quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:50 schreef D. het volgende:
[..]
Jij meent dat het extra aandacht nodig heeft?
En zo kwam Bush aan hun naam...quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:50 schreef D. het volgende:
[..]
Jij meent dat het extra aandacht nodig heeft?
quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]dankSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
quote:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:50 schreef Kingstown het volgende:
Zou DDM het nog steeds gezellig vinden?
quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:52 schreef Kingstown het volgende:
Piet pak je geweer en schiet dat konijn even dood.
quote:
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]Deze liedje gaat niet over Bambi...SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu is ie niets meerquote:
Misschien maak ik er en keer een filmpje vanquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Toch heb ik niemand hem dit ooit fatsoenlijk na zien doen...
bottenquote:
tuurlijkquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:00 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien maak ik er en keer een filmpje van
Prima, maar bij voorbaat ben je kansloos...quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:00 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien maak ik er en keer een filmpje van
Dan neem ik de moeite nietquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Prima, maar bij voorbaat ben je kansloos...
noem je dat sneue geval een neus?quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien dat z'n plastic neus nog wel herkenbaar is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |