Hoe kom je daar nu bijquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:00 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Met een stadionverbod kom je er niet in.
Bij ADO moet je wel je ID laten zien.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu bij![]()
Iedereen komt er in, er is geen ID controle
quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Vrijkaarten worden niet via UWV verstrekt
Nou as ik op de Bunnikside ben zie ik alleen maar blanken heequote:Op zaterdag 25 april 2015 21:11 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Wat een dom topic. Nergens op gebaseerd. Misschien eerst eens in een stadion komen voordat je zo'n topic opent
Ja, een gekleurde medemens rechtsboven.quote:
quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Nou as ik op de Bunnikside ben zie ik alleen maar blanken hee
Daar zitten ook alleen maar vuile razciestequote:Op zaterdag 25 april 2015 21:15 schreef Paul het volgende:
[..]
Nou as ik op de Bunnikside ben zie ik alleen maar blanken hee
Nee, want daarvoor moet hij naar buitenquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:26 schreef madam-april het volgende:
je bent duidelijk nog nooit op de Bunnikside geweest..
Heb ik me inderdaad wel eens afgevraagd als ik in De Kuip zat.. de conclusie is dat Turken en Marokkanen clubs supporteren uit het land van hun ouders.. Surinamers en Antillianen zou ik niet zo snel weten.. Maar al met al is het wel een beetje erg PVV wat je ziet in de stadionsquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:59 schreef Paul het volgende:
Vroeg ik me zo af, je ziet in Nederland in ieder geval alleen maar blankmensen in het stadion zitten.. Hoe kan dit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |