SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kan je zelf opzoeken.quote:Op zondag 26 april 2015 13:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
hoeveel toppa's had deze reeks vorig jaar?
381quote:Op zondag 26 april 2015 13:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan je zelf opzoeken.
LUNCHTIME
Denk je?quote:Op zondag 26 april 2015 13:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
381
gaan we dit jaar bij lange na niet redden dus
FOK GAAT DOOD RIP
Wat, inderdaad.quote:
Die is beter dan Het Been.quote:
Neequote:Op zondag 26 april 2015 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er mensen die echt naar Atlanta - Empoli kijken?
quote:Op zondag 26 april 2015 13:38 schreef Sked het volgende:
Zoals Cambuur vandaag speelt mogen die van mij ook wel degraderen
Dordrecht-Cambuur? Dat kan ik zelfs niet.quote:Op zondag 26 april 2015 13:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat gezellig
Misschien kan jij deze wedstrijd wat dragelijker maken
Nee Cambuur-Dordrecht dan.quote:Op zondag 26 april 2015 13:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er mensen die echt naar Atlanta - Empoli kijken?
Ik dacht gezellig FR 3.5 te gaan kijken.quote:Op zondag 26 april 2015 13:41 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat gezellig
Misschien kan jij deze wedstrijd wat dragelijker maken
Ook mooi rukquote:Op zondag 26 april 2015 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht gezellig FR 3.5 te gaan kijken.
Hebben ze daar een rode vlag eruit gegooid
Ook latere start coverage LBL ben ik bang.quote:
LBL schakel ik wel in over een kilometer of honderdquote:Op zondag 26 april 2015 13:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook latere start coverage LBL ben ik bang.
Parodie op voetbalquote:Op zondag 26 april 2015 13:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
Waar zit ik naar te kijken zeg...
Het gaat hier waarschijnlijk regenen als een malle, dus dan blijf ik liever binnenquote:Op zondag 26 april 2015 13:50 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Gaan er nog mensen vanavond koningsnacht vieren?
Parodie op sfeer ook. Je gaat toch geen geld betalen om in zo'n stadion te zitten.quote:
Enschede inquote:Op zondag 26 april 2015 13:50 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Gaan er nog mensen vanavond koningsnacht vieren?
Wel voor een dubbeltje op de eerste rijquote:Op zondag 26 april 2015 13:53 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Parodie op sfeer ook. Je gaat toch geen geld betalen om in zo'n stadion te zitten.Wat een treurnis. Blij dat Dordrecht volgend seizoen opgerot is.
Zeer begrijpelijk.quote:Op zondag 26 april 2015 13:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Het gaat hier waarschijnlijk regenen als een malle, dus dan blijf ik liever binnen
Lekker ja, ik Groningen.quote:
Net een shot van een jongetje met Feyenoord-shirt en daarachter een jongetje met Ajax-shirt.quote:
Ook nog artiesten die optreden?quote:Op zondag 26 april 2015 13:55 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Zeer begrijpelijk.
[..]
Lekker ja, ik Groningen.
Ja, op de Grote Markt. Maar eerst ergens zitten en dan zien we wel hoe en wat.quote:Op zondag 26 april 2015 13:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ook nog artiesten die optreden?![]()
Hoop wel dat het een beetje droog blijft. Hoeft nog niet eens warm te zijn als het maar droog is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |