SPOILER: BonuschicksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 2% gewijzigd door V1z0R op 25-04-2015 17:58:52 ]Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:01 schreef V1z0R het volgende:
OP aanpassen is nog best lastig met alleen maar die plaatjesMaar goede neergezet dacht ik, allemaal verse mascotte's en zelfs nieuwe bonuschicks
is gewoon een dekmantelquote:Op zaterdag 25 april 2015 19:25 schreef stinkie het volgende:
Weer een gym erbij hier. Alsof er nog niet genoeg zijn. De derde al op loop afstand van huis, gelukkig een basic fit, dus ik hoop weer wat bontkragen kwijt te zijn binnenkort.
Schaam je.quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:46 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik ben helaas geen Star Wars en Terminator fan. Referentie was me niet opgevallen
ja gezelligquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:49 schreef Awesome_ het volgende:
Spelen we allemaal lekker Weet Ik Veel mee
Dit. Terminator 2quote:
Te grote vingers op zo'n klein toetsenbordje.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:23 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
typ jij deze uitspraak nog ooit goed of hoe zit dat
Die armen van hemsworthquote:
Ga jij niet naar de dancing in een Under Armour shirt dan? In de winter ga ik in Under Armour longsleeve met daaroverheen een mudmaster finisher shirtje.quote:Op zondag 26 april 2015 10:51 schreef Ethanolic het volgende:
Evans heeft die hele film in een Under Armor shirt gelopen![]()
Fucking goedkoop scoren bij de vrouwtjes, by Marvel.
Hemsworth gaat op een gegeven moment halfnaakt een meertje in. Full view op die epische schouders en armen en borst. Bijna colaflesje ingebracht.quote:Op zondag 26 april 2015 10:30 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Die armen van hemsworth![]()
Die schouder:waist ratio en kaaklijn van evans
Was ook blij verrast door het torso van brad pitt in fury, oud maar goud ja toch
Doe normaal man hier lezen minderjarigen mee.quote:Op zondag 26 april 2015 11:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hemsworth gaat op een gegeven moment halfnaakt een meertje in. Full view op die epische schouders en armen en borst. Bijna colaflesje ingebracht.
En dan chicks regelen met een colour-run shirt zekerquote:Op zondag 26 april 2015 11:41 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ga jij niet naar de dancing in een Under Armour shirt dan? In de winter ga ik in Under Armour longsleeve met daaroverheen een mudmaster finisher shirtje.
Ik kijk eerst of de dame in kwestie wel roshe runs aanheeft.quote:Op zondag 26 april 2015 11:56 schreef fathank het volgende:
[..]
En dan chicks regelen met een colour-run shirt zeker
quote:Op zondag 26 april 2015 12:18 schreef VMSDKR het volgende:
schoenen beach gvd kom eens onder die steen weg
quote:
meteen kkboos hahaquote:Op zondag 26 april 2015 12:22 schreef VMSDKR het volgende:
beach je slaat de plank volledig mis
omdat het wijvedinge zijn weet je niet wat het zijn?
dus je weet ook niet wat make-up en kutje is???????
ziedend word ik hier van
ben wel weer weg
pm / dm hoeft niet
Hehe.quote:Op zondag 26 april 2015 12:27 schreef JackieBrown het volgende:
Lol vms 9.6 score op de jacksome scale of butthurt
quote:Op zondag 26 april 2015 11:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hemsworth gaat op een gegeven moment halfnaakt een meertje in. Full view op die epische schouders en armen en borst. Bijna colaflesje ingebracht.
Scarlett en de witch. Meer hebben de mannen nietquote:Op zondag 26 april 2015 11:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Rot op homoquote:Op zondag 26 april 2015 12:43 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Scarlett en de witch. Meer hebben de mannen niet
ik kies ervoor om dit uitsluitend positief op te vattenquote:Op zondag 26 april 2015 12:30 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hehe.
Funfact: dit is niet de enige schaal waar jackie hoog op scoort.![]()
![]()
Ik ben gewoon mezelf.quote:
Lijkt me best leuk om te doen. De hele dag mensen dingen aanpraten. Zweverige nikszeggende zinnen uitkramen.quote:Op zondag 26 april 2015 13:28 schreef JackieBrown het volgende:
Tweelingen en weegschalen zijn sowieso mensen om te vermijden in je leven. Stieren ook.
#astrotv
Net terug uit de stad. Outfitje gescoord. Ik ben die met dat oranje dingetje, zie je daar!quote:Op zondag 26 april 2015 13:40 schreef fathank het volgende:
[..]
Ik ben gewoon mezelf.
Iedereen klaar voor Koningsnacht?
niet mijn smaakquote:Op zondag 26 april 2015 13:40 schreef Sapstengel het volgende:
http://i.instagram.com/kittenisodd/
Hhnnnngggg
Weet je iig waar je haar kunt vindenquote:Op zondag 26 april 2015 13:45 schreef fathank het volgende:
Wel classy om op je cv te zetten. 'camgirl'
Ik knal gewoon een oranje denneboom in me mik.quote:Op zondag 26 april 2015 13:49 schreef Awesome_ het volgende:
Heb allemaal oranje snoep en zo gehaald hahaha
Mmmm, lkkr smatje, vriend.quote:Op zondag 26 april 2015 13:40 schreef Sapstengel het volgende:
http://i.instagram.com/kittenisodd/
Hhnnnngggg
Ik zou best dagje in de gym willen staan ja, gewoon 8:30-17:00 ondertussen zelf even trainen omdat het toch rustig is.quote:Op zondag 26 april 2015 13:53 schreef Beach het volgende:
de gym is morgen gesloten
er moet toch wel één iemand te vinden zijn die wil werken?
lekker man, hele? Hoeveel mg zijn die.quote:Op zondag 26 april 2015 13:50 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik knal gewoon een oranje denneboom in me mik.
Je weet t hele jaar welke dagen je gym gesloten is. Iedere feestdag t zelfde. 'boehoehoe mn gym is gesloten'quote:Op zondag 26 april 2015 13:53 schreef Beach het volgende:
de gym is morgen gesloten
er moet toch wel één iemand te vinden zijn die wil werken?
Daar ben ik te autistisch voor.quote:Op zondag 26 april 2015 13:57 schreef fathank het volgende:
[..]
Je weet t hele jaar welke dagen je gym gesloten is. Iedere feestdag t zelfde. 'boehoehoe mn gym is gesloten'
Plan je er toch omheen
Ik ga gewoon yolo met een hele 200mg ofso.quote:Op zondag 26 april 2015 13:54 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
lekker man, hele? Hoeveel mg zijn die.
Grootse klasse, moet ook wel als je zo groot bent als jij.quote:Op zondag 26 april 2015 14:02 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik ga gewoon yolo met een hele 200mg ofso.
richter bedoel jequote:Op zondag 26 april 2015 12:30 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hehe.
Funfact: dit is niet de enige schaal waar jackie hoog op scoort.![]()
![]()
hahaha misc ja toch hahahah aware hahahahahquote:Op zondag 26 april 2015 14:01 schreef Sapstengel het volgende:
Maandag is gewoon chest day. Het is wetenschappelijk bewezen dat je 38% minder gains maakt als je borst op een andere dag doet.
quote:Op zondag 26 april 2015 14:50 schreef seto het volgende:
[..]
hahaha misc ja toch hahahah aware hahahahah
ik heb maxima's gehaald voor morgern 400mg per stukquote:Op zondag 26 april 2015 13:50 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik knal gewoon een oranje denneboom in me mik.
Al lang begonnen. 00:00 KOquote:
oh joh echt setoquote:Op zondag 26 april 2015 17:55 schreef seto het volgende:
dit wordt pas de 2e keer koningsdag sukkeltje
quote:
kan wel neger geweest zijn tochquote:Op zondag 26 april 2015 18:08 schreef seto het volgende:
dikke lul dat zij verkracht is
niemand is zo wanhopig
wrom moet je lachen dan vriendquote:Op zondag 26 april 2015 18:10 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ga echt naar de hel voor de waarom ik lach.
Dacht ik ook ja ze kan beter blij zijnquote:Op zondag 26 april 2015 18:08 schreef seto het volgende:
dikke lul dat zij verkracht is
niemand is zo wanhopig
quote:Op zondag 26 april 2015 18:12 schreef kaasplankje het volgende:
vind het zielig voor haar dat je zo dik bent en dan ook nog verkracht word
dan moeten ze niet zo zeikenquote:Op zondag 26 april 2015 18:14 schreef Awesome_ het volgende:
Want als je dun en knap bent kun je altijd nog troost zoeken in je looks?
quote:Op zondag 26 april 2015 18:12 schreef kaasplankje het volgende:
vind het zielig voor haar dat je zo dik bent en dan ook nog verkracht word
dan is het logisch dat je word verkracht nu heeft ze zoiets vanquote:Op zondag 26 april 2015 18:14 schreef Awesome_ het volgende:
Want als je dun en knap bent kun je altijd nog troost zoeken in je looks?
hahahaquote:Op zondag 26 april 2015 18:56 schreef Awesome_ het volgende:
frispel op msn
hey alles goed
ja met jou
ja ook
mooi
en in de [ afbeelding ]??
nee niks by jou
ook niet
oke
ok
nog wa te lulle
nee nie eg
oke
laterz
mzzl
Whahahhahaquote:Op zondag 26 april 2015 18:56 schreef Awesome_ het volgende:
frispel op msn
hey alles goed
ja met jou
ja ook
mooi
nee niks by jou
ook niet
oke
ok
nog wa te lulle
nee nie eg
oke
laterz
mzzl
quote:Op zondag 26 april 2015 19:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahahhaha
En dan na een half uur "brb" uit het niets.
quote:Op zondag 26 april 2015 19:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahahhaha
Ja, maar hoe weten ze anders zeker dat iedereen hun nieuwe status heeft gezien?quote:Op zondag 26 april 2015 19:00 schreef Awesome_ het volgende:
echt ook zo eentje die dan honderdduizend keer online-offline ging
ziedend werd ik ervan
dit idd had ook aandachtshoer die dat continu deed zo van ik ben er praat tegen mequote:Op zondag 26 april 2015 19:00 schreef Awesome_ het volgende:
echt ook zo eentje die dan honderdduizend keer online-offline ging
ziedend werd ik ervan
kk leuke dierenplaatjes heb je daar vriend lach me kapot hierzoquote:Op zondag 26 april 2015 18:58 schreef Deuce92 het volgende:
Hey Fripsel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik Ben een tweelingquote:Op zondag 26 april 2015 13:28 schreef JackieBrown het volgende:
Tweelingen en weegschalen zijn sowieso mensen om te vermijden in je leven. Stieren ook.
#astrotv
quote:Op zondag 26 april 2015 18:56 schreef Awesome_ het volgende:
frispel op msn
hey alles goed
ja met jou
ja ook
mooi
nee niks by jou
ook niet
oke
ok
nog wa te lulle
nee nie eg
oke
laterz
mzzl
whahahaha zo herkenbaarquote:Op zondag 26 april 2015 19:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahahhaha
wow so sick maatjequote:Op zondag 26 april 2015 19:14 schreef Awesome_ het volgende:
toen ik de eerste iphone had zat ik op msn met mn vriendin die ik toen had, maar stiekem zat ik in de trein naar haar toe, ze schrok zich de kk in toen ik gewoon voor haar deur stond, was keilief van mij toen
toen begon ook de ziekmakende jaloezie omdat het dus geen garantie was dat ik thuis was als ik ook op msn zat
#truestory
herkenbaar vriendjequote:Op zondag 26 april 2015 19:14 schreef Awesome_ het volgende:
toen ik de eerste iphone had zat ik op msn met mn vriendin die ik toen had, maar stiekem zat ik in de trein naar haar toe, ze schrok zich de kk in toen ik gewoon voor haar deur stond, was keilief van mij toen
toen begon ook de ziekmakende jaloezie omdat het dus geen garantie was dat ik thuis was als ik ook op msn zat
#truestory
kreeg half uur geleden een vieze booty call vriend van een zatte chick. srs. maar beter morgen met volle zak amsterdam inquote:Op zondag 26 april 2015 19:15 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
wow so sick maatje
gelijk palen denk ik
msn maakte je relatie gwn kapot manquote:Op zondag 26 april 2015 19:14 schreef Awesome_ het volgende:
#truestory
quote:Op zondag 26 april 2015 19:17 schreef seto het volgende:
[..]
herkenbaar vriendje
onderweg met croissantjes naar net nieuwe vriendin in de ochtend, kom ik daar net met de tram zegt ze dat haar moeder er is om te helpen met verven
stond ik daar met mijn croissantjes, geen zin om nu al d'r moeder te ontmoeten
toen maar zelf opgegeten en weer naar huis gegaan
ik had lekker triotje gezetquote:Op zondag 26 april 2015 19:17 schreef seto het volgende:
[..]
herkenbaar vriendje
onderweg met croissantjes naar net nieuwe vriendin in de ochtend, kom ik daar net met de tram zegt ze dat haar moeder er is om te helpen met verven
jij wilde gwn neuken natuurlijk, had je geen msn dan had je meteen der moeder ontmoet en die vond jou dan kkleuk met die spontane croisssants en dan had je haar geholpen met verven en waren jullie daarna getrouwd en was zij nu zwanger van jou 2e kindquote:Op zondag 26 april 2015 19:17 schreef seto het volgende:
[..]
herkenbaar vriendje
quote:Op zondag 26 april 2015 20:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Alle kanker op een stokje.
Familie van uit de kast gekomen vriend van me heeft een rouwkaart gekregen van kerkgenoten, dat ze "bidden voor sterkte en kracht in deze moeilijke in verdrietige periode".
Godverdomme wat verdien je dan een knuppel tegen je harses aan hey.
ik vind het wel sympathiekquote:Op zondag 26 april 2015 20:15 schreef clumsy_clown het volgende:
Alle kanker op een stokje.
Familie van uit de kast gekomen vriend van me heeft een rouwkaart gekregen van kerkgenoten, dat ze "bidden voor sterkte en kracht in deze moeilijke in verdrietige periode".
Godverdomme wat verdien je dan een knuppel tegen je harses aan hey.
Wordt hij ineens wakker smachtend naar vagina. Het kan, het kan.quote:Op zondag 26 april 2015 20:16 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik vind het wel sympathiek
misschien geneest ie nog duur hun gebeden
Ja maar goed. Jij woont dan ook in een gebied waar elektriciteit nog als tovenarij wordt beschouwd. Dat kunnen we je niet kwalijk nemen.quote:Op zondag 26 april 2015 20:29 schreef Sapstengel het volgende:
Sorry hoor maar ik snap het wel. Als mijn zoon hommo is dan is hij ook dood voor mij.
inddquote:Op zondag 26 april 2015 20:29 schreef Sapstengel het volgende:
Sorry hoor maar ik snap het wel. Als mijn zoon hommo is dan is hij ook dood voor mij.
gadvedammequote:Op zondag 26 april 2015 20:32 schreef seto het volgende:
zie het al voor me dat je later met je maten over zonen zit te praten, zij met kleinkinderen enzo
Oh nouja mag ook.quote:
Dacht dat dat juist je mancrush was. Is de liefde voorbij?quote:Op zondag 26 april 2015 21:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh nouja mag ook.
Eigenlijk iedereen in dit topic wel.
Behalve Weissman mag van mn vader niet met Turken afspreken
Ja klopt sinds hij z'n facebook heeft verwijderd. Daardoor heb ik geen relationship status meer en lijk ik FAquote:Op zondag 26 april 2015 21:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dacht dat dat juist je mancrush was. Is de liefde voorbij?
Of wil je hem niet delen?
Zoiets dacht ik ook.quote:Op zondag 26 april 2015 21:26 schreef seto het volgende:
waar is weissman eigenlijk
mag hier zeker niet meer posten van msmessy
Haha fucking lelijkquote:
Eens. Zo eentje uit Spartacus of zo. Gewoon zo'n zieke ripped warrior die zijn schildknaapje ff keihard in de kont neukt als een echte vent. Daar is echt helemaal niks gays aan. Zie sommige heteroseksuele relaties die nog gayer zijn.quote:Op zondag 26 april 2015 21:26 schreef JaqenHghar het volgende:
Als mijn toekomstige zoon homo blijkt te zijn dan hoop ik dat hij in ieder geval een mannelijke homo blijkt te zijn. Niet zo'n fairy princess met glitterscheten.
Ik heb replica's gehad. Hele nette uit Duitsland, 250 euro voor het hele setje met banden erom. Zo lelijk dat het bijna mooi werd maar het was altijd wel grappig om mensen te zien omkijken.quote:
Dit moet ik hebben, hoe heb je dat gedaan met de modem? Of in plaats van de modem ofzo? En welke is het precies?quote:Op zondag 26 april 2015 21:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Kksnelle WiFi checkin in. Had veel eerder netgear routertje moeten kopen. Wat een verschil met die hamsterwiel-powered meuk van UPC.
Haha vind het er wel vet uit zien opzich, in ieder geval bij sommige auto's staat het sowieso nice. Maar idd apart is het wel.quote:Op zondag 26 april 2015 21:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ik heb replica's gehad. Hele nette uit Duitsland, 250 euro voor het hele setje met banden erom. Zo lelijk dat het bijna mooi werd maar het was altijd wel grappig om mensen te zien omkijken.
Dezequote:Op zondag 26 april 2015 21:41 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Dit moet ik hebben, hoe heb je dat gedaan met de modem? Of in plaats van de modem ofzo? En welke is het precies?
Want er zitten al 4 gaten in de muur van ragende etha (rip) door traag wifi
Lelijke turkenauto is het.quote:Op zondag 26 april 2015 21:49 schreef Sapstengel het volgende:
Haten op Mercedes
Als ik een sicke AMG heb zou ik elke dag mijn pener in de uitlaat steken
Voetbalmoeders SC dit.quote:Op zondag 26 april 2015 21:49 schreef Awesome_ het volgende:
Altijd die stationswagens hier idd. Wtf is er mis met een sedan. Shiitttt.
Meteen kkboosquote:Op zondag 26 april 2015 21:50 schreef Awesome_ het volgende:
Hang er meteen een caravan aan en een dakkoffer. Kanker zeg.
Dit als vrouwen die van die voorbeelden aankaarten waarom ze ook zouden moeten dip-dyen. Het origineel was al kk mooi. Dit is van zichzelf al een mooie auto, maar de sedan-versie is altijd beter.quote:
Meh.quote:Op zondag 26 april 2015 21:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dit als vrouwen die van die voorbeelden aankaarten waarom ze ook zouden moeten dip-dyen. Het origineel was al kk mooi. Dit is van zichzelf al een mooie auto, maar de sedan-versie is altijd beter.
Wat is er mis met jullie soort mensen man. Doe gewoon twee verschillende.quote:Op zondag 26 april 2015 21:56 schreef clumsy_clown het volgende:
Haha. Awesome is in de klassieke eierscam getrapt.
Slecht voorbeeld, deze dan: Gewoon een classy Subaru. Geen stickers of kartonnen bodykits eromheen. Gewoon laag en mooie wielen jatogggggggggggggggggquote:Op zondag 26 april 2015 21:56 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Dit als vrouwen die van die voorbeelden aankaarten waarom ze ook zouden moeten dip-dyen. Het origineel was al kk mooi. Dit is van zichzelf al een mooie auto, maar de sedan-versie is altijd beter.
Wees blij als je peristaltiek vannacht niet op hol slaat.quote:Op zondag 26 april 2015 21:57 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Wat is er mis met jullie soort mensen man. Doe gewoon twee verschillende.
Oke, veel plezier met je Audi dan.quote:Op zondag 26 april 2015 21:59 schreef Awesome_ het volgende:
Wij gaan het nooit eens worden qua auto-smaak vriend. Sry.
sting toch?quote:Op zondag 26 april 2015 22:04 schreef Awesome_ het volgende:
Ik ben meer een muscle car kinda guy
[ afbeelding ]
Gewoon lekker gaan stoken toch.quote:Op zondag 26 april 2015 22:48 schreef Deuce92 het volgende:
R&P / Hoe voel je je nu? #888 - Je kiplekker voelen tijdens half April![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
bitchslapquote:Op zondag 26 april 2015 22:48 schreef Deuce92 het volgende:
R&P / Hoe voel je je nu? #888 - Je kiplekker voelen tijdens half April![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gek wil je ziek wordenquote:Op maandag 27 april 2015 00:12 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
pfffff, jas weg met stijve tepels naar huis fietsen is geen pretje!
Ayyyy lmaoquote:Op maandag 27 april 2015 09:11 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
je kan beter geen geld aan hem lenen man
krijg je nooit meer terug
zei bedoelt de baas van dit landquote:Op maandag 27 april 2015 09:32 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb me serieus tot nu af zitten vragen wie Wim was
Minder rokenquote:Op maandag 27 april 2015 09:32 schreef Fripsel het volgende:
Ik heb me serieus tot nu af zitten vragen wie Wim was
leuk ga zo naar leidseplein ben je daar ook of zit je rembrandpleinquote:Op maandag 27 april 2015 09:43 schreef G.R.S. het volgende:
Kom meeten in Amsterdam. Ik heb een oranje blouse aan
Leidseplein, denk ikquote:Op maandag 27 april 2015 09:43 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
leuk ga zo naar leidseplein ben je daar ook of zit je rembrandplein
whehe, tot straks!quote:Op maandag 27 april 2015 09:50 schreef Awesome_ het volgende:
ik ga gewoon tegen elk marokkaans meisje met oranje blouse van 1,50m hey grs zeggen
ga vast ff halfje droppen tot zoquote:Op maandag 27 april 2015 09:55 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Leidseplein, denk ik
[..]
whehe, tot straks!
Met wat er in dan?quote:
quote:Op maandag 27 april 2015 09:40 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ook altijd die stoned smilie erbij
![]()
deze bedoel ik snap je?
Je kunt me herkennen aan m'n rode baard.quote:Op maandag 27 april 2015 09:43 schreef G.R.S. het volgende:
Kom meeten in Amsterdam. Ik heb een oranje blouse aan
Zie het helemaal voor me dat je ongeduldig op je horloge kijkt terwijl je die bejaarde loopt af te sjorren.quote:Op maandag 27 april 2015 10:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Nounou, doe eens vrolijk jongens, zonnetje schijnt prachtig en we mogen op straat zuup'n.
Even snel er een patiënt doorheen jassen en dan loooooooos
Wiet natuurlijk.quote:Op maandag 27 april 2015 10:15 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Met wat er in dan?
[..]
[..]
Je kunt me herkennen aan m'n rode baard.
ik sta 12:23 centraal maatquote:Op maandag 27 april 2015 10:56 schreef Jahr00n het volgende:
gvd zo brak
maarja straks naar amsterdam toe
nakje sos erin en gaan
Das 2 dagen te laat begonnen danquote:Op maandag 27 april 2015 09:31 schreef Awesome_ het volgende:
RAM VAN DE KAART JONGENS VANDAAG
HELEMAAL NAAR DE GETVER
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |