Ja in het groen/blauw he.quote:
de kwaliteit is prima, maar als jij al een ellevill hebt ga jij de little frog toch niet meer pakken denk ikquote:Op donderdag 30 april 2015 17:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Hoe is little frog? Ben stiekem een beetje op zoek naar een echte jongetjes doek (heb er nu een die ook mooi is voor een meisje van Ellevill)
Nou kan ik vast wel verantwoorden waarom ik, ipv een 'dure' doek twee goedkopere van bijv lf wil. Of is dit echt prut kwaliteit?
(mijn man vindt een rekbare doek, een geweven en de drager van storchenwiege wel voldoende)
Over het algemeen houden ze dezelfde maat aan, maar sommige doeken zijn iets langer of korter door bv de blend.quote:Op donderdag 30 april 2015 18:26 schreef faptist het volgende:
valt de ene draagdoek trouwens groter dan de ander?
Of is dat een gekke vraag? newbie !
In mijn zoektocht ben ik een natibaby code navy tegen gekomen die ik erg mooi vind, ik heb blijkbaar toch een dure smaakquote:Op donderdag 30 april 2015 18:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
de kwaliteit is prima, maar als jij al een ellevill hebt ga jij de little frog toch niet meer pakken denk ikeerder zonde van het geld. Kun je beter een yaro of didymos kopen!
Dit.. echt helemaal mee eens.quote:Op donderdag 30 april 2015 18:25 schreef Stormqueen het volgende:
de kwaliteit is prima, maar als jij al een ellevill hebt ga jij de little frog toch niet meer pakken denk ik eerder zonde van het geld. Kun je beter een yaro of didymos kopen!
Hee, die Sekai heb ik <3quote:Op donderdag 30 april 2015 16:40 schreef faptist het volgende:
![]()
Oscha... wat doe je me aan.. Nergens te krijgen natuurlijk
http://babywrapdatabase.com/en/oscha/sekai/aozora
http://babywrapdatabase.com/nl/oscha/orion/montague
Weet iemand of de yaro la vita dark blue-violet hetzelfde is als de la vita blue - violet.
Google images vind van wel.
Ik vind de blue - violet wel erg leuk voor 1e doek. zeker omdat hij niet zo prijzig is.
In Weert zit er eentje. Geen idee hoe die heet, sorry. Was pas gesloten voor verhuizing meen ik, gaat in mei weer open?quote:Op donderdag 30 april 2015 18:57 schreef ingee het volgende:
Zijn er nog fysieke winkels met draagdoeken in het midden / zuiden van het land?
minimeet!!quote:Op donderdag 30 april 2015 19:29 schreef ingee het volgende:
Eindhoven is wel te doen. Dan ga ik maar eens een tripje plannen.
En thanks MC
Dragenenzo denk ik dat je bedoelt.quote:Op donderdag 30 april 2015 19:05 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
In Weert zit er eentje. Geen idee hoe die heet, sorry. Was pas gesloten voor verhuizing meen ik, gaat in mei weer open?
Dit is een erg behulpzame post zie ik wel
Ik heb een filmpje op youtube gezocht en de FBTO-knuffel erin geknooptquote:Op donderdag 30 april 2015 18:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
In mijn zoektocht ben ik een natibaby code navy tegen gekomen die ik erg mooi vind, ik heb blijkbaar toch een dure smaak
Gelukkig heb ik nog even. Ik heb de Ellevill nog steeds netjes in t tasje zitten, want ik heb geen idee hoe ik m moet knopen, en vond t zonde om m uit t tasje te halen
Heel mooi Dot! Ik vind 'm echt mooi!quote:Op donderdag 30 april 2015 20:11 schreef Dot. het volgende:
Helemaal blij! Hij is echt mooier dan op de fotoEn dat sturen gaat heel goed met die voetjes
[ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 april 2015 20:15 schreef Malteser het volgende:
Ik heb vanmiddag de doek binnen gekregen die ik van Moppert overgenomen heb. Ik ben er echt blij mee want ik vind 'm mooi en het lijkt me zo fijn om te dragen
.
Heb 'm gewassen en hij hangt nu te drogen (helaas geen droger). Nu is het nog wachten op het kind... Nog een week of 20...
Had ik algezegd.
quote:Op donderdag 30 april 2015 20:18 schreef Dot. het volgende:
Thanks![]()
Alleen HOE doe je dat clipje in je nek dicht?
quote:
Ja, ik vind de kleur echt heel mooi!quote:Op donderdag 30 april 2015 20:18 schreef Moppert het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben blij dat de kleur je ding is, hij is zo lastig om op foto's te vangen.
Sturenquote:Op donderdag 30 april 2015 20:11 schreef Dot. het volgende:
Helemaal blij! Hij is echt mooier dan op de fotoEn dat sturen gaat heel goed met die voetjes
[ link | afbeelding ]
Mini-meet-meequote:Op donderdag 30 april 2015 19:34 schreef ingee het volgende:
[..]
Oe! Ff langs Tilburg, MC in de kofferbak
quote:Op donderdag 30 april 2015 20:19 schreef Moppert het volgende:
[..]
Schouderbanden zo lang mogelijk hebben.
Clipje zo laag mogelijk op de schouderbanden (kan je bewegen)
Drager omdoen, clipje dicht, schouderbanden aantrekken.
p.s. let niet op mijn hoofd
Als je hem weg doet wil je dan aan me denken?quote:
Hij heeft nu al smaak.quote:Op donderdag 30 april 2015 21:50 schreef Moppert het volgende:
Herkenbaar en geen fase helaas, de tula wil hij wel
Nohhh Moppert wat doe je! Dat is toch gewoon gemaakt voor mij en mijn mini-Afrikaantje???quote:Op donderdag 30 april 2015 21:58 schreef Moppert het volgende:
Babyzagogo heeft deze exclusive.. hij is wel duur maar mega mega mega mooi
[ afbeelding ]
ik wil deze zoooo graag in een standard, meeloten voor mij mag wel
mauwtje wil binnen idd ook niet in de doek. Buiten is het dikke prima. Al wordt boodschappen doen steeds lastiger zo met die grijphandjesquote:Op donderdag 30 april 2015 21:56 schreef Chanty het volgende:
Lucas slaapt ook nog maar zelden in de doek maar hij vindt het verder wel prima. Maar ook een fase gehad dat hij alleen zat te wriemelen en mauwen. Met name binnen.
Heb hier de handjes meestal nog binnenboord. Maar was idd eens in de action en toen had Lucas 1 arm eruit gewurmd. Niks was meer veilig neequote:Op donderdag 30 april 2015 22:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mauwtje wil binnen idd ook niet in de doek. Buiten is het dikke prima. Al wordt boodschappen doen steeds lastiger zo met die grijphandjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |