Jouw schuld.quote:
Waaromquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:04 schreef Crip het volgende:
ik heb mn moeder wijsgemaakt dat ik een vriend heb en we in de zomer willen trouwen. ze wilt foto zien enzo wat moet k doen
Posten in FOK!kers helpen FOK!kers, schijndate fixen, werkt beter dan een foto.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:04 schreef Crip het volgende:
ik heb mn moeder wijsgemaakt dat ik een vriend heb en we in de zomer willen trouwen. ze wilt foto zien enzo wat moet k doen
Maar waarom eigenlijk?quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:04 schreef Crip het volgende:
deze pic van mij sturen natuurlijkquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:04 schreef Crip het volgende:
waarom kutdochter? school afmaken enzo is toch best normaal dat je mams dat wilt? Wilt mijn mams ookquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:09 schreef Crip het volgende:
gewoon omdat ik een kudochter ben en ze eerst wil dt k me school etc afmaak.
Je wil je school niet afmaken?quote:
Ik heb net een turkse pizza op, ik voel me dan altijd alsof ik een hartaanval krijg.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:19 schreef Dagoduck het volgende:
Ik loop me toch een partij te boeren van de patat & cola. Niet gezond.
Aight lauw man! Veel plezier! Welk corps speelt er?quote:
Dat is ook niet zo gekquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:20 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb net een turkse pizza op, ik voel me dan altijd alsof ik een hartaanval krijg.
Daar heb ik dan echt nooit last van. hoe pittig ik ook vreet.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:21 schreef Makoto het volgende:
Die sambal in een Turkse pizza geeft me de volgende dag altijd een ring of fire. Niet gezond.
Ik helaas welquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Daar heb ik dan echt nooit last van. hoe pittig ik ook vreet.
Marinierskapel, premiere van hun 2015 show. Was prachtig, zit nu in de kroeg aan de HJ.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:20 schreef Makoto het volgende:
[..]
Aight lauw man! Veel plezier! Welk corps speelt er?
eyoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |