SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard-POLL's:SPOILER: Standaard-POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Agenda:
Nominatie april:
26 april: Exit 1 aspirant bewoner
27 april: Exit 1 genomineerde
Nominatie-POLL'sSPOILER: Nominatie Poll'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op en topquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:44 schreef japie1971 het volgende:
[..]
narcistje he.... die nemen niks van anderen aan.. hoe vreselijk die ander het ook zegt te vinden![]()
Maar als Tien weer gaat janken dan zet ik het geluid weer aan.quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:47 schreef Yeszie het volgende:
[..]
[..]
Das ook beter voor je gemoedsrust ja![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:49 schreef Punkman het volgende:
[..]
Maar als Tien weer gaat janken dan zet ik het geluid weer aan.![]()
![]()
![]()
Ivan durft zeker het gesprek niet alleen aan te gaan met Marcel??? Waif moet erbij???quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:47 schreef Straatverlichting het volgende:
Marcel is eindelijk aan de beurt...![]()
Na lang wachten heeft het Eiwan behaagd met hem in gesprek te gaan...![]()
Zo zonde als Marcel morgen moet vertrekken ....
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Gio en Laura hebben dat beloofd volgens mij..quote:"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est![]()
Ja zag haar net naar de kapel lopen.....quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:50 schreef Punkman het volgende:
Heeft iemand Gaby nog gezien toevallig ?![]()
Waarom niet ?quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:50 schreef TillyB het volgende:
Naomi spreekt Gio er op aan dat ie niet met messen mag gooien?![]()
![]()
dan weet je het welquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:50 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Gio en Laura hebben dat beloofd volgens mij..![]()
Geen idee maar lijkt me niet... Hij staat in zn arrogante treiterstandje..quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:50 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ivan durft zeker het gesprek niet alleen aan te gaan met Marcel??? Waif moet erbij???* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
tuurlijk STALKER B moet weer bij het gesprekje zitten'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:50 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Gio en Laura hebben dat beloofd volgens mij..![]()
Die neus en de keuken opruimen... je bent sneller door een nieuwe te plaatsen
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
flauw, ivan gooit ook als niet meteen opgeruimd wordtquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:50 schreef TillyB het volgende:
Naomi spreekt Gio er op aan dat ie niet met messen mag gooien?![]()
Dat saamneukerigheid lijkt te gaan lukken..quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:50 schreef japie1971 het volgende:
laatste dagen duidelijk een opdracht om saamhorig over te komen op die suuuupur gezellige banken
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
meer wijnquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat saamneukerigheid lijkt te gaan lukken..![]()
[ afbeelding ]meer wijn
meer wijn
![]()
![]()
![]()
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dat zie jij heeel heel goed hoor hem nu maar hmm hmm hmm hmm .quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:51 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Geen idee maar lijkt me niet... Hij staat in zn arrogante treiterstandje..![]()
hij brengt het wel op rustige volwassen manier..quote:
dit is een zelden moment in utopia![]()
![]()
![]()
dat is ook TOPquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:53 schreef TillyB het volgende:
[..]
En dan rolt ze weer naar Mark als ze eenmaal op de vide liggen![]()
![]()
Marcel "Als ik langer blijf haal volgende keer het glas eruit."
Ivan lacht ghihihiihi
Ivan keurt zn uitbarsting niet goed, Marcel waardeerd dat en geeft daar een hand voor.![]()
ivan keurt zijn uitbarsting niet goed maar...
ivan zegt iemand te willen hebben beschermen, zijn maatje bjorn![]()
Weet je Gher , ik wordt er gewoon naar van zoals Bjorn doet.quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die glibberige griebel zit al bijna in haar..![]()
[ afbeelding ]![]()
Ivan omschrijft Björn voor het eerst als zijn maatje.
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:51 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Die neus en de keuken opruimen... je bent sneller door een nieuwe te plaatsen
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est![]()
Ze schenkt al voor hem in...![]()
![]()
![]()
Als dat geen..........SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Standaar BS van Ivan. Achteraf weer zijn fout toegeven.
Laat hem eerst eens leren vóór die tijd na te denken.
Dat achteraf gezeik van hem is ook niet meer geloofwaardig, want met dat soort types blijft het niet bij het stukgooien van een voorwerp.![]()
En Ivan ga je nu ook naar Gina omdat ze steeds zegt Bjorn er uit te stemmen?
Zak hooi dat je er rondloopt.![]()
Hee! Welkom terug!quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:56 schreef LekkerSimpel het volgende:
Standaar BS van Ivan. Achteraf weer zijn fout toegeven.
Laat hem eerst eens leren vóór die tijd na te denken.
Dat achteraf gezeik van hem is ook niet meer geloofwaardig, want met dat soort types blijft het niet bij het stukgooien van een voorwerp.![]()
![]()
Ze is klaar om die engerd eruit te schoppen overmorgenquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:56 schreef Yeszie het volgende:
[..]
Weet je Gher , ik wordt er gewoon naar van zoals Bjorn doet.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:56 schreef japie1971 het volgende:
Ze schenkt al voor hem in...![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Als dat geen..........hij zit wel dichtbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja ik mag het hopen of Colliequote:Op zaterdag 25 april 2015 22:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze is klaar om die engerd eruit te schoppen overmorgen![]()
[ afbeelding ]![]()
Ivan: ik ben iemand die....want ik ben iemand die...nee ik ben iemand die....beschermend is...Dat zinnetje hoor ik telkens als hij uit zijn plaat is gegaan...en maar mensen stimuleren...![]()
yupquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:58 schreef japie1971 het volgende:
[..]
de houding van haar benen zegt mij genoeg....
sterk staaltje non verbale communicatie![]()
![]()
en de zijne ook hahahaah
![]()
![]()
![]()
En hij zelf met Ruud ook geintjes ten koste van anderen uit haalde, of moest halenquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:57 schreef Ransjih het volgende:
ivan haalt er van alles bij maar gaat niet in op het feit dat het een geintje wase
![]()
Hoop bla bla om af te leiden van de kern van de zaak .quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:57 schreef Ransjih het volgende:
ivan haalt er van alles bij maar gaat niet in op het feit dat het een geintje was![]()
hoe duidelijk wil je het hebben iddquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:00 schreef Raskolnikow het volgende:
Gina probeert nog verder weg te kruipen maar dat lukt niet meer.
ze is voor jou Ras !!![]()
![]()
Ik streamde toen niet, bood hij dan naderhand zijn excuses aan etc. zoals tegenwoordig?quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:59 schreef Urb het volgende:
[..]
En hij zelf met Ruud ook geintjes ten koste van anderen uit haalde, of moest halene
TEAM BAKSTEEN![]()
Mijn god! Ivan klinkt al net zoals Joey inmiddels ...al gaan bepalen voor de nieuwen wat wel en niet gaat werken ...Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Hoezo komt het van hem af? volgens mij hoorde je hem toch ook niet zo zoenen met Isa?quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:52 schreef japie1971 het volgende:
Vieze vislipgeluiden moeten ook verboden worden
Kan die gozer nu echt niet zonder kabaal zoenen?
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
yepquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:01 schreef snetje het volgende:
Mijn god! Ivan klinkt al net zoals Joey inmiddels ...al gaan bepalen voor de nieuwen wat wel en niet gaat werken ...![]()
bij isa destijds niet volgens mij...quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik streamde toen niet, bood hij dan naderhand zijn excuses aan etc. zoals tegenwoordig?![]()
Als je dan zijn profiel bekijkt waarom hij Utopia in is gegaanquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:59 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
Ivan: ik ben iemand die....want ik ben iemand die...nee ik ben iemand die....beschermend is...Dat zinnetje hoor ik telkens als hij uit zijn plaat is gegaan...en maar mensen stimuleren...![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:01 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Hoezo komt het van hem af? volgens mij hoorde je hem toch ook niet zo zoenen met Isa?Ik herkende je niet eens, je hebt een nieuwe ui.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Bij Ron niet, bij Isa niet, bij Lot heel lang voordat hij het deedquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:01 schreef japie1971 het volgende:
[..]
bij isa destijds niet volgens mij...![]()
quote:![]()
Ik zat net te typen of ze weer een nieuw tapijt van de vide had gehaald
quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:01 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Hoezo komt het van hem af? volgens mij hoorde je hem toch ook niet zo zoenen met Isa?hij zoent Naomi niet echt..... dat deed hij bij isa wel.. dat is het verschil denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als je tongt uit liefde dan maak je niet de geluiden die hij met naomi maakt
miijn idee althans![]()
Ivan weer over dat nieuwen zich moeten bewijzen voor je iets mag doen/zeggen, ja want al die nieuwen hebben zich al zo bewezen he?![]()
![]()
Bij Isa heeft hij wel degelijk zijn excuses aangeboden, op het laatst zijn ze zelfs "vrienden" gewordenquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:01 schreef japie1971 het volgende:
[..]
bij isa destijds niet volgens mij...![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:02 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik herkende je niet eens, je hebt een nieuwe ui.vond hem wel grappig ja.
Maar scheelt hoor, ik herken mijzelf ook niet meerzit steeds opnieuw mijn eigen teksten te lezen
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
Ze zat daarstraks naast Gaby en toen kon hij er niet meer bij. Ze is toen zelf aan de andere kant gaan zitten om ruimte te maken zodat hij er naast kon.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:00 schreef Raskolnikow het volgende:
Gina probeert nog verder weg te kruipen maar dat lukt niet meer.
Kan dat gesmak niet van haar afkomen dan?quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:02 schreef japie1971 het volgende:
[..]
hij zoent Naomi niet echt..... dat deed hij bij isa wel.. dat is het verschil denk ik
als je tongt uit liefde dan maak je niet de geluiden die hij met naomi maakt
miijn idee althansLaat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....![]()
zou kunnen hoor... volgde het destijds minder intensiefquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:03 schreef Cheszy het volgende:
[..]
Bij Isa heeft hij wel degelijk zijn excuses aangeboden, op het laatst zijn ze zelfs "vrienden" geworden![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:03 schreef DaniqueV het volgende:
[..]vond hem wel grappig ja.
Maar scheelt hoor, ik herken mijzelf ook niet meerzit steeds opnieuw mijn eigen teksten te lezen
![]()
![]()
![]()
Sjeez Daantje, wat een eng kereltje wie is dat?quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:03 schreef DaniqueV het volgende:
![]()
![]()
Ivan spreekt zijn angst uit, dat Marcel de leider wil worden en probeert het meteen ook de kop in te drukken....met allerlei argumenten![]()
En dan iedere keer zeggen: "Grappig, dat heb ik net ook geschreven".quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:03 schreef DaniqueV het volgende:
![]()
![]()
![]()
nope.. is hetzelfde geluid als wanneer hij eet...quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:04 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Kan dat gesmak niet van haar afkomen dan?
hij consumeert naomi meer dan hij haar zoent
komt echt van hem af.... althans.. als je met een vissensmoel iemand kust dan krijg je dat geluid.. let maar eens op als hij dit doet
Forum Opties Forumhop: Hop naar: