Sterker nog; dat is ook best waarschijnlijk. Ik zie aardig wat in de trailer dat ik niet zozeer bij de Joker zou plaatsen. Bovennatuurlijke zaken, stedelijke verwoesting. Kan nog steeds Jokers schuld zijn, maar dat hoeft helemaal niet.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:00 schreef Breuls het volgende:
Het kan natuurlijk ook totaal iets anders zijn.
Die vind ik juist heerlijk. Lekker rebels, klinkt het. Ik vraag me af of Bohemian Rhapsody ook in de film voorkomt; ik vermoed dat het trailer-only is.quote:
Aangezien hij een bad guy is die niet in de SS zit is het wel aannemelijk dat het zoiets is. Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:00 schreef Breuls het volgende:
[..]
Yes. Dat heb ik nergens vandaan, dus het is niet gebaseerd op geruchten of zo, maar het is een aannemelijke verhaallijn. Het kan natuurlijk ook totaal iets anders zijn.
Het geeft ook ruimte voor de cameo van Ben Affleck; hij kan voorkomen in een flashback waarin hij Joker aflevert in Arkham/Blackgate/Belle Reve/waar dan ook.
Ik heb niet veel bovennatuurlijke zaken gezien, op de leden van de SS na dan.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:11 schreef Breuls het volgende:
[..]
Sterker nog; dat is ook best waarschijnlijk. Ik zie aardig wat in de trailer dat ik niet zozeer bij de Joker zou plaatsen. Bovennatuurlijke zaken, stedelijke verwoesting. Kan nog steeds Jokers schuld zijn, maar dat hoeft helemaal niet.
Het kan dus, zoals men dat pleegt te zeggen, alle kanten op.
Vind overigens onder andere Robbie en Leto in deze trailer wel goede momenten hebben, die me erg enthousiast maken over hun scènes (niet alleen samen, maar ook los van elkaar) in de film.
Er bewegen anders behoorlijk wat onnatuurlijke wolken door sommige shots.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:32 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik heb niet veel bovennatuurlijke zaken gezien, op de leden van de SS na dan.
Alleen zegt Deathshot op een gegeven moment "Let's save the world" en de hele wereld verwoesten, dat klinkt niet echt als typisch Joker.
Alleen dat dit een trailer is voor een film in Augustus. Dat betekent dat we rond mei/juni nog een trailer kunnen verwachten, die dan mogelijk hetzelfde doet als de laatste BvS trailer...quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:06 schreef bokkepoot het volgende:
Ik vermoed dat ze naar de kritiek van batman vs superman geluisterd hebben.
Goeie trailer, die niet teveel weggeeft
Ik vermoed dat de 2e trailer o.i.d. bij batman v superman gepresenteerd word... Misschien een after credits scene wat Marvel ook altijd doet..quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:39 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Alleen dat dit een trailer is voor een film in Augustus. Dat betekent dat we rond mei/juni nog een trailer kunnen verwachten, die dan mogelijk hetzelfde doet als de laatste BvS trailer...
DC creeërt het momentum voor hun films te vroeg. Eer dat deze uitkomt, zijn we alles al beu.
Desalniettemin, een trailer om je vingers bij af te likken!
Dat is inmiddels bevestigd; in de tv-special van DC Films werd zijdelings genoemd dat hij eigenlijk geen lid is van het Squad.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:32 schreef megamandy het volgende:
Door de eerdere posters en trailers denk ik dat de Joker niet bij de SS zit.
Laat die origin stories lekker zitten. Toon gewoon een boeiend verhaal over deze figuren. Als we ze interessant genoeg vinden, mogen ze extra films maken om ze meer uit te diepen.quote:Vraag mij wel af omdat er zoveel personages inzitten hoe ze dat gaan doen met de origin stories. Want volgens mij hebben ze wel al beeld laten zien van o.a. Harley Quinn en Enchantress toen ze nog "normaal" waren maar een film is toch veel te kort om dat bij 8 verschillende personages te laten zien.
Van mij hoeft het ook niet, die origins, het zit meer in mijn hoofd omdat ik er al foto's van voorbij zag komen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:45 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat is inmiddels bevestigd; in de tv-special van DC Films werd zijdelings genoemd dat hij eigenlijk geen lid is van het Squad.
[..]
Laat die origin stories lekker zitten. Toon gewoon een boeiend verhaal over deze figuren. Als we ze interessant genoeg vinden, mogen ze extra films maken om ze meer uit te diepen.
Dit is meer een origin van SS, niet zo zeer van de afzonderlijke karakters. Laat die dus ook maar zitten. Misschien een paar keer een korte flashback, maar dat is het.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:32 schreef megamandy het volgende:
Oeeeeh, nice nice! Heerlijke trailer met inderdaad genoeg beeld maar weinig verhaal.
Door de eerdere posters en trailers denk ik dat de Joker niet bij de SS zit. Vraag mij wel af omdat er zoveel personages inzitten hoe ze dat gaan doen met de origin stories. Want volgens mij hebben ze wel al beeld laten zien van o.a. Harley Quinn en Enchantress toen ze nog "normaal" waren maar een film is toch veel te kort om dat bij 8 verschillende personages te laten zien.
Hoewel Harley Quinn wel samengevoegd zal worden met flashbacks van The Joker/Batman.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:18 schreef Shadowkid053 het volgende:
Heeft iemand dat Neon Logo in Wallpaper formaat voor me? <3
Ze gooien er wel een flinke bom duiten tegenaan.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:38 schreef Weakling het volgende:
[..]
http://www.gamespot.com/a(...)-follo/1100-6436202/
Neeeee!!!
Reshoots als een scene niet werkt of in de edit blijkt dat het niet lekker loopt snap ik nog, maar reshoots omdat de pers loopt te zaniken dat ze humor willen in een ander film vind ik bezopen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:41 schreef wolfrolf het volgende:
Re-shoots zijn wel vrij gebruikelijk. Weken voordat The Force Awakens ging draaien waren ze nog pick up shots aan het doen.
Dus ik zou er niet een te groot drama van maken
Tsja.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:30 schreef Weakling het volgende:
[..]
Reshoots als een scene niet werkt of in de edit blijkt dat het niet lekker loopt snap ik nog, maar reshoots omdat de pers loopt te zaniken dat ze humor willen in een ander film vind ik bezopen.
Als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel de angel uit de actie en spanning halen door een stel geforceerde grappen er in te frutten zoals in de Marvel films veelvuldig gebeurt. Heel soms werken ze, maar meestal voor mij niet.
Ik werd er juist zo blij van de DC er nou eens niet voor koos om hetzelfde flauwe platgetreden pad te betreden, maar leek een donkere film te maken met zwartgallige humor die niet voor elk teer zieltje geschikt is.
Met "lighter tone" wordt geïmpliceerd dat ze hun oren toch weer gaan laten hangen naar deze popcorn bubblegum doelgroep vanwege een paar zeikerds en het wel de Marvel kant op gaat. Goed, of dat ook zo zal gaan uitpakken moeten we allemaal nog gaan zien natuurlijk, maar ik vind het niet bemoedigend..
Ongetwijfeld geld, maar BvS heeft reeds $700 miljoen binnen geharkt op een budget van $250 miljoen. Kun je als WB misschien wel willen dat je met je eerste echte Extended Universe film net zoveel ophaalt als Marvel met zijn reeds ingeburgerde universum, maar dat is niet realistsich.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:51 schreef wolfrolf het volgende:
Tsja.
Geld bepaald, dat is nu eenmaal hoe het werkt.
BvS is gewoon niet het gehoopte succes waar WB op had ingezet en dat voelen ze financieel. Dus gaan ze maatregelen nemen.
https://nl.wikipedia.org/wiki/The_Asylumquote:Op woensdag 6 juli 2016 09:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wtf is dat een cheap ass turkse/Braziliaanse/Mexicaanse versie zo als je dat vroeger ook had van Batman Spider-man en Starwars?
Ja dusquote:Op woensdag 6 juli 2016 17:56 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/The_Asylum
Bron: Entertainment Weeklyquote:Suicide Squad (out Aug. 5) takes place in a post-Superman world, following the events of Dawn of Justice, as the government grapples with how to respond the next time an alien visits Earth with less noble intentions than the Man of Steel. The answer, according to ruthless intelligence officer Amanda Waller (Viola Davis), is to recruit society’s most vile criminals, armed with lethal skills and superhuman powers. Her first target is possessed archaeologist June Moone/Enchantress (Cara Delevingne).
Waller’s program doesn’t get a green light, though, until Midway City is threatened by a powerful mystical enemy, and Waller needs to activate the whole squad of prisoners. The baddies get a break. Deadshot (Will Smith) has his Second Amendment rights reinstated, Harley (Margot Robbie) is carefully excised from her birdcage, Diablo (Jay Hernandez) is released from his own fireproof fortress of solitude, Boomerang (Jai Courtney) and Slipknot (Adam Beach) strap their weapons back on, and Killer Croc (Adewale Akinnuoye-Agbaje) is popped from his swamp. The one condition for their restricted freedom: Obey orders or die, a rule strictly enforced by squad leader Rick Flag (Joel Kinnaman), his samurai Katana (Karen Fukuhara), and the explosive devices inserted into their necks courtesy of Wayne Enterprises. (Thanks, Batman!) Throwing a wrench into all these plans is the tatted Gotham City arch-criminal, the Joker (Jared Leto), and his laser-like plan to reunite with his true love, Harley, mission be damned.
Klinkt als een topshowquote:Op vrijdag 8 juli 2016 12:13 schreef Breuls het volgende:
Plotbeschrijving:
[..]
Bron: Entertainment Weekly
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |