Dit inderdaad.quote:Op zondag 26 april 2015 20:53 schreef Dos37 het volgende:
[..]
rijstwafels inderdaad godsklere wat stinken die dingen.
Jaquote:Op zondag 26 april 2015 20:59 schreef DeaDLocK2K het volgende:
De tering is dat alweer zo lang geleden?
Kun je nog schijten of ben je inmiddels compleet verstopt? Smerige bendequote:Op zondag 26 april 2015 21:05 schreef Yreal het volgende:
Rijstwafelsik eet zo'n 10 rollen per week.
Zitten juist heel veel vezels inquote:Op zondag 26 april 2015 21:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kun je nog schijten of ben je inmiddels compleet verstopt? Smerige bende
Ik ookquote:
Ik zie je morgen nog welquote:
quote:Op zondag 26 april 2015 22:40 schreef dennistd het volgende:
Ik zie je morgen nog wel![]()
Dan is het gewoon Pommes, daar zijn we het toch wel over eens?
SPOILER: 'mit einem halb Schwein'Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prima secundaire arbeidsomstandigheden
Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:Op zondag 26 april 2015 23:44 schreef Sarasi het volgende:
Geen idee of dit de juiste plek is, maar ik probeer het hier maar even. Waar kan ik zo'n boekje met spoordeelkaartjes nabestellen? Ik hoor van verschillende mensen dat ze die al gehad hebben, maar ik heb weer eens niks gekregen en ik kan bij ns.nl/spoordeelweken alleen de voorwaarden vinden.
http://www.spoordeelwinkel.nl/campagnes/spoordeelwekenquote:Geen boekje ontvangen? U kunt hier vanaf 1 mei een boekje bestellen. Op=op.
Waar gaat het je precies om? Ik kan hem wel ff uit de oupapierbak vissen als je je adres op PM of DM gooit.quote:Op zondag 26 april 2015 23:44 schreef Sarasi het volgende:
Geen idee of dit de juiste plek is, maar ik probeer het hier maar even. Waar kan ik zo'n boekje met spoordeelkaartjes nabestellen? Ik hoor van verschillende mensen dat ze die al gehad hebben, maar ik heb weer eens niks gekregen en ik kan bij ns.nl/spoordeelweken alleen de voorwaarden vinden.
Ahtop, dankje! Kwam er net zelf ook achter na wat uitpluizen op de NS facebook inderdaad.quote:Op zondag 26 april 2015 23:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
[..]
http://www.spoordeelwinkel.nl/campagnes/spoordeelweken
quote:Gelieve de fouten te verbeteren
Er is een technisch probleem. Gelieve de klantendienst te contacteren. (Error code: The creator of this fault did not specify a Reason.)
Ik vermoed in het land tussen Regge en Dinkelquote:Op maandag 27 april 2015 04:07 schreef Straatcommando. het volgende:
In een retourtje in sgm, dm90, lint, gtw, ddz gezeten. Rara waar ben ik geweest
Zal het?quote:Op maandag 27 april 2015 05:59 schreef b2py het volgende:
Lekker dan, over 36 minuten van Utrecht naar Enschede met 12 bakken ICM. Dat wordt liggen
QEDquote:Op zondag 26 april 2015 20:16 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Maarja, die zei ook friet, dom wijf dat ze er rondliep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |