Ik durf het mensen dus nooit toe te wensen. Zeg altijd dat ik het niemand gun. Maar dat is meer omdat ik vind dat ik dat niet mag vinden, dan dat ik het echt niet vind.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 17:32 schreef vannelle het volgende:
[..]
En aangezien hij er zo luchtig over deed heb ik hem hetzelfde gewenst als dat ik heb, misschien dat hij het dan wel snapt.
Ik gun het idd bijna niemand. Bijna.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:25 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ik durf het mensen dus nooit toe te wensen. Zeg altijd dat ik het niemand gun. Maar dat is meer omdat ik vind dat ik dat niet mag vinden, dan dat ik het echt niet vind.
Herkenbaar!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:25 schreef Aspergermeisje het volgende:
Laatst zat iemand die heel vaak over mijn grenzen gaat bijvoorbeeld te zeuren over dat ze al een week lang hoofdpijn had en toen dacht ik stiekem wel: karma's a bitch...
Dat is een stuk betere manier, fijn dat het ook zo kan.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 18:58 schreef caroro het volgende:
Ik had de "mazzel" dat mijn baas zelf weleens een hernia heeft gehad, en dus zichzelf enigzins kon indenken hoe het voor mij moest zijn. Hebben samen het hele WIA traject doorlopen en hij heeft me echt gesteund in het proces, ga nog steeds weleens een bakkie bij ze doen. Ik ben erg blij dat dat in ieder geval soepel gegaan is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ooit wel een twitter account gehad, maar nu al jaren niet meerquote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:22 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ben jij toevallig ook actief op Twitter?
Ik ben sinds woensdag aan de ijzerpillen en ben nu 3x per dag een uur misselijk (moet die pillen 3x per dag innemen).Gelukkig heb ik het schema nu ongeveer door, dus dat scheelt (fijn, voorspelbaarheid).![]()
Ik zou mijn migraine-aanvallen ook een stuk beter kunnen handelen als ik zou weten wanneer ze op komen zetten, maarja, zo werkt het helaas niet...
Er ook net achter gekomen dat ik in een week 5 kilo zwaarder geworden ben, heb nu een plofkop en vochtzakjes op mijn knieeen. Mag nog van geluk spreken dat ik nu pas aangekomen ben, ik slik al twee maanden prednison en ben aan het afbouwen. Hopelijk raak ik dat vocht nu ook snel kwijt..quote:Op vrijdag 1 mei 2015 15:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat klinkt heel irritant! Prednison is nou een medicijn dat ik nooit hoop te gaan slikken, je hoort er alleen maar horrorverhalen over.
[..]
Oh, omdat ik iemand volg die ook Asperger en Crohn heeft. Maar dat ben jij dus niet.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:23 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ik heb ooit wel een twitter account gehad, maar nu al jaren niet meer![]()
Hoezo?
Voorspelbaarheid is idd fijn
Ah ok, nee dat ben ik nietquote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:50 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Oh, omdat ik iemand volg die ook Asperger en Crohn heeft. Maar dat ben jij dus niet.
thanks! Tja het is wat t is, sinds deze week doet dus 1 lead het niet meer, dus mag dinsdag langs mn pijnverpleegkundige en dan volgende week een afspraak met mn professor. Hopelijk geen nieuwe operatie maar ik hou alle opties open op het moment.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:21 schreef vannelle het volgende:
Mhhh........volgens mij mag ik nog niet klagen....
Mijn pijn beperkt zich tot de rug, zowel links als recht in het midden, linkerbeen en linkervoet.
Gelukkig kan ik heel vaak zonder oxy ook al heb ik pijn. Bijt liever ff op m'n tandjes zeg maar.
Vergelijken is niet handig, ik weet het. Maar een feit is dat mijn situatie minder erg is dan die van jou.
En ik heb er al veel ongemak van, kan me moeilijk voorstellen hoe het voor jou moet zijn.
Bedankt voor de uitleg, mag ik je een virtuele knuffel geven?
Wat zijn eigenlijk je perspectieven?
Wow, 5 kilo in een weekquote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:25 schreef Windigo het volgende:
[..]
Er ook net achter gekomen dat ik in een week 5 kilo zwaarder geworden ben, heb nu een plofkop en vochtzakjes op mijn knieeen. Mag nog van geluk spreken dat ik nu pas aangekomen ben, ik slik al twee maanden prednison en ben aan het afbouwen. Hopelijk raak ik dat vocht nu ook snel kwijt..
mag ik vragen wat voor operatie je dan gehad hebtr, en wat de restklachten zijn?quote:Op vrijdag 1 mei 2015 19:26 schreef caroro het volgende:
Ik heb zelf fbss ofwel: failled back surgery syndrome. Nu heb ik een neurostimulator tegen de neuropatische zenuwpijnen die ik heb door alles wat er beschadigd is geraakt, en ik heb behoorlijk last van lidtekenweefsel. Heb ook uitvalsverschijnselen in beide benen en voeten.
Als ik het goed begrijp heb je nu vooral last van zenuwschade, net als ik.quote:Op vrijdag 1 mei 2015 20:57 schreef caroro het volgende:
[..]
thanks! Tja het is wat t is, sinds deze week doet dus 1 lead het niet meer, dus mag dinsdag langs mn pijnverpleegkundige en dan volgende week een afspraak met mn professor. Hopelijk geen nieuwe operatie maar ik hou alle opties open op het moment.
Beter gaat het in ieder geval niet meer worden, maar ik werk hard met mn fysio in de sportschool om mijn mobiliteit in ieder geval op dit niveau proberen te houden.
Heb een puberdochter, tienerzoon en nog onze kindersurprise, een peuter van 2. Ben van nature gelukkig erg positief ingesteld, dat is mijn redding denk ik. Als er ergens wat leuks te doen is probeer ik daar bij te zijn!
Niks mis met optimisme, ik vind dat je dat goed doet!quote:Op vrijdag 1 mei 2015 22:40 schreef caroro het volgende:
Volgens mij kan dat idd, maar ik heb ook nog dat lidtekenweefsel dat vrolijk rond woekert. Ben ook een sucker voor optimisme, vandaar dat ik elke nieuwe behandeling die ze me aanbieden toch maar probeer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |