SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2015 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen challengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blogs van enkele vaste postersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Wolve000 op 25-04-2015 14:37:48 ]NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Maar als je terugkijkt in de bijna 1000 topics, was vroeger eigenlijk alles precies hetzelfde.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Nietwaar. Toen liep ik nog hard.quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:09 schreef Wolve000 het volgende:
Maar als je terugkijkt in de bijna 1000 topics, was vroeger eigenlijk alles precies hetzelfde.![]()
Als jij dat zo wil noemen...quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:10 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Nietwaar. Toen liep ik nog hard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Meldde me in januari vorig jaar, topic #681. En werd al gelijk genoemd in de TT van het volgende deel![]()
Maar had nou niemand me gewoon de tip kunnen geven om iedere dag 50m meer te sprinten? Dan had ik inmiddels die HM al sprintend kunnen afleggen
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
de ene voet voor de anderequote:Op vrijdag 24 april 2015 13:09 schreef Wolve000 het volgende:
Maar als je terugkijkt in de bijna 1000 topics, was vroeger eigenlijk alles precies hetzelfde.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie![]()
quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:44 schreef flipsen het volgende:
Meldde me in januari vorig jaar, topic #681. En werd al gelijk genoemd in de TT van het volgende deel![]()
Maar had nou niemand me gewoon de tip kunnen geven om iedere dag 50m meer te sprinten? Dan had ik inmiddels die HM al sprintend kunnen afleggen
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Ga je eigenlijk nog een 10 of 15km wedstrijd lopen vóór die halve marathon?quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:44 schreef flipsen het volgende:
Maar had nou niemand me gewoon de tip kunnen geven om iedere dag 50m meer te sprinten? Dan had ik inmiddels die HM al sprintend kunnen afleggenIk hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Bedankt voor de succeswensen allen!Volgens mij was dat vorig voorjaar ergens, dus dat was bijna meteenquote:Op vrijdag 24 april 2015 13:44 schreef flipsen het volgende:
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.![]()
Door jouw alleen?quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hoeveel paar schoenen zijn er in 1000 topic gekocht?
Minstens 2000Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Tellen we die van YUR ook mee? Dan zijn we nog wel even bezig...quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hoeveel paar schoenen zijn er in 1000 topic gekocht?NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Salaris is weer binnen, dus de kans bestaat dat ik straks ook maar weer eens paartje ga bestellen.
Alvast voor Vegas
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
En ter plekke kan je er natuurlijk ook nog wat kopen. Schijnt daar aardig betaalbaar te zijn.quote:Op vrijdag 24 april 2015 14:51 schreef Guard het volgende:
Salaris is weer binnen, dus de kans bestaat dat ik straks ook maar weer eens paartje ga bestellen.
Alvast voor Vegas
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Jaaaa hardloopschoenen in de VS kopen!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ga in mei voor mn tweede paar
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Zijn bijna geen wedstrijden hier he, dus zit er niet in. Wel af en toe een 15km ofzo training op "wedstrijdtempo" (ahum, klinkt wel heel professioneel, maar zal wel ergens rond de 7:30 zitten hehe). Maar eerst moet die as-bende hier wegzijn, voordat ik weer verder ga met mijn 5-10km schema. Ben gelukkig al over de helft. Helaas gaat het voorlopig nog niet regenen, dus het blijft een grote stofbende. Vandaag wel bekend gemaakt dat het niet toxisch zou zijn, maar daar heb ik toch altijd wat vraagtekens bij, net als dat er bij een brand als bij Moerdijk gelijk geroepen wordt dat er geen gevaar is voor de volksgezondheid.quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:49 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ga je eigenlijk nog een 10 of 15km wedstrijd lopen vóór die halve marathon?
En om het plaatje compleet te maken heb ik een flinke verkoudheid te pakken, dus het lopen wordt sowieso wee even uitgesteld.Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Naar de US of A?quote:
Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.![]()
Voorlopig de laatste mooie lentedag vandaag. 3 km gehobbeld bij 18 C. De poot voelt wat stijfjes, alsof de verrekte enkelbanden weer wat soepeler moeten worden.![]()
nee schoenenquote:
Today is life -
Dale Carnegie![]()
jazeker, maar ik ga niet op een paar splinternieuwe schoenen een marathon lopen, ik krijg nu al blaren als ik eraan denkquote:Op vrijdag 24 april 2015 14:52 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
En ter plekke kan je er natuurlijk ook nog wat kopen. Schijnt daar aardig betaalbaar te zijn.
ik ga dadelijk ook nog even profiteren van het weerquote:Op vrijdag 24 april 2015 14:58 schreef Zwabberhark het volgende:
Voorlopig de laatste mooie lentedag vandaag. 3 km gehobbeld bij 18 C. De poot voelt wat stijfjes, alsof de verrekte enkelbanden weer wat soepeler moeten worden.
Mijn teller staat sinds vanmorgen weer op +1..quote:Op vrijdag 24 april 2015 13:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Hoeveel paar schoenen zijn er in 1000 topic gekocht?
Lekkere duurloop pantoffels..
Nu nog duurlopen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Mooie omgeving daar bij Heeze, zo mooi dat ik morgen weer erheen ga, kom er net achter dat ik mn wat vergeten ben dus morgen weer 2,5 uur rijden
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Je wat ?quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:54 schreef MaleDuck het volgende:
Mooie omgeving daar bij Heeze, zo mooi dat ik morgen weer erheen ga, kom er net achter dat ik mn wat vergeten ben dus morgen weer 2,5 uur rijden![]()
Je wat?quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:54 schreef MaleDuck het volgende:
Mooie omgeving daar bij Heeze, zo mooi dat ik morgen weer erheen ga, kom er net achter dat ik mn wat vergeten ben dus morgen weer 2,5 uur rijdenNT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Je wat?quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:54 schreef MaleDuck het volgende:
Mooie omgeving daar bij Heeze, zo mooi dat ik morgen weer erheen ga, kom er net achter dat ik mn wat vergeten ben dus morgen weer 2,5 uur rijden![]()
Zo zijn dus die bijna 1000 topics volgekomen...
quote:Op vrijdag 24 april 2015 15:58 schreef Wolve000 het volgende:
Zo zijn dus die bijna 1000 topics volgekomen...
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Je kunt ook je wat kopen in de plaatselijke sportzaakquote:Op vrijdag 24 april 2015 15:54 schreef MaleDuck het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door MaleDuck op 24-04-2015 19:00:41 ]<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Mag deze in de OP?
1
2[b]20 september 2015 - [url=http://www.damloop.nl/]Dam tot Damloop (Amsterdam)[/url][/b]
[*] Devv - 10 EM![]()
Woei! Ik heb een heerlijk rondje gelopen. Ik ben weg gegaan met voldoende water en een gelletje en geen idee van hoe lang de run zou worden. +10 km in ieder geval. Ik ben richting de Tankenberg gelopen en heb daar rond gehobbeld over bospaadjes. Ook heb ik nog even mogen voelen hoe sterk de zwaartekracht is in Twente.Mag nog wel uitkijken dat op de bek gaan geen dingetje wordt
Hoe dan ook, het viel mee, ik kon er om lachen, en door!
Uiteindelijk denk ik zeker zo'n tweederde tot driekwart van het rondje onverhard heb gelopen. Het werd 16,5 km in totaal in net geen anderhalf uur, dus ook nog redelijk door gelopen, al was dat het doel helemaal niet. Het doel was genieten van het weer en van het lopen en dat is ruim gelukt
Uitzicht vanaf het hoogste punt van Overijssel:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the path to the Dark Side.![]()
morgen maar weer eens een rondje om hilversum lopen denk ik, kijken of ik het eens een keer zonder te verdwalen kan doen.![]()
Tijd niet gelopen, maar sinds een paar weken weer begonnen. Vergeleken met wat ik vorig jaar rond deze tijd rende is het nu ronduit slecht, maar het voelt weer goed om te beginnen
Vorig jaar record gehaald 10km in 59m56s
Nu zit ik op 5km in 33 min
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
quote:Op vrijdag 24 april 2015 16:42 schreef Artoo het volgende:
Woei! Ik heb een heerlijk rondje gelopen. Ik ben weg gegaan met voldoende water en een gelletje en geen idee van hoe lang de run zou worden. +10 km in ieder geval. Ik ben richting de Tankenberg gelopen en heb daar rond gehobbeld over bospaadjes. Ook heb ik nog even mogen voelen hoe sterk de zwaartekracht is in Twente.Mag nog wel uitkijken dat op de bek gaan geen dingetje wordt
Uiteindelijk denk ik zeker zo'n tweederde tot driekwart van het rondje onverhard heb gelopen. Het werd 16,5 km in totaal in net geen anderhalf uur, dus ook nog redelijk door gelopen, al was dat het doel helemaal niet. Het doel was genieten van het weer en van het lopen en dat is ruim gelukt
Uitzicht vanaf het hoogste punt van Overijssel:Op dat tempo in die omgeving lopen binnen een week na de HM.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je dat tempo op 7 juni loopt, haal je die 1.55 wel.![]()
Thanks! Ja, op zich moet die tijd ook geen probleem zijn. Maar voor nu ben ik al lang blij dat het een relaxed rondje was.quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:10 schreef McTwente het volgende:
[..]
Op dat tempo in die omgeving lopen binnen een week na de HM.
Als je dat tempo op 7 juni loopt, haal je die 1.55 wel.Al komen er nu alweer twijfels op. Was het niet te snel, nu alweer een lange loop? Maar on the other hand, de beentjes voelden goed, de mindset was goed, ik nam even pauze onderweg, all is well. :cheer:
Fear is the path to the Dark Side.![]()
Even hypothetisch. Als je voor het eerst in je leven (goed voorbereid) een halve marathon loopt, en dat op dat moment dus ook je langste afstand ooit is op een paar keer 16-18 km trainingen na... Hoeveel maand zou je vanaf die HM dan ongeveer nodig hebben om aan een marathon te kunnen deelnemen, rekening houdend met 1 week rust en 1 week afbouwen na je HM?![]()
Tot je lichaam er klaar voor is.quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:44 schreef De_Kaas het volgende:
Even hypothetisch. Als je voor het eerst in je leven (goed voorbereid) een halve marathon loopt, en dat op dat moment dus ook je langste afstand ooit is op een paar keer 16-18 km trainingen na... Hoeveel maand zou je vanaf die HM dan ongeveer nodig hebben om aan een marathon te kunnen deelnemen, rekening houdend met 1 week rust en 1 week afbouwen na je HM?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Oke, dat zal per persoon verschillen, maar het zal toch mogelijk zijn om een ruwe schatting te maken van hoeveel trainingstijd je nodig hebt om van een halve naar een hele marathon te gaan. Zou dat in vier maand kunnen?quote:![]()
In theorie wel. Dacht ik. Maar heb er geen ervaring mee. Sws niet met marathons lopen, bedoel ik.quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:55 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Oke, dat zal per persoon verschillen, maar het zal toch mogelijk zijn om een ruwe schatting te maken van hoeveel trainingstijd je nodig hebt om van een halve naar een hele marathon te gaan. Zou dat in vier maand kunnen?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik zou eerst een paar HM'S doen, zodat je een stevige basis conditie hebt en daarna pas richting een marathon gaan.quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:55 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Oke, dat zal per persoon verschillen, maar het zal toch mogelijk zijn om een ruwe schatting te maken van hoeveel trainingstijd je nodig hebt om van een halve naar een hele marathon te gaan. Zou dat in vier maand kunnen?![]()
Helemaal mee eens en exact de reden waarom ik dit jaar sowieso geen M ga lopen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:58 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Ik zou eerst een paar HM'S doen, zodat je een stevige basis conditie hebt en daarna pas richting een marathon gaan.![]()
En nog even mosterd na de maaltijd: ik ben hier sinds topic 351, toen ik nooit verwacht had ooit 10km te kunnen rennen.![]()
Ik heb eerst 4 HM's gelopen en 2x een 25+ loop voor ik aan mijn marathon begon. Dan ben je gewend aan lange tijd op wedstrijdtempo lopen, en begint de echte pijn pas bij 35km. Het zal nu best kunnen, maar ik betwijfel of je het dan leuk gaat vinden![]()
Maar in je voorbereiding/training op een marathon loop je toch uberhaupt diverse HM's? Alleen dan wellicht niet in officiele wedstrijdvorm.quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:58 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Ik zou eerst een paar HM'S doen, zodat je een stevige basis conditie hebt en daarna pas richting een marathon gaan.![]()
Marathontraining is ook wel een behoorlijke aanslag op je lijf, daar moet het wel klaar voor zijn.quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:07 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Maar in je voorbereiding/training op een marathon loop je toch uberhaupt diverse HM's? Alleen dan wellicht niet in officiele wedstrijdvorm.![]()
Ik ben nu in training voor de halve marathon van Leiden (17 mei a.s.) en een vriend die die met me meeloopt (en recent in Rotterdam z'n eerste marathon ooit liep) fantaseerde hardop over het samen lopen van de marathon van Berlijn later dit jaar (27 september) en ik vraag me nu gewoon af of dat eventueel een realistisch doel zou kunnen zijn.quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:08 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Marathontraining is ook wel een behoorlijke aanslag op je lijf, daar moet het wel klaar voor zijn.![]()
![]()
Dat wedstrijdtempo is nu net het verschil. Mijn basis is nu zo dat ik op ieder moment makkelijk een HM kan lopen. Van daaruit ben ik mijn marathon training gestart.quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:07 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Maar in je voorbereiding/training op een marathon loop je toch uberhaupt diverse HM's? Alleen dan wellicht niet in officiele wedstrijdvorm.
Maar goed, dat is mijn ervaring. Bij jou kan het best anders gaan.![]()
Nee, want die is allang vol...quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:10 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Ik ben nu in training voor de halve marathon van Leiden (17 mei a.s.) en een vriend die die met me meeloopt (en recent in Rotterdam z'n eerste marathon ooit liep) fantaseerde hardop over het samen lopen van de marathon van Berlijn later dit jaar (27 september) en ik vraag me nu gewoon af of dat eventueel een realistisch doel zou kunnen zijn.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
En dit is ook niet het laatste jaar dat men een marathon organiseert.
Doe maar even rustig daar naar toe werken, geloof me: de marahton van Berlijn is zoveel leuker als je niet kapot gaat....Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Voor het eerst met horloge + hartslag gelopen. Wel interessant om te zien allemaal. Vond het nog best lastig om niet te hard te lopen, maar het begin is er.Training was 10min op 7:14, 9:50min op 6:14, 1min op 7:14, 9:50min op 6:14 en 10min op 7:14.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Zeg, volgens mij hebben Pijll, Quoi en ik nog een ervaren trailrunner nodig om ons te begeleiden op 2 mei. Zonder professionele begeleiding is het natuurlijk veel te gevaarlijk voor trailnoobs zoals wij.![]()
Pijll heeft ervaring opgedaan in Valkenburg, komt goed!quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:26 schreef hatsaflats het volgende:
Zeg, volgens mij hebben Pijll, Quoi en ik nog een ervaren trailrunner nodig om ons te begeleiden op 2 mei. Zonder professionele begeleiding is het natuurlijk veel te gevaarlijk voor trailnoobs zoals wij.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Vraag aan Polar m400 gebruikers: heeft de fitness test veel meerwaarde? Ik kan die functie niet gebruiken want ik heb geen echte Polar hartslagband![]()
Ik vraag me af of het de moeite waard is om alsnog een Polar hartslag band te kopen (gebruik nu wahoo tickr als hartslag band. Werkt perfect behalve dan voor die fitness test)![]()
Ik heb hem 1 keer gedaan in die 2 jaar dat ik een polar had. Dan heeft het geen nut natuurlijkquote:Op vrijdag 24 april 2015 18:34 schreef steffelonio het volgende:
Vraag aan Polar m400 gebruikers: heeft de fitness test veel meerwaarde? Ik kan die functie niet gebruiken want ik heb geen echte Polar hartslagband![]()
Ik vraag me af of het de moeite waard is om alsnog een Polar hartslag band te kopen (gebruik nu wahoo tickr als hartslag band. Werkt perfect behalve dan voor die fitness test)
Als je hem regelmatig wilt doen om obv hiervan je progress bij te houden, dan is het wel handig.
Maar je kan natuurlijk ook anders je progress bijhoudenMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Waar je dus eigenlijk naar op zoek bent is bevestiging, dat wij roepen dat dat makkelijk kan en het een eitje wordt....quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:30 schreef De_Kaas het volgende:
Die van Athene op 8 november is nog wel open.
Maar dat is het dus niet.
Kan het? Ja vast wel
Is het aan te raden? NeeMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Oh nee hoor. Ik was gewoon nieuwsgierig hoe men over zoiets zou denken. Eerst uberhaupt maar eens een halve lopen en dan kijk ik wel verder.quote:Op vrijdag 24 april 2015 18:46 schreef Guard het volgende:
[..]
Waar je dus eigenlijk naar op zoek bent is bevestiging, dat wij roepen dat dat makkelijk kan en het een eitje wordt....![]()
![]()
Volgend jaar de HM van Zwollequote:Op vrijdag 24 april 2015 17:58 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Ik zou eerst een paar HM'S doen, zodat je een stevige basis conditie hebt en daarna pas richting een marathon gaan.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Dat is een goed beginquote:Op vrijdag 24 april 2015 18:48 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Ik was gewoon nieuwsgierig hoe men over zoiets zou denken. Eerst uberhaupt maar eens een halve lopen en dan kijk ik wel verder.
Ah, ik doe maandag mijn eerste loopje na de marathon weer. Kijk daar ook al een week naar uit. Zal ook iets van 7-10km wordenquote:Op vrijdag 24 april 2015 19:09 schreef Teis91 het volgende:
Morgen m'n eerste 10+ loopje na de marathon, kijk er al anderhalve week naar uit
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik vind het echt heerlijk om helemaal niets te doen. Ik heb sinds Parijs niets meer gedaan en dat hou ik nog even zo. Ik ga in mei wat zwemmen en in juni weer beginnen met opbouwen.
![]()
SPOILER: nieuwe asfaltsloffen besteldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
![]()
![]()
Hoewel het heel goed gaat hier en ik me echt super voel, begin ik aan mezelf te twijfelen omdat anderen veel langer rust nemen.
Heb net juist blij in het bloedgeeftopic dit gepost:Ik had vorige week donderdag krachttraining gedaan nadat ik bloed had gegeven (eerder op de dag al 6 verdiepingen trap gelopen). Zondag voor het eerst weer gelopen, 4km met stukjes wandelen, want veel te warm. Maandag intervaltraining, woensdag rondje van 6, gisteren weer krachttraining en vandaag ben ik op de racefiets naar mijn werk geweest (2x16km). Morgen ga ik 6km trailrunnen als mijn knie niet meer pijn gaat doen omdat ik een kleine aanvaring met de trapper heb gehad. En mogelijk zondag ook weer een stukje rennen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:15 schreef wyccie het volgende:
Ik had 4 dagen na het lopen van een marathon gedoneerd. De week erop (afgelopen week) superfit!
Ik kan het iedereen aanraden.
Ben ik nou veel te snel en hard weer begonnen met lopen? Krijg ik zometeen een enorme terugval?![]()
Zou goed kunnen. Ik was de vorige keer ook na een week al weer begonnen met ook best pittige intervaltrainingen, maar ik merkte toen wel dat het langer duurde voor ik weer een beetje op niveau was. Ik geloof dat ik uiteindelijk na twee maanden nog twee weken rust extra heb gepakt, rond de feestdagen. Die had ik gewoon nodig.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:32 schreef wyccie het volgende:
![]()
Hoewel het heel goed gaat hier en ik me echt super voel, begin ik aan mezelf te twijfelen omdat anderen veel langer rust nemen.
Heb net juist blij in het bloedgeeftopic dit gepost:
[..]
Ik had vorige week donderdag krachttraining gedaan nadat ik bloed had gegeven (eerder op de dag al 6 verdiepingen trap gelopen). Zondag voor het eerst weer gelopen, 4km met stukjes wandelen, want veel te warm. Maandag intervaltraining, woensdag rondje van 6, gisteren weer krachttraining en vandaag ben ik op de racefiets naar mijn werk geweest (2x16km). Morgen ga ik 6km trailrunnen als mijn knie niet meer pijn gaat doen omdat ik een kleine aanvaring met de trapper heb gehad. En mogelijk zondag ook weer een stukje rennen.
Ben ik nou veel te snel en hard weer begonnen met lopen? Krijg ik zometeen een enorme terugval?
Maar misschien gaat het bij jou wel top joh. Ieder lijf is anders.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op vrijdag 24 april 2015 16:42 schreef Artoo het volgende:
Uitzicht vanaf het hoogste punt van Overijssel:Whehe, mooi om te lezen. De deur uit, merken dat je je lekker voelt en loopt en dan gewoon genieten en gaaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Echt niet. Pijll is een mede-asfaltloper.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:19 schreef Murmeli het volgende:
Pijll heeft al veel meer getraild. Komt goed in Meijendel![]()
Hmm, goed om te weten. Dan weet ik dat ik waarschijnlijk de komende tijd gewoon wat minder snel zal zijn, maar dat is niet erg. Voor juni zal ik dan voorlopig nog maar even geen loopjes plannen zodat ik bij kan komen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:40 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Ik was de vorige keer ook na een week al weer begonnen met ook best pittige intervaltrainingen, maar ik merkte toen wel dat het langer duurde voor ik weer een beetje op niveau was. Ik geloof dat ik uiteindelijk na twee maanden nog twee weken rust extra heb gepakt, rond de feestdagen. Die had ik gewoon nodig.
Maar misschien gaat het bij jou wel top joh. Ieder lijf is anders.![]()
Onder zware druk akkoord met deelname aan de Ekiden. Ik vind het allemaal best, behalve de slotafstand, die is niet Pijll-proof...#hardloopautist
Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:05 schreef Corniel het volgende:
Onder zware druk akkoord met deelname aan de Ekiden. Ik vind het allemaal best, behalve de slotafstand, die is niet Pijll-proof...#hardloopautist
![]()
![]()
Ik heb de vorige week zaterdag voor het eerst weer gelopen (5km), maandag en woensdag 7km, en morgen rond de 12 denk ik. Wel op een rustig tempo, komende weken nog geen interval voor mij.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:32 schreef wyccie het volgende:
![]()
Heb net juist blij in het bloedgeeftopic dit gepost:
[..]
Ik had vorige week donderdag krachttraining gedaan nadat ik bloed had gegeven (eerder op de dag al 6 verdiepingen trap gelopen). Zondag voor het eerst weer gelopen, 4km met stukjes wandelen, want veel te warm. Maandag intervaltraining, woensdag rondje van 6, gisteren weer krachttraining en vandaag ben ik op de racefiets naar mijn werk geweest (2x16km). Morgen ga ik 6km trailrunnen als mijn knie niet meer pijn gaat doen omdat ik een kleine aanvaring met de trapper heb gehad. En mogelijk zondag ook weer een stukje rennen.
Ben ik nou veel te snel en hard weer begonnen met lopen? Krijg ik zometeen een enorme terugval?FR1908![]()
Klopt, maar hij kan ook trailen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:51 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Echt niet. Pijll is een mede-asfaltloper.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:29 schreef Guard het volgende:
Nice!SPOILER: nieuwe asfaltsloffen besteldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou nou wat een zware druk!quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:05 schreef Corniel het volgende:
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
quote:Op vrijdag 24 april 2015 19:29 schreef Guard het volgende:
Ziet er snel uit.SPOILER: nieuwe asfaltsloffen besteldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah, bij jou gaat het ook lekker. Ik ben nog niet aan langere afstanden toegekomen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:11 schreef Teis91 het volgende:
[..]
Ik heb de vorige week zaterdag voor het eerst weer gelopen (5km), maandag en woensdag 7km, en morgen rond de 12 denk ik. Wel op een rustig tempo, komende weken nog geen interval voor mij.![]()
Dudettequote:Op vrijdag 24 april 2015 20:48 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dude. Ik maak grapjes he. Daar hoef je niet zo serieus op in te gaan
Ik had blijkbaar niet genoeg smileys gebruikt
En zelfs jij hebt het nu eindelijk onder de knie.quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:51 schreef Jero_nimo het volgende:
Iedereen kan trailen, behalve Hats natuurlijk.
Ik moest zo lachen om de reacties op jouw eerste post.![]()
![]()
Mijn ervaring is dat de fysieke training een beetje op een voetstuk gezet wordt maar voor mij was de mentale training veel belangrijker.quote:Op vrijdag 24 april 2015 17:55 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Oke, dat zal per persoon verschillen, maar het zal toch mogelijk zijn om een ruwe schatting te maken van hoeveel trainingstijd je nodig hebt om van een halve naar een hele marathon te gaan. Zou dat in vier maand kunnen?
Ik heb me twee keer voor de Southland Marathon ingeschreven en twee keer afgezegd, achteraf gezien waarschijnlijk omdat ik er mentaal toen nog niet klaar voor was.
Het is niet het aantal kilometers wat je moet lopen wat zwaar is maar het feit dat je ze moet lopen.
Als je onder peer pressure beslis of je een marathon wil doen dan ben je imo niet goed bezig en er waarschijnlijk ook nog niet klaar voor.
De beslissing moet goed in je hoofd voelen, als dat het geval is dan ben je er imo klaar voor.
The road to heaven can be a hell of a ride!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ik moest een beetje huilenquote:Op vrijdag 24 april 2015 21:13 schreef wyccie het volgende:
[..]
En zelfs jij hebt het nu eindelijk onder de knie.
Ik moest zo lachen om de reacties op jouw eerste post.er is geen hoop meer voor mij.
![]()
Voor de OP
1
2[b]8 mei 2015 - [url=http://www.dynamica-sport.nl/]Griffioenloop (Middelburg)[/url][/b]
[*] thelaudprince - 5 km
1
2[b]20 juni 2015 - [url=http://http://www.pzc.nl/sport/familieloop]PZC Familieloop (Vlissingen)[/url][/b]
[*] thelaudprince - 10 km![]()
zo direkt hard hollend naar de Dawn Parade en dan de eerste Harriers club run van het seizoen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Dit is zo waar.quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
Het is niet het aantal kilometers wat je moet lopen wat zwaar is maar het feit dat je ze moet lopen.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Ik heb dat dan weer totaal anders ervaren.. ik was van tevoren best wel 'bang' geworden door de verhalen van buitenaf voor de strijd met jezelf, het mentale gevecht, de man met de hamer. Maar tijdens de marathon heb ik alleen maar gedacht; wanneer komt dat dan? Als je fysiek goed voorbereid bent is het mentaal niet zwaar vind ik.quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat de fysieke training een beetje op een voetstuk gezet wordt maar voor mij was de mentale training veel belangrijker.
Ik heb me twee keer voor de Southland Marathon ingeschreven en twee keer afgezegd, achteraf gezien waarschijnlijk omdat ik er mentaal toen nog niet klaar voor was.
Het is niet het aantal kilometers wat je moet lopen wat zwaar is maar het feit dat je ze moet lopen.
Als je onder peer pressure beslis of je een marathon wil doen dan ben je imo niet goed bezig en er waarschijnlijk ook nog niet klaar voor.
De beslissing moet goed in je hoofd voelen, als dat het geval is dan ben je er imo klaar voor.
The road to heaven can be a hell of a ride!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
quote:Op vrijdag 24 april 2015 20:48 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Dude. Ik maak grapjes he. Daar hoef je niet zo serieus op in te gaanquote:Oude liefde kruipt als slechte wijn omhoog
ik heb het niet over de marathon zelf maar over de trainingsperiode er naar toe.quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:24 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb dat dan weer totaal anders ervaren.. ik was van tevoren best wel 'bang' geworden door de verhalen van buitenaf voor de strijd met jezelf, het mentale gevecht, de man met de hamer. Maar tijdens de marathon heb ik alleen maar gedacht; wanneer komt dat dan? Als je fysiek goed voorbereid bent is het mentaal niet zwaar vind ik.
Ik denk dat veel beginnende marathoners dat onderschatten,
Het moeten, ook als het buiten koud en nat is, en als je dan niet gat dat knagende gevoel van "heb ik wel genoeg gedaan"
Al je kennissen komen gezellig bij elkaar voor een verjaardag en jij "moet" vroeg naar huis want op zondag staat de lange duurloop op het programma.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Volgens mij bedoelde RD vooral de training. Zo begreep ik het.quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:24 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb dat dan weer totaal anders ervaren.. ik was van tevoren best wel 'bang' geworden door de verhalen van buitenaf voor de strijd met jezelf, het mentale gevecht, de man met de hamer. Maar tijdens de marathon heb ik alleen maar gedacht; wanneer komt dat dan? Als je fysiek goed voorbereid bent is het mentaal niet zwaar vind ik.
Die marathon zelf is zo erg niet meer. Dat is alleen maar een slotstuk. Als je tenminste goed getraind hebt en fit bent.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Tijdens de marathon is het ook veel minder een probleem. Het is het trainen wat mentaal zwaar is.quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:24 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik heb dat dan weer totaal anders ervaren.. ik was van tevoren best wel 'bang' geworden door de verhalen van buitenaf voor de strijd met jezelf, het mentale gevecht, de man met de hamer. Maar tijdens de marathon heb ik alleen maar gedacht; wanneer komt dat dan? Als je fysiek goed voorbereid bent is het mentaal niet zwaar vind ik.![]()
Ohh ja zo. Het hangt er natuurlijk ook vanaf hoeveel trainen al in je ritme zit, maar idd, tijdens de marathonperiode voelt het soms meer als een verplichting. Je bent echt bang dat als je de kms niet gaat, het niet goed gaat. Maar dat heb ik eigenlijk alleen soms van tevoren, zodra je aan het lopen bent is het meestal fijn.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Kan ik me vast 2 jaar mentaal voorbereiden op de zware trainingen die op het programma komen te staan in 2017 ...misschien![]()
![]()
Heb ik ook. En dan vanaf twee uur lopen weer.quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:30 schreef La_Tramposa het volgende:
Maar dat heb ik eigenlijk alleen soms van tevoren, zodra je aan het lopen bent is het meestal fijn.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hier precies hetzelfde. Volgens mij is de HM gewoon mijn ideale afstand.quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:33 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Heb ik ook. En dan vanaf twee uur lopen weer.![]()
het voordeel van een 100 miler is dat je niet voor de hele afstand hoef te trainen....
Voor mij ook denk ikquote:Op vrijdag 24 april 2015 21:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde. Volgens mij is de HM gewoon mijn ideale afstand.
Gewoon heuuul snel worden, als de 2 uur barriere het probleem isquote:Op vrijdag 24 april 2015 21:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde. Volgens mij is de HM gewoon mijn ideale afstand.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Ik ervaar het trainen niet als mentaal zwaar.
Tuurlijk loop je je wel eens af te vragen waar je mee bezig bent als het donker en koud is en je onderhand uit je hardloopsokken wordt geblazen, maar zwaar? Nee dat heb ik niet gehadMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Het trainen zelf vind ik ook wel meevallen, natuurlijk heb je soms even geen zin, maar als je eenmaal gaat is het toch ook altijd wel weer lekker.
Het is alleen zo kut als je tussendoor last krijgt van een blessure... en dan denken of je er wel klaar voor bent.![]()
![]()
mischien train je niet hard genoegquote:Op vrijdag 24 april 2015 21:36 schreef Guard het volgende:
Ik ervaar het trainen niet als mentaal zwaar.
Tuurlijk loop je je wel eens af te vragen waar je mee bezig bent als het donker en koud is en je onderhand uit je hardloopsokken wordt geblazen, maar zwaar? Nee dat heb ik niet gehad
Ik raak steeds benieuwder naar die hel die marathontraining heet
Gek genoeg lukte het me wel om in de winter door te trainen. Het was de lange duurloop wat me zo tegenviel terwijl ik juist dacht dat dat geen probleem zou zijn omdat ik het bijvoorbeel nooit saai vind om alleen en zonder muziek op asfalt te lopen.![]()
Ik vind het geen hel. Sommige trainingen zijn zwaar, anderen licht. Het is fijn om gefocust te zijn op een bepaald doel en daar gestructureerd aan de hand van een schema naar toe te werken.
Al ben ik straks ook blij dat ik gewoon weer wat in het wilde weg kan gaan aanmodderen![]()
Je moet! Dat hoort hier.quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:04 schreef hatsaflats het volgende:
Ik niet
In september loop ik wel weer een HM, maar verder dan dat...Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik zal eens wat vaker een kruiswoordpuzzel doen, voor die zware mentale trainingquote:Op vrijdag 24 april 2015 22:00 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
mischien train je niet hard genoegMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Vandaag kwam ik tijdens mijn loopje een fietsend gastje tegen, die al vanaf een stukje weg zijn vuist voor zich uit stak, ik dacht eerst dat ie dacht dat ie Superman was of zo, later bedacht ik me dat ie misschien wel een fist bump wou... That's a first
Die heb ik nog niet gehad.quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:17 schreef Guard het volgende:
Vandaag kwam ik tijdens mijn loopje een fietsend gastje tegen, die al vanaf een stukje weg zijn vuist voor zich uit stak, ik dacht eerst dat ie dacht dat ie Superman was of zo, later bedacht ik me dat ie misschien wel een fist bump wou... That's a first
Wel een keer gebumpt met een gastje die niet aan de kant wilde met z'n scooter..![]()
![]()
Ik ben ook al eens geraakt door een scooterquote:Op vrijdag 24 april 2015 22:20 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gehad.
Wel een keer gebumpt met een gastje die niet aan de kant wilde met z'n scooter..
MrB, ik ben benieuwd straks naar je M! Onder de indruk van je voorbereiding, met al die 100+ weken (en een 99,99 weekquote:Op vrijdag 24 april 2015 22:14 schreef Mr.B. het volgende:
Morgen trouwens de laatste en langste duurloop: 36km, daarna langzaam maar zeker afbouwen)
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:17 schreef Guard het volgende:
Weet je zeker dat hij je niet gewoon een knal wilde verkopen?![]()
Loop je wel aan de andere kant van de weg?quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:28 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik ben ook al eens geraakt door een scooter![]()
Neuh, dat had ik denk ik wel in de gaten gehadquote:Op vrijdag 24 april 2015 22:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Weet je zeker dat hij je niet gewoon een knal wilde verkopen?
Ik heb de wekker op 6:00 staan. Voor een duurloopjeZou best eens kunnen dat ik de wekker uitdruk en door ga slapen. Dan wordt t loopje verplaatst naar zaterdagavond. Even passen en meten dit weekend.. Maar komt goed
![]()
![]()
Ik doe dat eigenlijk nooit, voelt heel onveilig.quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Loop je wel aan de andere kant van de weg?Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Ik bedoel het niet wanneer je ook op een stoep kunt lopen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik doe dat eigenlijk nooit, voelt heel onveilig.
Het is juist veiliger omdat jij aankomend verkeer kan zien als zij zelf niet kijken.
Zondag werd ik bijna aangereden door een fietser die de hele tijd opzij keek. Ik kon zien dat zij me niet zag en heb geroepen.![]()
Ja, al was het scooter incident op een fietspad. Maar ook daar liep ik aan de andere kant, de scooter ging dezelfde kant op als ik, van achter geraakt dusquote:Op vrijdag 24 april 2015 22:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Loop je wel aan de andere kant van de weg?
Ik vond de marathontraining echt kut. En dan vooral de laatste weken, maar ik heb ook niet echt lekker kunnen trainen. Ik hoop dat ik van mijn volgende marathontraining wel kan genieten.![]()
Wat is de volgende ??quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:38 schreef Devv het volgende:
Ik vond de marathontraining echt kut. En dan vooral de laatste weken, maar ik heb ook niet echt lekker kunnen trainen. Ik hoop dat ik van mijn volgende marathontraining wel kan genieten.![]()
De scooter was aan het spookrijden?quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:37 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja, al was het scooter incident op een fietspad. Maar ook daar liep ik aan de andere kant, de scooter ging dezelfde kant op als ik, van achter geraakt dus![]()
![]()
Jij moest te veel inhalen na je knieblessure, en hebt niet rustig kunnen opbouwen. Nu hopen dat je heel blijft.quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:38 schreef Devv het volgende:
New York in november. Ik ga in juni weer opbouwen en dan in juli beginnen met de marathontraining.quote:![]()
quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:47 schreef Devv het volgende:
[..]
New York in november. Ik ga in juni weer opbouwen en dan in juli beginnen met de marathontraining.Succes !
![]()
Thanks. Ik wilde na Parijs eigenlijk gelijk weer gaan trainen voor de volgende marathon. Het is echt een verslaving. Je gaat tijdens de marathon dood maar als je over de finish komt, geeft dat een enorme kick.
![]()
Streeftijd voor NY ?quote:Op vrijdag 24 april 2015 22:50 schreef Devv het volgende:
Thanks. Ik wilde na Parijs eigenlijk gelijk weer gaan trainen voor de volgende marathon. Het is echt een verslaving. Je gaat tijdens de marathon dood maar als je over de finish komt, geeft dat een enorme kick.
![]()
Toch ben ik ook nog wel een beetje bang voor een marathon... daar ga je natuurlijk veel dieper dan tijdens een lange trail. En gaat het ook echt om een tijd. Denk dat me dat nog best wel tegen gaat vallen.![]()
En Devv, misschien wel slim om even wat rustiger aan te doen. Alles even laten helen enzo. Hopen dat je volgende marathon(voorbereiding) wel helemaal van een leien dakje gaat!Tof dat je er zaterdag ook nog was trouwens!
![]()
![]()
En iedereen kan asfaltmarathonnen, behalve Jero natuurlijkquote:Op vrijdag 24 april 2015 20:51 schreef Jero_nimo het volgende:
Iedereen kan trailen, behalve Hats natuurlijk.
Nee die dacht dat ie wel de fietsers kon inhalen die mij voorbij reden, zonder mij te raken... Niet dusquote:Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Nou, ik ben toch wel een beetje fan geworden van Breda en omgeving. Mastbos, prachtig om te lopen. Gebied rond de Mark: prachtig!
Dat was dus een dagje wandelen met paps. Besloten om me in te schrijven voor de Oosterhout trail (7 km), gewoon voor de leuk. En dan erna een weekend daar blijven![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:00 schreef flipsen het volgende:
[..]
En iedereen kan asfaltmarathonnen, behalve Jero natuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
New York is erg lastig. Ik wil beginnen met een richttijd van 3 uur 30 en dan tijdens de training kijken wat mogelijk is. Mocht het te zwaar zijn dan stel ik de tijd naar boven bij. En andersom kan ik er ook voor kiezen om een snellere tijd na te streven. Wat ik wel heb geleerd, is dat je voorbereid moet zijn om je doelen tijdens de marathontraining bij te stellen. Het loopt bijna nooit helemaal volgens plan. Dat kan ook bijna niet, want je bent toch al snel 3 tot 4 maanden aan het trainen. Maar dat maakt overwinning des te mooier als je dan na al die tijd over de finish komt.quote:Ik had nog een paar mooie foto's geschoten maar volgens mij heb ik die per ongeluk gewistquote:Op vrijdag 24 april 2015 22:56 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Tof dat je er zaterdag ook nog was trouwens!. Het was wel weer erg gezellig
. En mijn collega's stonden echt met hun oren te klapperen toen ze hoorde dat je 9 rondjes had gelopen
.
![]()
Ik kom je aanmoedigen Mossel !quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:16 schreef mosselmossel het volgende:
Ik heb eigenlijk ook al wel weer zin in de Kustmarathon.![]()
Cool!quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:17 schreef thelaudprince het volgende:
[..]
Ik kom je aanmoedigen Mossel !Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:23 schreef wyccie het volgende:
Hmm, mossel <-> Zeeland. Ik heb het nu pas door.Duurt even
Goed herinnerd!quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:35 schreef thelaudprince het volgende:
Hij heeft liever oesters meen ik me te herinnerenZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Geef mij maar mosselen. Heerlijk.Klopt. En de tenues voor de heren zijn ook al bekend. Serinde heeft ze uitgekozen.quote:Op vrijdag 24 april 2015 23:27 schreef thelaudprince het volgende:
Ik las dat Corniel meedoet in Rotterdam dus we hebben nu 3 teams vol dan right ?![]()
*slik*
Dat moment dat je voor het eerst in de categorie 40+ moet inschrijven... Duurt nog even, 31 oktober de Diepe Hel Holterbergloop, maar toch, de dag die je wist dat zou komen.
Wel benieuwd naar hoe de nieuwe opzet zal slagen. Was altijd een heen-en-weerloop van 5EM en 10EM, nu zijn de afstanden 10K en 20K geworden en is alleen de langste afstand nog heen-en-weer. De 10 is een A-naar-B loop geworden.
De omgeving is wel altijd fantastisch (denk Sallandtrail, maar dan asfalt), dus geen probleem met teruglopen.
Nu alleen nog een startbewijs ritselen voor de HM van Zwolle en mijn kalender is weer goed gevuld (was weer te laat).![]()
daarom, mijn heimelijke doel voor 2017 of 2018quote:
dit of dit
[ Bericht 7% gewijzigd door rechtsedirecte op 25-04-2015 01:06:53 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Haha, ik heb vannacht gedroomd dat Quoi en ik gingen proeftrainen bij haar plaatselijke AV, en dat we een soort trail/obstaclerun moesten doen. Na afloop fluisterden we dat we het eigenlijk veel leuker vonden dan gewoon hardlopen, maar dat vooral niemand dat mocht weten![]()
![]()
* ..-._---_-.- checkt WAquote:Op zaterdag 25 april 2015 00:14 schreef wyccie het volgende:
Geef mij maar mosselen. Heerlijk.
[..]
Klopt. En de tenues voor de heren zijn ook al bekend. Serinde heeft ze uitgekozen.
/edit
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2015 07:43:29 ]![]()
Blijkbaar wordt in Eindhoven de Belgische marathontitel bekampt. Typisch België, zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van ochtend om 6:00 uur wekker uitgezet![]()
Een M zit er voorlopig dus nog niet in, nog niet toe aan de helse voorbereiding(en ook eerst maar eens iets meer dan 10k lopen
)
Succes alle lopers vandaag!![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2015 06:40 schreef hatsaflats het volgende:
Haha, ik heb vannacht gedroomd dat Quoi en ik gingen proeftrainen bij haar plaatselijke AV, en dat we een soort trail/obstaclerun moesten doen. Na afloop fluisterden we dat we het eigenlijk veel leuker vonden dan gewoon hardlopen, maar dat vooral niemand dat mocht weten!
![]()
behoorlijk stevige club run vanmiddag, tijden geleden dat ik een sub 50 10km als training gelopen heb'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Herkenbaarquote:Op zaterdag 25 april 2015 00:41 schreef indepoeier het volgende:
*slik*
Dat moment dat je voor het eerst in de categorie 40+ moet inschrijven... Duurt nog even, 31 oktober de Diepe Hel Holterbergloop, maar toch, de dag die je wist dat zou komen.![]()
Voor mij is het bijna zover, mijn laatste wedstrijd lopen als dertiger en dan de categorie van taaie 40-ers in.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik zat me vanochtend af te vragen hoe jij aan je trainingsschema komtquote:Op vrijdag 24 april 2015 22:07 schreef Mr.B. het volgende:
Ik vind het geen hel. Sommige trainingen zijn zwaar, anderen licht. Het is fijn om gefocust te zijn op een bepaald doel en daar gestructureerd aan de hand van een schema naar toe te werken.
Al ben ik straks ook blij dat ik gewoon weer wat in het wilde weg kan gaan aanmodderen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
En de kans dat je een beetje verder voorin eindigt wordt alleen maar kleiner, vanwege de taaiheid van die categorie.quote:Op zaterdag 25 april 2015 09:02 schreef Guard het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Voor mij is het bijna zover, mijn laatste wedstrijd lopen als dertiger en dan de categorie van taaie 40-ers in.
Ach, dan zelf maar stevig trainen.![]()
Serinde heeft de kleding uitgezocht voor de Ekiden. Nu ik dat weer lees zie ik Corniel voor me in een hardlooprokje![]()
Ik ga me opmaken voor een dagje schoonouders. Kan ik morgenochtend al het zitvlees en frustratie eruit lopen tijdens de Bertusloop![]()
![]()
Mijn trainer bij Haag vindt het leuk om zo'n schema samen te stellen. Dus dat is wel handigquote:Op zaterdag 25 april 2015 09:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik zat me vanochtend af te vragen hoe jij aan je trainingsschema komt![]()
Haha, ik heb vannacht gedroomd dat Quoi en ik gingen proeftrainen bij haar plaatselijke AV, en dat we een soort trail/obstaclerun moesten doen. Na afloop fluisterden we dat we het eigenlijk veel leuker vonden dan gewoon hardlopen, maar dat vooral niemand dat mocht weten
Doe je mee met MudMasters?![]()
![]()
Euh... Que?quote:Op zaterdag 25 april 2015 09:57 schreef Quoi het volgende:
Serinde heeft de kleding uitgezocht voor de Ekiden. Nu ik dat weer lees zie ik Corniel voor me in een hardlooprokje (..)![]()
Maar tenue? Wat is dat voor hippe nieuwigheid? En als het nieuw mouwloos is, draag ik het niet hoor.
Beetje frustrerend, ik wilde vandaag m'n eerste 18 km lopen maar nadat ik afgelopen woensdag een 17 liep (waar ik eigenlijk 12 moest, maar het ging zo lekker en was gezellig met m'n renmaatje) voel ik m'n knieën en harmstrings nu nog behoorlijk en durf ik dat niet aan. Denk dat ik de afstand van vandaag en de eerstvolgende korte run uit m'n schema maar even omdraai. Wel gemiste kans zeg, want ik zit dit weekend even aan de Noord-Hollandse duinen ipv in Rotterdam en verheugde me al op de run. Dom dom dom.
![]()
![]()
Als je maar knalt in Leidenquote:Op zaterdag 25 april 2015 10:30 schreef De_Kaas het volgende:
Beetje frustrerend, ik wilde vandaag m'n eerste 18 km lopen maar nadat ik afgelopen woensdag een 17 liep (waar ik eigenlijk 12 moest, maar het ging zo lekker en was gezellig met m'n renmaatje) voel ik m'n knieën en harmstrings nu nog behoorlijk en durf ik dat niet aan. Denk dat ik de afstand van vandaag en de eerstvolgende korte run uit m'n schema maar even omdraai. Wel gemiste kans zeg, want ik zit dit weekend even aan de Noord-Hollandse duinen ipv in Rotterdam en verheugde me al op de run. Dom dom dom.
![]()
![]()
Nou ja samen met pom poms kan je in dat rokje wel goed aanmoedigen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 10:29 schreef Corniel het volgende:
[..]
Euh... Que?![]()
Maar tenue? Wat is dat voor hippe nieuwigheid? En als het nieuw mouwloos is, draag ik het niet hoor.![]()
![]()
Serieus. Ga langzamer lopen. Je loopt je training veel en veel te hard als je drie dagen later nog steeds pijn hebt aan knieën en hamstrings. Recipe for disaster op deze manier.quote:Op zaterdag 25 april 2015 10:30 schreef De_Kaas het volgende:
Haha, ik heb vannacht gedroomd dat Quoi en ik gingen proeftrainen bij haar plaatselijke AV, en dat we een soort trail/obstaclerun moesten doen. Na afloop fluisterden we dat we het eigenlijk veel leuker vonden dan gewoon hardlopen, maar dat vooral niemand dat mocht weten
Ik ben gewoon gestopt met wedstrijden nu ik 40 benquote:Op zaterdag 25 april 2015 09:02 schreef Guard het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Voor mij is het bijna zover, mijn laatste wedstrijd lopen als dertiger en dan de categorie van taaie 40-ers in.
En er zijn er best veel die 35-45 als categorie hebben
Ik kijk eigenlijk alleen naar de totaalstand, al die verschillende klasses zijn toch niet echt boeiend vind ik![]()
Over de meijendelloop volgende week: mijn meneer haakt ook graag aan als dat magZelf loop ik ook op vrijdagavond. Die training heb ik al te vaak gemist. Dus wordt een rustig ontspannen Meijendelrondje pour moi.
![]()
Leuk!quote:Op zaterdag 25 april 2015 10:51 schreef Quoi het volgende:
Over de meijendelloop volgende week: mijn meneer haakt ook graag aan als dat magZelf loop ik ook op vrijdagavond. Die training heb ik al te vaak gemist. Dus wordt een rustig ontspannen Meijendelrondje pour moi.
En is goed![]()
![]()
Wat gaat het tempo worden ongeveer?quote:Op zaterdag 25 april 2015 10:51 schreef Quoi het volgende:
quote:Op vrijdag 24 april 2015 21:17 schreef thelaudprince het volgende:
Voor de OP
[ code verwijderd ]
[ code verwijderd ]
Ik ga gewoon aanvoelen hoe de benen zijn. Maar volgens mij is er voor ieder wat wils. Maar Pijll is de baas natuurlijkquote:Op zaterdag 25 april 2015 11:01 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Wat gaat het tempo worden ongeveer?![]()
![]()
wel als je ouder wordtquote:Op zaterdag 25 april 2015 10:50 schreef thelaudprince het volgende:
Ik kijk eigenlijk alleen naar de totaalstand, al die verschillende klasses zijn toch niet echt boeiend vind ik
nog een paar maandjes.....quote:Op zaterdag 25 april 2015 10:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
En er zijn er best veel die 35-45 als categorie hebben'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zooo, om 11 uur 's ochtends alweer gecoacht en 15km hardgelopen. Een beetje motregen, maar dat was wel lekker!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Die gaat ook op mijn lijstje (de Diepe Hel). Maar met potlood, want die maand loop ik al de Landgoed Twente Marathon en de HM in Amsterdam.quote:Op zaterdag 25 april 2015 00:41 schreef indepoeier het volgende:
*slik*
Dat moment dat je voor het eerst in de categorie 40+ moet inschrijven... Duurt nog even, 31 oktober de Diepe Hel Holterbergloop, maar toch, de dag die je wist dat zou komen.
Wel benieuwd naar hoe de nieuwe opzet zal slagen. Was altijd een heen-en-weerloop van 5EM en 10EM, nu zijn de afstanden 10K en 20K geworden en is alleen de langste afstand nog heen-en-weer. De 10 is een A-naar-B loop geworden.
De omgeving is wel altijd fantastisch (denk Sallandtrail, maar dan asfalt), dus geen probleem met teruglopen.
Nu alleen nog een startbewijs ritselen voor de HM van Zwolle en mijn kalender is weer goed gevuld (was weer te laat).![]()
Jij bent onze trailbejaarde.quote:
Herstel: ultratrailbejaarde
Correctie: ultrabejaardequote:Op zaterdag 25 april 2015 11:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Jij bent onze trailbejaarde.
Herstel: ultratrailbejaarde
Gisteren was er door het Roparun team van het werk een soort spelletjesavond georganiseerd in Zwolle.
Dus iedereen lollig doen, en valsspelen, en nog meer kijk-mij-eens-lollig-zijn. Echt niet aan mij besteed, maarja ik moest wel meedoen omdat ik in het Roparun-team zit.
Ben dan kennelijk toch een "serieuze sporter"
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Lekker rondje gelopen! Ik had met twee loopmaatjes afgesproken om een rondje van 6,5 km te lopen, startpunt was zo'n 3 km van mijn huis. Rustig daarheen gelopen, toen een rondje samen en daarna via de dijk terug naar huis, totaal zo'n 13,5 km. Tijdens het rondje met z'n drieën wel een paar keer gewandeld vanwege een blessure die nog niet helemaal over was van één van de anderen, maar dat was ook wel prima zo. En fijn dat het vanochtend geregend had, geen last van hooikoorts.![]()
![]()
Ik kwam langs een banner van dit vanmorgen: http://www.downunderrun.nl/
erg bij mij in de buurt. Helaaaas heb ik op 11 oktober al een ander klein evementje
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Lekkere afstand!quote:Op zaterdag 25 april 2015 12:18 schreef Gogo83 het volgende:
Lekker rondje gelopen! Ik had met twee loopmaatjes afgesproken om een rondje van 6,5 km te lopen, startpunt was zo'n 3 km van mijn huis. Rustig daarheen gelopen, toen een rondje samen en daarna via de dijk terug naar huis, totaal zo'n 13,5 km. Tijdens het rondje met z'n drieën wel een paar keer gewandeld vanwege een blessure die nog niet helemaal over was van één van de anderen, maar dat was ook wel prima zo. En fijn dat het vanochtend geregend had, geen last van hooikoorts.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Tijdens de Roparun kunnen ze gelukkig niet valsspelenquote:Op zaterdag 25 april 2015 12:17 schreef Cynic het volgende:
Gisteren was er door het Roparun team van het werk een soort spelletjesavond georganiseerd in Zwolle.
Dus iedereen lollig doen, en valsspelen, en nog meer kijk-mij-eens-lollig-zijn. Echt niet aan mij besteed, maarja ik moest wel meedoen omdat ik in het Roparun-team zit.
Ben dan kennelijk toch een "serieuze sporter"Maar ik kan me daar ook altijd flink aan ergeren, ik word altijd heel fanatiek en als je dan niet eerlijk kunt winnen omdat mensen gaan lopen klooien.. arrrgh! (mijn nick is misleidend in dit geval)
Ach het boeit ook allemaal niet zo veel, net als thelaudprince kijk ik doorgaans naar de overall uitslag (al hebben ze die doorgaans niet bij de kleinere wedstrijden, dan is het alleen per catergorie).quote:Op zaterdag 25 april 2015 10:49 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik ben gewoon gestopt met wedstrijden nu ik 40 ben
En er zijn er best veel die 35-45 als categorie hebben
En winnen doe ik toch niet, niet in de 35+, niet in de 40+
Linkerrijtje is goed zat
want anders ging jij wel obstacleracen?quote:Op zaterdag 25 april 2015 12:20 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik kwam langs een banner van dit vanmorgen: http://www.downunderrun.nl/
erg bij mij in de buurt. Helaaaas heb ik op 11 oktober al een ander klein evementje
Klinkt als een volle maand! Volgens mij is de Diepe Hel meestal wel vol, dus niet te lang wachtenquote:Op zaterdag 25 april 2015 11:59 schreef McTwente het volgende:
[..]
Die gaat ook op mijn lijstje (de Diepe Hel). Maar met potlood, want die maand loop ik al de Landgoed Twente Marathon en de HM in Amsterdam.![]()
Ik wist eigenlijk helemaal niet dat het looptempo ook een factor van betekenis is bij het al dan niet oplopen van pijntjes, ik dacht enkel de afstand.quote:Op zaterdag 25 april 2015 10:43 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Serieus. Ga langzamer lopen. Je loopt je training veel en veel te hard als je drie dagen later nog steeds pijn hebt aan knieën en hamstrings. Recipe for disaster op deze manier.![]()
Wie weet.. Je moet af en toe je comfortzone verlaten he!quote:Op zaterdag 25 april 2015 12:28 schreef Guard het volgende:
[..]
want anders ging jij wel obstacleracen?ik wacht nog wel steeds op de clinic van cynix..
Als ik de afstand te snel uitbouw, heb ik wat meer spierpijn en last van stijfheid. Loop ik te snel dan gaat mijn kniepees na een paar uur weer irriteren.... (Edit: niet na een paar uur hardlopen maar een paar uur na het lopen)quote:Op zaterdag 25 april 2015 12:36 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Ik wist eigenlijk helemaal niet dat het looptempo ook een factor van betekenis is bij het al dan niet oplopen van pijntjes, ik dacht enkel de afstand.
Wat betreft de kleding voor de Ekiden: omdat naakt geopperd was, had ik voor de heren iets uitgezocht waardoor edele delen niet zo heen en weer zwiepen en het startnummer gewoon op de buik bevestigd kan worden.
Maar het is mij om het even wat iedereen aan doet
Las ik iets over multivlaai?
Banaan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Multivlaai in Leiden de 17e, vlak bij de finish. Als ik daar tijdens de race aan denk moet ik wel een PR lopen![]()
![]()
Ieuw, multivlaai. Dan loop ik liever nog een rondje.Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!![]()
Neem ik jouw deel welquote:Op zaterdag 25 april 2015 12:57 schreef La_Tramposa het volgende:
Ieuw, multivlaai. Dan loop ik liever nog een rondje.![]()
![]()
Dat heeft er juist alles mee te maken. Hoe harder je loopt, hoe harder je je spieren, botten en pezen belast, hoe vatbaarder je lijf is voor blessures, hoe lastiger het is om te herstellen. Het kan zelfs zo erg zijn dat je keer op keer een training begint terwijl je nog niet volledig bent hersteld van de vorige. Dat noemen we roofbouw, je wordt totaal niet beter, maar zelfs slechter.quote:Op zaterdag 25 april 2015 12:36 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Ik wist eigenlijk helemaal niet dat het looptempo ook een factor van betekenis is bij het al dan niet oplopen van pijntjes, ik dacht enkel de afstand.
Daarom: rustiger lopen. Minder belasting, waardoor je sneller herstelt en volledig hersteld bent bij de volgende training. En idealiter nog fitter bent dan voor de vorige training. Waardoor je eigenlijk steeds beter wordt.
Kortom: langzamer lopen in de trainingen om sneller te worden. Die snelle loopjes komen bij evenementen wel.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
dat heen en weer zwiepen daar kan je mooi dat lintje voor gebruiken, en dat startnummer kan mooi aan de hartslagband.![]()
![]()
Oke, bedankt voor het advies. Ga vandaag gewoon een 5 km traag joggen dan. Moet m'n hardloopkennis nog flink uitbreiden.quote:Op zaterdag 25 april 2015 13:04 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dat heeft er juist alles mee te maken. Hoe harder je loopt, hoe harder je je spieren, botten en pezen belast, hoe vatbaarder je lijf is voor blessures, hoe lastiger het is om te herstellen. Het kan zelfs zo erg zijn dat je keer op keer een training begint terwijl je nog niet volledig bent hersteld van de vorige. Dat noemen we roofbouw, je wordt totaal niet beter, maar zelfs slechter.
Daarom: rustiger lopen. Minder belasting, waardoor je sneller herstelt en volledig hersteld bent bij de volgende training. En idealiter nog fitter bent dan voor de vorige training. Waardoor je eigenlijk steeds beter wordt.
Kortom: langzamer lopen in de trainingen om sneller te worden. Die snelle loopjes komen bij evenementen wel.![]()
![]()
Heb jij die Hilversum City Run eigenlijk nog gelopen?quote:Op zaterdag 29 november 2014 14:48 schreef Jero_nimo het volgende:
Daar ook nog Erik Negerman tegengekomen. Hij was 2e geworden tijdens de Koning van Spanjetrail en wil in Rotterdam in april zijn PR aanscherpen met een tijd van ongeveer 2.20. Hij werkte ook met deze toplopers voor volare. In december gaat hij ook naar Kenia om daar te trainen. Kreeg van hem ook nog een startnummer aangeboden voor de Hilversum Cityrun die hij organiseerd, kan er ook nog wel bij
.
![]()
Ik heb (toch overdag) gelopen, 18 km. Niet op top snelheid maar ook niet op duurloop tempo, wat eigenlijk de bedoeling was. Ging lekker, ik ben benieuwd hoe ik er morgen aan toe ben, dit soort afstanden zijn nieuw voor mij.![]()
Lekker hoor, mooie afstand! Langste tot nu toch?quote:Op zaterdag 25 april 2015 13:58 schreef steffelonio het volgende:
Ik heb (toch overdag) gelopen, 18 km. Niet op top snelheid maar ook niet op duurloop tempo, wat eigenlijk de bedoeling was. Ging lekker, ik ben benieuwd hoe ik er morgen aan toe ben, dit soort afstanden zijn nieuw voor mij.![]()
Ja, klopt. Langste loop ooit. Twee weken geleden 16km gelopen, en begin april 14 km. Daarvoor bijna nooit 10+ gelopen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:08 schreef RunnerAdd het volgende:
[..]
Lekker hoor, mooie afstand! Langste tot nu toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door steffelonio op 25-04-2015 14:31:53 (linkje endomondo) ]![]()
Hoppa, net lekker rondje van 15 km achter de voetjes! 't is wel warmer dan het lijkt buiten.Xilantof Flickrt
foto-nerd![]()
Klopt, ik zag veel mensen nog in lang/lang. Ik kreeg het er (nog) warm(er) van. Zelf liep ik in korte broek, kort shirtje met een ondershirtje met lange mouwen. Die lange mouwen hadden niet gehoeven. Beetje raar weer.quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:28 schreef Xilantof het volgende:
Hoppa, net lekker rondje van 15 km achter de voetjes! 't is wel warmer dan het lijkt buiten.![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2015 12:11 schreef McTwente het volgende:
[..]
Mag ik erbij op de 29e? Die blauwe paaltjes route.
Haha, neequote:Op zaterdag 25 april 2015 13:42 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Heb jij die Hilversum City Run eigenlijk nog gelopen?dat leek me iets te gek, dag na de Stormloop. Ik zie Erik Negerman volgende week wel weer als het goed is.
![]()
![]()
Nice!quote:Tijdens een wedstrijd of lekker voor jezelf knallen?
Ik heb over 2 uurtjes ook weer eens een 5k wedstrijdKijken wat er van mijn snelheid over is na al dat lange lopen. Zin in!
![]()
![]()
Succes jero! Is weer iets anders dan een stormloop of een 75km trailquote:Op zaterdag 25 april 2015 14:42 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Nice!Tijdens een wedstrijd of lekker voor jezelf knallen?
Ik heb over 2 uurtjes ook weer eens een 5k wedstrijdKijken wat er van mijn snelheid over is na al dat lange lopen. Zin in!
![]()
En luckass:![]()
![]()
Bah. Als je niet volgens de regels kan spelen, waarom zou je dan aan een spel beginnen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 12:17 schreef Cynic het volgende:
Ben dan kennelijk toch een "serieuze sporter"
Ik zit nu op de Veluwe op een spelletjesweekend; mooie gelegenheid voor een route van 35 km door de bossen, vanmorgen.
Het was totaal niet vervelend, ik vind die lange ldl's in een onbekende omgeving fantastisch. Minder fantastisch: pijn in mijn knie is terug; enkels doen au; bloedblaar op de zijkant van mijn grote teen.
Even wat rustiger aan tot de Meijendelloop van volgende week.
En ik kom nog terug op de Ekiden en de Meijendelloop als ik weer thuis ben.![]()
om de boel minder te belasten kun je tegelijkertijd je paslengte verkleinen. Een grote stap geeft ook meer kracht op de spieren en gewrichten.quote:Op zaterdag 25 april 2015 13:34 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Oke, bedankt voor het advies. Ga vandaag gewoon een 5 km traag joggen dan. Moet m'n hardloopkennis nog flink uitbreiden.
Je hoeft niet te dribbelen dat zou overdreven zijn.
Ik heb dat gedaan naar wat scheenproblemen. Pas iets verkleint en bewuster zijn van de bewegingen die je maakt.![]()
Dit was de allereerste keer? Geen last van je benen de laatste paar km?quote:Op zaterdag 25 april 2015 13:58 schreef steffelonio het volgende:
Gewoon zelfquote:Op zaterdag 25 april 2015 14:42 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Ook maar endomondo aangemaakt, aangezien iedereen hier dat gebruikt
http://app.endomondo.com/workouts/510070523/21867900![]()
Helaas las ik je advies net iets te laat, maar ik heb net 5 km gejogd (precies 30 minuten) met kleinere pasjes en m'n benen voelen nu echt stukken beter dan vanmorgen. Misschien nu toch alsnog morgen maar die langere run doen.quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:59 schreef Oceanonix het volgende:
[..]
om de boel minder te belasten kun je tegelijkertijd je paslengte verkleinen. Een grote stap geeft ook meer kracht op de spieren en gewrichten.
Je hoeft niet te dribbelen dat zou overdreven zijn.
Ik heb dat gedaan naar wat scheenproblemen. Pas iets verkleint en bewuster zijn van de bewegingen die je maakt.![]()
Hé, een wegwedstrijdje? Volgens mij is jouw basissnelheid zo hoog dat je altijd wel een mooie tijd weg kan zetten. Veel succes straks!quote:Op zaterdag 25 april 2015 14:42 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
![]()
Pff, gister wist een wijsneus collega die denkt dat hij geweldig is omdat hij veel naar de sportschool gaat dat hij wel even een marathon ging lopen en dan ook onder de 4 uur (zonder ooit getraind te hebben) dat mensen zoals ik niet kunnen lopen, want ja hey we gaan veel te langzaam en dat mocht niet eens de noemer lopen hebben. We konden beter binnen blijven.
K haat dat soort lui.
Today is life -
Dale Carnegie![]()
Laat hem toch lekker ongetraind een marathon lopen!quote:Op zaterdag 25 april 2015 15:59 schreef Ynske het volgende:
Pff, gister wist een wijsneus collega die denkt dat hij geweldig is omdat hij veel naar de sportschool gaat dat hij wel even een marathon ging lopen en dan ook onder de 4 uur (zonder ooit getraind te hebben) dat mensen zoals ik niet kunnen lopen, want ja hey we gaan veel te langzaam en dat mocht niet eens de noemer lopen hebben. We konden beter binnen blijven.
K haat dat soort lui.![]()
![]()
Nee geen last van mijn benen, liep het ook niet op een vol tempo. Ik begon eerder wat last te krijgen van mijn rug op het eind; begin het nut van core oefeningen in te zien.quote:Op zaterdag 25 april 2015 15:24 schreef De_Kaas het volgende:
[..]
Dit was de allereerste keer? Geen last van je benen de laatste paar km?![]()
Troost je met de gedachtes dat de mensen die écht goed kunnen lopen juist wel waardering hebben voor de gewone stervelingen als jij en ik. Goed lopen draait namelijk ook om een goede mentaliteit en in dat licht bezien is die marathon sub4 van jouw wijsneuscollega een lachertje.quote:Op zaterdag 25 april 2015 15:59 schreef Ynske het volgende:
K haat dat soort lui.![]()
Of je een M snel loopt of niet, ligt voor een groot deel aan je aanleg (zuurstofopname/kg), is niets knaps aan.Of je hem daadwerkelijk loopt na je mogelijkheden, ligt aan toewijding en doorzettingsvermogen. Mensen die nooit uit de sportschool komen weten domweg niet hoe het met hun zuurstofopname/kg zit, dus zijn schatting kan uit de lucht gegrepen zijn.
Of ie naast hersenloos aan apparaten trekken en zijn biceps bekijken in de (sportschool)spiegel ook nog in staat is om de weg uit zijn lijf te halen wat er in zit: eerst zien, dan geloven.
Ik heb het in ieder geval nog niet wargemaakt.![]()
![]()
Jij moet gewoon fatsoenlijk kleren aantrekken als je een marathon loopt. Ik heb de afgelopen paar maanden wel een paar keer over jouw marathon nagedacht. En volgens mij kwam je daar de man met de hamer tegen doordat je in een hemd ging lopen, terwijl het daar te koud voor was. Je lijf moet dan te veel kracht gebruiken om te koelen en dat merkte je. Ze zeggen weleens dat als je honger krijgt, je te laat bent. Ik denk dat dat met kou ook zo is en dat je dus al te laat was op het moment dat je het shirt aantrok ipv het hemd waarmee je begon. Bij een 10km-wedstrijdje of een HM had het gekund, maar op marathontempo koelde je volgens mij gewoon te veel af.quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:08 schreef Corniel het volgende:
Ik heb het in ieder geval nog niet wargemaakt.![]()
Mijn rondje ging lekker, startte erg hard, maar ging ook nog erg goed! Daarna wel heel zwaar gehad, maar kon nog lekker doortrekken. 1e plek op de 5km, met een tijd van 16'46, goed voor een PR verbetering van 12 seconden!
GPS gaf maar 4.9km aan, maar parkoers is wel gecertificeerd. Dus super tevreden! En dat na vorige week 55km te hebben gelopen met de Stormloop.![]()
https://www.endomondo.com/workouts/510181541/2368823![]()
De korte afstanden lijden bij jou niet onder de lange afstanden![]()
Ik neem aan dat je van tevoren wel 30km hebt warmgelopen
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 25-04-2015 18:49:11 ]![]()
nice, het gaat bij jou ook van hoogtepunt naar hoogtepuntquote:Op zaterdag 25 april 2015 18:44 schreef Jero_nimo het volgende:
Mijn rondje ging lekker, startte erg hard, maar ging ook nog erg goed! Daarna wel heel zwaar gehad, maar kon nog lekker doortrekken. 1e plek op de 5km, met een tijd van 16'46, goed voor een PR verbetering van 12 seconden!
GPS gaf maar 4.9km aan, maar parkoers is wel gecertificeerd. Dus super tevreden! En dat na vorige week 55km te hebben gelopen met de Stormloop.![]()
https://www.endomondo.com/workouts/510181541/2368823<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Nog iets meer dan 12 uur... en ik ben fucking zenuwachtig.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:16 schreef SEMTEX het volgende:
Nog iets meer dan 12 uur... en ik ben fucking zenuwachtig.Komt goed schatje!
![]()
Ook maar eens nieuwe schoenen gehaald, mijn huidige wegschoenen heb ik inmiddels dik een jaar dus het mocht wel
Volgens de video-analyse zakte ik wat naar binnen (was volgens mij de vorige keer niet zo) dus heb nu een paar met wat meer steun. Zitten wel lekker in ieder gevalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het valt me wel elke keer tegen hoe weinig de winkels in mijn maat hebben. En dat ik eigenlijk een tussenmaat moet hebben die ze vanaf maatje zeilboot kennelijk niet meer hebben.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Succes morgenquote:Op zaterdag 25 april 2015 19:16 schreef SEMTEX het volgende:
Nog iets meer dan 12 uur... en ik ben fucking zenuwachtig.
Jij ook bij de Treechloopquote:
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ben bezig met mijn inschrijving voor de Tilburg Ten Miles (inschrijven kan al even, maar ik vond het kennelijk toch spannend om het dan definitief vast te leggen). Je kan er een shirtje bij bestellen. Wat is nu de bedoeling van zo'n shirtje? Toch niet om tijdens de wedstrijd zelf aan te trekken, maar meer als herinnering achteraf?![]()
Tijdens loopjes zie ik vaak al mensen met het shirt van het evenement lopen. Ik doe dat zelf niet, je hebt dan immers nog geen idee of hij lekker zit en blijft zitten! Het is maar wat je zelf wiltIk heb wel van de marikenloop (1e keer 5 km) zevenheuvelen (nacht: 1e keer 10 km + " echte": 1e keer 15 km) een shirt gekocht en die draag ik nu tijdens trainingen graag
![]()
![]()
ik zou het na afloop een keer proberen. Die van de sylvestercross van een aantal jaar geleden was ruk. Er zit een grote sticker op van de hartstichting en dat haalt het ademende vermogen van dat shirt weg.
Was blij dat ik daar tijdens een training achter kwam. Ligt achter in de kast en komt er alleen uit bij uiterste nood. Maar pak ik liever nog een vies shirt uit de wasmand.![]()
de bedoeling is dat jij het koopt. Meer niet, wat je ermee doet moet je, zelf wetenquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:01 schreef steffelonio het volgende:
Ben bezig met mijn inschrijving voor de Tilburg Ten Miles (inschrijven kan al even, maar ik vond het kennelijk toch spannend om het dan definitief vast te leggen). Je kan er een shirtje bij bestellen. Wat is nu de bedoeling van zo'n shirtje? Toch niet om tijdens de wedstrijd zelf aan te trekken, maar meer als herinnering achteraf?![]()
Vind het vaak onzin, en bestel het dan ook nooit, soms zit een shirt bij de prijs inbegrepen en dan heb ik het wel, maar in doe eigenlijk zelden een shirt van een loopje aan. Behalve van de Ekiden en trail by the sea, die zijn fijn
waarom??!! je weet van jezelf dondersgoed dat je het kunt!quote:Op zaterdag 25 april 2015 19:16 schreef SEMTEX het volgende:
Nog iets meer dan 12 uur... en ik ben fucking zenuwachtig.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Van nature een enorme piekeraar. Startnummer heb ik nog niet, moet ik nog ophalen morgenochtend. Dus in mijn hoofd is al dat al 10 keer misgegaan. Ook extreem verkeer of chaos in de stad zijn nog mogelijkheden. Ik ben wel goed getraind, het gaat meer om de dingen die mis kunnen gaanquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
waarom??!! je weet van jezelf dondersgoed dat je het kunt!Jaja, ik maak mezelf soms compleet gek...
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Wat zijn een beetje de prijzen (inschrijfgeld) van een marathon bijvoorbeeld, zal erg variëren denk ik. Ik verbaas mij vaak over de hoogte van het inschrijfgeld voor wedstrijden die ik tegen kom. Nu zag ik vanochtend hier in de buurt een poster van de Kardinge Run en was wel benieuwd. Kost de 16km afstand gewoon ¤42,50. Ik vind dat best hoog als ik zie wat je er voor terug krijgt. Een finish foto,drankje een douche, gratis parkeerplek en een gehaktbal. Zijn dat een beetje normale prijzen dan? Ook de 4 mijl van Groningen vond ik erg hoog ¤21 voor een half uur rennen.
Nu doe ik zelf maandag voor het eerst aan een hardloop evenement(je) met wat vrienden mee, Deur Kielster Daarge Broezen 5,5 km een mud run. Ik ben benieuwd, heb er in ieder geval zin in.
Vorig jaar had ik mee gedaan aan een wielren tocht/race van ongeveer 400km in ongeveer 15 uur, dat koste toen 20 euro en daarvoor kreeg je een shirt, drinken een paar keer warm eten, bananen, snacks en dergelijke. Vandaar dat ik een beetje schrik van de prijzen van het hardlopen. Of komt dat doordat de evenementen die ik opnoem bekender zijn?![]()
Running is big business geworden. Loopjes van grote evenementen bureau's zoals golazo zijn duur. Kleine loopjes van lokale AV's zijn doorgaans schappelijker geprijsd. Marathons zijn duur, behalve in Geldrop
haha dan zal ik nog even niet beginnen over de onmogelijke logistiek van het startnummer bij de MVBquote:Op zaterdag 25 april 2015 20:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Van nature een enorme piekeraar. Startnummer heb ik nog niet, moet ik nog ophalen morgenochtend. Dus in mijn hoofd is al dat al 10 keer misgegaan. Ook extreem verkeer of chaos in de stad zijn nog mogelijkheden. Ik ben wel goed getraind, het gaat meer om de dingen die mis kunnen gaanJaja, ik maak mezelf soms compleet gek...
Oh jeequote:Op zaterdag 25 april 2015 20:55 schreef Guard het volgende:
[..]
haha dan zal ik nog even niet beginnen over de onmogelijke logistiek van het startnummer bij de MVB
Al kleding advies van mossel gehad?quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:46 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Van nature een enorme piekeraar. Startnummer heb ik nog niet, moet ik nog ophalen morgenochtend. Dus in mijn hoofd is al dat al 10 keer misgegaan. Ook extreem verkeer of chaos in de stad zijn nog mogelijkheden. Ik ben wel goed getraind, het gaat meer om de dingen die mis kunnen gaanJaja, ik maak mezelf soms compleet gek...
![]()
Was jij niet bij een vorig loopje iets thuis vergeten... ? (Of heb ik het verkeerd onthouden?)quote:
/stress verhogen![]()
Semtex: je kan het gewoon!![]()
![]()
vergeet niet.....what goes around, comes aroundquote:Op zaterdag 25 april 2015 21:54 schreef steffelonio het volgende:
[..]
Was jij niet bij een vorig loopje iets thuis vergeten... ? (Of heb ik het verkeerd onthouden?)
/stress verhogen
Vorige week de Defensie Conditie Proef gelopen, heb mezelf verrast. Het is een coopertest en ik liep 2625m in 12 min.
Op een 800 meter baan, asfalt met wat slingerbochtwerk.
Erg tevreden mee!------
Nothing but the rain![]()
Knappe tijdquote:Op zaterdag 25 april 2015 22:23 schreef sobertje het volgende:
Vorige week de Defensie Conditie Proef gelopen, heb mezelf verrast. Het is een coopertest en ik liep 2625m in 12 min.
Op een 800 meter baan, asfalt met wat slingerbochtwerk.
Erg tevreden mee!![]()
![]()
huh?quote:Op zaterdag 25 april 2015 21:02 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Al kleding advies van mossel gehad?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:41 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Jij moet gewoon fatsoenlijk kleren aantrekken als je een marathon loopt. Ik heb de afgelopen paar maanden wel een paar keer over jouw marathon nagedacht. En volgens mij kwam je daar de man met de hamer tegen doordat je in een hemd ging lopen, terwijl het daar te koud voor was. Je lijf moet dan te veel kracht gebruiken om te koelen en dat merkte je. Ze zeggen weleens dat als je honger krijgt, je te laat bent. Ik denk dat dat met kou ook zo is en dat je dus al te laat was op het moment dat je het shirt aantrok ipv het hemd waarmee je begon. Bij een 10km-wedstrijdje of een HM had het gekund, maar op marathontempo koelde je volgens mij gewoon te veel af.![]()
Succes SEMTEX! Ik krijg nu steeds als iemand anders een marathon gaat lopen plaatsvervangende kriebels.
![]()
Haha Devv!
Succes sem!
Ik zit klaar, zometeen naar een barefootfeestje in Hilversum. Startsignaal voor hernieuwde opbouw met vff's. Dus die zitten in de tas. Beetje op rondwandelen daar.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?![]()
Semmie, heel veel succes!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Helaas kan ik een stukje van de start meepikken, maar zal ik de titanenstrijd in Londen missen vanwege een ander minstens zo belangrijk hardloopevenement![]()
Ik zal aan ze denken tijdens mijn 5 of 10 km (die keus moet nog worden gemaakt).
Succes allen! Sem, hopelijk helpen de zenuwen je naar een adrenalinestoot en toptijd.![]()
Ik ga ook liever zelf lopen dan op de bank te kijken naar andere hardlopers. Ben benieuwd, schijnt een mooi loopje te zijnMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Alle lopers vandaag heel veel succes!
Over de prijzen van wedstrijden: mijn wedstrijd van aankomende woensdag kost maar liefst ¤ 1! En dat is inclusief flesje sportdrank na afloop.![]()
Inspireert wel enorm om even de start in Londen te bekijken. Hopelijk voel ik me dan straks een halve Keniaan
McT: dát zijn de wedstrijden. Koopje! Ik moet toch maar liefst 1,50 neerleggen straks![]()
![]()
Ik had zelf bedacht dit idd niet geholpen heeft. Ik heb ook vrij snel tijdens het lopen iets over mijn hemd aangetrokken. Het plan was ook, om een shirt met lange mouwen te dragen, alleen op de dag zelf leek het heel mooi weer. Schijn... Bedriegt.quote:Op zaterdag 25 april 2015 18:41 schreef mosselmossel het volgende:
Jij moet gewoon fatsoenlijk kleren aantrekken als je een marathon loopt. Ik heb de afgelopen paar maanden wel een paar keer over jouw marathon nagedacht. En volgens mij kwam je daar de man met de hamer tegen doordat je in een hemd ging lopen, terwijl het daar te koud voor was (..)Zolang ik geen talent heb, blijf ik trainen...![]()
de kardinge run is zo duur omdat het een obstacle run is, dus ook de kosten voor het opbouwen/afbouwen etc zitten in die kosten. Obstacle runs zijn een stuk duurder dan 'normale' loopjes.quote:Op zaterdag 25 april 2015 20:48 schreef KolonelBroodje het volgende:
Wat zijn een beetje de prijzen (inschrijfgeld) van een marathon bijvoorbeeld, zal erg variëren denk ik. Ik verbaas mij vaak over de hoogte van het inschrijfgeld voor wedstrijden die ik tegen kom. Nu zag ik vanochtend hier in de buurt een poster van de Kardinge Run en was wel benieuwd. Kost de 16km afstand gewoon ¤42,50. Ik vind dat best hoog als ik zie wat je er voor terug krijgt. Een finish foto,drankje een douche, gratis parkeerplek en een gehaktbal. Zijn dat een beetje normale prijzen dan? Ook de 4 mijl van Groningen vond ik erg hoog ¤21 voor een half uur rennen.
Nu doe ik zelf maandag voor het eerst aan een hardloop evenement(je) met wat vrienden mee, Deur Kielster Daarge Broezen 5,5 km een mud run. Ik ben benieuwd, heb er in ieder geval zin in.
Vorig jaar had ik mee gedaan aan een wielren tocht/race van ongeveer 400km in ongeveer 15 uur, dat koste toen 20 euro en daarvoor kreeg je een shirt, drinken een paar keer warm eten, bananen, snacks en dergelijke. Vandaar dat ik een beetje schrik van de prijzen van het hardlopen. Of komt dat doordat de evenementen die ik opnoem bekender zijn?
De 4 mijl is inderdaad heel duur, ik geloof dat je daarbij het meest per km betaald (van alle 4 mijl runs in NL)
Die is gewoon te populair en bekend.
Gisteren heb ik 4 mijl gelopen, ook in Groningen. Kostte 10,- euro, maar het hele bedrag ging naar het goede doel. Hele organisatie word vrijwillig gedaan, zelfs de t shirts na afloop zijn gesponsord.
het verschilt dus nogal. De wedstrijden van rabocupdrenthe kosten allemaal 7,50 dus dat valt ook erg mee.![]()
Gisteren dus 4 mijl gelopen in 44 minuten. Het ging goed, en een stuk sneller dan waarop ik had getrained. 6:53 min/km (ging uit van 7:30!)
Ik ben heel tevreden, heb gewoon heel ontspannen gelopen, en genoten. Ik ben overall 71 geworden van de 94 (en 38e van de 49 dames)happy!
![]()
Wijntje er bij en dan zo direkt met mijn Nederlandse, hardlopende collega de London Marthon kijken op de telly'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Hier staat BBC ook op. Weet alleen niet of we het afkijken, we gaan straks naar Zeeland voor een paar dagen!![]()
quote:Op zondag 26 april 2015 09:47 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
Gisteren dus 4 mijl gelopen in 44 minuten. Het ging goed, en een stuk sneller dan waarop ik had getrained. 6:53 min/km (ging uit van 7:30!)
Ik ben heel tevreden, heb gewoon heel ontspannen gelopen, en genoten. Ik ben overall 71 geworden van de 94 (en 38e van de 49 dames)happy!
Hier live op Sky Sport 2 (Sky Sport 1 is natuurlijk voor rugby!!)quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
BBC2 op de tv dan maar. Altijd weer jammer eigenlijk bij de London Marathon. Al die gekken in pakjes. En dat de beeb daar ook allemaal aandacht aan schenkt vind ik ook stom. En ik wil de wedstrijd zien, ipv gekken, een rolstoelwedstrijd of wat dan ook
Straks lekker een paar dagen naar Zeeland! Morgen samen met Gogo het stukkie Walcherse strand van de Kustmarathon rennen! Zin in!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Treechloop toch? Dat lijkt me super parcours. Toen ik in mestreech woonde (studie) was ik helaas nog niet gepakt door het hardloopvirus. Man, wat heb je daar mooie mogelijkheden!quote:Op zondag 26 april 2015 09:24 schreef Guard het volgende:
Ik ga ook liever zelf lopen dan op de bank te kijken naar andere hardlopers. Ben benieuwd, schijnt een mooi loopje te zijn
Succes Guard! (En succes kuiten van Guard)
![]()
Veel plezier in Zeeland!quote:Op zondag 26 april 2015 10:12 schreef mosselmossel het volgende:
BBC2 op de tv dan maar. Altijd weer jammer eigenlijk bij de London Marathon. Al die gekken in pakjes. En dat de beeb daar ook allemaal aandacht aan schenkt vind ik ook stom. En ik wil de wedstrijd zien, ipv gekken, een rolstoelwedstrijd of wat dan ook
Straks lekker een paar dagen naar Zeeland! Morgen samen met Gogo het stukkie Walcherse strand van de Kustmarathon rennen! Zin in!
Het is trouwens te hopen dat jouw vrienden je dan niet in een gek pakkie gaan hijsen tijdens je vrijgezellenavond.![]()
Doen ze niet. We gaan hooguit ontaard veel bier drinken.quote:Op zondag 26 april 2015 11:01 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Veel plezier in Zeeland!
Het is trouwens te hopen dat jouw vrienden je dan niet in een gek pakkie gaan hijsen tijdens je vrijgezellenavond.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Doen ze wel. En ze maken een FB-account voor je aan voor de foto's.quote:Op zondag 26 april 2015 11:03 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Doen ze niet. We gaan hooguit ontaard veel bier drinken.![]()
7 dagen niet gerend, 5 dagen niet gejogged. Daar kan je flink chagrijnig van worden
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2015 11:12:23 ]![]()
Ik wou het net zeggen, ook een ontzettende zwabber! Zie, daar kan je ook hard mee lopenquote:Op zondag 26 april 2015 11:03 schreef Zwabberhark het volgende:
Crisis wat loopt die Jeptoo lelijk (de geschorste Jeptoo loopt volgens mij ook zo, vreemd genoeg).#noexcuses
![]()
Dat je 10.17km in 1:04:21 loopt en Smashrun je er even aan herinnert dat het je snelste 10k in 3 maanden is
Maar begint wel weer duidelijk progressie in te komen![]()
![]()
En dat terwijl het startgeld de afgelopen jaar dubbel zo hoog was.....quote:Op zondag 26 april 2015 09:28 schreef McTwente het volgende:
Alle lopers vandaag heel veel succes!
Over de prijzen van wedstrijden: mijn wedstrijd van aankomende woensdag kost maar liefst ¤ 1! En dat is inclusief flesje sportdrank na afloop.![]()
![]()
Edna heeft er moeite meeJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik ben trots op mezelf![]()
Vrijdagavond én zaterdagavond uit geweest (London Calling in Paradiso), om kwart voor 3 pas thuis en wel gelopen gisterenochtend en vanochtend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 26 april 2015 12:06 schreef Angel-A het volgende:
Ik ben trots op mezelf![]()
Vrijdagavond én zaterdagavond uit geweest (London Calling in Paradiso), om kwart voor 3 pas thuis en wel gelopen gisterenochtend en vanochtend.Netjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
Dale Carnegie
Forum Opties Forumhop: Hop naar: