Debby vond ik niks...quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bij mij hing Debby boven het bed.![]()
En Willem van Hanegem.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
Best een lekker jaartje voor hitparade muziekbegrippen.
moet de 12" een keer reddenquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:30 schreef MadMaster het volgende:
New York, Paris, London, Mokum,
Everybody talks about Pop Muzik...
Dat was Annie...quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:32 schreef Symphonic het volgende:
Debby vond ik niks...
die smerige kaugom
Volgens mij had ik toen een Marsipulami boven mijn bed hangenquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ga niet weer bekennen wat er boven mijn bed hing. Ok, toen ik 6 was waarschijnlijk niks
staan bij m'n ma in de platenkastquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als ze echt op die zolder liggen ipv staan dan valt er weinig te redden
quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:33 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij had ik toen een Marsipulami boven mijn bed hangen
quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:33 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij had ik toen een Marsipulami boven mijn bed hangen
gauw maar eens een reddingsactie plannen dan. Heb je wel een platenspeler? Of moet je die daar ook redden?quote:
Kijk deze clip maar eens....dan hebben we het er nog wel eens over wie de grootse kauwgomkauwer was.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:35 schreef Symphonic het volgende:
Debby..
kijk maar eens naar een oude clip van Denis
quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kijk deze clip maar eens....dan hebben we het er nog wel eens over wie de grootse kauwgomkauwer was.![]()
Pas toen ik laatst, dankzij jou, de clip weer zag viel het mij op. Ik denk dat ik het verdrongen had.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kijk deze clip maar eens....dan hebben we het er nog wel eens over wie de grootse kauwgomkauwer was.![]()
Het verschil met Debbie en die anderen was, dat Debbie er leuk uit zag en de muziek ook goed te pruimen is.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Debby..
kijk maar eens naar een oude clip van Denis
Toen noemden ze het ook nog pasjesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |