Duivelsverzen van Salman Rushdie?quote:Op zondag 26 april 2015 14:50 schreef Kanjer het volgende:
Korans uitdeling op Koningsdag.
Even bedenken wat ik kan gaan uitdelen bij het suikerfeest?
Biggetjesspekjes voor de allerkleinsten, leren ze dat varkentjes niet vies zijn.
Nog meer ideeën?
Goeie!quote:
Het is maar hoe je het allemaal vertaalt hè.quote:Op zondag 26 april 2015 14:50 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Klopt gewoon hoor. Lees de uitleg van vers 65:4 maar eens: http://wikiislam.net/wiki/Pedophilia_in_the_Qur%27an
Ja man, want "wikiislam" is een neutrale bron.quote:Op zondag 26 april 2015 14:50 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Klopt gewoon hoor. Lees de uitleg van vers 65:4 maar eens: http://wikiislam.net/wiki/Pedophilia_in_the_Qur%27an
Persoonlijk vind ik het ronduit belachelijk dat überhaupt die klotebijbel daar al ligt.quote:Ons grote doel is dat er over tien tot vijftien jaar in alle hotelkamers naast een bijbel ook een koran ligt
Het is ook allang niet meer zo dat er in elke hotelkamer een bijbel ligt. Zelfs niet in een Katholiek land.quote:Op zondag 26 april 2015 15:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het ronduit belachelijk dat überhaupt die klotebijbel daar al ligt.
Oehh!!quote:Op zondag 26 april 2015 15:02 schreef Jigzoz het volgende:
Tijd voor een uitdeelversie van dit boekje:
[ afbeelding ]
Catechism of Lucifer.
Pech gehad. Uitverkocht.quote:Op zondag 26 april 2015 15:10 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Oehh!!
Die zou ik best wel eens willen inkijken/lezen/hebben...
en leest correcte vertalingenquote:Op zondag 26 april 2015 15:07 schreef deedeetee het volgende:
Och het oude testament zet ook aan tot geweld en onverdraagzaamheid. de koran is vast niet beter.... Dat is het probleem niet. Het probleem is hoe de mensheid er tegenwoordig mee om gaat( met het OT en de koran).
De negatieve beeldvorming gaat echt niet veranderen door het lezen van de koran.
De moslims moeten zelf wat meer hun best doen om daar wat aan te veranderen. Leer bescheidenheid, zelfkritiek en bovenal VOED JE KINDEREN BETER OP !
Euh, wat?quote:Op zondag 26 april 2015 14:52 schreef Alentejana het volgende:
Mijn zus heeft de Koran gelezen en gebruikt die alleen maar om moslims met bepaalde passages om de oren te slaan, dus een positief effect heeft het zeker gehad, om haar meer kracht te geven, en uit het huwelijk te stappen. Maar ze denkt echt niet positiever over de Islam.
Hetzelfde doe ik trouwens met de bijbel. Kun je ook schitterend tegen gelovigen gebruiken.
Zeg dat dan maar tegen je geloofsgenoten die, volgens jou, de koran verkeerd begrijpen of verkeerd uitleggen waardoor het zo'n geweldadige ideologie lijkt.quote:
Gaat ook om het gevoel he? Zo'n oud boek in je handen voelen, ruiken...quote:Op zondag 26 april 2015 15:11 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Pech gehad. Uitverkocht.
Maar met een beetje googelen heb je zo een pdf'je te pakken.
Het komt uit 2013. Niet heel erg oud nog.quote:Op zondag 26 april 2015 15:14 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Gaat ook om het gevoel he? Zo'n oud boek in je handen voelen, ruiken...
Ik gebruik een hele andere tactiek om met gelovigen om te gaan, ik draai me om en wandel weg.quote:Op zondag 26 april 2015 14:52 schreef Alentejana het volgende:
Mijn zus heeft de Koran gelezen en gebruikt die alleen maar om moslims met bepaalde passages om de oren te slaan, dus een positief effect heeft het zeker gehad, om haar meer kracht te geven, en uit het huwelijk te stappen. Maar ze denkt echt niet positiever over de Islam.
Hetzelfde doe ik trouwens met de bijbel. Kun je ook schitterend tegen gelovigen gebruiken.
Dit verklaart alles.quote:Op zondag 26 april 2015 13:48 schreef Xa1pt het volgende:
Prima actie, Nederland kan wel wat meer islam gebruiken.
Dat dacht ik ook toen ik het las.quote:
Waarom dan?quote:Op zondag 26 april 2015 13:48 schreef Xa1pt het volgende:
Prima actie, Nederland kan wel wat meer islam gebruiken.
http://skepticsannotatedbible.com/quran/quote:Op zondag 26 april 2015 15:25 schreef Gewas het volgende:
Ik ben best benieuwd naar wat er in de Koran staat. Jaren geleden wilde ik de Koran en Bijbel al hebben toen ik psychotisch was maar mijn psychiater vond dat niet zo'n goed plan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |