twitter:DavidAyerMovies twitterde op zondag 17-01-2016 om 19:05:19Worst. Heroes. Ever. #SuicideSquad trailer drops Tuesday night in the DC Films Special! 9:30/8:30c on The CW! https://t.co/FHwHAnsCRy reageer retweet
Ik denk nog steeds dat zijn ontsnapping hun missie is.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 20 januari 2016 09:42 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat zijn ontsnapping hun missie is.
Yes. Dat heb ik nergens vandaan, dus het is niet gebaseerd op geruchten of zo, maar het is een aannemelijke verhaallijn. Het kan natuurlijk ook totaal iets anders zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:47 schreef Komakie het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Dat hij ontsnapt is en ze hem moeten terug halen?
Sterker nog; dat is ook best waarschijnlijk. Ik zie aardig wat in de trailer dat ik niet zozeer bij de Joker zou plaatsen. Bovennatuurlijke zaken, stedelijke verwoesting. Kan nog steeds Jokers schuld zijn, maar dat hoeft helemaal niet.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:00 schreef Breuls het volgende:
Het kan natuurlijk ook totaal iets anders zijn.
Die vind ik juist heerlijk. Lekker rebels, klinkt het. Ik vraag me af of Bohemian Rhapsody ook in de film voorkomt; ik vermoed dat het trailer-only is.quote:
Aangezien hij een bad guy is die niet in de SS zit is het wel aannemelijk dat het zoiets is. Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 20 januari 2016 13:00 schreef Breuls het volgende:
[..]
Yes. Dat heb ik nergens vandaan, dus het is niet gebaseerd op geruchten of zo, maar het is een aannemelijke verhaallijn. Het kan natuurlijk ook totaal iets anders zijn.
Het geeft ook ruimte voor de cameo van Ben Affleck; hij kan voorkomen in een flashback waarin hij Joker aflevert in Arkham/Blackgate/Belle Reve/waar dan ook.
Ik heb niet veel bovennatuurlijke zaken gezien, op de leden van de SS na dan.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:11 schreef Breuls het volgende:
[..]
Sterker nog; dat is ook best waarschijnlijk. Ik zie aardig wat in de trailer dat ik niet zozeer bij de Joker zou plaatsen. Bovennatuurlijke zaken, stedelijke verwoesting. Kan nog steeds Jokers schuld zijn, maar dat hoeft helemaal niet.
Het kan dus, zoals men dat pleegt te zeggen, alle kanten op.
Vind overigens onder andere Robbie en Leto in deze trailer wel goede momenten hebben, die me erg enthousiast maken over hun scènes (niet alleen samen, maar ook los van elkaar) in de film.
Er bewegen anders behoorlijk wat onnatuurlijke wolken door sommige shots.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:32 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ik heb niet veel bovennatuurlijke zaken gezien, op de leden van de SS na dan.
Alleen zegt Deathshot op een gegeven moment "Let's save the world" en de hele wereld verwoesten, dat klinkt niet echt als typisch Joker.
Alleen dat dit een trailer is voor een film in Augustus. Dat betekent dat we rond mei/juni nog een trailer kunnen verwachten, die dan mogelijk hetzelfde doet als de laatste BvS trailer...quote:Op woensdag 20 januari 2016 12:06 schreef bokkepoot het volgende:
Ik vermoed dat ze naar de kritiek van batman vs superman geluisterd hebben.
Goeie trailer, die niet teveel weggeeft
Ik vermoed dat de 2e trailer o.i.d. bij batman v superman gepresenteerd word... Misschien een after credits scene wat Marvel ook altijd doet..quote:Op donderdag 21 januari 2016 00:39 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Alleen dat dit een trailer is voor een film in Augustus. Dat betekent dat we rond mei/juni nog een trailer kunnen verwachten, die dan mogelijk hetzelfde doet als de laatste BvS trailer...
DC creeërt het momentum voor hun films te vroeg. Eer dat deze uitkomt, zijn we alles al beu.
Desalniettemin, een trailer om je vingers bij af te likken!
Dat is inmiddels bevestigd; in de tv-special van DC Films werd zijdelings genoemd dat hij eigenlijk geen lid is van het Squad.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:32 schreef megamandy het volgende:
Door de eerdere posters en trailers denk ik dat de Joker niet bij de SS zit.
Laat die origin stories lekker zitten. Toon gewoon een boeiend verhaal over deze figuren. Als we ze interessant genoeg vinden, mogen ze extra films maken om ze meer uit te diepen.quote:Vraag mij wel af omdat er zoveel personages inzitten hoe ze dat gaan doen met de origin stories. Want volgens mij hebben ze wel al beeld laten zien van o.a. Harley Quinn en Enchantress toen ze nog "normaal" waren maar een film is toch veel te kort om dat bij 8 verschillende personages te laten zien.
Van mij hoeft het ook niet, die origins, het zit meer in mijn hoofd omdat ik er al foto's van voorbij zag komen.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:45 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat is inmiddels bevestigd; in de tv-special van DC Films werd zijdelings genoemd dat hij eigenlijk geen lid is van het Squad.
[..]
Laat die origin stories lekker zitten. Toon gewoon een boeiend verhaal over deze figuren. Als we ze interessant genoeg vinden, mogen ze extra films maken om ze meer uit te diepen.
Dit is meer een origin van SS, niet zo zeer van de afzonderlijke karakters. Laat die dus ook maar zitten. Misschien een paar keer een korte flashback, maar dat is het.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:32 schreef megamandy het volgende:
Oeeeeh, nice nice! Heerlijke trailer met inderdaad genoeg beeld maar weinig verhaal.
Door de eerdere posters en trailers denk ik dat de Joker niet bij de SS zit. Vraag mij wel af omdat er zoveel personages inzitten hoe ze dat gaan doen met de origin stories. Want volgens mij hebben ze wel al beeld laten zien van o.a. Harley Quinn en Enchantress toen ze nog "normaal" waren maar een film is toch veel te kort om dat bij 8 verschillende personages te laten zien.
Hoewel Harley Quinn wel samengevoegd zal worden met flashbacks van The Joker/Batman.
quote:Op vrijdag 22 januari 2016 16:18 schreef Shadowkid053 het volgende:
Heeft iemand dat Neon Logo in Wallpaper formaat voor me? <3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |