Dus als je als moslim naar Syrie afreist doe je recht aan je ''geloof''quote:El Ouali en Houri weigeren de slachtofferrol aan te nemen. Houri: „Ook hier in Nederland kun je als moslim van betekenis zijn voor je geloof. Daar hoef je geen duizenden kilometers voor naar Syrië te reizen.”
om er vervolgens varkensvlees op te bakkenquote:Op zondag 26 april 2015 13:41 schreef Kanjer het volgende:
Als ik wc papier nodig heb, koop ik dat zelf wel.
Edit,
Alhoewel, je kunt er ook de barbeque mee aansteken natuurlijk... Twijfel, twijfel...
quote:Op zondag 26 april 2015 13:41 schreef hottentot het volgende:
Scheelt toch weer een pak toiletpapier kopen.
Geen vooroordelen, feiten.quote:Op zondag 26 april 2015 13:45 schreef Duikbril112 het volgende:
Op zich niks mis mee. Maar ik betwijfel ten zeerste of Nederlanders massaal kennis laten maken met de Koran, de vooroordelen wel wegneemt.
Speklapjes, dat het zo lekker druipt zeg maar.quote:Op zondag 26 april 2015 13:45 schreef Evertjan het volgende:
[..]
om er vervolgens varkensvlees op te bakken
quote:Op zondag 26 april 2015 13:46 schreef Kanjer het volgende:
Als je zo'n kwiebus dan een euro geeft voor die koran dan heb je hem gekocht en weet ik nog wel een leuke grap ermee..
Ah dus er komen een paar aanslagen aan? #jesuiskoningsdagquote:„Ook hier in Nederland kun je als moslim van betekenis zijn voor je geloof. Daar hoef je geen duizenden kilometers voor naar Syrië te reizen.”
Leuke (matige) grap zeker?quote:Op zondag 26 april 2015 13:46 schreef Kanjer het volgende:
Als je zo'n kwiebus dan een euro geeft voor die koran dan heb je hem gekocht en weet ik nog wel een leuke grap ermee..
Dan. Naast de koran misschien ook maar eens boeken Nederlands uitdelen.quote:Op zondag 26 april 2015 13:49 schreef D.D.W. het volgende:
Ga iets doen voor de samenleving, ouderen helpen ofzo. Zijn meer mensen mee gebaat als je pedo-religie opdringen aan mensen die er niets van willen weten (vooral op koningsdag niet).
7/10 maar heb betere grappen gehoord.quote:Op zondag 26 april 2015 13:48 schreef Xa1pt het volgende:
Prima actie, Nederland kan wel wat meer islam gebruiken.
Ah, iemand die de koran niet gelezen heeft. Ik hoop dat deze actie ook jou bereikt.quote:Op zondag 26 april 2015 13:51 schreef Marlan het volgende:
Met de Koran kweek je geen tolerantie. Een boek dat volstaat met beschrijven van martelingen in hel die je als ongelovige moet ondergaan, oproepen tot haat en moord, geweldverheerlijking, intolerantie, vrouwenhaat, slavernij enz. zal precies het tegenovergestelde bereiken. Namelijk dat de mensen die voorheen misschien wel de islam voor een liefdevolle godsdienst aanzagen, het licht ineens zien over de vijandige denkbeelden die dit geloof genereert ten opzichte van alles dat niet-moslim is.
Ja, laten we ons met zijn allen daardoor laten afschrikken.quote:Op zondag 26 april 2015 13:50 schreef bierdrinker93 het volgende:
[..]
Dan wordt je door diezelfde neergestoken.
Zei ik iets verkeerds danquote:Op zondag 26 april 2015 13:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah, iemand die de koran niet gelezen heeft. Ik hoop dat deze actie ook jou bereikt.
Leg uit.quote:Op zondag 26 april 2015 13:48 schreef Xa1pt het volgende:
Oh, you naughty boy! Als ik een vrouw was geweest zat ik nu weg te soppen.quote:Op zondag 26 april 2015 13:54 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Ja, laten we ons met zijn allen daardoor laten afschrikken.
Als zo'n kwiebus mij een koran in mijn handen drukt kan ie toekijken hoe ik hem in de prullenbak flikker, ongeacht zijn reactie daarop.
Even serieus dan maar, ik heb hem wel gelezen, de bijbel ook, beiden haast niet door te komen.quote:Op zondag 26 april 2015 13:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Ah, iemand die de koran niet gelezen heeft. Ik hoop dat deze actie ook jou bereikt.
Tsja, een mietje als jij zou hem braaf aannemen en in zijn handtasje stoppen en nog "dank je wel" zeggen ook.quote:Op zondag 26 april 2015 13:56 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Oh, you naughty boy! Als ik een vrouw was geweest zat ik nu weg te soppen.
Gelukkig kon je jezelf even slim voelen, heb je ook je pleziertje gehad!quote:Op zondag 26 april 2015 13:51 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dan. Naast de koran misschien ook maar eens boeken Nederlands uitdelen.
quote:Op zondag 26 april 2015 13:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Er is niks mis mee om je evt te verdiepen in de koran of welke andere religieuze stroming dan ook. Algemene ontwikkeling heet dat.
Natuurlijk zullen ze dat nooit doen.quote:Op zondag 26 april 2015 14:04 schreef Geerd het volgende:
Als je dat ding dat meteen verbrand hakken ze je kop eraf???
Als je je wil verdiepen in de koran dan raad ik niet aan om dat boek te gaan lezen want er is geen chocola van te makenquote:Op zondag 26 april 2015 13:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Er is niks mis mee om je evt te verdiepen in de koran of welke andere religieuze stroming dan ook. Algemene ontwikkeling heet dat.
Dat heb je in een samenleving die niet gedomineerd wordt door één monolithisch gedachtegoed, denk ik. Het lijkt een beetje op een chaos en niet iedereen komt even wellevend over, maar mensen kunnen verbaal wel hun frustratie afblazen en juist daardoor zullen ze irl wrs nooit overgaan tot geweld. Toch?quote:Op zondag 26 april 2015 14:07 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
de reacties uit dit topic zeggen al genoeg neem ik aan
ik denk dat, dat meer iets zegt over jou dan over de koranquote:Op zondag 26 april 2015 14:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als je je wil verdiepen in de koran dan raad ik niet aan om dat boek te gaan lezen want er is geen chocola van te maken
Leg uit, als je dat kanquote:Op zondag 26 april 2015 13:48 schreef Xa1pt het volgende:
Heb jij 'm gelezen?quote:Op zondag 26 april 2015 14:14 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik denk dat, dat meer iets zegt over jou dan over de koran
Nee hoor.. moslims vinden het zelf ook geen boek om te lezen. Heb er ooit eentje gekocht toen ik een Turkse vriendin had en daar scoorde ik natuurlijk punten mee.. maar na een paar bladzijden had ik het wel gezien.quote:Op zondag 26 april 2015 14:14 schreef TheWeeknd het volgende:
[..]
ik denk dat, dat meer iets zegt over jou dan over de koran
Van een vertaling word je idd niet veel wijzer van. Sowieso is de Koran vaak vaag, rommelig, saai, repetitief, inconsistent en lijkt het lukraak snel in elkaar te zijn gezet.quote:Op zondag 26 april 2015 14:09 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Als je je wil verdiepen in de koran dan raad ik niet aan om dat boek te gaan lezen want er is geen chocola van te maken
Hetzelfde had ik met de bijbel, heb het wel geprobeerd omdat je dat op school min of meer werd opgedrongen, maar er is gewoon niet door te komen.quote:Op zondag 26 april 2015 14:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Nee hoor.. moslims vinden het zelf ook geen boek om te lezen. Heb er ooit eentje gekocht toen ik een Turkse vriendin had en daar scoorde ik natuurlijk punten mee.. maar na een paar bladzijden had ik het wel gezien.
Das Kapital, idem.quote:Op zondag 26 april 2015 14:17 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hetzelfde had ik met de bijbel, heb het wel geprobeerd omdat je dat op school min of meer werd opgedrongen, maar er is gewoon niet door te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |