Je wilde haren verloren?quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben er de afgelopen 5 jaar niet meer bij geweest hoor
Toevallig, bijna net zo lang als dat je kind oud is.. Zeg dat ze de lijn wat minder strak maakt.quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik ben er de afgelopen 5 jaar niet meer bij geweest hoor
ben eerder een oude user dan.quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo met nieuwe users om gaan is gewoon hoe het heurt hier.
Whehehe.quote:
ik dacht dat dat ging over je grootoudersquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:25 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn van '29.
Heb je volgens mij weleens een DM gestuurd hoe of wat.
Grootvader ja.quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik dacht dat dat ging over je grootouders
huhuquote:
eigen keusquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Toevallig, bijna net zo lang als dat je kind oud is.. Zeg dat ze de lijn wat minder strak maakt.
DeWolff Plato Utrecht 4/18/2015quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit heb ik live gezien:
https://docs.google.com/s(...)s1IHj1MNskuk/pubhtml
Record Store Day, eerst naar Amersfoort, toen Utrecht, daarna Zwolle en toen naar Sneekquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
DeWolff Plato Utrecht 4/18/2015
Typhoon Plato Zwolle 4/18/2015
??
Dus het podium in Utrecht en Zwolle hebben beiden zelfde naam?quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Record Store Day, eerst naar Amersfoort, toen Utrecht, daarna Zwolle en toen naar SneekLeuk dagje.
Dat is het Bridge School Benefit, opgericht door Neil Young, en mijn vader is één van de grootste Neil Young fans van Nederland. En die artiesten treden twee dagen op daar. Omdat het leuk is daaromquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
En waarom eigenlijk 2 dagen naar zelfde bands gaan in USA?
Plato is de naam van een platenwinkelketen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dus het podium in Utrecht en Zwolle hebben beiden zelfde naam?
QFT.quote:
I can explain!quote:
Nicequote:Op zaterdag 25 april 2015 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Plato is de naam van een platenwinkelketen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haal je daar ook altijd je Justin Bieber albums?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |