wou graag eens naar Southend omdat ie nogal fan is geworden door fm. En ik vind accrington zelf wel een legendarische club, sowieso mooiste naam uit het voetbal.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:34 schreef Grifte het volgende:
[..]
Southend United gaat haar stadion na volgend seizoen verlaten dacht ik, spelen nu nog in een mooie klassieke bak, inclusief barrel roof (jaja). Qua sfeer is het weinig bijzonder, maar volgens mij is het plaatsje aan zee verder ook niet onaardig.
Accrington Stanley is een beetje een amateurclub die zich al jaren miraculeus staande weet te houden in de L2. Piepklein stadion, weinig fans, maar flikken het toch weer. Als je niet van de pure cult van zo'n club houdt zou ik die over slaan, qua sfeer of voetbal zit je er niet gebakken denk ik.
Klopt. Prachtige wedstrijden.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:36 schreef Downwards het volgende:
[..]
Toen ze in een week thuis twee keer wonnen van WBA ging het ook helemaal los @ Villa Park.
Ja inderdaad. Hopelijk pakken ze de cup nu ook.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:36 schreef Downwards het volgende:
[..]
Toen ze in een week thuis twee keer wonnen van WBA ging het ook helemaal los @ Villa Park.
Ben je wel eens bij Napoli geweest? Paar jaar terug naar Napoli - Roma geweest.. was ook wel aardig sfeertje.. helaas zonder uit-fansquote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Toen in de halve finale beker was het wel genot ja![]()
Genua is het mooiste in Italië qua sfeer waar ik geweest ben.
Napoli is inderdaad ook goed. Echt een club van het volk. Arme stad, maar daardoor heerst er echt zo'n wij tegen iedereen sfeertje.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:38 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ben je wel eens bij Napoli geweest? Paar jaar terug naar Napoli - Roma geweest.. was ook wel aardig sfeertje.. helaas zonder uit-fans
twitter:mtthwrks twitterde op zaterdag 02-05-2015 om 14:43:15Now, that's a protest if ever i've seen one!! http://t.co/1RJ90eFJ4G
reageer retweet
twitter:mtthwrks twitterde op zaterdag 02-05-2015 om 14:47:13He's off. And as he goes, chants of "one Brian Potter" are circulating http://t.co/guJcbygi05
reageer retweet
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 14:56 schreef Grifte het volgende:
twitter:mtthwrks twitterde op zaterdag 02-05-2015 om 14:43:15Now, that's a protest if ever i've seen one!! http://t.co/1RJ90eFJ4G[ afbeelding ][ afbeelding ] reageer retweet
twitter:mtthwrks twitterde op zaterdag 02-05-2015 om 14:47:13He's off. And as he goes, chants of "one Brian Potter" are circulating http://t.co/guJcbygi05[ afbeelding ] reageer retweet
Brentford 78 pt + 19quote:Op zaterdag 2 mei 2015 15:05 schreef Pleun2011 het volgende:
Wolves gaan 1 doelpuntje te kort komen.. sneu
Cijfers waren nooit mijn sterkste kantquote:Op zaterdag 2 mei 2015 15:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Brentford 78 pt + 19
Ipswich Town 78 pt + 18
Wolverhampton Wanders 78 pt + 14
Volgens mij klopt je telraampje niet helemaal.
Mooie derby, The Old Farmquote:Op zaterdag 2 mei 2015 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
De eerste wedstrijden in de play-offs voor het derde ticket naar de zilvervloot die de Premier League heet
6. Ipswich Town - 3. Norwich City
helemaal ingestort tweede seizoenshelft komt me bekend voorquote:Op zaterdag 2 mei 2015 13:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen dreigt Steve met Derby County de play-offs mis te lopen.
Als je zelf de bal hebt kunnen zij niet scorenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 15:15 schreef Downwards het volgende:
Janmaat kiest voor het balbezit achterin.
Hij heeft er wel een mooie prijs aan overgehoudenquote:Op zaterdag 2 mei 2015 15:18 schreef McGrath het volgende:
Moet wat zijn voor Cambiasso, altijd in dat saaie Meazza en dan in zo'n heksenketel spelen
*hijquote:Op zaterdag 2 mei 2015 15:37 schreef Downwards het volgende:
En ook zij zal wel eens betere partijtjes van Newcastle hebben gezien.
[ afbeelding ]
verticale strepen kleden toch af?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 15:37 schreef Downwards het volgende:
En ook zij zal wel eens betere partijtjes van Newcastle hebben gezien.
[ afbeelding ]
Shit is wel aan bij Blackpool vandaagtwitter:WillWatt twitterde op zaterdag 02-05-2015 om 15:35:32Fans have got onto the directors balcony and are attempting to break into the directors box. reageer retweet
De clubs krijgen de eigenaren die ze verdienen..quote:Op zaterdag 2 mei 2015 15:43 schreef Grifte het volgende:
Shit is wel aan bij Blackpool vandaagtwitter:WillWatt twitterde op zaterdag 02-05-2015 om 15:35:32Fans have got onto the directors balcony and are attempting to break into the directors box. reageer retweet
Hebben ook wel een verschrikkelijke eigenaar, blijft jammer dat zoveel van dat soort idioten Engelse clubs besturen.
Wel eentje voor Legia Warszawa - Lech Poznanquote:Op zaterdag 2 mei 2015 15:52 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Iemand een Liverpool - QPR streampje voor me in de DM?
Genieten!quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wel eentje voor Legia Warszawa - Lech Poznan
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:00 schreef Grifte het volgende:
[..]
Wel eentje voor Legia Warszawa - Lech Poznan
[ afbeelding ]
Komt dat zien dames en heren!!!quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dick Advocaat - Ronald Koeman!1!!!1!!1!!!11!!!
Patrick van Aanholtquote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:13 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Komt dat zien dames en heren!!!
Met de wondervoetballers Pelleboer en ......
Kan zo mee bij Real Madridquote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Patrick van Aanholt
De ex-snelheidsduivel van het Gelredome.
Legia ook achter, mooie finale so far. Al is Lech Poznan natuurlijk een rivaal van Zawisza Bydgoszcz dus ik gun het jullie.quote:
wtff legia achter?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:22 schreef Grifte het volgende:
[..]
Legia ook achter, mooie finale so far. Al is Lech Poznan natuurlijk een rivaal van Zawisza Bydgoszcz dus ik gun het jullie.
Is nooit een geweldige keeperstrainer geweest.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:23 schreef Pedroso het volgende:
Je ziet de invloed van Dickie bij het verdedigen.
Dan moet het maar op Goodison gebeuren volgende week.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:25 schreef Pedroso het volgende:
Advocaat moet de laatste 2 wedstrijden uit tegen Arsenal en uit tegen Chelsea. Dickie kan binnenkort een andere club gaan zoeken.
In Liverpool is niets meer zeker de laatste tijd.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:26 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dan moet het maar op Goodison gebeuren volgende week.
Geen appeltje eitje...quote:Op zaterdag 2 mei 2015 16:26 schreef Downwards het volgende:
[..]
Dan moet het maar op Goodison gebeuren volgende week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |