Ja, dat zegt dat kleine stemmetje in m'n achterhoofd dus ook steeds: "Wie weet begint het over 5 minuten wel", maar toch kan ik me er niks bij voorstellenquote:Op zondag 26 april 2015 10:46 schreef Gevalletje het volgende:
Spannend Twist, met de exacte termijn ben ik bevallen! En dacht zelf toch echt wel over m'n UD heen te gaan.
Nee ik vind dat drukke ook niks. Voor zo'n klein frutsje moet het lekker zacht en rustig, vind ik.quote:Op zondag 26 april 2015 11:38 schreef klumsy het volgende:
Hier totaal geen tekenen (meer) van dat Frits snel komt... Van de week wel een paar uur lage rugpijn en buikkramp gehad maar daar is het helaas bij gebleven.
Hier veel grijze en (mint) groene kleertjesen ook geen drukke prints, vind dat zelf voor een pasgeboren kindje niet zo, wel weer als ze wat ouder zijn, maar de eerste kleertjes heb ik het liefst zo zacht en rustig mogelijk
Ja, ik heb geen idee. Ik las hier ook wel eens iets dat het uren duurt voor alle alcohol verdampt is, dus ik heb het risico maar niet genomen. Ze hebben daarna een ander kaasding voor me gefabriceerd, dus ik had alsnogquote:Op zondag 26 april 2015 11:47 schreef Skoap het volgende:
Volgens mij is die alcohol, helemaal in zo'n kant & klare wijnfondue echt zo verdampt...
Ja dat snap ik wel. Maar de hoeveelheid die je dan binnenkrijgt is zo weinig....quote:Op zondag 26 april 2015 11:49 schreef kwakz0r het volgende:
alcohol verdampt nooit helemaal. na twee uur koken is 75% verdampt.
dan is er dus nog maar een spoortje over, en dat kan misschien niet zoveel kwaad, maar als je geen alcohol wilt nemen dan moet je t toch niet doen.
zelfde geldt voor bolognesesaus met rode wijn erdoor/stoofvlees met bier etc.
Nou ja, ik ben ook niet roomser dan de paus hoor, met kerst heb ik ook alcohol op en achteraf bleek ik toen al zwanger te zijn. Ik vond het ook gewoon stom dat ze er niet op gelet had!quote:Op zondag 26 april 2015 11:55 schreef Skoap het volgende:
[..]
Ja dat snap ik wel. Maar de hoeveelheid die je dan binnenkrijgt is zo weinig....
Maar ok ik ben misschien erg makkelijk
disclaimer: nee ik drink niet elke avond een glas wijn bij het eten
Ik heb nu steeds dat als ik 's avonds op mijn zij in bed lig dat er tegen het matras wordt geschopt. En vaak ook tegelijkertijd nog bovenaan (als in, de andere zijkant) van mijn buik.quote:Op zondag 26 april 2015 11:50 schreef Krisvc het volgende:
Hier helemaal op de mintgroentour ook. In combinatie met roze en grijs vind ik erg leuk.Babyblauw vind ik dan wel weer erg leuk, maar dan voor meisjes.
Alcohol is hier een no-go. Maar dat drink ik sowieso niet, dus dat is makkelijk praten.
Ik dacht de baby te voelen met 14,5e week. Achteraf gezien zou dat ook best kunnen, maar ik durfde er toen uiteraard niet vanuit te gaan. Af en toe beweging vanaf 17 weken. De rollende druppel klinkt heel herkenbaar. Man heeft haar echter pas met 25 weken gevoeld. Inmiddels zijn de trapjes zo hard dat ik net heerlijk in bed lag en de jongedame het leuk vond om het water te laten klotsen terwijl m'n buik heen en weer ging.
O en als ik aan m'n tepel zit komt er iets melkigs uit. Vind ik best wel freaky, maar fijn om te weten dat het iets doet.
quote:Op zondag 26 april 2015 12:02 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ik heb nu steeds dat als ik 's avonds op mijn zij in bed lig dat er tegen het matras wordt geschopt. En vaak ook tegelijkertijd nog bovenaan (als in, de andere zijkant) van mijn buik.
Heel herkenbaar.quote:Op zondag 26 april 2015 12:02 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Ik heb nu steeds dat als ik 's avonds op mijn zij in bed lig dat er tegen het matras wordt geschopt. En vaak ook tegelijkertijd nog bovenaan (als in, de andere zijkant) van mijn buik.(edit: 1 van de 2 zal waarschijnlijk stompen zijn en niet schoppen, anders ligt het kind wel in een flinke spagaat in mijn buik
)
Ik drink geen alcohol. Helemaal niet, ook in niet-zwangere toestand niet zeg maar. Maar ik ben niet zo moeilijk met alcohol als smaakmaker wanneer ik niet zwanger ben. Als zwangere vermijd ik het wel zoveel mogelijk. Maar goed, komt ook bij dat wij zelden alcohol door ons eten gooien.quote:Op zondag 26 april 2015 12:01 schreef Skoap het volgende:
Ik ga echt niet bewust alcohol drinken idd. Maar ik heb laatst wel Tiramisu (supermarkt) op & een saus waar een beetje wijn doorheen zat. Het meeste verdampt en je spreekt over nog niet eens 1 glas op een flinke lading saus. Dus wat in dan uiteindelijk binnenkrijg vind ik verwaarloosbaar. Maar iedereen moet vooral doen wat goed voelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En verder vind ik dat ieder moet doen wat voor hem/haar prettig voelt. Uiteindelijk moet je aan jezelf de "verantwoording" afleggen en aan niemand anders.
[ Bericht 0% gewijzigd door mignonne op 26-04-2015 12:22:49 ]:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |