Hij is heel prettig, mijn verkeringquote:Op dinsdag 28 april 2015 21:20 schreef Leandra het volgende:
Dat moet wel prettig zijn, een verkering met zoveel humor
Ik snap het. Het scheelt voor mij ook nog wel wie het is, een partner is toch anders dan een buitenstaander. In dat laatste geval kan ik me nog wel eens verplicht voelen.quote:Op maandag 27 april 2015 18:50 schreef Leandra het volgende:
Gaat het overlaten van zaken aan anderen je goed af? Ik merk dat ik nog wel eens twijfels heb of de ander het wel goed doet[quote]
Op dinsdag 28 april 2015 20:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat het is.... 25 jaar geleden kon ik een ander de deurtjes (met glas) al in de kast laten hangen omdat ik wist dat ik het van mezelf nooit zou accepteren dat ze niet perfect recht zouden hangen, van een ander kan ik dat beter hebben... ik zie dan nog steeds wel dat ze niet perfect recht hangen, maar het is niet mijn "fout"![]()
Maar niet dat ik N de was laat vouwen ofzo, dat gaat niet goed komen, het ligt er wel heel erg aan wat het is, want ondanks de problemen die ik heb blijf ik natuurlijk wel een veeleisende trut voor wie het maar op 1 manier goed kan: mijn manier.
Dus ik delegeer wat ik kan delegeren, en dingen waarvan ik twijfel of het wel goed gaat (of zeker weet dat het niet goed gaat), doe ik wel gewoon gelijk zelf, dat scheelt iig de ergernis over het feit dat het in eerste instantie "fout" gedaan was.
Aan de andere kant; de dingen die ik echt niet (meer) kan laat ik ook gewoon aan een ander over, ik ga niet zelf zitten prutsen om het uiteindelijk toch aan een ander over te laten, ik weet wat dat betreft ook redelijk waar m'n grenzen zijn, en die accepteer gedoog ik.
quote:Op dinsdag 28 april 2015 21:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn vriend beweert dat ik een kater by proxy heb. Zijn kater dus
Helemaal nergens last vanquote:Op woensdag 29 april 2015 19:58 schreef Biancavia het volgende:
[..]En hij had nergens last van?
![]()
Hoe ging het vandaag?
Ja, ik begreep dat bij jou de schildklier slachtoffer werd van de behandeling voor een andere vorm van kanker. Is niet mis, op zo'n jonge leeftijd ook. Ik ben er dan nog wel genadig afgekomen, denk ik.quote:Op donderdag 30 april 2015 08:51 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Hey Lienekien,
Inmiddels ben ik 32, maar ik heb geen schildklier kanker gehad. Voor zo ver ik weet word daarbij tegenwoordig nog steeds de schildklier verwijderd.
ik had lymfeklier kanker, hodgkin. In mijn hals en tussen mijn longen. Sta jij nog onder controle? heb je er veel aan over gehouden, qua late bijwerkingen?
Ik weet niet of je nu open staat voor advies, maar het zou wel een stap zijn om dan tegenover je naasten eens toe te geven dat je het soms niet meer ziet zitten.quote:Op donderdag 30 april 2015 13:36 schreef Fripsel het volgende:
Het is maar internet, maar toch doen die virtuele knuffels me best wel goed. Ik vind het zo moeilijk om me te uiten naar mijn vrienden en familie. Ik wil niet dat beeld van dat sterke meisje dat alles aan kan kapot maken..
Ja, of uitleggen wat er gebeurd is en zeggen dat je wel wat steun kunt gebruiken bij het verwerken van dit nieuws (als je steun wil).quote:Op donderdag 30 april 2015 13:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik weet niet of je nu open staat voor advies, maar het zou wel een stap zijn om dan tegenover je naasten eens toe te geven dat je het soms niet meer ziet zitten.
Ik heb gister voor het eerst met m'n moeder over school gepraat en dat was een hele opluchting. Maar m'n beste vrienden en studiegenoten, die deze zomer wél afstuderen.. Dat gaat me nog even niet lukken denk ik. Stap voor stap zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 30 april 2015 13:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik weet niet of je nu open staat voor advies, maar het zou wel een stap zijn om dan tegenover je naasten eens toe te geven dat je het soms niet meer ziet zitten.
Goede stap, toch?quote:Op donderdag 30 april 2015 13:45 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb gister voor het eerst met m'n moeder over school gepraat en dat was een hele opluchting. Maar m'n beste vrienden en studiegenoten, die deze zomer wél afstuderen.. Dat gaat me nog even niet lukken denk ik. Stap voor stap zullen we maar zeggen.
Dat ben je niet meer, en maakt het voor iedereen (jezelf voorop) alleen maar makkelijker te begrijpen als je ze vertelt dat je dat niet meer bent en waarom niet...quote:Op donderdag 30 april 2015 13:36 schreef Fripsel het volgende:
Het is maar internet, maar toch doen die virtuele knuffels me best wel goed. Ik vind het zo moeilijk om me te uiten naar mijn vrienden en familie. Ik wil niet dat beeld van dat sterke meisje dat alles aan kan kapot maken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |