Ik heb mijn broek nog aan anders.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien ben je wel een cijferfetisjist.
quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Iemand heeft je toch gesnapt.
[ afbeelding ]
Wie weet heb ik wel geen benen en voel ik me door deze post beledigd.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, anderhalf uur met de broek op de enkels is ook wat lastig natuurlijk.
Is gewoon lekker snel en al helemaal op mijn SSD.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:03 schreef bondage het volgende:
Windows 8.1 is goed te doen trouwens. Dacht dat het zwaar bagger was maar valt best mee.
Tja, je moet je vriendin natuurlijk wel te eten geven... Dat jij tekortkomingen hebt kan ik ook niets aan doen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wie weet heb ik wel geen benen en voel ik me door deze post beledigd.
Heb nieuwe laptop aangeschaft en daar staat het op geïnstalleerd. Draai het OS vanaf een gewone HDD, het start echter sneller op dan de Windows 7 vanaf SSD in mijn desktopquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is gewoon lekker snel en al helemaal op mijn SSD.
In 2008 had ik een nieuwe pc gekozen met windows XP omdat vista zo kut was en Win7 vond ik teveel vernieuwing. Vorig jaar een nieuwe pc, toch maar voor het nieuwste (=win8.1) gegaan ipv. weer een ouder besturingssysteem. Geen spijt van.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:03 schreef bondage het volgende:
Windows 8.1 is goed te doen trouwens. Dacht dat het zwaar bagger was maar valt best mee.
Ik dacht dat het zwaar bagger was maar het is eigenlijk prima te doen. Het startmenu mis ik niet echt, de dingen waar ik start voor gebruikte zitten grotendeels in het rechtsklik menu van de startknop.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In 2008 had ik een nieuwe pc gekozen met windows XP omdat vista zo kut was en Win7 vond ik teveel vernieuwing. Vorig jaar een nieuwe pc, toch maar voor het nieuwste (=win8.1) gegaan ipv. weer een ouder besturingssysteem. Geen spijt van.
Daar ligt t niet aanquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En die is zo traag als dikke stront door een trechter.
Misschien dat ik deze laptop nog ga upgraden met een SSD. Ff kijken hoe ik de huidige data overgezet kan krijgen. Denk een image maken en die op de SSD wegschrijven via mijn desktop.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:07 schreef Dagoduck het volgende:
En ik heb een SSD, werkt heerlijk dit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |