Hoe zouden ze het dan nog meer kunnen bedoelen? En vind je het niettemin nog een "mooi initiatief"?quote:Op zondag 26 april 2015 17:58 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Fout, wellicht bedoelden ze het niet zo.
Dan komt er wel weer andere ellende voor in de plaats joh.. het is de aard van het menselijk beestjequote:Op zondag 26 april 2015 18:02 schreef hans1985 het volgende:
Elke vorm van religie verbieden zou goed zijn. Niks dan ellende.
Dat kun je niet doen natuurlijk, als mensen een religie volgen dan moeten ze dat zelf weten imo. Vrijheid van geweten. Groot goed. Ongelovigen worden in islamitische landen gewoon zwaar gestraft t/m doodstraf, dit kan natuurlijk niet, andersom ook niet.quote:Op zondag 26 april 2015 18:02 schreef hans1985 het volgende:
Elke vorm van religie verbieden zou goed zijn. Niks dan ellende.
Wellicht dat je geen jihadist hoeft te zijn om je geloof op een normale manier te belijden.quote:Op zondag 26 april 2015 18:00 schreef NotYou het volgende:
[..]
Hoe zouden ze het dan nog meer kunnen bedoelen? En vind je het niettemin nog een "mooi initiatief"?
ik vind het bizar, prima hoor, maar wat een haat, op het internet dat dan weer welquote:Op zondag 26 april 2015 17:46 schreef LXIV het volgende:
Als je bang wordt wanneer moslims Korans gaan uitdelen dan is je systeem wel heel erg zwak.
Dit is het begin en het eindigt met de verbanning van het koningshuis, want niks en niemand is groter dan Allah.quote:Op zondag 26 april 2015 18:18 schreef hans1985 het volgende:
Maar waarom met feestdagen als deze. Laat dit soort dagen feestdagen.
Wat voor haat dan?quote:Op zondag 26 april 2015 18:12 schreef Re het volgende:
[..]
ik vind het bizar, prima hoor, maar wat een haat, op het internet dat dan weer wel
Het doet jou niet sterk aan dawa-salafisme denken?quote:Op zondag 26 april 2015 18:10 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Wellicht dat je geen jihadist hoeft te zijn om je geloof op een normale manier te belijden.
Ja ik vind het een mooi initiatief
"Zij willen los van de media zelf hun oordeel vellen over wat de islam heeft te bieden"
Dit kan ik alleen maar toejuichen.
Groter nog dan Willie? Wauw. En hoe groot precies?quote:Op zondag 26 april 2015 18:21 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Dit is het begin en het eindigt met de verbanning van het koningshuis, want niks en niemand is groter dan Allah.
Ach, mensen moeten hun frustratie even de loop kunnen laten gaan, slaat geen deuk in een pakje boter.quote:
nou, het is gewoon pure haat, maar ach, dat is wat ons levend houdt, niet?quote:Op zondag 26 april 2015 18:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ach, mensen moeten hun frustratie even de loop kunnen laten gaan, slaat geen deuk in een pakje boter.
Zo gaat dat hier toch, je loopt hier al langer rond dan ik nota bene. Maar de eerste gevaarlijk FOK!ker moet ik nog tegenkomen.quote:Op zondag 26 april 2015 18:27 schreef Re het volgende:
[..]
nou, het is gewoon pure haat, maar ach, dat is wat ons levend houdt, niet?
Lijkt me ietwat overtrokken.quote:Op zondag 26 april 2015 18:27 schreef Re het volgende:
[..]
nou, het is gewoon pure haat, maar ach, dat is wat ons levend houdt, niet?
Afval gooi je in de prullenbak dus ik zou ook boos worden!quote:Op zondag 26 april 2015 18:01 schreef tralalala het volgende:
En dan zeker helemaal MAD worden als een dronken idioot dat ding de gracht in gooit ofzo.
Haat hoeft niet per se gevaarlijk te zijn of omgezet te worden in handelen. Los daarvan lijkt 't me voor dit, hoe compleet respectloos sommige reacties hier ook zijn, een groot woord.quote:Op zondag 26 april 2015 18:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Zo gaat dat hier toch, je loopt hier al langer rond dan ik nota bene. Maar de eerste gevaarlijk FOK!ker moet ik nog tegenkomen.
Nee.quote:Op zondag 26 april 2015 18:21 schreef NotYou het volgende:
[..]
Het doet jou niet sterk aan dawa-salafisme denken?
In feite mee eens idd, een samenleving waarin het geweten niet gecontroleerd wordt door één totalitaire doctrine zal overkomen als enigszins chaotisch en soms ook behoorlijk grof en beledigend, echter de agressie en frustratie speelt zich er wel af in woorden en ideeën en niet in geweld en onderdrukking.quote:Op zondag 26 april 2015 18:31 schreef NotYou het volgende:
[..]
Haat hoeft niet per se gevaarlijk te zijn of omgezet te worden in handelen. Los daarvan lijkt 't me voor dit, hoe compleet respectloos sommige reacties hier ook zijn, een groot woord.
Gaat toch niet helpen joh, of ben je al te naïef?quote:Op zondag 26 april 2015 18:34 schreef Inspireme het volgende:
[..]
Nee.
"Met de actie willen de gelovigen vooral een tegenwicht bieden aan de negatieve beeldvorming over de islam door onder meer acties van de Islamitische staat (IS)
en aanslagen van extremisten."
Ik blijf erbij, mooi initiatief.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |