Als ik dan maat 6 aan klik staat er van niet. Doe ik iets fout?quote:
Te donker. Op marktplaats staat de goede, maar de verkoopster reageert niet op m'n mail.quote:Op zaterdag 2 mei 2015 20:13 schreef GotC het volgende:
[..]
https://dragenenzo.nl/winkel/yaro/yaro-la-vita-dark-blue-violet/
En deze? Blauw paars?
Draagdoeken markt oo facebook misschien?quote:Op zaterdag 2 mei 2015 23:59 schreef faptist het volgende:
[..]
Als ik dan maat 6 aan klik staat er van niet. Doe ik iets fout?
[..]
Te donker. Op marktplaats staat de goede, maar de verkoopster reageert niet op m'n mail.
En ik heb eigenlijk geen geduld dus ga hier te ve voor betalen.
Fuck it. Heb me er al bij neergelegd
Gotc,
Ik wacht momenteel nog op een dame die een keuze moet maken tussen ruil en verkoop en die mevrouw van Mp.
Wordt dit niks dan ga ik voor de zwart-rode.
kwam m tegen op draag doeken markt, die wil mmisschien verkopen maar is een maatje zesquote:Op zondag 26 april 2015 16:38 schreef Stippelrientje het volgende:
Eindelijk zijn we er aan uit welke geweven doek wij beide super mooi vinden, kunnen we hem niet vinden![]()
Hevig opzoek naar mijn ISO![]()
Yaro Turtle emerald blackmaat 7
Tips en truukjes zijn altijd welkom
Nee een 6 is echt te kort... helaas..quote:Op zondag 3 mei 2015 12:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
kwam m tegen op draag doeken markt, die wil mmisschien verkopen maar is een maatje zes
Dacht ik een goede tip te hebben..
Te dik, te grote tieten.... ik kan dan niet fatsoenlijk afknopen....quote:Op zondag 3 mei 2015 12:23 schreef Stormqueen het volgende:
Stippel kan met een 6 ook wel uit denk ik.
heb je het geprobeerd? Want ik dacht met mijn maat 46/48 ook een 7 nodig te hebben, maar ik kan met een 6 prima toe!quote:Op zondag 3 mei 2015 14:08 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Nee een 6 is echt te kort... helaas..
Bedankt voor de tip trouwensDat vind ik echt heel tof
quote:Op zondag 3 mei 2015 14:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je het geprobeerd? Want ik dacht met mijn maat 46/48 ook een 7 nodig te hebben, maar ik kan met een 6 prima toe!
Liefquote:Op zondag 3 mei 2015 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
Ah, ok! ja, dan nog even verder zoeken! Ik zal mee in de gaten houden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga het erop wagen. Ik paste een 7 bij het draagconsult en toen zei ze dat ik een 6 ook wel zou passen. Zelf ben ik daar dus echt niet zeker van..quote:Op zondag 3 mei 2015 14:12 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]Ik heb ook een draagdoek in een maat 6 en dat gaat net net net niet fatsoenlijk. Ik kom gewoon te kort. Laat staan als het kindje wat groter is dan heb ik toch nog iets extra;s nodig. En mijn man al helemaal
![]()
Ik gebruik die nu om mijn buik in te dragen ^^, en het is een leendoekje voor mijn wat slankere vriendinnen.
Ja dat zou echt rete zonde zijn. Misschien kan je nog eens ergens een 6 testen...quote:Op zondag 3 mei 2015 17:27 schreef faptist het volgende:
[..]
Ik ga het erop wagen. Ik paste een 7 bij het draagconsult en toen zei ze dat ik een 6 ook wel zou passen. Zelf ben ik daar dus echt niet zeker van..
Ik zie het nu al helemaal voor me dat ik zometeen mijn doek vind in maat 6 en dat hij dan niet past. Zou echt wat voor mij zijn!
Is dat je wauw doekje?quote:Op zondag 3 mei 2015 18:19 schreef Cassandra87 het volgende:
Deze wordt deze week bij mij bezorgd
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
je hoeft maar een spelfout te maken in dat wereldje en je wordt al opgeknoopt heb ik het idee.quote:Op maandag 4 mei 2015 14:36 schreef Moppert het volgende:
Ik had perongeluk de verkeerde prijs gepaste, namelijk de usa prijs inclusief verzenden en fees voor mijn tula.. Ging iemand my namen en shamen dat ik aan het flippen ben..
Ik heb juist al mijn doeken ver onder of voor retail te koop staan![]()
quote:Op zondag 3 mei 2015 22:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wat een antwoord
En moppert die ogen
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Stippel, hier verkopen ze 'm:quote:
quote:Op maandag 4 mei 2015 16:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Stippel, hier verkopen ze 'm:
http://koalaslings.co.uk/(...)s?variant=1151063608
Alleen betaal je wel hogere verzendkosten omdat Engeland. Maar als je 'm echt graag wil... Kom je op ongeveer 85 euro inclusief
Oh, via deze Tsjechische webshop voor 75 inclusief trouwens:
http://moje.bebelisto.eu/(...)rald-black-52-m.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keuzes maken. Dat is het.
Een 6 en kans dat hij te klein is of een 7 die past. Verkopen kan altijd weer. Dat klopt.. En anders weer te ruil..
Mompelt weer verder over hoe raar ik het vind dat er zo'n exclusiviteit hangt aan zo'n product als een draagdoek..
Dit lieve aanbod gebruikenquote:Op woensdag 6 mei 2015 01:04 schreef Moppert het volgende:
En als ik jou een maat 6 doek toe stuur om mee te passen?
Zou dat je helpen?
Ik zou graag naar een soort van lingeriewinkel voor dragers en draagdoeken willen. Dat alle soorten en maten en kleuren daar gewoon lekker hangen te hangen en dat je lekker op je gemakje kan passen wat fijn is en wat mooi staat.quote:Op woensdag 6 mei 2015 00:55 schreef faptist het volgende:
Mompelt weer verder over hoe raar ik het vind dat er zo'n exclusiviteit hangt aan zo'n product als een draagdoek..
het idee is leuk, maar niet uitvoerbaar omdat de echte liefhebbers (die er ook veel geld aan uitgeven) zich al op veel efficiëntere manieren verenigd hebbenquote:Op woensdag 6 mei 2015 12:44 schreef ingee het volgende:
[..]
Ik zou graag naar een soort van lingeriewinkel voor dragers en draagdoeken willen. Dat alle soorten en maten en kleuren daar gewoon lekker hangen te hangen en dat je lekker op je gemakje kan passen wat fijn is en wat mooi staat.
En als het niet lukt dat er dan zo'n dame met een meetlint om haar nek komt en meehelpt.
Dus als iemand nog een idee zocht voor een eigen zaak? Ik kom shoppen!
ja nou, echtquote:Op woensdag 6 mei 2015 13:25 schreef Burdie het volgende:
Ik stoor me ook regelmatig aan de manier waarop je doeken kunt 'bemachtigen' hoor... met z'n allen tegelijk klikken op Etsy, of meeloten met een boel anderen die hopen het voorrecht te winnen om een overpriced doek te mogen kopen.
Maargoed, zolang niemand het anders doet, gaat het zo.
Ja maar is het dan niet ook gewoon een "eerst komt, eerst maalt" principe?quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:29 schreef Burdie het volgende:
Handtassen is gewoon inschrijven toch?
Volgens mij zit er niemand op de Hermès site te klikken op een Birkin.
Ah!quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:46 schreef Dot. het volgende:
Nee, dat doen de beheerders van de groep met random.org en daar zetten ze een filmpje van online en een linkje naar de trekking.
Bij sommige merken gaat dat vast gebeuren... doeken met normale prijzen vast niet. Zoveel kost het nu eenmaal om een doek te maken, er zit 5 meter stof in. Twee tientjes per meter, kom je toch aardig richting de 'gewone' doekprijs.quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik vraag me altijd af wanneer de draagdoekbubbel knapt
Nee okee, met normale doeken niet. Maar ik heb ooit verwoed nagellak verzameld (ja, daar mag je om huillachenquote:Op woensdag 6 mei 2015 14:43 schreef Burdie het volgende:
[..]
Bij sommige merken gaat dat vast gebeuren... doeken met normale prijzen vast niet. Zoveel kost het nu eenmaal om een doek te maken, er zit 5 meter stof in. Twee tientjes per meter, kom je toch aardig richting de 'gewone' doekprijs.
Dippen vind ik ook... bijzonder ja(maar er is toch gewoon een Nederlandse dip groep op fb?)
Wat is voor jou de prijs die je wil betalen voor een wompat en welke maat zoek je?quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:48 schreef Vlindur het volgende:
Ik heb 3 doeken nu en straks een ringsling op komst. Ik wil er heus wel heel graag een Tula of Wompat bij, maar ik heb het geld er gewoon niet voorEn aangezien die dingen tweedehands niet voor de helft van het geld gaan blijft het hier bij 3 doeken en een rs
Ik ben helemaal niet op zoek hoorquote:Op woensdag 6 mei 2015 14:58 schreef Moppert het volgende:
[..]
Wat is voor jou de prijs die je wil betalen voor een wompat en welke maat zoek je?
Ja, dat zijn van die 'werelden' waar ik alleen met open mond van kan vernemen. Ik vind dit topic overigens na veel maanden meelezen en posten vaak nog onbegrijpelijk in alle vakterminologie.quote:Op woensdag 6 mei 2015 13:25 schreef Burdie het volgende:
Ik stoor me ook regelmatig aan de manier waarop je doeken kunt 'bemachtigen' hoor... met z'n allen tegelijk klikken op Etsy, of meeloten met een boel anderen die hopen het voorrecht te winnen om een overpriced doek te mogen kopen. Niet mijn ding iig.
Maargoed, zolang niemand het anders doet, gaat het zo.
Kan je een medium vinden rond de 100?quote:Op woensdag 6 mei 2015 14:58 schreef Moppert het volgende:
[..]
Wat is voor jou de prijs die je wil betalen voor een wompat en welke maat zoek je?
Ik zag hem laatst ergens te koop en volgens mij vroegen ze wel iets meer. Er komt ook een mooie preorder aan bij Naturebabies zag ik, maar ik ben afgeknapt op Natibabyquote:Op woensdag 6 mei 2015 18:53 schreef kwakz0r het volgende:
wat rot dat je je zo voelt faptist. ik herken sommige van je gedachten in gezelschap wel, maar ik ben extravert dus mijn reactie is dan juist dominant/aanwezig gedrag...
ik heb tot mijn eigen verbazing wel twee keer meegedipt, voor een gewone girasol maat 7 en voor een oscha maat 6 maar geen hele high-end dingen. gewoon 1 lootje voor 3,50. omdat leuk als t lukt en ik doe verder nooit mee met loterijen . maar als ik dan mensen bij elke dip drie vier lootjes zie kopen
mijn natibaby is een preorder en kleine oplage (16 van gemaakt in die kleur), maar die was niet extra duur (135 euro voor een maat 7) en ik kocht m ondat ik verliefd was op de print
Dat is dan een particulier die doorverkoopt denk ik, of de silkblend van de andere kleur misschienquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:42 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ik zag hem laatst ergens te koop en volgens mij vroegen ze wel iets meer. Er komt ook een mooie preorder aan bij Naturebabies zag ik, maar ik ben afgeknapt op Natibaby
Als ik dip dan doe ik dat juist bij doeken die ik normaal niet zo kunnen kopen. En dan hopelijk win ik er een voordat ik evenveel heb uitgegeven als zo'n doek zou kosten
Ja, was particulier iddquote:Op woensdag 6 mei 2015 20:46 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Dat is dan een particulier die doorverkoopt denk ik, of de silkblend van de andere kleur misschien, maar mijn autunno was even duur als de inverno via it'sawrap, die hem ook hebben laten maken:
http://itsawrap.beebusy.n(...)is-inverno-storm-nl/
135 euro voor maat 7...
maar zie m inderdaad voor 230 dollar op ebay staan. belachelijk. de verzending naar de US doet hooguit 30 dollar op de prijs erbij.
http://www.ebay.com/itm/B(...)6-Wrap-/171772795655
Ik zal mijn best voor je doenquote:
Wat ik vaak nog het ergste vind als je een opmerking maakt wat niet past bij de standaard mening dan heb je de "draagdoekpolitie" in je nek hijgen...want hun mening is de waarheid! Bijna zelfde strijd als wel/geen borstvoeding geven als je bij moeders die bv geven iets over flesvoeding zegt pffffquote:Op woensdag 6 mei 2015 17:39 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Ja, dat zijn van die 'werelden' waar ik alleen met open mond van kan vernemen. Ik vind dit topic overigens na veel maanden meelezen en posten vaak nog onbegrijpelijk in alle vakterminologie..
quote:Op woensdag 6 mei 2015 00:55 schreef faptist het volgende:
Bedankt voor jullie reacties en aanbiedingen om te komen passen.. Maar dat trek ik dus niet
Veel te lang verhaal in spoiler..Jammer dat het zo gegaan is, ik herken jou verhaal wel ik zou zelf ook naar de achtergrond gasn in zulje situaties terwijl in andere situaties ik een grote waffel hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keuzes maken. Dat is het.
Een 6 en kans dat hij te klein is of een 7 die past. Verkopen kan altijd weer. Dat klopt.. En anders weer te ruil..
Mompelt weer verder over hoe raar ik het vind dat er zo'n exclusiviteit hangt aan zo'n product als een draagdoek..![]()
Het is een pré maar geen vereiste. Thanks!quote:Op woensdag 6 mei 2015 21:28 schreef Moppert het volgende:
[..]
Ik zal mijn best voor je doenheb ze al wel een paar keer voorbij zien komen. voor 90 a 100
Wil je polystraps?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |