Jouw schuld.quote:
Waaromquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:04 schreef Crip het volgende:
ik heb mn moeder wijsgemaakt dat ik een vriend heb en we in de zomer willen trouwen. ze wilt foto zien enzo wat moet k doen
Posten in FOK!kers helpen FOK!kers, schijndate fixen, werkt beter dan een foto.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:04 schreef Crip het volgende:
ik heb mn moeder wijsgemaakt dat ik een vriend heb en we in de zomer willen trouwen. ze wilt foto zien enzo wat moet k doen
Maar waarom eigenlijk?quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:04 schreef Crip het volgende:
deze pic van mij sturen natuurlijkquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:04 schreef Crip het volgende:
waarom kutdochter? school afmaken enzo is toch best normaal dat je mams dat wilt? Wilt mijn mams ookquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:09 schreef Crip het volgende:
gewoon omdat ik een kudochter ben en ze eerst wil dt k me school etc afmaak.
Je wil je school niet afmaken?quote:
Ik heb net een turkse pizza op, ik voel me dan altijd alsof ik een hartaanval krijg.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:19 schreef Dagoduck het volgende:
Ik loop me toch een partij te boeren van de patat & cola. Niet gezond.
Aight lauw man! Veel plezier! Welk corps speelt er?quote:
Dat is ook niet zo gekquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb net een turkse pizza op, ik voel me dan altijd alsof ik een hartaanval krijg.
Daar heb ik dan echt nooit last van. hoe pittig ik ook vreet.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:21 schreef Makoto het volgende:
Die sambal in een Turkse pizza geeft me de volgende dag altijd een ring of fire. Niet gezond.
Ik helaas welquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Daar heb ik dan echt nooit last van. hoe pittig ik ook vreet.
Marinierskapel, premiere van hun 2015 show. Was prachtig, zit nu in de kroeg aan de HJ.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:20 schreef Makoto het volgende:
[..]
Aight lauw man! Veel plezier! Welk corps speelt er?
eyoquote:
quote:
quote:
Ik heb zo'n Oreo ijsje gehad.. Ze zijn echt belachelijk lekker.quote:
Hahaquote:Op vrijdag 24 april 2015 23:20 schreef LittleBrownie het volgende:
Your musical compatibility with SleepsInTheCity is LOW
Music you have in common includes Limp Bizkit, Eddie Vedder, The Prodigy, Arctic Monkeys and Nirvana.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb zo'n Oreo ijsje gehad.. Ze zijn echt belachelijk lekker.
yo yo yoquote:
vertelquote:
Eigenlijk niet echt iets bijzonders. Laatste werkcollege overgeslagen en de stad ingedoken. Nieuwe jas en een mooie LP eruit getoverd en verder thuis gaan chillen met een vriend. Toch wel van genoten.quote:
watquote:
Hmm komt niet echt los voor mijn gevoelquote:Op zaterdag 25 april 2015 01:28 schreef Dagoduck het volgende:
WhiskeyDick was weer fucking vet, beter komen ze binnenkort weer hier spelen
Moet je ze eens live gaan zienquote:Op zaterdag 25 april 2015 01:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hmm komt niet echt los voor mijn gevoel
Ik dacht nu. Ik heb geen meivakantiequote:
Officieel tot 10 mei ofzo. Twee weken.quote:Op zaterdag 25 april 2015 01:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik dacht nu. Ik heb geen meivakantie
Meh, ik wil ookquote:Op zaterdag 25 april 2015 03:14 schreef DrNick het volgende:
[..]
Officieel tot 10 mei ofzo. Twee weken.
HeaNquote:
Hé An!quote:
Ja, gaat zijn gangetje.quote:
Het was de hele week mooi weer.quote:Op zaterdag 25 april 2015 11:09 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ja, gaat zijn gangetje.
Motor is inmiddels uit de stalling, dus laat het mooie weer maar komen.
quote:Op zaterdag 25 april 2015 11:09 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ja, gaat zijn gangetje.
Motor is inmiddels uit de stalling, dus laat het mooie weer maar komen.
Wat is dit nou weer voor een kutweer idd.quote:
Als je in Eindje bentquote:Op zaterdag 25 april 2015 11:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]wanneer mag ik nou achterop?
Morgenquote:
Helaasquote:
Of je hebt er 1 dubbel liggen thuisquote:Op zaterdag 25 april 2015 11:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Eigenlijk moet wel iedereen in het land die een hebben.
Moet maar net jouw maat zijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 april 2015 11:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Of je hebt er 1 dubbel liggen thuis
Niet bij nagedachtquote:Op zaterdag 25 april 2015 11:29 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Moet maar net jouw maat zijn natuurlijk.
Een goed passende helm is wel echt belangrijk. Ik kan er wel een hebben liggen mjah, no size fits all.quote:
gewoon dat bandje strakker aantrekkenquote:Op zaterdag 25 april 2015 11:46 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Een goed passende helm is wel echt belangrijk. Ik kan er wel een hebben liggen mjah, no size fits all.
Doe jij dat maar met je riem hihahoquote:Op zaterdag 25 april 2015 12:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon dat bandje strakker aantrekken
Ja ik ook. Nu heb ik er zelf een.quote:Op zaterdag 25 april 2015 12:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hahaha leuk man
maar als ik achterop bij mijn vader zat kon ik altijd zijn oude helm op
Autorijden wel denk ik meestal als ik mijn medemens zo bezig zie.quote:Op zaterdag 25 april 2015 13:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het, ehh, is niet heel moeilijk hoor.
quote:Op zaterdag 25 april 2015 13:25 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Autorijden wel denk ik meestal als ik mijn medemens zo bezig zie.
Morgen- en maandagavond bands kijken in de kroeg.quote:Op zaterdag 25 april 2015 13:29 schreef jodelahity het volgende:
Wat gaan jullie doen met koningsdag?Schijnt kutweer te worden maar we gaan sowieso BBQ'en en dan wel het centrum in
En vanavond een feest van mijn beste vriend dus ben wel blij
Alleen hoop dat met koningsdag de evenementen wel echt doorgaan...
Vast wel toch
Waarom? Traditie of? En het enige wat ik oranje heb is een oranje shirt met allemaal meiden in standjes erop, niet helemaal geschiktquote:Op zaterdag 25 april 2015 13:35 schreef Dagoduck het volgende:
En vanochtend hardgelopen, loopje is altijd rond koningsdag
Ik loop hard bij een hardloopgroep (al was dit weer mijn eerste keer sinds septemberquote:Op zaterdag 25 april 2015 13:37 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Waarom? Traditie of? En het enige wat ik oranje heb is een oranje shirt met allemaal meiden in standjes erop, niet helemaal geschiktMisschien nog maar wat kopen als dat nog kan
Ik alleen een shirt van het Nederlands elftalquote:Op zaterdag 25 april 2015 13:37 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Waarom? Traditie of? En het enige wat ik oranje heb is een oranje shirt met allemaal meiden in standjes erop, niet helemaal geschiktMisschien nog maar wat kopen als dat nog kan
dan ikquote:Op zaterdag 25 april 2015 13:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik loop hard bij een hardloopgroep (al was dit weer mijn eerste keer sinds september), en die trainer heeft ook een beginnerscursus hardlopen waarvoor hij elke Koningsdag (voorheen op Koninginnedag) een loopje organiseerd waar ze naartoe werken. Je kan kiezen voor 2, 4 of 6 kilometer. En hij vraagt ons om ook te komen zodat het een wat grotere groep is. Dit was de 6e keer en 5e keer dat ik mee doe.
Doordat ik al 7 maanden niet heb gelopen waren een aantal van die beginners sneller dan mij
Bedankt voor je terugkoppeling, ik heb het meteen aangepast.quote:
geen probleem daar ben ik voorquote:Op zaterdag 25 april 2015 13:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bedankt voor je terugkoppeling, ik heb het meteen aangepast.
Groet, Dagoduck.
Goeie.quote:
Zomaar bij een vreemde man achterop?!quote:Op zaterdag 25 april 2015 11:22 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]wanneer mag ik nou achterop?
quote:Op zaterdag 25 april 2015 15:49 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Zomaar bij een vreemde man achterop?!
Misschien rij ik wel als een malloot!
Hi Nickquote:
HOOOOOOOOOquote:
quote:
quote:
LETSS GOOOOOquote:
Wejo.quote:Op zaterdag 25 april 2015 16:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)j_de_starbucks_.html
Neequote:
Ik zou wel zo'n Frozen Linda willen proberenquote:Op zaterdag 25 april 2015 16:02 schreef DrNick het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)j_de_starbucks_.html
quote:Op zaterdag 25 april 2015 16:32 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik zou wel zo'n Frozen Linda willen proberenMaar dan niet de koffie, als je begrijpt wat ik bedoel
Ja ik heb goed maar weer kort geslapen. Maar dat is alleen maar mooi, extra tijd om te fokkenquote:Op zaterdag 25 april 2015 15:42 schreef Lt.Surge het volgende:
Joah gaat z'n gangetje, en ja prima geslapen, jij ook hoop ik?
Meh het weer vandaag is prima, het is in ieder geval droog. Ik vrees dat het maandag wel anders is
Kwart eeuw jongenquote:Op zaterdag 25 april 2015 17:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zo 8 . kan het me niet voorstellen
Danke woal.quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
gelukkig heb je het uiterlijk van een jonge god broeder
Ajaxquote:Op zaterdag 25 april 2015 17:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Danke woal.
[ afbeelding ]
proost
geniet van de momentenquote:Op zaterdag 25 april 2015 17:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Leef als een junkie
speel als een clown..
Vergeet nu het Deense Elftalquote:Op zaterdag 25 april 2015 17:49 schreef Toto69 het volgende:
[..]
geniet van de momenten
ook al heb je down
wihihihhi
quote:Op zaterdag 25 april 2015 17:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Vergeet nu het Deense Elftal
Lach het gekkenhuis tegemoet
Dat doet je goed.
Harrie Jekkers vindt dit niet leukquote:Op zaterdag 25 april 2015 17:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Oh oh Den Haag , mooie incest achter de duinen
koude kroketten eten met wpquote:Op zaterdag 25 april 2015 17:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moet die maar gaan kankeren op wp
Etsu is DOL op poesjes.quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als die in een schuurtje met poesjes leeft wel ja
ik lijk op hitlerjugend volgens snowquote:Op zaterdag 25 april 2015 18:08 schreef Toto69 het volgende:
[..]
jij lijkt op die gast van gingers have no souls
eenschquote:Op zaterdag 25 april 2015 18:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik lijk op hitlerjugend volgens snow
quote:
Bestaan die überhaupt nog.quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:09 schreef richolio het volgende:
Ik hoop dat Sparta nog kanz maakt om in de Play Offs te komen
Zwartquote:
Sowiesoquote:
Deelder is echt een baasquote:
Hugo is een eindbaas . mooie boekjes over Spartaquote:Op zaterdag 25 april 2015 19:22 schreef richolio het volgende:
[..]
SowiesoMaar ze zijn wel slecht.
[..]
Deelder is echt een baas
Er is een nieuwe hype...quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hugo is een eindbaas . mooie boekjes over Sparta
Moe?quote:
KLB / Niks p TBquote:
Joah, zo maar eens naar de winkel ff eten halen & munch food voor vanavondquote:
prima vandaag ff boodschappen gedaan voor rest van de week zodat ik niet elke dag nog shit moet halen voor avondetenquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:07 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Joah, zo maar eens naar de winkel ff eten halen & munch food voor vanavond
Sup daar dan
Wat ga je woensdag eten dan?quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
prima vandaag ff boodschappen gedaan voor rest van de week zodat ik niet elke dag nog shit moet halen voor avondeten
Gehaktballen.quote:
Blowen en The Jimi Hendrix Experience luisterenquote:
Pink Floyd is een preferabel alternatief maar puik idee.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Blowen en The Jimi Hendrix Experience luisteren
Ja wilde met zo'n gozer naar de stad gaan maar ook allemaal moeilijk enzoquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het is zaterdagavond en meneer verveelt zich
heb je zelf wat beters?
gewoon drugs gebruiken en laidback serie gaan kijken ofzoquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:47 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Pink Floyd is een preferabel alternatief maar puik idee.
Buiten dat ook niet echt zin om te blowen. Al te veel gedaan de laatste tijd.
[..]
Ja wilde met zo'n gozer naar de stad gaan maar ook allemaal moeilijk enzo
Ja dan niet
doeiquote:
Yo.quote:
watsomhoog?quote:
Niet hetgeen vanonder.quote:
Beetje slecht voetbal te kijken, voorderest geen idee wat te doen.quote:
Ooh dat is wat minder.quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Beetje slecht voetbal te kijken, voorderest geen idee wat te doen.
Mehh..quote:
Alex Turnerquote:Op zaterdag 25 april 2015 18:49 schreef richolio het volgende:
You look like you've been for breakfast at the heartbreak hotel
And sat in the back booth by the pamphlets and the literature on how to lose.
Your waitress was miserable and so was your food.
If you're gonna try and walk on water make sure you wear your comfortable shoes.
Ze hebben het over je in KLBSC.quote:
Ik ben het hier:quote:
Wat is er FL_F? Fluf?quote:
Waarom?quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het opkrikken van je postcount.
Ja, iets met een monitor en getalletjes.quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waarom?Wat zou ik daar nou mee opschieten.
Ik ben geen autist.quote:Op zaterdag 25 april 2015 22:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, iets met een monitor en getalletjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |