koningsdag vierenquote:
Ik heb een gewone Ome Jan hierquote:
quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:57 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je zult het vanavond met remqo en ik moeten doen ben ik bang.
quote:
Morgen maar weer, in de kroeg.quote:
quote:
Het blijft anders behoorlijk rustig. Zoals vaak op zaterdag.quote:
Da's waar, maar we missen ook een hoop mensen die een ban uit moeten zitten.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:01 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het blijft anders behoorlijk rustig. Zoals vaak op zaterdag.
Ah ja duidelijkquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Plato is de naam van een platenwinkelketen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Viel me gewoon op, ben zelf 3x naar Lowlands geweest, verder niet echt ergens geweestquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is het Bridge School Benefit, opgericht door Neil Young, en mijn vader is één van de grootste Neil Young fans van Nederland. En die artiesten treden twee dagen op daar. Omdat het leuk is daarom
Kan heel gezellig zijnquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:03 schreef Der_Mann het volgende:
een van mijn oude klasgenoten heeft toch besloten om met mij naar The Avengers 2 te gaan
nu ga ik morgen al. wat een feest, jongens
Fijn, je had mij ook kunnen vragenquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:03 schreef Der_Mann het volgende:
een van mijn oude klasgenoten heeft toch besloten om met mij naar The Avengers 2 te gaan
Ik heb deel één niet eens gezien. Ik heb sowieso de afgelopen 3 jaar amper films gezien. Wel series gekeken.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:03 schreef Der_Mann het volgende:
Dat had hij vast gedaan als je hier eerder vanavond was geweest.quote:
Lekker Hermann, leuke date toegewenstquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:03 schreef Der_Mann het volgende:
ik kijk ook echt amper films. 90% van de films die ik kijk zijn superheldenfilms, dat vind ik gewoon puur vermaak.quote:Op zaterdag 25 april 2015 23:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb deel één niet eens gezien. Ik heb sowieso de afgelopen 3 jaar amper films gezien. Wel series gekeken.
Het ligt wel een eind uit de buurtquote:Op zaterdag 25 april 2015 23:05 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je morgen naar Roosendaal kunt komen dan mag je ook komen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |