abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 april 2015 @ 21:17:53 #126
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_152107091
Wat een verschrikkelijke kutdag weer zeg. Ik ben gisteren expres thuisgebleven om mijn krachten te sparen. Ook om anderen niet tot last te zijn omdat ik altijd eerder weg wil. En omdat ik tegenwoordig helemaal niet meer van harde muziek en mensenmassa's hou, laat mij maar lekker op de bank liggen. Heerlijke dag gehad. Kreeg veel appjes van mijn vriend, die was wel feesten. Met het uur hield hij meer van me en werden zijn liefdesverklaringen moeilijker te lezen. Hij is zo schattig als hij dronken is ;)

Goed. Vanochtend dus wakker met enorme migraine. Pil daartegen werkte als een slaappil, nooit eerder gehad. Telkens wakker gemaakt door mijn vriend voor pillen en hapjes eten omdat ik zeer, zeer regelmatig moet eten. Om half 2 uit bed en de rest van de dag te energieloos om ook maar iets te doen.

Mijn vriend beweert dat ik een kater by proxy heb. Zijn kater dus :(
Spoilers!
  dinsdag 28 april 2015 @ 21:20:56 #127
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_152107223
Dat moet wel prettig zijn, een verkering met zoveel humor ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 28 april 2015 @ 21:23:12 #128
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_152107318
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 21:20 schreef Leandra het volgende:
Dat moet wel prettig zijn, een verkering met zoveel humor ;)
Hij is heel prettig, mijn verkering O+ Wij zijn na 12 jaar nog harstikke verliefd O+
Spoilers!
  † In Memoriam † woensdag 29 april 2015 @ 14:40:19 #129
137949 Disana
pi_152124453
quote:
0s.gif Op maandag 27 april 2015 18:50 schreef Leandra het volgende:

Gaat het overlaten van zaken aan anderen je goed af? Ik merk dat ik nog wel eens twijfels heb of de ander het wel goed doet :)[quote]0s.gif Op dinsdag 28 april 2015 20:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat ligt eraan wat het is.... 25 jaar geleden kon ik een ander de deurtjes (met glas) al in de kast laten hangen omdat ik wist dat ik het van mezelf nooit zou accepteren dat ze niet perfect recht zouden hangen, van een ander kan ik dat beter hebben... ik zie dan nog steeds wel dat ze niet perfect recht hangen, maar het is niet mijn "fout" :+

Maar niet dat ik N de was laat vouwen ofzo, dat gaat niet goed komen, het ligt er wel heel erg aan wat het is, want ondanks de problemen die ik heb blijf ik natuurlijk wel een veeleisende trut voor wie het maar op 1 manier goed kan: mijn manier.

Dus ik delegeer wat ik kan delegeren, en dingen waarvan ik twijfel of het wel goed gaat (of zeker weet dat het niet goed gaat), doe ik wel gewoon gelijk zelf, dat scheelt iig de ergernis over het feit dat het in eerste instantie "fout" gedaan was.

Aan de andere kant; de dingen die ik echt niet (meer) kan laat ik ook gewoon aan een ander over, ik ga niet zelf zitten prutsen om het uiteindelijk toch aan een ander over te laten, ik weet wat dat betreft ook redelijk waar m'n grenzen zijn, en die accepteer gedoog ik.
Ik snap het. Het scheelt voor mij ook nog wel wie het is, een partner is toch anders dan een buitenstaander. In dat laatste geval kan ik me nog wel eens verplicht voelen.
pi_152133265
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 april 2015 21:17 schreef Lucky_Strike het volgende:

Mijn vriend beweert dat ik een kater by proxy heb. Zijn kater dus :(
:D En hij had nergens last van? }:|

Hoe ging het vandaag?
Ja, die met de ballen in de bek.
  woensdag 29 april 2015 @ 21:33:44 #131
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_152136818
quote:
7s.gif Op woensdag 29 april 2015 19:58 schreef Biancavia het volgende:

[..]

:D En hij had nergens last van? }:|

Hoe ging het vandaag?
Helemaal nergens last van :( Vandaag wel strontsacherijnig natuurlijk, dat had ik al voorspeld. Lekker puh, dat zal 'm leren :6

Met mij gaat het vandaag prima. Ik heb een heel productieve dag achter de rug qua werk en huishouden. En ook nog 1,5 uur in de tuin. Morgen maar weer even normaal doen, anders blijf ik van het ene uiterste in het andere schieten en dat is ook niet de bedoeling.
Spoilers!
pi_152143596
Een topic waar ook ik mag posten! Niet echt een feestje waard, maar toch fijn dat hij er is ;)

Als ik alles hier lees vind ik al helemaal niet dat ik hier mag komen 'klagen' want dan heb ik het nog best goed.

Ook mijn schildklier werkt niet meer, dit dankzij bestralingen van mijn hals. Hierbij is ook de schildklier geraakt en daar door werkt hij niet meer. Altijd thyrax geslikt, tot ik inderdaad het tv programma over de veranderde verpakking zag en opeens begreep waardoor ik me zo slecht voelde. Overgestapt naar euthyrox, en sindsdien voel ik me beter.

Al mijn klachten zijn te danken aan het feit dat ik op mijn 21e kanker heb gehad, en chemokuren en bestralingen maken je kapot terwijl ze je beter maken.

Ik ben altijd moe en ziek, mijn imuunsysteem werkt heel slecht. (ook kapot gemaakt) dus als bv iemand een lichte verkoudheid heeft en in mijn richting hoest, lig ik vervolgens een week ziek in bed.

Inmiddels zit ik thuis met een burn out, ga ik nog steeds dagelijks over mijn grenzen, zit ik met mijn handen in het haar wat betreft werk&arbo, doe ik mee aan een onderzoek naar vermoeidheid na kanker en probeert de psych mij dagelijkse structuur aan te leren. :')
  donderdag 30 april 2015 @ 07:39:16 #133
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_152143778
Hoi zouzomaarkunnen. Ik ben benieuwd hoe oud je bent. :)
Mijn schildklier ging er meer dan 25 jaar geleden uit wegens schildklierkanker, maar toen kon ik een heel specifieke behandeling krijgen. Dus geen chemo of bestraling, maar behandeling met radioactief jodium. Dat is waarschijnlijk een heel verschil. Je vermoeidheidsklachten herken ik wel.
The love you take is equal to the love you make.
pi_152144248
Hey Lienekien,
Inmiddels ben ik 32, maar ik heb geen schildklier kanker gehad. Voor zo ver ik weet word daarbij tegenwoordig nog steeds de schildklier verwijderd.
ik had lymfeklier kanker, hodgkin. In mijn hals en tussen mijn longen. Sta jij nog onder controle? heb je er veel aan over gehouden, qua late bijwerkingen?
  donderdag 30 april 2015 @ 09:12:18 #135
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_152144524
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 08:51 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Hey Lienekien,
Inmiddels ben ik 32, maar ik heb geen schildklier kanker gehad. Voor zo ver ik weet word daarbij tegenwoordig nog steeds de schildklier verwijderd.
ik had lymfeklier kanker, hodgkin. In mijn hals en tussen mijn longen. Sta jij nog onder controle? heb je er veel aan over gehouden, qua late bijwerkingen?
Ja, ik begreep dat bij jou de schildklier slachtoffer werd van de behandeling voor een andere vorm van kanker. Is niet mis, op zo'n jonge leeftijd ook. Ik ben er dan nog wel genadig afgekomen, denk ik.
Ja, voor altijd onder controle, bij een endocrinoloog. Er gaat ook altijd nog bloed naar het lab om op foute schildkliercellen te controleren. En bijwerkingen vind ik moeilijk te zeggen. Ik ving eigenlijk altijd bot als ik een klacht aankaartte die ik in verband kon brengen met de thyrax, dus ik ben daar maar mee opgehouden. En na al die jaren went het. (Ik ben trouwens 46.) Ik denk dan vooral aan vermoeidheid en periodes van concentratieproblemen.
Rot voor je, dat je met een burnout zit. Soms echt jammer dat je door schade en schande wijs moet worden. Het zou zo fijn zijn als je bepaalde dingen voor kon zijn. Sterkte ermee.
pi_152149830
Heb net mijn eindevaluatie gehad in het revalidatiecentrum gehad en dat hakt er heel hard in. Heb geen van m'n doelen behaald en eigenlijk zinkt het besef nu pas echt in. Dat het voor altijd is, en dat ze er niks écht tegen kunnen doen. Dat ik m'n studie waarschijnlijk niet af kon ronden.. en dat alles gewoon anders gaat worden dan ik gehoopt had. Ik heb voor 't eerst in m'n leven niks meer waar ik naar uitkijk of waar ik me aan vast kan grijpen om de moed niet te verliezen. En godver wat ben ik boos.
  donderdag 30 april 2015 @ 13:05:00 #137
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_152149898
Meisje toch... :*
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 30 april 2015 @ 13:05:26 #138
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_152149909
Bah, Fripsel. Wat ontzettend kut.
pi_152149969
* Lucky_Strike geeft Fripsel een grote virtuele hug
Spoilers!
pi_152150517
Wat ontzettend kut zeg Fripsel ;(
* Sylvana geeft ook een dikke virtuele knuffel
pi_152150579
Dat is naar ja, dat je beseft dat dit de status is waar je mee verder zult moeten de komende tijd, zo niet de rest van je leven. ;(

(Ik word niet eens aangenomen bij een revalidatiecentrum). :'(
pi_152150747
Het is maar internet, maar toch doen die virtuele knuffels me best wel goed. Ik vind het zo moeilijk om me te uiten naar mijn vrienden en familie. Ik wil niet dat beeld van dat sterke meisje dat alles aan kan kapot maken..
pi_152150816
(Wachtwoord kwijt en kom niet meer in mn oude account, draai de letters om en je weet wie ik ben)

Fripsel, wat naar om te horen...sterkte er mee
  donderdag 30 april 2015 @ 13:39:41 #144
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_152150829
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 13:36 schreef Fripsel het volgende:
Het is maar internet, maar toch doen die virtuele knuffels me best wel goed. Ik vind het zo moeilijk om me te uiten naar mijn vrienden en familie. Ik wil niet dat beeld van dat sterke meisje dat alles aan kan kapot maken..
Ik weet niet of je nu open staat voor advies, maar het zou wel een stap zijn om dan tegenover je naasten eens toe te geven dat je het soms niet meer ziet zitten. :*
pi_152150965
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 13:39 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik weet niet of je nu open staat voor advies, maar het zou wel een stap zijn om dan tegenover je naasten eens toe te geven dat je het soms niet meer ziet zitten. :*
Ja, of uitleggen wat er gebeurd is en zeggen dat je wel wat steun kunt gebruiken bij het verwerken van dit nieuws (als je steun wil).
pi_152150970
quote:
1s.gif Op donderdag 30 april 2015 13:39 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik heb gister voor het eerst met m'n moeder over school gepraat en dat was een hele opluchting. Maar m'n beste vrienden en studiegenoten, die deze zomer wél afstuderen.. Dat gaat me nog even niet lukken denk ik. Stap voor stap zullen we maar zeggen.
pi_152150971
* Lonaa meldt.
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 30 april 2015 @ 13:46:32 #148
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_152150999
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 13:45 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik heb gister voor het eerst met m'n moeder over school gepraat en dat was een hele opluchting. Maar m'n beste vrienden en studiegenoten, die deze zomer wél afstuderen.. Dat gaat me nog even niet lukken denk ik. Stap voor stap zullen we maar zeggen.
Goede stap, toch?
pi_152151000
Fripsel, ik herken je frustratie.

Ik heb uberhaupt niet gestudeerd of mijn middelbare school afgemaakt.
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 30 april 2015 @ 13:47:08 #150
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_152151018
quote:
0s.gif Op donderdag 30 april 2015 13:36 schreef Fripsel het volgende:
Dat ben je niet meer, en maakt het voor iedereen (jezelf voorop) alleen maar makkelijker te begrijpen als je ze vertelt dat je dat niet meer bent en waarom niet...
Je wint er niets mee het ze niet te vertellen, sterker nog; je geeft ze alleen maar verwachtingen die je niet (meer) waar kunt maken.

Maar ik weet wel dat het heel erg moeilijk is die stap te nemen ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')