Ik heb mijn broek nog aan anders.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:00 schreef bondage het volgende:
[..]
Geen idee. Misschien ben je wel een cijferfetisjist.
quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Iemand heeft je toch gesnapt.
[ afbeelding ]
Wie weet heb ik wel geen benen en voel ik me door deze post beledigd.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, anderhalf uur met de broek op de enkels is ook wat lastig natuurlijk.
Is gewoon lekker snel en al helemaal op mijn SSD.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:03 schreef bondage het volgende:
Windows 8.1 is goed te doen trouwens. Dacht dat het zwaar bagger was maar valt best mee.
Tja, je moet je vriendin natuurlijk wel te eten geven... Dat jij tekortkomingen hebt kan ik ook niets aan doen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:02 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wie weet heb ik wel geen benen en voel ik me door deze post beledigd.
Heb nieuwe laptop aangeschaft en daar staat het op geïnstalleerd. Draai het OS vanaf een gewone HDD, het start echter sneller op dan de Windows 7 vanaf SSD in mijn desktopquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:04 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is gewoon lekker snel en al helemaal op mijn SSD.
In 2008 had ik een nieuwe pc gekozen met windows XP omdat vista zo kut was en Win7 vond ik teveel vernieuwing. Vorig jaar een nieuwe pc, toch maar voor het nieuwste (=win8.1) gegaan ipv. weer een ouder besturingssysteem. Geen spijt van.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:03 schreef bondage het volgende:
Windows 8.1 is goed te doen trouwens. Dacht dat het zwaar bagger was maar valt best mee.
Ik dacht dat het zwaar bagger was maar het is eigenlijk prima te doen. Het startmenu mis ik niet echt, de dingen waar ik start voor gebruikte zitten grotendeels in het rechtsklik menu van de startknop.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In 2008 had ik een nieuwe pc gekozen met windows XP omdat vista zo kut was en Win7 vond ik teveel vernieuwing. Vorig jaar een nieuwe pc, toch maar voor het nieuwste (=win8.1) gegaan ipv. weer een ouder besturingssysteem. Geen spijt van.
Daar ligt t niet aanquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En die is zo traag als dikke stront door een trechter.
Misschien dat ik deze laptop nog ga upgraden met een SSD. Ff kijken hoe ik de huidige data overgezet kan krijgen. Denk een image maken en die op de SSD wegschrijven via mijn desktop.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:07 schreef Dagoduck het volgende:
En ik heb een SSD, werkt heerlijk dit.
Er zitten ook wel eens vrouwen dicht bij mij. Leuk in zo'n dubbeldekker met van die stoelen tegenover elkaar.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:11 schreef LittleBrownie het volgende:
Er zit een jongeman wel heel dichtbij mij
Ja, als Geo bij me isquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:12 schreef bondage het volgende:
[..]
Het probleem zit tussen beeldscherm en stoel?
Je bent zelfquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Weet ik, daarom de PI.OSX is fijn
Serieus, meestal doet ie dan nog kutterquote:
Toch beter om je OS opnieuw te installeren?quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Misschien dat ik deze laptop nog ga upgraden met een SSD. Ff kijken hoe ik de huidige data overgezet kan krijgen. Denk een image maken en die op de SSD wegschrijven via mijn desktop.
Wel raar dat hij altijd op dat moment uber traag wordt inderdaadquote:
Hij kan toch niet mijn posts lezen hè?quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:11 schreef LittleBrownie het volgende:
Er zit een jongeman wel heel dichtbij mij
Misschien heb jij gewoon geen geduldquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wel raar dat hij altijd op dat moment uber traag wordt inderdaadben geen macdistortionsignaldude ofso want de mac op het werk het nergens last van
Nopequote:Op zaterdag 25 april 2015 23:14 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij kan toch niet mijn posts lezen hè?
Ja, maarquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:13 schreef DrNick het volgende:
[..]
Toch beter om je OS opnieuw te installeren?
Dank Wodan.quote:
Pics?quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:15 schreef FL_Freak het volgende:
Geo's bureaublad en hoeveelheid tabs in browser
Hij heeft er 4 nu, gister iigquote:
SSD gewend.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Misschien heb jij gewoon geen geduld
quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:15 schreef FL_Freak het volgende:
Geo's bureaublad en hoeveelheid tabs in browser
Nog steeds 4quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hij heeft er 4 nu, gister iig
Ach ja, vroeger kwam het wel van pas. Kon je in de tijd dat je pc opstartte een kan koffie zetten.quote:
Gewoon doen. Lenovo-drivers downloaden die je nodig hebt, en je bent met een paar uur klaar.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, maarIk ben net klaar met alles naar wens configureren. En daarbij heb ik geen Windows installatie schijf of image. Deze laptop heeft een tweede partitie met de data. Nu kan ik die natuurlijk ook overzetten en vanaf daar opnieuw installeren op de SSD. Het OS is echter nog maar een paar dagen geïnstalleerd en er zit veel Lenovo bloatware troep bij wat ik weg heb moeten halen.
Ja, maar ik heb geen installatie cd voor Windows.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:46 schreef DrNick het volgende:
[..]
Gewoon doen. Lenovo-drivers downloaden die je nodig hebt, en je bent met een paar uur klaar.
quote:
Downloaden en op een stikkie zettenquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb geen installatie cd voor Windows.
Ik heb echter dit gevonden en dat lijkt een oplossing te bieden. Kan gewoon mijn eigen key gebruiken. http://windows.microsoft.(...)-reset-refresh-media
8.1 staat hierop. Moet zeggen dat het tot nu toe goed bevalt. Ik was ook altijd groot fan van 7 en dacht dat 8 bagger was. Valt me mee moet ik zeggen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
Downloaden en op een stikkie zetten
Gebruik je 8?
Wat ben je vrolijk?quote:
quote:
quote:Op zondag 26 april 2015 00:06 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van zaterdag 25 april 2015
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 470 Dagoduck
002. 397 Toto69
003. 371 Dqod
004. 331 japie1971
005. 317 Ajacied422
Deze statistieken werden mede mogelijk gemaakt door Igen.
Klik hier voor meer stats
Had 2 van die zegels gepakt. Wel echt toffe zooi verder.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:54 schreef DrNick het volgende:
[..]
Downloaden en op een stikkie zetten
Gebruik je 8?
2? Nice. Ik heb vooralsnog 1 gedaan, volgende keer eens doen.quote:Op zondag 26 april 2015 00:42 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Had 2 van die zegels gepakt. Wel echt toffe zooi verder.
Yes! Ze ging kijken wat ze kon met 20, ze liet nog wel ff horenquote:Op zondag 26 april 2015 00:43 schreef DrNick het volgende:
[..]
2? Nice. Ik heb vooralsnog 1 gedaan, volgende keer eens doen.
Al een update?
Kreeg wel echt niks klaar verder trouwensquote:Op zondag 26 april 2015 00:43 schreef DrNick het volgende:
[..]
2? Nice. Ik heb vooralsnog 1 gedaan, volgende keer eens doen.
Al een update?
quote:Op zondag 26 april 2015 00:47 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Yes! Ze ging kijken wat ze kon met 20, ze liet nog wel ff horen
Echt? Ik kon altijd wel dingen doen.quote:Op zondag 26 april 2015 00:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Kreeg wel echt niks klaar verder trouwensOntzettend veel zin om dingen te doen maar kon er echt niks van maken
Ohh ok.quote:Op zondag 26 april 2015 00:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nee dat vroeg ik juist, ze ging kijken
Wat is het verband tussen die twee laatste zinnen?quote:Op zondag 26 april 2015 00:59 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Goeie
Kunnen keertje samen doen? Ik durf wel alleen
Ja zonder sitter hahaquote:Op zondag 26 april 2015 01:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
Wat is het verband tussen die twee laatste zinnen?
Altijd zin om shit te gaan doen. Fuck thuis op de grond liggen en muziek checken. We zouden eerst ff naar 'n maatje gaan maar die deed weer moeilijk dus uiteindelijk maar op het 18 Septemberplein gaan zitten. Goed stukje Eindhoven is dat wel.quote:
Ah, ken het nietquote:Op zondag 26 april 2015 03:01 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Altijd zin om shit te gaan doen. Fuck thuis op de grond liggen en muziek checken. We zouden eerst ff naar 'n maatje gaan maar die deed weer moeilijk dus uiteindelijk maar op het 18 Septemberplein gaan zitten. Goed stukje Eindhoven is dat wel.
Yesh.quote:Op zondag 26 april 2015 03:09 schreef DrNick het volgende:
[..]
Ah, ken het niet
Muziek luisteren is ook wel tof, maar niet de hele trip.
Marquee Moon pakkenquote:Op zondag 26 april 2015 03:22 schreef DrNick het volgende:
Ik heb allemaal muziek gedownload, en er zitten nogal wat discography's bij, maar dan weet ik nooit welke albums te houden, en welke te verwijderen
gewoon alles houdenquote:Op zondag 26 april 2015 03:22 schreef DrNick het volgende:
Ik heb allemaal muziek gedownload, en er zitten nogal wat discography's bij, maar dan weet ik nooit welke albums te houden, en welke te verwijderen
Ripquote:Op zondag 26 april 2015 11:25 schreef wietparkiet het volgende:
liep net op de trap en ik gleed uit
nu bloedt mijn been en mijn hand rip in peace ik ga dood
Jody Bernalquote:Op zondag 26 april 2015 12:54 schreef wietparkiet het volgende:
jody bernal was gister hier blijkbaar rip
Ait. Wellicht ben ik ook in de stad.quote:Op zondag 26 april 2015 12:52 schreef FL_Freak het volgende:
Vanavond eindje maar eens onveilig maken.
denk het nietquote:Op zondag 26 april 2015 13:26 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kun je daar een ducatti voor de deur parkeren zonder dat die kapot gemaakt wordt?
watquote:Op zondag 26 april 2015 12:54 schreef wietparkiet het volgende:
jody bernal was gister hier blijkbaar rip
quote:
Aldus de man die geen drank durfde te bestellen in de Altstadquote:Op zondag 26 april 2015 12:52 schreef FL_Freak het volgende:
Vanavond eindje maar eens onveilig maken.
HAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAHquote:Op zondag 26 april 2015 14:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Aldus de man die geen drank durfde te bestellen in de Altstad
Oeh, wat heb je gedaan & wat ga je doen?quote:Op zondag 26 april 2015 15:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Yes![]()
Leuke avond gehad en vandaag weer een leuke avond gepland. Tevreden man.
daar?
LB kwam yololicious naar mij toe, ook nog vrij gevraagd van het werk zodat we meer tijd haddenquote:Op zondag 26 april 2015 15:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Oeh, wat heb je gedaan & wat ga je doen?
En het zelfde eigenlijk wel
quote:Op zondag 26 april 2015 15:08 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
LB kwam yololicious naar mij toe, ook nog vrij gevraagd van het werk zodat we meer tijd hadden23.45 kwam ze aan
En vanavond gaan we met FL en Rocknijn opstap in EHV.
Boeiend. Zo hoort het.quote:
quote:
dat kanquote:Op zondag 26 april 2015 15:21 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
Ik moet morgen om 09:00 in Enschede zijn
Als dat lukt, wil ik er nog wel eens over na denken.
Kom je daar nu pas achterquote:
Ik had iets minder verwacht om eerlijk te zijn jaquote:
Hoihoiquote:
Faka G?quote:
En ik ben Yvonne.quote:
Ik niet..quote:
Ait, bestequote:
Bitterlemonquote:Op zondag 26 april 2015 15:34 schreef RockNijntje het volgende:
Treinen is daar een werkwoord, daarom 'is' in plaats van 'zijn'. Ga maar weer weg, Bitterlemon.
Ik snap er ook niets van.quote:
Achja, die moeten er ook zijn hé.quote:
mehhquote:
Jaa ok wel goed! Nog leuke dingen gedaan dit weekend, nog een beetje kleurplaten gemaakt?quote:
Weinig gedaan dit weekend.quote:Op zondag 26 april 2015 16:58 schreef Makoto het volgende:
[..]
Jaa ok wel goed! Nog leuke dingen gedaan dit weekend, nog een beetje kleurplaten gemaakt?
Als de goede snackbar hier open was vandaag ik had mss ook wel patat gegetenquote:Op zondag 26 april 2015 17:23 schreef Makoto het volgende:
Ik ga mezelf zo verplaatsen naar de snackbar
Wat voor pizzaquote:Op zondag 26 april 2015 17:37 schreef Makoto het volgende:
Haha, ik heb toch maar pizza besteld, ik was veel te lui
http://www.dominos.nl/nl/product/pizzas/PSUP Deze is echt zo lekkerquote:Op zondag 26 april 2015 17:47 schreef Makoto het volgende:
[..]
http://www.dominos.nl/nl/product/pizzas/PCPE
YESSSSSSquote:
Ben vegaquote:Op zondag 26 april 2015 17:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
http://www.dominos.nl/nl/product/pizzas/PSUP Deze is echt zo lekker
Netjes, wist ik nietquote:
Aahh goedzoo! Haha maakt niets uit natuurlijk.quote:Op zondag 26 april 2015 17:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Netjes, wist ik nietIk eet ook wel vaak vegetarisch. Gisteren nog vegetarische butter chicken gehad, met vega kipstukjes. Was erg lekker!
quote:
quote:
Wat viel er precies tegen dan?quote:
Wat weet jij daarvan, je doet niet aan vlees toch.quote:
quote:Op zondag 26 april 2015 18:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat weet jij daarvan, je doet niet aan vlees toch.
quote:Op zondag 26 april 2015 18:09 schreef Makoto het volgende:
[..]
Wat weet jij daarvan, je hebt 94.000 posts toch?
Valt wel mee toch?quote:Op zondag 26 april 2015 18:57 schreef Lt.Surge het volgende:
Wat is een berenhap toch belachelijk duur.
omdat ik liever geen dooie dieren eetquote:
Ja liever welquote:
Liever nietquote:
We eten al dieren sinds we bestaan.quote:Op zondag 26 april 2015 19:28 schreef Makoto het volgende:
En omdat ik vind dat wij als mensen denken in hiërarchie tegenover dieren, en dat hoort niet.
Omdat het toen noodzakelijk was, nu niet. En nu zijn er veel te veel mensen, en is er zelfs een industrie voor. Als je daar objectief over nadenkt is het te gek voor woorden.quote:
hoe is dat gek? we zijn de top van de voedselketenquote:Op zondag 26 april 2015 19:30 schreef Makoto het volgende:
[..]
Omdat het toen noodzakelijk was, nu niet. En nu zijn er veel te veel mensen, en is er zelfs een industrie voor. Als je daar objectief over nadenkt is het te gek voor woorden.
Nee, dat vind ik dus niet.quote:Op zondag 26 april 2015 19:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoe is dat gek? we zijn de top van de voedselketen
Als je de hoeveelheid mensen op de wereld nu telt en iedereen geen vlees meer eet maar andere dingen is er niet genoeg meer om iedereen te voeden.quote:Op zondag 26 april 2015 19:30 schreef Makoto het volgende:
[..]
Omdat het toen noodzakelijk was, nu niet. En nu zijn er veel te veel mensen, en is er zelfs een industrie voor. Als je daar objectief over nadenkt is het te gek voor woorden.
omdat er weinig dieren zijn die mensen etenquote:Op zondag 26 april 2015 19:32 schreef Makoto het volgende:
Waarom zouden wij de top van de voedselketen zijn?
Bron? Cijfers? Grafieken? Of verzon je dit zojuist zelf?quote:Op zondag 26 april 2015 19:34 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als je de hoeveelheid mensen op de wereld nu telt en iedereen geen vlees meer eet maar andere dingen is er niet genoeg meer om iedereen te voeden.
Omdat wij dieren 'produceren' in de vleesindustrie, ze volpompen met antibiotica en groeiversterkers. Zodat wij zo snel mogelijk en zo goedkoop mogelijk ons 'vlees' (wat er dan nog van over is) op ons bordje hebben. En waarom doen we dat? We vinden het lekker..quote:Op zondag 26 april 2015 19:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat er weinig dieren zijn die mensen eten
en zij die dat wel doen vinden het toch ook niet stom dat zij mensen eten dus waarom zouden wij geen dieren eten?
De natuur zou zijn als jij een eigen koe op zou 'voeden' om hem vervolgens op te eten, niet als je een pond gehakt uit de super haalt.quote:Op zondag 26 april 2015 19:36 schreef wietparkiet het volgende:
je zou een leeuw ook de rest van zijn dagen aardappelsalade's kunnen laten eten maar zo werkt dat niet in de natuur
Ja we hebben de middelen en de economie ervoor dus waarom niet?quote:Op zondag 26 april 2015 19:37 schreef Makoto het volgende:
[..]
Omdat wij dieren 'produceren' in de vleesindustrie, ze volpompen met antibiotica en groeiversterkers. Zodat wij zo snel mogelijk en zo goedkoop mogelijk ons 'vlees' (wat er dan nog van over is) op ons bordje hebben. En waarom doen we dat? We vinden het lekker..
Ik leg toch ook restricties aan mezelf op en niet aan jullie. En zielig is het zeker, want er is wetenschappelijk bewezen dat dieren net zo dingen kunnen voelen en ervaren als mensen. Als jouw leven bestaat uit toekijken hoe jou maatjes worden afgeslacht, wetende dat jij de volgende bent, alvorens je in een hok hebt gezeten waar je je kont niet eens kan keren ben ik benieuwd hoe gelukkig jij bent. Zo gaan we ook niet met mensen om dus waarom wel met dieren?quote:Op zondag 26 april 2015 19:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja we hebben de middelen en de economie ervoor dus waarom niet?
puur omdat het zielig is? er zijn zoveel dingen zielig mensen gaan dood door moord maar dat weerhoudt een moordenaar er niet van om te doden. waarom jezelf restricties opleggen in de naam van dat wat (jij denkt dat) goed is?
Dat zeg ik ook nietquote:Op zondag 26 april 2015 19:55 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ik leg toch ook restricties aan mezelf op en niet aan jullie. En zielig is het zeker, want er is wetenschappelijk bewezen dat dieren net zo dingen kunnen voelen en ervaren als mensen. Als jouw leven bestaat uit toekijken hoe jou maatjes worden afgeslacht, wetende dat jij de volgende bent, alvorens je in een hok hebt gezeten waar je je kont niet eens kan keren ben ik benieuwd hoe gelukkig jij bent. Zo gaan we ook niet met mensen om dus waarom wel met dieren?
was met mattie ook nog dus ook gezelligquote:
quote:Op zondag 26 april 2015 19:57 schreef wietparkiet het volgende:
was met mattie ook nog dus ook gezellig
en werd uitgelachen in shop vanwege pic op mn idkaart
Klopt.quote:Op zondag 26 april 2015 19:00 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja en je loopt je postcount als een malle te krikken.
Okquote:Op zondag 26 april 2015 20:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wacht stuur wel pic van hoe ik er toen uitzag
geen zin om id in te scannen
pareltje wel iddquote:Op zondag 26 april 2015 20:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die man zei ook van ik dacht eerst dat je me zat te fucken maar toen zag ik jesper staan![]()
Aaaitquote:Op zondag 26 april 2015 19:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet![]()
en ik zou het waarschijnlijk niet leuk vinden
maar ik heb veel moeiten met mijzelf in andere verplaatsen dus ik geef geen neuk
[..]
was met mattie ook nog dus ook gezellig
en werd uitgelachen in shop vanwege pic op mn idkaart
Ja die is dicht hier op zondagquote:Op zondag 26 april 2015 20:43 schreef jodelahity het volgende:
Bij de Jumbo nu een krat heineken 4 euro goedkoper (tot 10 uur)
IKRquote:Op zondag 26 april 2015 20:53 schreef DrNick het volgende:
[..]
"Soz, uw kaartjes zijn al gescand. 450 keer"
gratis dingen ftwquote:Op zondag 26 april 2015 20:54 schreef DrNick het volgende:
Oeh, en dan reis ik nog gratis naar huis ook, met de trein van 3:45.
tatta's be likequote:Op zondag 26 april 2015 20:56 schreef DrNick het volgende:
Ik kan gewoon 30k gratis geld krijgen van de overheid
Was het maar zo'n feest.quote:
Hahhahaa xDquote:
Spelen.quote:Op zondag 26 april 2015 23:05 schreef Dagoduck het volgende:
Wat moet een band uit fucking Enschede in Den motherfucking Helder anyway.
Beetje kutten, beetje spelen.quote:Op zondag 26 april 2015 23:05 schreef Dagoduck het volgende:
Wat moet een band uit fucking Enschede in Den motherfucking Helder anyway.
geen idee o.oquote:Op zondag 26 april 2015 23:30 schreef Amarantha het volgende:
Hebben jullie wel eens zo'n choco pops reep gehad?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |