Daarom zei hij het ook, denk ik. Half Nederland is jaloers, waarom zouden ze anders afgeven op zijn veelvuldige televisieoptredens? Zo denkt hij misschien wel.quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:24 schreef luxerobots het volgende:
Half Nederland heeft last van een jaloezie-stoornis. Zei de man met de narcistische persoonlijkheidsstoornis.
Ik denk dat heel Nederland wel jaloers is op Peterquote:Op vrijdag 24 april 2015 23:29 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Daarom zei hij het ook, denk ik. Half Nederland is jaloers, waarom zouden ze anders afgeven op zijn veelvuldige televisieoptredens? Zo denkt hij misschien wel.
Waarom? Op zijn geld allicht. Niet op in de televisie wonen gok ik. Niet iedereen is mediageil.quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:30 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik denk dat heel Nederland wel jaloers is op Peter
Zit wel wat in. Zo had ik het psychologisch gezien nog niet bekeken.quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:29 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Daarom zei hij het ook, denk ik. Half Nederland is jaloers, waarom zouden ze anders afgeven op zijn veelvuldige televisieoptredens? Zo denkt hij misschien wel.
Iedereen wil zoveel aandacht als Peter krijgtquote:Op vrijdag 24 april 2015 23:31 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Waarom? Op zijn geld allicht. Niet op in de televisie wonen gok ik. Niet iedereen is mediageil.
Nee hoor, ik wil met rust gelaten worden.quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Iedereen wil zoveel aandacht als Peter krijgt
Als dat echt zo zou zijn was je geen mod op FOK!quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil met rust gelaten worden.
Mwah. Niet iedereen zou het willen met z'n kop op televisie in ieder geval. Zelf moet ik daar niet aan denken. Iedereen wil succesvol zijn lijkt me logischer.quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Iedereen wil zoveel aandacht als Peter krijgt
Same here.quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil met rust gelaten worden.
Ik zie de link niet.quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:33 schreef Sked het volgende:
[..]
Als dat echt zo zou zijn was je geen mod op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |