Ik heb mijn broek nog aan anders.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien ben je wel een cijferfetisjist.
quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Iemand heeft je toch gesnapt.
[ afbeelding ]
Wie weet heb ik wel geen benen en voel ik me door deze post beledigd.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, anderhalf uur met de broek op de enkels is ook wat lastig natuurlijk.
Is gewoon lekker snel en al helemaal op mijn SSD.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:03 schreef bondage het volgende:
Windows 8.1 is goed te doen trouwens. Dacht dat het zwaar bagger was maar valt best mee.
Tja, je moet je vriendin natuurlijk wel te eten geven... Dat jij tekortkomingen hebt kan ik ook niets aan doen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wie weet heb ik wel geen benen en voel ik me door deze post beledigd.
Heb nieuwe laptop aangeschaft en daar staat het op geïnstalleerd. Draai het OS vanaf een gewone HDD, het start echter sneller op dan de Windows 7 vanaf SSD in mijn desktopquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is gewoon lekker snel en al helemaal op mijn SSD.
In 2008 had ik een nieuwe pc gekozen met windows XP omdat vista zo kut was en Win7 vond ik teveel vernieuwing. Vorig jaar een nieuwe pc, toch maar voor het nieuwste (=win8.1) gegaan ipv. weer een ouder besturingssysteem. Geen spijt van.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:03 schreef bondage het volgende:
Windows 8.1 is goed te doen trouwens. Dacht dat het zwaar bagger was maar valt best mee.
Ik dacht dat het zwaar bagger was maar het is eigenlijk prima te doen. Het startmenu mis ik niet echt, de dingen waar ik start voor gebruikte zitten grotendeels in het rechtsklik menu van de startknop.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In 2008 had ik een nieuwe pc gekozen met windows XP omdat vista zo kut was en Win7 vond ik teveel vernieuwing. Vorig jaar een nieuwe pc, toch maar voor het nieuwste (=win8.1) gegaan ipv. weer een ouder besturingssysteem. Geen spijt van.
Daar ligt t niet aanquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En die is zo traag als dikke stront door een trechter.
Misschien dat ik deze laptop nog ga upgraden met een SSD. Ff kijken hoe ik de huidige data overgezet kan krijgen. Denk een image maken en die op de SSD wegschrijven via mijn desktop.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:07 schreef Dagoduck het volgende:
En ik heb een SSD, werkt heerlijk dit.
Er zitten ook wel eens vrouwen dicht bij mij. Leuk in zo'n dubbeldekker met van die stoelen tegenover elkaar.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:11 schreef LittleBrownie het volgende:
Er zit een jongeman wel heel dichtbij mij
Ja, als Geo bij me isquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Het probleem zit tussen beeldscherm en stoel?
Je bent zelfquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet ik, daarom de PI.OSX is fijn
Serieus, meestal doet ie dan nog kutterquote:
Toch beter om je OS opnieuw te installeren?quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Misschien dat ik deze laptop nog ga upgraden met een SSD. Ff kijken hoe ik de huidige data overgezet kan krijgen. Denk een image maken en die op de SSD wegschrijven via mijn desktop.
Wel raar dat hij altijd op dat moment uber traag wordt inderdaadquote:
Hij kan toch niet mijn posts lezen hè?quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:11 schreef LittleBrownie het volgende:
Er zit een jongeman wel heel dichtbij mij
Misschien heb jij gewoon geen geduldquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel raar dat hij altijd op dat moment uber traag wordt inderdaadben geen macdistortionsignaldude ofso want de mac op het werk het nergens last van
Nopequote:Op zaterdag 25 april 2015 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij kan toch niet mijn posts lezen hè?
Ja, maarquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:13 schreef DrNick het volgende:
[..]
Toch beter om je OS opnieuw te installeren?
Dank Wodan.quote:
Pics?quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:15 schreef FL_Freak het volgende:
Geo's bureaublad en hoeveelheid tabs in browser
Hij heeft er 4 nu, gister iigquote:
SSD gewend.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Misschien heb jij gewoon geen geduld
quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:15 schreef FL_Freak het volgende:
Geo's bureaublad en hoeveelheid tabs in browser
Nog steeds 4quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hij heeft er 4 nu, gister iig
Ach ja, vroeger kwam het wel van pas. Kon je in de tijd dat je pc opstartte een kan koffie zetten.quote:
Gewoon doen. Lenovo-drivers downloaden die je nodig hebt, en je bent met een paar uur klaar.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, maarIk ben net klaar met alles naar wens configureren. En daarbij heb ik geen Windows installatie schijf of image. Deze laptop heeft een tweede partitie met de data. Nu kan ik die natuurlijk ook overzetten en vanaf daar opnieuw installeren op de SSD. Het OS is echter nog maar een paar dagen geïnstalleerd en er zit veel Lenovo bloatware troep bij wat ik weg heb moeten halen.
Ja, maar ik heb geen installatie cd voor Windows.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:46 schreef DrNick het volgende:
[..]
Gewoon doen. Lenovo-drivers downloaden die je nodig hebt, en je bent met een paar uur klaar.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |