SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard-POLL's:SPOILER: Standaard-POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie april:
26 april: Exit 1 aspirant bewoner
27 april: Exit 1 genomineerde
Nominatie-POLL'sSPOILER: Nominatie Poll'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op en topquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:44 schreef japie1971 het volgende:
[..]
narcistje he.... die nemen niks van anderen aan.. hoe vreselijk die ander het ook zegt te vinden![]()
Maar als Tien weer gaat janken dan zet ik het geluid weer aan.quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:47 schreef Yeszie het volgende:
[..]
[..]
Das ook beter voor je gemoedsrust ja![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:49 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar als Tien weer gaat janken dan zet ik het geluid weer aan.![]()
![]()
![]()
Ivan durft zeker het gesprek niet alleen aan te gaan met Marcel??? Waif moet erbij???quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:47 schreef Straatverlichting het volgende:
Marcel is eindelijk aan de beurt...![]()
Na lang wachten heeft het Eiwan behaagd met hem in gesprek te gaan...![]()
Zo zonde als Marcel morgen moet vertrekken ....
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Gio en Laura hebben dat beloofd volgens mij..quote:"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est![]()
Ja zag haar net naar de kapel lopen.....quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:50 schreef Punkman het volgende:
Heeft iemand Gaby nog gezien toevallig ?![]()
Waarom niet ?quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:50 schreef TillyB het volgende:
Naomi spreekt Gio er op aan dat ie niet met messen mag gooien?![]()
![]()
dan weet je het welquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:50 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Gio en Laura hebben dat beloofd volgens mij..![]()
Geen idee maar lijkt me niet... Hij staat in zn arrogante treiterstandje..quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:50 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ivan durft zeker het gesprek niet alleen aan te gaan met Marcel??? Waif moet erbij???* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
tuurlijk STALKER B moet weer bij het gesprekje zitten'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:50 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Gio en Laura hebben dat beloofd volgens mij..![]()
Die neus en de keuken opruimen... je bent sneller door een nieuwe te plaatsen
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
flauw, ivan gooit ook als niet meteen opgeruimd wordtquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:50 schreef TillyB het volgende:
Naomi spreekt Gio er op aan dat ie niet met messen mag gooien?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: