Welke heb je gekocht?quote:Op zondag 26 april 2015 14:37 schreef Moppert het volgende:
ik heb ook net een heuptas gekocht
en wow de tula is idd nog groot voor ellie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ J & S
quote:Op maandag 27 april 2015 19:40 schreef klaprooss het volgende:
Leuk! Ellie in een tula!
Nikki aan het dragen
Wij waren lekker aan het struinen buiten vandaagWauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welke doek is dat?
Welke twijfelde je over?quote:Op maandag 27 april 2015 23:16 schreef Kyara het volgende:
Ik kan nog steeds geen Tula vinden
Of ik vind er een aantal "wel leuk" of ik twijfel of ik ze niet toch te hysterisch vind, of ze zijn nergens te krijgen.
Wie helpt me mee zoeken? Geen kleur explosie, geen bruin, maar ook weer niet uni of met alleen een ster oid. Het gaat om een toddler en rond de 130/140 euro.
Spotted Love of Arrows?quote:Op maandag 27 april 2015 23:16 schreef Kyara het volgende:
Of ik vind er een aantal "wel leuk" of ik twijfel of ik ze niet toch te hysterisch vind, of ze zijn nergens te krijgen.
Wie helpt me mee zoeken? Geen kleur explosie, geen bruin, maar ook weer niet uni of met alleen een ster oid. Het gaat om een toddler en rond de 130/140 euro.
Ik heb de aperture ben er erg blij wel vrolijk maar vind hem zelf niet te hysterisch todler was 130 euroquote:Op maandag 27 april 2015 23:16 schreef Kyara het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |