Ik heb 'm al aangevraagdquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Er moet natuurlijk nog een goed fout nummer gedraaid worden, keuze genoeg. Wie durft?
Ik had nog een speciaal verzoekje van broertje die wel pastquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Er moet natuurlijk nog een goed fout nummer gedraaid worden, keuze genoeg. Wie durft?
Dolly Dots goed fout genoeg?quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Nah, dat is jeugdsentimentquote:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mevr Koen vroeg waarom ik zo zit te grijnzen
als het goed is welquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!
Waar blijft Vout?Dart avondje of zo?
Nu...quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:20 schreef Doedezemaar het volgende:
quote:
ik ging naar de Dolly Dotsfilm, maar toen was ik al ietsjes ouderquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ik beken, luv en de dolly dots waren wel zo'n beetje de eerste singles die ik kocht
*gooit aansteker in de luchtquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Rockballads, niks mis mee. Aanstekers de lucht in
*gooit benzine in de luchtquote:
Dit verhaal ken ik.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:24 schreef Doedezemaar het volgende:
ik ging naar de Dolly Dotsfilm, maar toen was ik al ietsjes ouder
En dan een brandblaar op je duim krijgen omdat het wieltje zo heet werd, maar je de aansteker niet wilde laten zakkenquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
Rockballads, niks mis mee. Aanstekers de lucht in
Zwaar geflopt en betekende ook het einde van de dolly dotsquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ging naar de Dolly Dotsfilm, maar toen was ik al ietsjes ouder
quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:24 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
*gooit benzine in de lucht
ik had ze ook allemaalquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]![]()
Ik beken, luv en de dolly dots waren wel zo'n beetje de eerste singles die ik kocht
Ja, schiet eens opquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:25 schreef Symphonic het volgende:
Zo de boel maar eens aanslingeren boven
quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:25 schreef Symphonic het volgende:
Zo de boel maar eens aanslingeren boven
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |