Ga eens snel naar vlamingen om een lekker bakje stomende aardappelstaafjes met zure witte kwak te eten.quote:Op zondag 26 april 2015 19:48 schreef Peterselieman het volgende:
Friet moet je afschaffen. Smerige troep
Vlaamse mayoquote:Op zondag 26 april 2015 19:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ga eens snel naar vlamingen om een lekker bakje stomende aardappelstaafjes met zure witte kwak te eten.
God, ik was er van de zomer. Lekker op het plein bij het kot friet halen, de rest daar is toch niet te vreten.quote:
Doe mij maar patatje mayo, klinkt stuk beter.quote:Op zondag 26 april 2015 19:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ga eens snel naar vlamingen om een lekker bakje stomende aardappelstaafjes met zure witte kwak te eten.
cervela me piekels?quote:Op zondag 26 april 2015 19:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
God, ik was er van de zomer. Lekker op het plein bij het kot friet halen, de rest daar is toch niet te vreten.
Ik zie vier treinen, welke heb je het over? En er staan inderdaad drie of vier rijtuigen in Velim als die nog niet terug zijn onderhand. Rail Magazine heeft er op hun facebookpagina meer foto's van.quote:Op zondag 26 april 2015 19:21 schreef Adrie072 het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit nou die zogehete testtrein? En ik lees ook over een trein in Tsjechie, zijn daar foto`s van en waarom daar?
Fout, patat is über want van boven de rivieren.quote:
Ga toch asperges steken johquote:Op zondag 26 april 2015 19:54 schreef Yreal het volgende:
[..]
Die zijn wel terug, getuige het filmpje van Fles zijn vriend dat ik gisteren hier neerkwaktequote:Op zondag 26 april 2015 20:09 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik zie vier treinen, welke heb je het over? En er staan inderdaad drie of vier rijtuigen in Velim als die nog niet terug zijn onderhand. Rail Magazine heeft er op hun facebookpagina meer foto's van.
IT KEN FRIEZEN EN IT KEN DOOIEN MAAR DE BESTE FRIEZEN BINN'N DOOIENquote:
rijstwafels inderdaad godsklere wat stinken die dingen.quote:Op zondag 26 april 2015 19:40 schreef dennistd het volgende:
[..]
Ik vind sinaasappels en mandarijnen dan weer verschrikkelijk stinken. Oh ja, en rijstwafels
Gentquote:Op zondag 26 april 2015 20:38 schreef Yreal het volgende:
[..]
https://www.google.nl/map(...)Lb5HRS-evN8A!2e0!3e5
Dit kot
in 3 dagen tijd 3x gehaald...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |