Vraag eens aan die agent hoe je zijn collega kan motiveren een beetje vaart te makenquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:16 schreef Isdatzo het volgende:
Maar met een simpele en kosteloze modificatie voldoet 'ie weer. Ik heb contact met een agent en die kan zich niet voorstellen inbeslagname van de uitlaat gerechtvaardigd zou zijn.
Daarom dus dat onderzoek.quote:
We gaan een boze brief schrijven bij ons theekransje morgenquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:04 schreef Queller het volgende:
[..]
Shit, je hebt me door
Ik ben al maanden zó boos dat Isdatzo dit durft. En nou ben ik betrapt
Gedaan. En zijn antwoord was hem nogmaals wijzen op de uitspraak van de ombudsman (en aanwijzing inbeslagneming).quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:18 schreef Queller het volgende:
[..]
Vraag eens aan die agent hoe je zijn collega kan motiveren een beetje vaart te maken
Nou, dat schiet dan ook niet op. Het prettige van schriftelijk is dat de agent in kwestie even heel goed moet nadenken wat hij terugschrijft. Want dan staat het wel zwart op wit en dat is toch vrij vervelendquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:25 schreef Isdatzo het volgende:
Gedaan. En zijn antwoord was hem nogmaals wijzen op de uitspraak van de ombudsman (en aanwijzing inbeslagneming).
Dat ga ik dan ook doen, per e-mail naar de agent in kwestie en de korpsleiding.
In die aanwijzing staat het deel van inbeslagnemen letterlijk, toch vreemd dat die agent dat niet lijkt te weten, mogelijk moet je er maar niet op wijzen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Gedaan. En zijn antwoord was hem nogmaals wijzen op de uitspraak van de ombudsman (en aanwijzing inbeslagneming).
Dat ga ik dan ook doen, per e-mail naar de agent in kwestie en de korpsleiding.
Dan heb ik in elk geval iets op papier om bezwaar tegen te maken. Nu moet ik het doen met het visitekaartje van de agent in kwestie.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:31 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
In die aanwijzing staat het deel van inbeslagnemen letterlijk, toch vreemd dat die agent dat niet lijkt te weten, mogelijk moet je er maar niet op wijzen.
moest lachenquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:36 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan heb ik in elk geval iets op papier om bezwaar tegen te maken. Nu moet ik het doen met het visitekaartje van de agent in kwestie.
Misschien moet ik maar de verzekering bellen dat m'n motor gejat is?
- Heeft u daarvan aangifte bij de politie gedaan meneer?
* Nee, maar ze weten ervan.
Tsja van het inhoudelijke onderzoek weet ik niets.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:38 schreef fs180 het volgende:
[..]
'dat onderzoek' doe je dmv een db meter, die ligt achterin de pliessieauto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Het woord dat mij hier te binnenschiet is: willekeur.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:29 schreef Queller het volgende:
[..]
Nou, dat schiet dan ook niet op. Het prettige van schriftelijk is dat de agent in kwestie even heel goed moet nadenken wat hij terugschrijft. Want dan staat het wel zwart op wit en dat is toch vrij vervelend
quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tsja van het inhoudelijke onderzoek weet ik niets.inhoudelijk onderzoek, daar weet ik wel iets van...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
johquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het woord dat mij hier te binnenschiet is: willekeur.
Als ik zie hoe de gastjes hier in mijn straat als malloten overal doorheen scheuren waarna ze worden aangesproken (als je geluk hebt) door de (wijk?)agent of gemotoriseerde agenten en dan mogen ze daarna vrolijk doorrijden.
Rijd ik rustig door de stad naar m'n garagebox... krijg ik dit gezeur.
De meeste mensen overdag ook niet, nee.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik woon zelf in de Kanaalstraat in Utrecht en ook daar komen ze soms vol gas doorheen geblazen.. nooit begrepen wat daar nou leuk aan is en ik snap dat mensen dat als vervelend ervaren.
Als ze dat grapje 's nachts doen kan ik het ook niet waarderen nee.
Je schrijft in je OP dat je van straat gehaald bent vanwege het lawaai.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:05 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Sorry.
Bij bebouwing doe ik het altijd rustig aan. Vanwege overlast, grotere kans op overstekende mensen en ongewenste aandacht van onze vrienden in 't blauw.
De ene agent besluit niet te bekeuren, de andere besluit om iets in beslag te nemen omdat het een teringherrie op straat is.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het woord dat mij hier te binnenschiet is: willekeur.
Als ik zie hoe de gastjes hier in mijn straat als malloten overal doorheen scheuren waarna ze worden aangesproken (als je geluk hebt) door de (wijk?)agent of gemotoriseerde agenten en dan mogen ze daarna vrolijk doorrijden.
Rijd ik rustig door de stad naar m'n garagebox... krijg ik dit gezeur.
Ha! Altijd spektakel hèquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:42 schreef r_one het volgende:
IDZ ... het zal ook eens een keer niet he![]()
Long time no see man
is jouw auto wel eens in beslag genomen omdat je remlicht stuk was?quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:44 schreef agter het volgende:
[..]
Je schrijft in je OP dat je van straat gehaald bent vanwege het lawaai.
Je wist dus dat je fout zat.
Niet zeuren, je gewoon als een man gedragen en op de blaren zitten.
Ik ben prima bereid om een boete te betalen. Dat zou het "op de blaren zitten"-gedeelte moeten zijn toch? Waarschijnlijk staat die boete in geen verhouding tot de overtreding, maar dat is weer een andere discussie.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:44 schreef agter het volgende:
[..]
Je schrijft in je OP dat je van straat gehaald bent vanwege het lawaai.
Je wist dus dat je fout zat.
Niet zeuren, je gewoon als een man gedragen en op de blaren zitten.
Dan wordt een motor ook niet in beslag genomen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:46 schreef fs180 het volgende:
[..]
is jouw auto wel eens in beslag genomen omdat je remlicht stuk was?
bron?quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan wordt een motor ook niet in beslag genomen.
Een auto kan wel in beslag genomen worden als die het geluid maakt van een boombox waaruit justin bieber knalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |