Dit. Als het buiten donker is, of zelfs maar schemert maar ik liever helemaal geen foto's van eten. Ik maak dus eigenlijk alleen foto's bij goed daglicht en ik zet/schuif het ondergrondje (tafel, plankje, bord) zo dicht mogelijk bij een raam, bij voorkeur op de vensterbank.quote:
potverdikkie wat lekkerquote:Op zondag 26 juli 2015 14:32 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Lam broodje
"Restje" lamsschouder, uit de diepvries, even opgewarmd en waar af laten koelen. Met lente-ui en basilicum. En Turkse yoghurt met knoflook, komijn, shichimi togarashi, zout, peper, citroensap.
Zeker een goede plek!quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:52 schreef Soohr het volgende:
Niet zozeer om het eten, al was de salade erg lekker, maar ik heb een goede plek op het aanrecht gevonden voor foto's van eten.
[ afbeelding ]
Dank je!quote:Op dinsdag 28 juli 2015 15:03 schreef minilot het volgende:
N0a, dat buikspek!Allemachtig, wat ziet dat er lekker uit zeg!
[..]
Dit. Als het buiten donker is, of zelfs maar schemert maar ik liever helemaal geen foto's van eten. Ik maak dus eigenlijk alleen foto's bij goed daglicht en ik zet/schuif het ondergrondje (tafel, plankje, bord) zo dicht mogelijk bij een raam, bij voorkeur op de vensterbank.
Verder, simpele camera op de macrostand en gewoon -klik-.
Ik maak voor de vorm altijd wel een paar foto's maar negen van de tien keer kies ik toch de eerste uit.
En dan krijg je dus foto's zoals de mijne. Als je nog wat beter je best doen krijg je meer profi foto's, zoals die van n0a, Myraela en Robin![]()
Dat boekquote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:07 schreef dahippieunicorn het volgende:
[ afbeelding ]
Zandgebak met Gezouten Karamel en Chocolade GanacheUit een boek van Matt Preston
Ahh wat leuk om te horen! Het is inderdaad een geniaal boekquote:Op woensdag 29 juli 2015 17:58 schreef Sts het volgende:
[..]
Dat boek![]()
Ik heb het naar aanleiding van dit recept gekocht, geweldig, vol met gemakkelijke gerechten voor doordeweeks!
En die heb jij gemaakt?quote:
Ze heeft de bron er toch gewoon bij gezet? Voor de rest wijzen al die linkjes op Google alleen maar naar Welke.nl. En ook daar verwijzen ze weer naar dezelfde bron. Dus als zij het op die website heeft gezet, heeft ze het misschien wel gemaakt.quote:
Zou zomaar kunnen iddquote:Op zaterdag 1 augustus 2015 11:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze heeft de bron er toch gewoon bij gezet? Voor de rest wijzen al die linkjes op Google alleen maar naar Welke.nl. En ook daar verwijzen ze weer naar dezelfde bron. Dus als zij het op die website heeft gezet, heeft ze het misschien wel gemaakt.
Het was okay. Niet helemaal mijn ding. Maar ja, restjes inderdaad. :-)quote:Op zondag 2 augustus 2015 12:37 schreef minilot het volgende:
Haha, ik hoopte al dat er nog een vervolgfoto kwam Robin!
Ziet er wel erg uit als restjeseten, maar dat is het dan ook.Zal ongetwijfeld lekker geweest zijn.
Cool! Die dingen zijn vers het lekkerst. Krijg er acuut trek in.quote:Op zondag 2 augustus 2015 12:38 schreef minilot het volgende:
Ik maakte als ontbijt Chinese broodjes met bieslook, olie en witte peper:
[ afbeelding ]
In de pan gebakken met een andere zware pan erbovenop zodat ze mooi plat bleven. Heeeeeeeeeeeeel veel laagjes erin door manier van oprollen. Erg lekker! Leek verder qua platheid, deeg en korstje wel wat op een Engelse muffin.
Zijn dat Chinese broodjes omdat ze in China worden gegeten? Ziet er lekker uitquote:Op zondag 2 augustus 2015 12:38 schreef minilot het volgende:
Ik maakte als ontbijt Chinese broodjes met bieslook, olie en witte peper:
[ afbeelding ]
In de pan gebakken met een andere zware pan erbovenop zodat ze mooi plat bleven. Heeeeeeeeeeeeel veel laagjes erin door manier van oprollen. Erg lekker! Leek verder qua platheid, deeg en korstje wel wat op een Engelse muffin.
Yup! Schijnt in Xi‘an geloof ik momenteel populair te zijn om een hamburger tussen zo een gesplitst broodje op te etenquote:Op zondag 2 augustus 2015 13:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zijn dat Chinese broodjes omdat ze in China worden gegeten? Ziet er lekker uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |