Dat zegt mijn vriendin ook altijd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Dank voor het gastmoddenquote:Op zondag 26 april 2015 16:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb het voor jullie gereekst.
Geen dank
Jij durft. Is er geen SPT-mod aanwezig dan?quote:Op zondag 26 april 2015 16:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb het voor jullie gereekst.
Geen dank
Nee!quote:Op zondag 26 april 2015 16:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jij durft. Is er geen SPT-mod aanwezig dan?
Wellens is eerder een nieuwe VDBquote:Op zondag 26 april 2015 16:06 schreef Pedroso het volgende:
Belgen in paniek. De nieuwe Tom Boonen zat niet in de eerste groep.
Zijn die er dan?quote:Op zondag 26 april 2015 16:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die zitquote:Op zondag 26 april 2015 16:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Is weer eens wat anders.quote:
allemaal gokken op de sprintquote:
Omdat de weg omhoog liep.quote:Op zondag 26 april 2015 16:12 schreef ledlamp het volgende:
weet iemand waarom mike teunissen, hofland en van emden af zijn gestapt?
Omdat het knechten zijn, die halen de finish niet in dit soort koersen.quote:Op zondag 26 april 2015 16:12 schreef ledlamp het volgende:
Trainingsritje zat erop.quote:Op zondag 26 april 2015 16:12 schreef ledlamp het volgende:
Toch had een Hofland hier prima bij kunnen zitten...heeft niet echt een stap kunnen zetten helaas..quote:Op zondag 26 april 2015 16:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat het knechten zijn, die halen de finish niet in dit soort koersen.
Wie?quote:Op zondag 26 april 2015 16:13 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Samen met Bananito in de eerste groep
Was Mike toen ook al een hele grote?quote:Op zondag 26 april 2015 16:14 schreef ledlamp het volgende:
[..]
Ik heb heel de middelbare school bij mike in de klas gezeten, toen was hij juist een klimmer
Ja vaak Nederlands kampioen geloof ikquote:Op zondag 26 april 2015 16:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Was Mike toen ook al een hele grote?
Heb je nog een spannende anekdote over hem?quote:Op zondag 26 april 2015 16:16 schreef ledlamp het volgende:
[..]
Ja vaak Nederlands kampioen geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |