Ik lees net ergens anders dat Marga een geil wijf was. Lijkt me een prima excuus voor een jonge Symphonic.quote:
Inmiddels doe je het wat rustiger aan?quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
toen ik 10 was was ik al zwaar aan de speed
denk da het daar ook wel mee te maken had..quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik lees net ergens anders dat Marga een geil wijf was. Lijkt me een prima excuus voor een jonge Symphonic.
Niet aangevraagd danquote:
Shi-taki's, oesterzwammen en zoquote:
ik heb door dat ene album van ze zo'n hekel aan ze gekregen dat ik me er verder nooit in verdiept heb. Met de Top2000 hoor ik wel eens een ander nummer en soms vind ik dat wel een goed nummer, maar dit kende ik echt niet.quote:
Bij mij hing Debby boven het bed.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:29 schreef Symphonic het volgende:
denk da het daar ook wel mee te maken had..
Ik had Jerney Kaagman boven mijn bed hangen
ik ga niet weer bekennen wat er boven mijn bed hing. Ok, toen ik 6 was waarschijnlijk niksquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bij mij hing Debby boven het bed.![]()
En Willem van Hanegem.
Ow, en Mo had hem ook aangevraagdquote:
Debby vond ik niks...quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bij mij hing Debby boven het bed.![]()
En Willem van Hanegem.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
Best een lekker jaartje voor hitparade muziekbegrippen.
moet de 12" een keer reddenquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:30 schreef MadMaster het volgende:
New York, Paris, London, Mokum,
Everybody talks about Pop Muzik...
Dat was Annie...quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:32 schreef Symphonic het volgende:
Debby vond ik niks...
die smerige kaugom
Volgens mij had ik toen een Marsipulami boven mijn bed hangenquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ga niet weer bekennen wat er boven mijn bed hing. Ok, toen ik 6 was waarschijnlijk niks
staan bij m'n ma in de platenkastquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
als ze echt op die zolder liggen ipv staan dan valt er weinig te redden
quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:33 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij had ik toen een Marsipulami boven mijn bed hangen
quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:33 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij had ik toen een Marsipulami boven mijn bed hangen
gauw maar eens een reddingsactie plannen dan. Heb je wel een platenspeler? Of moet je die daar ook redden?quote:
Kijk deze clip maar eens....dan hebben we het er nog wel eens over wie de grootse kauwgomkauwer was.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:35 schreef Symphonic het volgende:
Debby..
kijk maar eens naar een oude clip van Denis
quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kijk deze clip maar eens....dan hebben we het er nog wel eens over wie de grootse kauwgomkauwer was.![]()
Pas toen ik laatst, dankzij jou, de clip weer zag viel het mij op. Ik denk dat ik het verdrongen had.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:36 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kijk deze clip maar eens....dan hebben we het er nog wel eens over wie de grootse kauwgomkauwer was.![]()
Het verschil met Debbie en die anderen was, dat Debbie er leuk uit zag en de muziek ook goed te pruimen is.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Debby..
kijk maar eens naar een oude clip van Denis
Toen noemden ze het ook nog pasjesquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Toen noemden ze het ook nog pasjes
Tegenwoordig choreografieën
Ik ben toch wel heel erg blij met mijn koptelefoonquote:
Maar wel van drugs.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:40 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Zij hield ook niet van maandagen...
Alleen van dinsdag t/m zondag.quote:
Hoezo een nare man?quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:44 schreef Doedezemaar het volgende:
En iedereen kan meezingen. Nare man, die Willem
Ik weet niet of de jongelui die na 2000 geboren zijn weten wie Willem isquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:44 schreef Doedezemaar het volgende:
En iedereen kan meezingen. Nare man, die Willem
Zo te lezen niet...quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:48 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet niet of de jongelui die na 2000 geboren zijn weten wie Willem is
Nope. Dat was in het clubhuis in Tweede Exloërmond.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dit was ook heerlijk om live te zien in 1979!Volgens mij was dat hun eerste optreden in Nederland, maar dat weet ik niet zeker.
Ja, wel aardigquote:
Zoals ik al zei, ik wist het niet zeker, maar toen vond ik ze nog leuk. De latere LP's vond ik niks.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:50 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nope. Dat was in het clubhuis in Tweede Exloërmond.
Ding Dong The Witch Is Deadquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, wel aardig
Maar ik blijf fan van het origineel met Judy Garland
quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ding Dong The Witch Is Dead
[ afbeelding ]
Maart 1977.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zoals ik al zei, ik wist het niet zeker, maar toen vond ik ze nog leuk. De latere LP's vond ik niks.
En was dat ook in 1979?
Wat is deze?quote:
ook erg mooi. Ik heb zelfs de Joop vd Ende versie in het Beatrixtheater gezien, al was dat wel voor werk, maar toch.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:51 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, wel aardig
Maar ik blijf fan van het origineel met Judy Garland
fap zequote:
Helaas gemist in 1978.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:56 schreef Kingstown het volgende:
Ook al overleden.![]()
Voor Mo: Live gezien in '81.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |