SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Hij moet wel een goede reden hebbenquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij kan hij dat letterlijk met drie muisklikken of zo.
Want? Komt anders de FOK!-politie onder leiding van... Eh... Danny?quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij moet wel een goede reden hebben
ik neem de pakjes wicky mee die we achteraf op kunnen drinkenquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Goed plan. Ik hou zijn armen op zijn rug.
Rechtzaakquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Want? Komt anders de FOK!-politie onder leiding van... Eh... Danny?
Schizofreenquote:
Wicky is echt ranzig zoetquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik neem de pakjes wicky mee die we achteraf op kunnen drinken
quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik neem de pakjes wicky mee die we achteraf op kunnen drinken
Fernandez > Sigtuursonquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
oprotten met die guyon fernandez. die speelt alleen voor fc fernandez
Haha.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:04 schreef Paul het volgende:
[..]
Utrecht is sprankelend, goed en snel en leuk
Eagles sparen zich voor de play offs.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:04 schreef Paul het volgende:
[..]
Utrecht is sprankelend, goed en snel en leuk
Geef m nu geen aandacht, daar kickt ie opquote:
volgens ALFONS is dat heel gevaarlijkquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Eagles sparen zich voor de play offs.
Leidse Fons heeft er kijk op.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
volgens ALFONS is dat heel gevaarlijk
John de wolf woont ook in leiden.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Leidse Fons heeft er kijk op.
Heb je wel eens heitje voor een karweitje bij hem gedaan?quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
John de wolf woont ook in leiden.
#leukefeitjes
Zijn piemel gewassenquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je wel eens heitje voor een karweitje bij hem gedaan?
dit heeft helemaal niets met platini te makenquote:
Hoe gaat het met Wout Holverda?quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
John de wolf woont ook in leiden.
#leukefeitjes
Dan financieerd de FIFA dat maar voor de kleinere clubsquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dit heeft helemaal niets met platini te maken
dit heeft te maken met die pauperclubs i nde eredivisie
tquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan financieerd de FIFA dat maar voor de kleinere clubs
Dat is kiezen tussen aids of kanker.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie hebben jullie liever:
Oldenburger of Reitsma?
Je bedoeld wie we liever dood willen hebben?quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie hebben jullie liever:
Oldenburger of Reitsma?
Dat kan ik je niet 1-2-3 vertellen aangezien ik momenteel niet de tijd heb om 300 meter naar de flat van wout te lopen vanaf mijn familiequote:Op zaterdag 25 april 2015 21:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hoe gaat het met Wout Holverda?
uquote:
Zijn kinderen zaten bij mij in de klas.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat kan ik je niet 1-2-3 vertellen aangezien ik momenteel niet de tijd heb om 300 meter naar de flat van wout te lopen vanaf mijn familie
die creëren ze zelf hoor :squote:
Dan kan Feyenoord zomaar winnenquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
kongolo doet morgen niet mee bij feyenoord.
En? Creëren ze kansen?quote:
met opa joris????quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kan Feyenoord zomaar winnen
Niet slechter als bij Ajaxquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:10 schreef AFCNiels het volgende:
Wel leuk om naar te kijken die degradatiestrijd, al is het voetbal heel erg slecht.
NAC valt mij mee, meer wil om te winnen dan dat Heracles.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:10 schreef AFCNiels het volgende:
Wel leuk om naar te kijken die degradatiestrijd, al is het voetbal heel erg slecht.
Die missen ze niet, waardeloze overgewaardeerde kutspelerquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
kongolo doet morgen niet mee bij feyenoord.
Heeft de familie Holverda meerdere kinderen op een speciale school? Ook zielig.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zijn kinderen zaten bij mij in de klas.
Niks is onmogelijk in de knotsgekke eredivisie.quote:
Ik weet dat niet, ik kijk uiteraard NAC.quote:
de ervaring hypequote:Op zaterdag 25 april 2015 21:11 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ervaring heb je nodig in deze fase.
2.1/10quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heeft de familie Holverda meerdere kinderen op een speciale school? Ook zielig.
Die keeper van Heracles is de enige die het wel prima doet.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:10 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
NAC valt mij mee, meer wil om te winnen dan dat Heracles.
Ik ook, vandaar dat ik het vraag.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik weet dat niet, ik kijk uiteraard NAC.
Ik kan iemand die Divine heet sowieso niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
die divine naah kan er ook geen ene kut van.
manchester city![]()
![]()
Ze zingen ... Mijn vader die werkt bij philips me moeder werkt op strijp s En samen maken ze lampen, want lampen die blijken het best zoietsquote:
Nee, die hebben het veel verder geschopt.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vind je lezen moeilijk? Hadden de kinderen van Wout Holverda dat probleem ook?
Leuke zinspeling.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ze zingen ... Mijn vader die werkt bij philips me moeder werkt op strijp s En samen maken ze lampen, want lampen die blijken het best zoiets
Je kind vernoemen naar een travestiet is sowieso een beetje een strafquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kan iemand die Divine heet sowieso niet serieus nemen.
hoi timmyquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ze zingen ... Mijn vader die werkt bij philips me moeder werkt op strijp s En samen maken ze lampen, want lampen die blijken het best zoiets
Laatste zin weet ik niet zeker
hoiquote:
Het past alleen niet op de maat.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuke zinspeling.
Lampen branden het best denk ik dan
want lampen, die branden het bestquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het past alleen niet op de maat.
Maar dat eerste stuk met philips niet.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
want lampen, die branden het best
past prima
Mijn vader werkt jaren voor Philips kan best bijv.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Maar dat eerste stuk met philips niet.
Eens. Geen idee wat ze daar zongen dan.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vraag Rens even, die kent alle liedjes uit ieder stadion uit zijn hoofd.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
rens kent ook de liedjes van clubs op fijiquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vraag Rens even, die kent alle liedjes uit ieder stadion uit zijn hoofd.
In Eindhoven heb ik vaak zat de Commando-versie gehoord hoorquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Behalve de liedjes van AZ, daar zingen ze nooit.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Topscoordertitel levert ook transfergeld op.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:16 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom Depay nog laten spelen? Kampioenschap is binnen, hij was de laatste tig weken tyfus slecht.. Verkopen die hap en een wissel lekker laten ballen.
Ze begonnen te zinnen t.t.v. az-fr. Toen werden ze uitgelachen door de feyenoord supportersquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Behalve de liedjes van AZ, daar zingen ze nooit.
RETTEKETETTEKETET! AZ! WAAR BLIJFT DIE BAL! DIE BAL MOET IN HET NET!!!quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het is vast niet goed voor de prijs van je speler als je hem de weken voor zijn transfer laat banken.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:16 schreef Geo4kant het volgende:
Waarom Depay nog laten spelen? Kampioenschap is binnen, hij was de laatste tig weken tyfus slecht.. Verkopen die hap en een wissel lekker laten ballen.
Kan nog wat doelpunten extra maken voor de topscorerslijstquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:16 schreef Geo4kant het volgende:
En dit is ook een goed punt.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Topscoordertitel levert ook transfergeld op.
Heeft AZ eigenlijk een sfeervak?quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Het AZ-alfabet! De A die staat voor Alkmaar, Noord-Hollands mooiste stad!...quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat al niet kloptquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het AZ-alfabet! De A die staat voor Alkmaar, Noord-Hollands mooiste stad!...
Ben-side.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft AZ eigenlijk een sfeervak?
ontlopen nacompetitie.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
RUST IN VREDE NOAD ADVENDO COMBINATIE
NOOIT OPGEVEN ALTIJD DOORZETTEN AANGENAAM DOOR VERMAAK EN NuTTIG DOOR ONTSPANNINGquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
RUST IN VREDE NOAD ADVENDO COMBINATIE
Ah ja, gelukkig dan maar dat ze zo naief en dom zijn, anders zouden ze hem ook niet kopen, dus dan telt dit mee.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan nog wat doelpunten extra maken voor de topscorerslijst
jij snapt hetquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
NOOIT OPGEVEN ALTIJD DOORZETTEN AANGENAAM DOOR VERMAAK EN NuTTIG DOOR ONTSPANNING
Eén na langste clubnaam ter wereldquote:
quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is zwart het is geel het is homo seksueel jalalalalalalalala lalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Nac Breda out !!
Ik voorspel een gelijkspel zó saai dat je beter naar de langzaam instortende club of tribune in Breda kunt gaan zitten kijken.quote:
quote:
Zoals het er nu uitziet wordt het niks.quote:
Staantribunes met stoeltjes is sowieso apart.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:21 schreef Geo4kant het volgende:
Nac heeft wel goede staantribunes, geen stoeltjes voglens mij en hekken waar je op kan leunen met biergaten er in.
Ja 1 vak.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:21 schreef Geo4kant het volgende:
Nac heeft wel goede staantribunes, geen stoeltjes voglens mij en hekken waar je op kan leunen met biergaten er in.
quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Staantribunes met stoeltjes is sowieso apart.
Daar zal Maaskant dan wel slapen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het uitvak in dat stadion is net een varkensstal.
Klopt, maar dat is toch omdat het verboden is om alleen staanplaatsen te bieden, door de UEFA?quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Staantribunes met stoeltjes is sowieso apart.
Dat is alleen in Europese wedstrijden. Er zijn zat stadions in Nederland met staanplaatsen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is toch omdat het verboden is om alleen staanplaatsen te bieden, door de UEFA?
Daar staat toch iedereen, dus eens.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Boeieis toch mooi, stel je voor dat je dat had op Oost, was toch mooi geweest.
staat trouwens wel een fout in die zin.quote:
Zeker gehoekt door Maaskant.quote:
paulquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wiens bijdrages aan dit topic zien jullie liever:
Dagoduck of Paul?
Reitsmaquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dagoduck of Paul?
Ik zie ze liever helemaal nietquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dagoduck of Paul?
Dago, any day of the weekquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dagoduck of Paul?
Wat een liefde.quote:
Dit is mijn club, mijn ideaalquote:
Aldus Maaskant als hij straks weg moet bij NAC.quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Aldus Maaskant als hij straks weg moet bij NAC.
Iemand op doel die af en toe een bal pakt zou ook wel helpen.quote:
Daar zit werkelijk niemand op te wachtenquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wij hopen allemaal dat FC Eindhoven promoveert.
Ajax heeft maar drie keer gescoord in de laatste vier wedstrijden, tegen NAC, ADO en Heracles en Utrecht. Laat dat even in je doordringen. Alleen Dordt heeft minder doelkansen gehad dit jaar dan Ajax.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb NAC zelden zien spelen dit seizoen, maar nu pas zie ik hoe dieptriest het is dat Ajax niet wist te scoren tegen dit zooitje vorige week
quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
nee.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja het is het dieptriestquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ajax heeft maar drie keer gescoord in de laatste vier wedstrijden, tegen NAC, ADO en Heracles en Utrecht. Laat dat even in je doordringen. Alleen Dordt heeft minder doelkansen gehad dit jaar dan Ajax.
Die gaan echt niets toevoegen aan de competitie.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lichtstadderbyquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar het is de schuld van de slechte verdediging!!!!!!quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ajax heeft maar drie keer gescoord in de laatste vier wedstrijden, tegen NAC, ADO en Heracles en Utrecht. Laat dat even in je doordringen. Alleen Dordt heeft minder doelkansen gehad dit jaar dan Ajax.
wie wel dan?quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die gaan echt niets toevoegen aan de competitie.
Ik vind The Cats een leuk bandje maar dat hoeft niet.quote:
Ik gun het Excelsior wel, laat ze maar lekker uitlopen op NAC.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:36 schreef Sked het volgende:
Wedstrijd die over een minuut of 9 gaat beginnen in Rotterdam?
Die komen het vaakst aan de bal jaquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar het is de schuld van de slechte verdediging!!!!!!
Ik heb werkelijkwaar geen idee, maar zij niet iig.quote:
Volendam is een leuk clubje man. Altijd wel leuke spelertjes en aanvallend voetbalquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind The Cats een leuk bandje maar dat hoeft niet.
bedankt voor je deskundige meningquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb werkelijkwaar geen idee, maar zij niet iig.
Sparta, De Graafschap, FC Eindhoven.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb werkelijkwaar geen idee, maar zij niet iig.
Komt wel weer een ander voor terug uit de jeugdquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
alleen worden die leeggeroofd.
marengo gaat sowieso al naar ado
Roda mag van mij wegblijvenquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:38 schreef AFCNiels het volgende:
Sparta of Roda mogen van mij wel terug.
sparta komt niet terugquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:38 schreef AFCNiels het volgende:
Sparta en De Graafschap mogelijkerwijs welquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sparta, De Graafschap, FC Eindhoven.
Ik heb er niks mee, maar het is toch wel een redelijk grote club.quote:
Staan maar 2 punten achter op een PO-plaats toch?quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
sparta gaat de play-offs niet halen.
dan maar volgend seizoen shinen
heerenveen thuis, die spelen standaard slecht tegen rechterrijtje ploegenquote:
Die mogen over een aantal jaar wel weer terug, maar nu nog niet.quote:
Roda? Allemaal even lachen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:38 schreef AFCNiels het volgende:
nog twee finales dusquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
heerenveen thuis, die spelen standaard slecht tegen rechterrijtje ploegen
heracles heracles uit
Het lukt ze al zolang niet om te shinen, het is een beetje een trieste club geworden.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
sparta gaat de play-offs niet halen.
dan maar volgend seizoen shinen
Maar dat stadion is ook altijd voor een groot deel leegquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb er niks mee, maar het is toch wel een redelijk grote club.
ze moeten plek 7 eindigen volgens mij, maar ze hebben een heel ongunstig schemaquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Staan maar 2 punten achter op een PO-plaats toch?
sinds pastoor er is, spelen ze meer dan prima voetbalquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het lukt ze al zolang niet om te shinen, het is een beetje een trieste club geworden.
Als ze een beetje goede spelers hebben komt het publiek misschien ook wel weer, er passen er 20.000 in dat stadion.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar dat stadion is ook altijd voor een groot deel leeg
Heb ik liever de Graafschap of Sparta
Tja daar is geld voor nodigquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:41 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ze een beetje goede spelers hebben komt het publiek misschien ook wel weer, er passen er 20.000 in dat stadion.
Een zeer saai Eredivisie-seizoen uiteindelijkquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:41 schreef Sked het volgende:
Op een, eventueel belangrijke, achtste plaats na is het nu dus wel beslist
zal je zien dat groningen ook nog de beker wintquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:41 schreef Sked het volgende:
Ligt eraan wat Feyenoord doet morgenquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:41 schreef Sked het volgende:
Wel een prima trainer lijkt mij, alleen door zijn maniertjes maakt hij het bij clubs niet makkelijk voor zichzelf.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
sinds pastoor er is, spelen ze meer dan prima voetbal
Zelfs als Feyenoord verliest is er niet veel aan de handquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ligt eraan wat Feyenoord doet morgen
Pastoor, Brood zijn prima trainersquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel een prima trainer lijkt mij, alleen door zijn maniertjes maakt hij het bij clubs niet makkelijk voor zichzelf.
zes punten voorsprong op nac.quote:
Hoop ik eigenlijk welquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
zal je zien dat groningen ook nog de beker wint
VVV heeft ook geen makkelijk schema. Zie het nog wel gebeuren.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ze moeten plek 7 eindigen volgens mij, maar ze hebben een heel ongunstig schema
Stop hiermeequote:Op zaterdag 25 april 2015 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
PSV heeft ook al een kwartier niets van zich laten zien
Oké Sked.quote:
daar heb je een goed punt.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
VVV heeft ook geen makkelijk schema. Zie het nog wel gebeuren.
Nacompetitie redden ze welquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
dit is een onmogelijke opgave voor nac om de nacompetitie te ontlopen
excelsior heeft 31 punten
nac heeft er 28 en hun doelsaldo is -18 t.o.v Excelsior
schema's
excelsior - psv ???
utrecht - excelsior
excelsior - az
az - nac
nac - fc groningen
inb4 Dagobert Duck photoshopquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
jan smit rolt vanavond van geluk door zijn geldkluis
Staan 4 punten voor toch? Met Fey - Vit voor de boeg kan dat nog wel boeoeoend zijnquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Zelfs als Feyenoord verliest is er niet veel aan de hand
als feyenoord wint, morgen of volgende week is dat wel gedaanquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Staan 4 punten voor toch? Met Fey - Vit voor de boeg kan dat nog wel boeoeoend zijn
Dan zou Feyenoord morgen moeten verliezen, Vitesse in de Kuip moeten winnen en PEC punten afsnoepen bij Feyenoord terwijl Vitesse van Utrecht wint. Ik zie het niet gebeuren.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Staan 4 punten voor toch? Met Fey - Vit voor de boeg kan dat nog wel boeoeoend zijn
quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
jan smit rolt vanavond van geluk door zijn geldkluis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |