SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard-POLL's:SPOILER: Standaard-POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie april:
26 april: Exit 1 aspirant bewoner
27 april: Exit 1 genomineerde
Nominatie-POLL'sSPOILER: Nominatie Poll'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op en topquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:44 schreef japie1971 het volgende:
[..]
narcistje he.... die nemen niks van anderen aan.. hoe vreselijk die ander het ook zegt te vinden![]()
Maar als Tien weer gaat janken dan zet ik het geluid weer aan.quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:47 schreef Yeszie het volgende:
[..]
[..]
Das ook beter voor je gemoedsrust ja![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:49 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar als Tien weer gaat janken dan zet ik het geluid weer aan.![]()
![]()
![]()
Ivan durft zeker het gesprek niet alleen aan te gaan met Marcel??? Waif moet erbij???quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:47 schreef Straatverlichting het volgende:
Marcel is eindelijk aan de beurt...![]()
Na lang wachten heeft het Eiwan behaagd met hem in gesprek te gaan...![]()
Zo zonde als Marcel morgen moet vertrekken ....
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Gio en Laura hebben dat beloofd volgens mij..quote:"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est![]()
Ja zag haar net naar de kapel lopen.....quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:50 schreef Punkman het volgende:
Heeft iemand Gaby nog gezien toevallig ?![]()
Waarom niet ?quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:50 schreef TillyB het volgende:
Naomi spreekt Gio er op aan dat ie niet met messen mag gooien?![]()
![]()
dan weet je het welquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:50 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Gio en Laura hebben dat beloofd volgens mij..![]()
Geen idee maar lijkt me niet... Hij staat in zn arrogante treiterstandje..quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:50 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ivan durft zeker het gesprek niet alleen aan te gaan met Marcel??? Waif moet erbij???* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
tuurlijk STALKER B moet weer bij het gesprekje zitten'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:50 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Gio en Laura hebben dat beloofd volgens mij..![]()
Die neus en de keuken opruimen... je bent sneller door een nieuwe te plaatsen
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
flauw, ivan gooit ook als niet meteen opgeruimd wordtquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:50 schreef TillyB het volgende:
Naomi spreekt Gio er op aan dat ie niet met messen mag gooien?![]()
Dat saamneukerigheid lijkt te gaan lukken..quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:50 schreef japie1971 het volgende:
laatste dagen duidelijk een opdracht om saamhorig over te komen op die suuuupur gezellige banken
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
meer wijnquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat saamneukerigheid lijkt te gaan lukken..![]()
[ afbeelding ]meer wijn
meer wijn
![]()
![]()
![]()
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dat zie jij heeel heel goed hoor hem nu maar hmm hmm hmm hmm .quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:51 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Geen idee maar lijkt me niet... Hij staat in zn arrogante treiterstandje..![]()
hij brengt het wel op rustige volwassen manier..quote:
dit is een zelden moment in utopia![]()
![]()
![]()
dat is ook TOPquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:53 schreef TillyB het volgende:
[..]
En dan rolt ze weer naar Mark als ze eenmaal op de vide liggen![]()
![]()
Marcel "Als ik langer blijf haal volgende keer het glas eruit."
Ivan lacht ghihihiihi
Ivan keurt zn uitbarsting niet goed, Marcel waardeerd dat en geeft daar een hand voor.![]()
ivan keurt zijn uitbarsting niet goed maar...
ivan zegt iemand te willen hebben beschermen, zijn maatje bjorn![]()
Weet je Gher , ik wordt er gewoon naar van zoals Bjorn doet.quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die glibberige griebel zit al bijna in haar..![]()
[ afbeelding ]![]()
Ivan omschrijft Björn voor het eerst als zijn maatje.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Die neus en de keuken opruimen... je bent sneller door een nieuwe te plaatsen
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Ze schenkt al voor hem in...![]()
![]()
![]()
Als dat geen..........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Standaar BS van Ivan. Achteraf weer zijn fout toegeven.
Laat hem eerst eens leren vóór die tijd na te denken.
Dat achteraf gezeik van hem is ook niet meer geloofwaardig, want met dat soort types blijft het niet bij het stukgooien van een voorwerp.![]()
En Ivan ga je nu ook naar Gina omdat ze steeds zegt Bjorn er uit te stemmen?
Zak hooi dat je er rondloopt.![]()
Hee! Welkom terug!quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Standaar BS van Ivan. Achteraf weer zijn fout toegeven.
Laat hem eerst eens leren vóór die tijd na te denken.
Dat achteraf gezeik van hem is ook niet meer geloofwaardig, want met dat soort types blijft het niet bij het stukgooien van een voorwerp.![]()
![]()
Ze is klaar om die engerd eruit te schoppen overmorgenquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:56 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Weet je Gher , ik wordt er gewoon naar van zoals Bjorn doet.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:56 schreef japie1971 het volgende:
Ze schenkt al voor hem in...![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Als dat geen..........hij zit wel dichtbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja ik mag het hopen of Colliequote:Op zaterdag 25 april 2015 22:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze is klaar om die engerd eruit te schoppen overmorgen![]()
[ afbeelding ]![]()
Ivan: ik ben iemand die....want ik ben iemand die...nee ik ben iemand die....beschermend is...Dat zinnetje hoor ik telkens als hij uit zijn plaat is gegaan...en maar mensen stimuleren...![]()
yupquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:58 schreef japie1971 het volgende:
[..]
de houding van haar benen zegt mij genoeg....
sterk staaltje non verbale communicatie![]()
![]()
en de zijne ook hahahaah
![]()
![]()
![]()
En hij zelf met Ruud ook geintjes ten koste van anderen uit haalde, of moest halenquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:57 schreef Ransjih het volgende:
ivan haalt er van alles bij maar gaat niet in op het feit dat het een geintje wase
![]()
Hoop bla bla om af te leiden van de kern van de zaak .quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:57 schreef Ransjih het volgende:
ivan haalt er van alles bij maar gaat niet in op het feit dat het een geintje was![]()
hoe duidelijk wil je het hebben iddquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:00 schreef Raskolnikow het volgende:
Gina probeert nog verder weg te kruipen maar dat lukt niet meer.
ze is voor jou Ras !!![]()
![]()
Ik streamde toen niet, bood hij dan naderhand zijn excuses aan etc. zoals tegenwoordig?quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:59 schreef Urb het volgende:
[..]
En hij zelf met Ruud ook geintjes ten koste van anderen uit haalde, of moest halene
TEAM BAKSTEEN![]()
Mijn god! Ivan klinkt al net zoals Joey inmiddels ...al gaan bepalen voor de nieuwen wat wel en niet gaat werken ...Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Hoezo komt het van hem af? volgens mij hoorde je hem toch ook niet zo zoenen met Isa?quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:52 schreef japie1971 het volgende:
Vieze vislipgeluiden moeten ook verboden worden
Kan die gozer nu echt niet zonder kabaal zoenen?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
yepquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:01 schreef snetje het volgende:
Mijn god! Ivan klinkt al net zoals Joey inmiddels ...al gaan bepalen voor de nieuwen wat wel en niet gaat werken ...![]()
bij isa destijds niet volgens mij...quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik streamde toen niet, bood hij dan naderhand zijn excuses aan etc. zoals tegenwoordig?![]()
Als je dan zijn profiel bekijkt waarom hij Utopia in is gegaanquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:59 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ivan: ik ben iemand die....want ik ben iemand die...nee ik ben iemand die....beschermend is...Dat zinnetje hoor ik telkens als hij uit zijn plaat is gegaan...en maar mensen stimuleren...![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:01 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Hoezo komt het van hem af? volgens mij hoorde je hem toch ook niet zo zoenen met Isa?Ik herkende je niet eens, je hebt een nieuwe ui.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bij Ron niet, bij Isa niet, bij Lot heel lang voordat hij het deedquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:01 schreef japie1971 het volgende:
[..]
bij isa destijds niet volgens mij...![]()
quote:![]()
Ik zat net te typen of ze weer een nieuw tapijt van de vide had gehaald
quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:01 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Hoezo komt het van hem af? volgens mij hoorde je hem toch ook niet zo zoenen met Isa?hij zoent Naomi niet echt..... dat deed hij bij isa wel.. dat is het verschil denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als je tongt uit liefde dan maak je niet de geluiden die hij met naomi maakt
miijn idee althans![]()
Ivan weer over dat nieuwen zich moeten bewijzen voor je iets mag doen/zeggen, ja want al die nieuwen hebben zich al zo bewezen he?![]()
![]()
Bij Isa heeft hij wel degelijk zijn excuses aangeboden, op het laatst zijn ze zelfs "vrienden" gewordenquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:01 schreef japie1971 het volgende:
[..]
bij isa destijds niet volgens mij...![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:02 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik herkende je niet eens, je hebt een nieuwe ui.vond hem wel grappig ja.
Maar scheelt hoor, ik herken mijzelf ook niet meerzit steeds opnieuw mijn eigen teksten te lezen
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Ze zat daarstraks naast Gaby en toen kon hij er niet meer bij. Ze is toen zelf aan de andere kant gaan zitten om ruimte te maken zodat hij er naast kon.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:00 schreef Raskolnikow het volgende:
Gina probeert nog verder weg te kruipen maar dat lukt niet meer.
Kan dat gesmak niet van haar afkomen dan?quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:02 schreef japie1971 het volgende:
[..]
hij zoent Naomi niet echt..... dat deed hij bij isa wel.. dat is het verschil denk ik
als je tongt uit liefde dan maak je niet de geluiden die hij met naomi maakt
miijn idee althansLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
zou kunnen hoor... volgde het destijds minder intensiefquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:03 schreef Cheszy het volgende:
[..]
Bij Isa heeft hij wel degelijk zijn excuses aangeboden, op het laatst zijn ze zelfs "vrienden" geworden![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:03 schreef DaniqueV het volgende:
[..]vond hem wel grappig ja.
Maar scheelt hoor, ik herken mijzelf ook niet meerzit steeds opnieuw mijn eigen teksten te lezen
![]()
![]()
![]()
Sjeez Daantje, wat een eng kereltje wie is dat?quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:03 schreef DaniqueV het volgende:
![]()
![]()
Ivan spreekt zijn angst uit, dat Marcel de leider wil worden en probeert het meteen ook de kop in te drukken....met allerlei argumenten![]()
En dan iedere keer zeggen: "Grappig, dat heb ik net ook geschreven".quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:03 schreef DaniqueV het volgende:
![]()
![]()
![]()
nope.. is hetzelfde geluid als wanneer hij eet...quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:04 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Kan dat gesmak niet van haar afkomen dan?
hij consumeert naomi meer dan hij haar zoent
komt echt van hem af.... althans.. als je met een vissensmoel iemand kust dan krijg je dat geluid.. let maar eens op als hij dit doet![]()
In het groter is die gaaf...komt die echt op je af.nu is het maar een klein k*tventjequote:Op zaterdag 25 april 2015 23:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjeez Daantje, wat een eng kereltje wie is dat?
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Nou meer van, hey zoiets typte ik net ookquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:05 schreef Punkman het volgende:
[..]
En dan iedere keer zeggen: "Grappig, dat heb ik net ook geschreven".![]()
Daar begon hij mee.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:02 schreef Ransjih het volgende:
ik heb nog geen excuses gehoord voorlopig![]()
Leek beetje haat/liefde maar wel respect, Ivan heeft ook wel snachts geboeid bij Isa gezeten terwijl ze aan het oefenen was.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:04 schreef japie1971 het volgende:
[..]
zou kunnen hoor... volgde het destijds minder intensief
![]()
![]()
Doe weg...quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:05 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
In het groter is die gaaf...komt die echt op je af.nu is het maar een klein k*tventje![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:06 schreef Urb het volgende:
[..]
Leek beetje haat/liefde maar wel respect, Ivan heeft ook wel snachts geboeid bij Isa gezeten terwijl ze aan het oefenen was.
[ afbeelding ]
![]()
![]()
en nu had marcel binnen moeten komen zoals ivan zelf deed, de kat uit de boom kijken
van marcels binnenkomst is hij niet gediend![]()
de waarheid is hard......quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:01 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Hoop bla bla om af te leiden van de kern van de zaak .
maar hij tilt het te zwaar aan'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik geloof wel dat Bjorn een maatje is van Ivan.
Ivan praat al net zo slaapverwekkend en onzin als Bjorn.![]()
Nou hij zei "Ik keur mn actie niet goed" en toen gaf Marcel hem daarom een hand, toen begon Ivan met het gezemel![]()
Maar dat is inmiddels al de zoveelste keer dat we dat van hem horen.. wanneer leert hij eens van zijn eigen fouten?quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:06 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ja hij zei: ik keur het niet goed, die actie van mijWie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
klopt en eindigde die zin met een "maar"... en dat woord haalt voorgaande onderuitquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:06 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ja hij zei: ik keur het niet goed, die actie van mij![]()
het was net de druppel die mij overhaalde...zat toch al te denken weer mijzelf terug halen hoor, Nu kan ik zeggen moest van Gherquote:![]()
Op mijn laptop stotteren ze heel erg![]()
zo ken ik je weerquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:08 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
het was net de druppel die mij overhaalde...zat toch al te denken weer mijzelf terug halen hoor, Nu kan ik zeggen moest van Gher![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Pff...gelukkig, en niet van die spoken meer please![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:08 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
het was net de druppel die mij overhaalde...zat toch al te denken weer mijzelf terug halen hoor, Nu kan ik zeggen moest van Gher![]()
![]()
![]()
WB !quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:08 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
je moet ziggokanaal opzetten
Oooooh wat een oeverloos lang saai gesprek wordt dit. Kunnen ze niet weer met dingen gaan gooien plz
TEAM BAKSTEEN![]()
quote:
Hij keurde zijn actie niet goed en is nu nog bezig met " MAAR.........................................." Om zijn actie te rechtvaardigen en geen excuses aan te bieden.![]()
Als je het het objectief bekijkt is dat ook niet gek. Men zit in een heel klein wereldje, beperkt aantal mensen. Ze hebben een soort leefritme ontwikkeld.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:06 schreef Ransjih het volgende:
en nu had marcel binnen moeten komen zoals ivan zelf deed, de kat uit de boom kijken
van marcels binnenkomst is hij niet gediend
In hun optiek is nieuw echt nieuw. Niet zomaar een nieuw persoon, maar iemand die echt helemaal blanco is en niks weet van de manier waarop zij leven.
En het is dan verdomd lastig als iemand opeens alles anders doet.![]()
Marcel bood zijn hand aan omdat Ivan toe gaf dat hij fout zat , hij bood geen excuus aan .quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:08 schreef Urb het volgende:
[..]![]()
Nou hij zei "Ik keur mn actie niet goed" en toen gaf Marcel hem daarom een hand, toen begon Ivan met het gezemel![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Dan vind Marcel dat blijkbaar niet nodigquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:10 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Marcel bood zijn hand aan omdat Ivan toe gaf dat hij fout zat , hij bood geen excuus aan .![]()
Hij keurde zijn eigen actie af, en schudde Marcel de hand.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij keurde zijn actie niet goed en is nu nog bezig met " MAAR.........................................." Om zijn actie te rechtvaardigen en geen excuses aan te bieden.
Het woodje maar maakt dat ineens ongedaan?![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:11 schreef DaniqueV het volgende:
[..]DJ HardwellSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mix thuis op een stickie zetten en dan met de handjes zwaaien.....![]()
Ik wist hetquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:12 schreef japie1971 het volgende:
[..]
DJ Hardwell![]()
![]()
Mix thuis op een stickie zetten en dan met de handjes zwaaien.....![]()
![]()
Wie het nu is, geen idee...ik vind het wel lekker
Of Marcel dat niet nodig vindt is niet aan de orde , is gewoon een fatsoensnorm .quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:11 schreef Cheszy het volgende:
[..]
Dan vind Marcel dat blijkbaar niet nodig![]()
Wat een kutgesprek ook tussen LauB en Nicole. Beiden reageren totaal niet op elkaar, alleen steeds hun eigen verhaal vertellen.![]()
Nostalgie hequote:Op zaterdag 25 april 2015 23:13 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik wist het![]()
![]()
Wie het nu is, geen idee...ik vind het wel lekker
is dat kanaal 999 ?![]()
Maar zou het dat Marcel gewoon de poort uitloopt en even later weer terug komt ?
Hele dag klagen tegen Tien, onze Marcel.
En nu blijkt - in het gesprek met Ivan - dat hij toch wil blijven. Met als oorzaak: geld.![]()
![]()
Jij beweerde dat hij zijn excuus had aangeboden en daar mee begon, maar dat heeft hij nog steeds niet gedaan.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij keurde zijn eigen actie af, en schudde Marcel de hand.
Het woodje maar maakt dat ineens ongedaan?quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:10 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Marcel bood zijn hand aan omdat Ivan toe gaf dat hij fout zat , hij bood geen excuus aan .![]()
12 dus, was aan het zappen en kwam erop terechtquote:Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Heeft heel veel woorden nodig om in het gevlei van Ivan te komen.quote:
Exrta pijnlijk als Ivan voor Gina kiest.![]()
zag het al 12quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:14 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
geloof 14? was aan het zappen en kwam erop terecht
nu hardstyle![]()
Als iemand tegen mij zegt dat hij fout zat en een hand geeft ben ik reuze tevreden.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:14 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij beweerde dat hij zijn excuus had aangeboden en daar mee begon, maar dat heeft hij nog steeds niet gedaan.
[..]![]()
![]()
Dat is ai in geen 1½ jaar gebeurt en ook niet gebeuren.. ze laten desnoods hun met z'n 13'en zitten tot decemberquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:14 schreef DaniqueV het volgende:
Maar zou het dat Marcel gewoon de poort uitloopt en even later weer terug komt ?![]()
![]()
Respect dat je dat kunt aanhoren .quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:13 schreef Raskolnikow het volgende:
Wat een kutgesprek ook tussen LauB en Nicole. Beiden reageren totaal niet op elkaar, alleen steeds hun eigen verhaal vertellen.![]()
Is Marcel nu alles aan het uitleggen aan degene die ook graag baasje wil spelen?
Man hou op, alsjeblieft.![]()
Ivan is net iets langer aan het woord geweest .quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:15 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Heeft heel veel woorden nodig om in het gevlei van Ivan te komen.
Exrta pijnlijk als Ivan voor Gina kiest.![]()
Met Aike was wel leuk, die kwam haar opvolgster tegen toen ze de poort uit liep.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is ai in geen 1½ jaar gebeurt en ook niet gebeuren.. ze laten desnoods hun met z'n 13'en zitten tot december![]()
![]()
![]()
Ik wil dat dat zittende zooitje eens goed van slag raakt...daarom hoop ik dat marcel weer terug komtquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is ai in geen 1½ jaar gebeurt en ook niet gebeuren.. ze laten desnoods hun met z'n 13'en zitten tot december
Marcel is nog niet weg...quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:16 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik wil dat dat zittende zooitje eens goed van slag raakt...daarom hoop ik dat marcel weer terug komt![]()
![]()
Marcel is een ouwe Bjorn. Balabalalabalabalabal
Ivan: ......................... (stil) .............. Ja ...................... (stil) ........................
Marcel: Blalbalbalabalaa
Ivan: Waar gaat dit naar toe?
Marcel: Ik wil aangeven hoe het proces gegaan is
Is Marcel dronken ofzo????![]()
Zou ramgek in die massa worden, om te zien zo wel gaaf ja. Maar deze is best wel hard somsquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:16 schreef japie1971 het volgende:
[..]
beelden zijn vaak mooier dan de muziek![]()
Nee..wil ook niet dat hij gaat, maar ben bang dat ze morgen allemaal op Gina gaanquote:
Nah, ook zo'n praatfiguur. Heeft niet voor niets zijn geld verdiend met software verkopen. Alleen maar lullen, niet daadwerkelijk iets doen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:17 schreef Mirjam152 het volgende:
Marcel is een ouwe Bjorn. Balabalalabalabalabal
Ivan: ......................... (stil) .............. Ja ...................... (stil) ........................
Marcel: Blalbalbalabalaa
Ivan: Waar gaat dit naar toe?
Marcel: Ik wil aangeven hoe het proces gegaan is
Is Marcel dronken ofzo????![]()
Praat Ivan eindelijk, weer niet goedquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:18 schreef Chanel5 het volgende:
Man laat Ivan in de stront zakken en doe je ding!!!
Je hoeft hem geen verantwoording af te leggen.
Snap niks van het hele gesprek![]()
![]()
Ivan: "Dus het is allemaal een beetje ontstaan en ik heb te heftig gereageerd?"
Marcel: .......... Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ivan: "Dus je hebt alleen maar lopen provoceren vandaag, terwijl je je ook nuttig had kunnen maken?!"
Marcel:![]()
![]()
Ivan had willen zien dat Marcel zich nuttig gemaakt had. Kan ik me voorstellen, zoveel mogelijk door nieuwen laten doen en ze dan wegsturen.
Dit zou geen spelletje voor mij zijn geweest, had allang iemand in de haren gehangen of een klap voor zijn harses gegeven.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:17 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Zou ramgek in die massa worden, om te zien zo wel gaaf ja. Maar deze is best wel hard soms
Sorry...![]()
Nou, Gina heeft flink gepoetst, gewerkt in Le Luifel, meegegaan naar de koeien, het haar van haar medebewoners gedaan...quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:18 schreef Urb het volgende:
En wat heeft Gina laten zien deze dagen Ivan?
Tsja![]()
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:18 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Nah, ook zo'n praatfiguur. Heeft niet voor niets zijn geld verdiend met software verkopen. Alleen maar lullen, niet daadwerkelijk iets doen.![]()
![]()
Jessquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:18 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nee..wil ook niet dat hij gaat, maar ben bang dat morgen allemaal op Gina gaan![]()
![]()
Daarom geloof ik ook niet dat de keuze aan de bewoners isquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:18 schreef Urb het volgende:
TsjaJe zou toch denken dat de werkers daar, de klussers graag meer klussers erbij hebben dan een huppelk*tje
Gina zorgt voor gezelligheid volgens Ivan.. Ik vind Marcel gezelliger hoor, ondanks z'n eindeloze gelul zojuist.TEAM BAKSTEEN![]()
Klusser? Die man heeft niks geklust.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:20 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Daarom geloof ik ook niet dat de keuze aan de bewoners isJe zou toch denken dat de werkers daar, de klussers graag meer klussers erbij hebben dan een huppelk*tje
![]()
Marcel: "Dan moet je op Gina stemmen!"
Ivan: "Dat doe ik ook!"
Marcel: "Dan heb je niet gezien dat ik de horecakeuken heb schoongemaakt."![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Marcel heeft ook wel wat gedaan maar pocht er niet over maarja Ivan heeft dat dus niet megekregen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:19 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Nou, Gina heeft flink gepoetst, gewerkt in Le Luifel, meegegaan naar de koeien, het haar van haar medebewoners gedaan...
Ivan wil gewoon geen haantje erbij denk![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dit zou geen spelletje voor mij zijn geweest, had allang iemand in de haren gehangen of een klap voor zijn harses gegeven.
Sorry...
Wat een gezwets... sla elkaar dan de hersens maar in...* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
Dat had hij moeten melden bij Ivan *proest*quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:20 schreef Chanel5 het volgende:
Pardon Ivan heb jij gezien hoe Marcel heeft lopen poetsen in de andere keuken?
Nee hè?![]()
Dat werk moet ook gedaan wordenquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:18 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Nah, ook zo'n praatfiguur. Heeft niet voor niets zijn geld verdiend met software verkopen. Alleen maar lullen, niet daadwerkelijk iets doen.
SOONY![]()
Vreselijk wijf.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:20 schreef Ransjih het volgende:
gina is positief en heeft schoongemaakt
ja en mij dodelijk verveeld
Maar ik kan mij voorstellen dat de bewoners voor Gina kiezen.
Marcel is te moeilijk.![]()
Ze vinden Marcel vervelend, ze moeten er wel mee samenwonen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:20 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Daarom geloof ik ook niet dat de keuze aan de bewoners isJe zou toch denken dat de werkers daar, de klussers graag meer klussers erbij hebben dan een huppelk*tje
![]()
quote:Gher...Marcel kan knallen daar.....doet hij nu al beetje
![]()
Gina gaat zo ook lopen droogn**ken vast
Ik ben voorquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:21 schreef Straatverlichting het volgende:
Wat een gezwets... sla elkaar dan de hersens maar in...
TEAM BAKSTEEN![]()
Marcel was tof geweest in de ogen van Ivan als hij het dak had gemaakt van de opslagplaats.
Ach flikker op man.![]()
Is die wel van plan toch, ook beeldje gemaakt wat is gesloopt weer door Ivan de verschikkelijke (nu ff ja haha)quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:20 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Klusser? Die man heeft niks geklust.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Jah, da's ook weer gelul van Ivan inderdaad.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:22 schreef Chanel5 het volgende:
Marcel was tof geweest in de ogen van Ivan als hij het dak had gemaakt van de opslagplaats.
Ach flikker op man.![]()
Marcel zou ik graag in Utopia zien en Bjorn wegquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:22 schreef Chanel5 het volgende:
Ach flikker op man.
SOONY![]()
Nenene Gina gaat testosteron maken overal.. weet je wel hoeveel dat waard is?quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:22 schreef DaniqueV het volgende:
[..]Gher...Marcel kan knallen daar.....doet hij nu al beetje
![]()
Gina gaat zo ook lopen droogn**ken vast![]()
![]()
Gina zat vandaag weer met 'n elastiekje van 1 meter aan Bjorn vastquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:18 schreef Urb het volgende:
Tsja![]()
![]()
Dat had wel meer zoden aan de dijk gezet dan een berg spuitbussen leegkwakken op een stuk hout 'omdat loliig'.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:22 schreef Chanel5 het volgende:
Ach flikker op man.![]()
Dat beeldje was ook zo lelijk dat het maar goed is dat het stuk is...quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:23 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Is die wel van plan toch, ook beeldje gemaakt wat is gesloopt weer door Ivan de verschikkelijke (nu ff ja haha)![]()
Volgens Ivan heeft Utopia behoefte aan iemand die DOET ipv LULT.
Ik kan mij nog de kachelman herinneren, die écht dingen kon en deed.
En toch werd hij het niet. Want concurrentie.
Die kachelman was overigens wel veel geschikter dan Marcel.![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:23 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Dat beeldje was ook zo lelijk dat het maar goed is dat het stuk is...![]()
![]()
![]()
Ben bang dat Gina dat straks ook gaat worden als ze mag blijven,quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze vinden Marcel vervelend, ze moeten er wel mee samenwonen.
quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:23 schreef DKUp het volgende:
[..]
Marcel zou ik graag in Utopia zien en Bjorn wegjaaaaaaa!
Als Marcel 10 daken had gemaakt, dan was hij het nog niet geworden.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:22 schreef Chanel5 het volgende:
Ach flikker op man.
Want Gina is makkelijker dan Marcel.
Marcel heeft zich wel te veel laten meeslepen door Tien. Dat wel.![]()
Ivan praat alsof Marcel er al uit is.
Ik hoop dat hij blijft, zal voor een aantal daar heel erg frustrerend zijn.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het prima Up!quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:23 schreef DKUp het volgende:
[..]
Marcel zou ik graag in Utopia zien en Bjorn weg![]()
Waarom is Ivan ALTIJD zo laf, om de échte luie wezens niet aan te durven pakken?
Of zijn die allemaal al bang voor zijn provocatieve karakter en die heeft hij in zijn zak, als zelfbenoemde leider?![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nenene Gina gaat testosteron maken overal.. weet je wel hoeveel dat waard is?![]()
![]()
Dan gewoon beide blijven...Chrisje en dan Laafje zijn toch al weg
quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:23 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Dat beeldje was ook zo lelijk dat het maar goed is dat het stuk is...was het zo ernstig? heb het alleen gelezen dat het is gesloopt
En dan te bedenken dat Ivan haar vanmiddag een dikke smakkert gaf.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:25 schreef oma-Nijn het volgende:
Dat gesprek over daken repareren e.d. en dan dit beeld van het meest nutteloze wezen wat daar rondloopt![]()
![]()
[ afbeelding ]
TEAM BAKSTEEN![]()
De vervangster van Laaf is ook uitgelekt.
Een sportcoach, die ook heel goed kan bouwen en schilderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar krijgen ze steeds meer last van, gedrag wat ik al bij de langszittende vaker voorbij zie komen, kan ik echt op afknappenquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:24 schreef Punkman het volgende:
Ivan praat een beetje alsof hij daar de koning is.
Hij gaat maar baasje spelen over zijn wijffie daar... sorry ik ben klaar met hem.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:24 schreef Punkman het volgende:
Ivan praat een beetje alsof hij daar de koning is.
Was ik al hoor.![]()
Psies, die fixte kippenhok in een paar uur, Gio had dat na maanden nog niet gedaan.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:25 schreef Ransjih het volgende:
danny was ook een aanpakken en die zit thuis![]()
![]()
Het was zonde van het windlicht wat erin verwerkt was.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:26 schreef DaniqueV het volgende:
[..]was het zo ernstig? heb het alleen gelezen dat het is gesloopt
![]()
CHRISquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:25 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Volgens Ivan mogen doeners blijven....Waarom dan...Ron, Dennis, Jimmy
TEAM BAKSTEEN![]()
Tineke maakt tv, dus liever een troublemaker dan een bouwer......quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:25 schreef Ransjih het volgende:
danny was ook een aanpakken en die zit thuisSOONY![]()
ja me to! wil die gezichten wel zien dat hij weer met zijn kist terug komt lopenquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Ik hoop dat hij blijft, zal voor een aantal daar heel erg frustrerend zijn.![]()
![]()
Ivan is een arrogante tiran die zelf eigenlijk ook geen flikker uitvoerd..tenzij het is voor eigenbelang, trainen en vreten en Oogje neuken , zeg het maarquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Waarom is Ivan ALTIJD zo laf, om de échte luie wezens niet aan te durven pakken?
Of zijn die allemaal al bang voor zijn provocatieve karakter en die heeft hij in zijn zak, als zelfbenoemde leider?![]()
![]()
Ach joh, Ivan is wel een soort van serieus.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat Ivan haar vanmiddag een dikke smakkert gaf.
Maar het is uiteindelijk allemaal gelul. Ook van Ivan .![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Een sportcoach, die ook heel goed kan bouwen en schilderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
en ook
![]()
![]()
![]()
Oww dat zat er ook bij?quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:27 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Het was zonde van het windlicht wat erin verwerkt was.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Dat zou nog mooier zijn, denken ze dat ze van hem af zijn en dan komt hij weer terugquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:27 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
ja me to! wil die gezichten wel zien dat hij weer met zijn kist terug komt lopen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:26 schreef LekkerSimpel het volgende:
Een sportcoach, die ook heel goed kan bouwen en schilderen.Hé LS. Je bent er weer?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb je best gemist. Leuk dat je weer van de partij bent.![]()
![]()
Toen Marcel iedere keer verhaal wilde halen bij Ivan had je Tien eens moeten horen...ssstt, niet doen...dit is serieus....niet doen...quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ja ok, maar Ivan doet net alsof het allemaal goed is als je maar een doener bent, maar hij scheet ook gewoon op Chris.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:28 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Chris wilde zelf weg (na het pesten)TEAM BAKSTEEN![]()
Zeg dat nou niet. Krijg je Hasseldinges weer achter je aan, dat je een racist bent enzo.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ivan is een arrogante tiran die zelf eigenlijk ook geen flikker uitvoerd..tenzij het is voor eigenbelang, trainen en vreten en Oogje neuken , zeg het maar![]()
En er dan ook uitgestemd wordenquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:28 schreef DKUp het volgende:
Ivan mag de volgende keer weer genomineerd worden, zeiken, neuken, zeuren en baasje spelen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:26 schreef DaniqueV het volgende:
[..]was het zo ernstig? heb het alleen gelezen dat het is gesloopt
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
10 overdrijfd graag een beetje hequote:Op zaterdag 25 april 2015 23:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Toen Marcel iedere keer verhaal wilde halen bij Ivan had je Tien eens moeten horen...ssstt, niet doen...dit is serieus....niet doen...![]()
![]()
Jaaa! dat kwam toen ook zo binnen bij de gouden kooi, dat Huub terug mocht komen en eraan kwam lopen , die gezichten van die lui...quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat zou nog mooier zijn, denken ze dat ze van hem af zijn en dan komt hij weer terug![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer dat Marcel waarschijnlijk gaat.. heeft imho een verfrissende blik op nieuwe diensten vanuit Utopia.."Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Echt, Marcel heeft zich te veel laten meeslepen door Tien. Tien in haar negatieve modus.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:28 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Toen Marcel iedere keer verhaal wilde halen bij Ivan had je Tien eens moeten horen...ssstt, niet doen...dit is serieus....niet doen...
Maar goed, Marcel is ook best een lul.![]()
Kan hem niet zien?quote:Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:29 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Jaaa! dat kwam toen ook zo binnen bij de gouden kooi, dat Huub terug mocht komen en eraan kwam lopen , die gezichten van die lui...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en van het terrein een klerezooi maken, vol gebouwd met krakkemikkig troep, dat is zijn werk...quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ivan is een arrogante tiran die zelf eigenlijk ook geen flikker uitvoerd..tenzij het is voor eigenbelang, trainen en vreten en Oogje neuken , zeg het maar![]()
Die en haar mening zal me zo wie zo aan mijn reet oxideren....simpeltje!quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:29 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet. Krijg je Hasseldinges weer achter je aan, dat je een racist bent enzo.![]()
die hebben bijna alleen vrolijke uurtjes gehadquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:30 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Echt, Marcel heeft zich te veel laten meeslepen door Tien. Tien in haar negatieve modus.
Maar goed, Marcel is ook best een lul.![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja ok, maar Ivan doet net alsof het allemaal goed is als je maar een doener bent, maar hij scheet ook gewoon op Chris.![]()
![]()
![]()
Ivan heeft echt wel goede eigenschappen.
Maar ook zeer veel negatieve, die vooral te maken hebben met ego en hoogmoed.![]()
Nu wel.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
kloptquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja ok, maar Ivan doet net alsof het allemaal goed is als je maar een doener bent, maar hij scheet ook gewoon op Chris.![]()
Ze neuken niet.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:28 schreef DKUp het volgende:
Ivan mag de volgende keer weer genomineerd worden, zeiken, neuken, zeuren en baasje spelen![]()
Nope ik scheer iedereen over dezelfde kam.. een zwarte , veel meer kleuren zijn er nietquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:29 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet. Krijg je Hasseldinges weer achter je aan, dat je een racist bent enzo.![]()
![]()
Ach ja, Colly is ook meerdere keren genomineerd geweestquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
En er dan ook uitgestemd worden.
Laupie, Ivan en Joey zijn op het moment, het meest vervelend.
Die Joey kan ik echt niet meer serieus nemen
SOONY![]()
Owwwquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:30 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Oordeel zelf: http://www.utopiawebwinkel.com/de-escape.htmlhad die beter voor halloween kunnen maken geloof ik
Ik snap niet hoe de bewoners zo ontzettend blind kunnen zijn als het gaat om wat mensen doen. Gina doet bijna niets en wil ook niets nieuws. Marcel zit vol leuke ideeën.
Van Marcel zouden ze op persoonlijk vlak ook nog kunnen leren. Van Gina zullen ze allemaal alleen maar leren om nog valser te zijn.
Je vergeet wat mij betreft Gio nog, ook zo'n lamlul ...quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ach ja, Colly is ook meerdere keren genomineerd geweest.
Die Joey kan ik echt niet meer serieus nemen![]()
Kweenie. Ik vind Marcel ook best wel een slappe zak.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:29 schreef Nostalgist het volgende:
Jammer dat Marcel waarschijnlijk gaat.. heeft imho een verfrissende blik op nieuwe diensten vanuit Utopia..
Zich de hele tijd door Tien laten meeslepen en nu terug krabbelen want toch niet weg willen.![]()
quote:oke, ziet er minder leuk uit dan ik hoopte/verwachte
Daarom juist.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:30 schreef Ransjih het volgende:
[..]
die hebben bijna alleen vrolijke uurtjes gehad![]()
Ja er zijn meerderen die op mijn lijstje staan op eruit gezet te worden.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:31 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ach ja, Colly is ook meerdere keren genomineerd geweest.
Die Joey kan ik echt niet meer serieus nemen
Mag om mij nou wel Bjorn eigenlijk, ik heb helemaal niks met die gast.![]()
![]()
Het is (zoals een oud inwoonster die hier niet genoemd mag worden zei) het weer net niet.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:32 schreef Mirjam152 het volgende:
[..]
Kweenie. Ik vind Marcel ook best wel een slappe zak.
Zich de hele tijd door Tien laten meeslepen en nu terug krabbelen want toch niet weg willen.![]()
![]()
Oh bah, hou er niet van om jezelf zo te verkopen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:20 schreef Mirjam152 het volgende:
Marcel: "Dan moet je op Gina stemmen!"
Ivan: "Dat doe ik ook!"
Marcel: "Dan heb je niet gezien dat ik de horecakeuken heb schoongemaakt."![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Och dat waren oude spuitbussen die er nog stonden volgens Gio..worden die ook eens opgemaakt in plaats van weer nieuwe bestellen door LauraB..quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat had wel meer zoden aan de dijk gezet dan een berg spuitbussen leegkwakken op een stuk hout 'omdat loliig'.Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Ik ben zo wie zo voor Marcel, typetjes als Gina hebben we al genoeg.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:29 schreef Nostalgist het volgende:
Jammer dat Marcel waarschijnlijk gaat.. heeft imho een verfrissende blik op nieuwe diensten vanuit Utopia..![]()
Gina heeft schijnbaar letterlijk gezegd en laten zien wat ze gedaan had.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh bah, hou er niet van om jezelf zo te verkopen.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
Ze zijn allemaal vervelendquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:32 schreef Punkman het volgende:
[..]
Je vergeet wat mij betreft Gio nog, ook zo'n lamlul ...
SOONY![]()
Tineke en Col zijn boeiender, dus het lijkt me een makkelijk verhaalquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:33 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja er zijn meerderen die op mijn lijstje staan op eruit gezet te worden.
Mag om mij nou wel Bjorn eigenlijk, ik heb helemaal niks met die gast.
SOONY![]()
De keuken is nog nooit zooooooooooo schoon geweest, nu is Gina er.....De nieuwe werkster....geen plumeau nodig, om voetveeg te gaan worden voor Ivan.....quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:34 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Gina heeft schijnbaar letterlijk gezegd en laten zien wat ze gedaan had.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tineke en Col zijn boeiender, dus het lijkt me een makkelijk verhaal![]()
![]()
![]()
Mja dat heeft ie ook juist niet gedaan, Gina wel telkens schoonmaken. Die werd al door LauA gewaarschuwd dat niet te doen omdat ze anders eran uit zouden gaan dat ze dat vaker zou doenquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh bah, hou er niet van om jezelf zo te verkopen.![]()
![]()
Ligt iets anders , Ivan vindt dat Gina wel gewerkt heeft want die had de keuken schoon gemaakt .quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh bah, hou er niet van om jezelf zo te verkopen.
Waarop Marcel zegt dat hij de horeca keuken schoon gemaakt heeft .
Oh zegt Ivan , dat heb ik niet gezien je hebt dat ook niet gemeld .![]()
Ik ben ook voor Marcel, heb ook op hem gestemd. Maar hoe klein hij zich nu maakt tegenover Ivan - daar hou ik niet van.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik ben zo wie zo voor Marcel, typetjes als Gina hebben we al genoeg.
Gina past wel beter bij die losers daar.![]()
Je zou nu haast gaan willen dat achter een beetje gaat sturen .. je laat een programma toch niet kapot maken door een LauraB of door een paar haantjes?quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Ze zei ook, twee tellen later was het weer en zooitje.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:35 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
De keuken is nog nooit zooooooooooo schoon geweest, nu is Gina er.....De nieuwe werkster....geen plumeau nodig, om voetveeg te gaan worden voor Ivan.....![]()
Ja echt belachelijkquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:36 schreef Caroline46 het volgende:
Het lijkt wel of de nieuwe mensen eerst op audientie moeten bij de koning (Ivan) moeten komen
Bij Joey en Ivan. Is al een tijdje zo hoor.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:36 schreef Caroline46 het volgende:
Het lijkt wel of de nieuwe mensen eerst op audientie moeten bij de koning (Ivan) moeten komen
Enfin, morgen vertrek Marcel.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: